Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-26 0:04:23
Autor Wiadomość
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 11 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Nigdy nie rozwijam bohaterów typu Nagash (bez obrazy oczywiście), bo ich specjalnością jest 350 złota dziennie. Wole wychodować sobie bohatera z umiejętnością dającą jakieś premie do walki.
___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 11 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

JA tam gram Nagashem w WoGu a tam am inną specjalność niż 350 zł. jak kto WoGa ma to nie sam sprawdzi jaką .... a tak pozatym to można w scryptach pozmineiać umiejętności ......... :wink:
___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 11 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Ja osobiście najbardziej lubie Czarowników. Mają tylko jedną wadę często posiadają umiejętność zwiad. Lubie też magów mają wysoką wiedzę i ciekawe specjalizacje. Choć mają tandetną umuiejętność pt. Nauka Czarów ale nie jest ona znowu taka populara.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 11 stycznia 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Dragonthan (cytat):
Duch:

No tutaj sie bym bardziej zastanowił. Bo wojownik też może posiadać jeden z czarów np: town portal no i co??
[quote] Ale nad czym ty się zastanwiasz. Wybieramy na początku wojownika i dzięki WZ albo chatce wiedźmy przerabiamy na maga. I wojownik jest wtedy magiem.
Rozpatrujemy tu typowego maga i typowego wojownika, a nie maga co jest wojownikiem i odwrotnie!!

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 16 marca 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź jest dosyć prosta, jeżeli mapka jest mała to zdecydowanie najlepszym wyborem jest Woj. Inwestujemy wszystko co mamy w Jednostkę 7 lvl.(wieża czarów jest dosyć kosztowna) i możemy pomykać kosić przeciwnika, a slow na exp. w zupełności nam wystarczy.

W przypadku dużych mapek z szansą na zdobycie Wrót Wymiarów lub Lotu, najbardziej opłaca się zainwestować w Maga z Magią Powietrza + Magia Ziemi bo ta druga ustawia każdą walkę.

Ja osobiście lubię grać Magami Bitewnymi całkiem fajnie statsy się unich układają, a i na umiejętności narzekać nie można. Jednak na małych i szybkich mapkach w 99 % stawiam na Woja. :)

___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Macready



Dołączył: 11 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 19 marca 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

To zależy ale z wojowników najbardziej lubie Gunara(władca , lochy) i Tazar jest fajny.
A z Magów Deemera i innych.
Chyba stawiam na magow , chociaż woje też nieźli są.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gelu



Dołączył: 18 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z AvLee

Wysłany: 24 marca 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Oczywiście że mag.A co ma być wojownik???
___________
Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 25 marca 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Najlepsi są bohaterowie mieszani bo po prostu jak się szkoli stuprocentowego maga to nie ma jak przywalić przeciwnikowi, a nie wyobrażam sobie bohatera, który by nie miał magii ziemi.
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 25 marca 2005     Mag czy Wojownik Odpowiedz z cytatem

Wady i zalety:
1. Castle
a) Rycerz: całkiem sporo ataku i obrony (równowaga), także dużo wiedzy i mocy (równowaga)...dobrze może się nauczyć dowodzenia, magii wody, magii ziemi, magii powietrza, mądrości, taktyki itp. Jeśli gramy Castle to polecam Orrina.
b) Kapłan: tutaj przeciwnie do rycerza, najpierw mądrość i wiedza, a później atak i obrona...wszystkie magie + inteligencja i inne magiczne, do tego dowodzenie i czasem taktyka...mój wybór to Adela lub Lyonis.
2. Rampart
a) Łowca: głównie obrona, później atak, moc, wiedza...dowodzenie, szczęście, taktyka, łucznictwo, skutecznośc ataku, magia ziemi, wody, mądrość itp. Szczerze polecam Mephalę (i do tego rozwijać na maga-jedynie dorzucić taktykę i szczęście.. bo armorera i leadership ma od początku...czyli wisdom + magia ziemi + magia wody + inteligencja)-sprawdźcie, czy znajdzie się choć jeden czysty mag który jej wtedy dorówna.
b) Druid: dużo obrony, mocy i wiedzy, mniej ataku...To taki odpowiednik kleryka w zasadzie, tez można zrobić przyzwoitego wojownika z niego...polecam Ulanda.
3. Tower
a) alchemik: podobnie jak łowca, tylko nieco mniej obrony, najlepszy wybór to chyba Neela.
b) czarodziej: tutaj sporą rolę odgrywa magia...w zasadzie nie opłaca się rozwijać go nieco na wojownika...czyli tylko magia: woda + ogień + powietrze, jak zostanie slotów to dorzucić ziemię...wybór chyba oczywisty: Solmyr.
4. Stronghold
a) Barbarzyńca: super atak, mniejsza obrona, mało wiedzy i mocy...w zasadzie jedynie umiejętności walki, ewentualnie magia ziemi...bohater to oczywiście: Crag Hack.
b) Mag Bitewny: to taka dziwna klasa, ma największy atak z "magów", ale brakuje mu czarów...zatem albo Gundula (żeby mocno walczyć), albo Oris (żeby uczyć się czarów).
5. Fortress
a) władca bestii: tutaj analogicznie do łowcy, z tym że jedynie magia ziemi ma sens...wybór pada na Tazara.
b) wiedźma: tu o tyle lepiej że można już jako tako poczarować...najważniejsza magia ziemi i wody. Wybór pada na Merist.
6. Conflux
a) wędrowiec-duży atak, reszta cech nieco mniej ważna...najlepiej jednak rozwijać jak maga-dodać ewentualnie taktykę...dowodzenie nieprzydatne. Raczej nie ma żadnego przydatnego szczególnie bohatera tego typu.
b) Elementalista: jedyny wybór to dać wszystkie magie, inteligencję oraz mądrość...najlepsze wybory to te z czarami ofensywnymi.
7. Dungeon
a) władca: dużą rolę odgrywa atak i moc, taktyka + dowodzenie + skuteczność ataku + łucznictwo, reszta może być magiczna. Wybór to: Gunar, Arlach <chyba>
b) czarnoksiężnik: tutaj najważniejsza jest jedynie moc...wszystko musi iść w moc-bo many raczej nie braknie (2xwiedza dzięki inteligencji*2 dzięki mana vortex), znowu czry ofensywne <lub wskrzeszenie gdy mamy AB>, cyli: Deemer, Malekhit, Jeddite, Alamar, Darkstorn.
8. Inferno
a) demon: tutaj atak i moc...magia ognia i powietrza oraz mądrość...szczególne zalety zdaje się mieć Nymus...ale jeśli chodzi o ścisłość to nic tu ciekawego <nie wiem jak jest temu od ifrytów :D >
b) heretyk: tutaj już max moc...trochę ataku i wiedzy. Magia ognia, wody i powietrza. Zydar, Olema, Ash, Xarfax, Xyron, Ayden...najlepszy wydaje się być Olema.
9. Necropolis
a) rycerz śmierci: tak samo jak rycerz tyle, że bez dowodzenia. Magia także ważna: ogień i ziemia, ew. powietrze. Wybór pada na Isrę.
b) Tutaj podobnie jak u czarnoksiężnika: max moc i czary ofensywne. Czyli Septienna, Aislinn, Sandro. Można wziąć Xsi lub Vidominę także.
A teraz moje zdanie: łatwiej brać wojownika i modlić się żeby nauczył się zdolności magicznych niż brać maga, który nie da wojsku tego co wojownik. Żaden czar (oprócz psalmu mocy Lyonisa) nie pomoże armii tak jak atak i obrona wojowników...Wystarczy spojrzeć na Heroes Chronicles, gdzie magowie próbowali stawać się wojownikami , a wojownicy stawali się magami .

___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.