Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-20 7:42:38
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr:
Cytat:
Ban Nighe - odmiana Banshee, tyle że spotykana na jezirach i bagnach

Cytat:
Kikimora - stwo z bagien(brak informacji o wyglądzie) ale tKikimora Sapkowskiego jest niezła.
- Są jeszcze skakuny, świtezianki, wodniki i parę innych stworów

Tylko taka mała uwaga co powyzsze stwoerzenia maja wspólnego z Morzem ?to tak jak z mieszaniem wody morskiej i słodkiej pozmieszaniu i tak sie nie nadaje do picia....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

A gdzie jest powiedziane, że każda woda w herosie to od razu ocean??
Nawet obecnie żyje mnóstwo zwierząt bytujących w wodach słodkich i słonych, więc to nie problem. A oba te stworzania są związane z jeziorami i bagnami. Jeśli zamek to nie musi być ściśle morski tylko wodny.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Re Haav:
Cytat:
gdzie jest powiedziane, że każda woda w herosie to od razu ocean??
Nawet obecnie żyje mnóstwo zwierząt bytujących w wodach słodkich i słonych, więc to nie problem. A oba te stworzania są związane z jeziorami i bagnami. Jeśli zamek to nie musi być ściśle morski tylko wodny.

Nie w tym rzecz .Przecież mowa była o zamku Marskim a nie Wodnym.Ponadto dodając do rusałek . wodnika , kikimory bazyliszka , wiwrene i hydrę to bedziesz miał Rampart z H3 a chodzi o stworzenie zamku zwiazanego z Morzem czyli np syren , trytonów , węży morskich , kałamarnic , Neptuna itp. Bo jak sobie wyobrażasz zamek z wodnikiem i trytonem razem bądz kikimore i kałamarnicę razem w jednym zamku , Ideologicznie są to odrębne kultury wodne . Oczywiście mozna powiedzież iz to swiat fantasy ale nawet on ulega pewnym rygorom naszych wyobrażeń i skojarzeń zwiazanych z okreslonymi pojęciami tutaj syrena , wodnik .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Ps. W powyzszej wypowiedzi chodziło mi oczywiscie o Fortress z h3 a nie Rampart. Lapsus jak to lapsus
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 10 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że temat trochę zszedł z własciwego wątku i znowu (chyba niepotrzebnie) dubluje się dyskusja o stworzeniach w zamkach, które to przerabialiśmy w kilku innyc topicach.

Mieliśmy rozmawiać raczej o wszystkim co jest związane z wodą czyli rozwiązaniami i obiektami (głównie w kontekście ruchu na mapie przygody).

Zamek Fortess był raczej zamkiem lądowym (choć bagiennym), bagno samo w sobie jest terenem lądowym (jesli chodzi o HoMM) o największej karze w punktach ruchu.
Tym samym dla jednostek związanych z zamkiem macierzystym (miasto na podobieństwo Fortress jeśli się pojawi), powinny być jakieś specjalne bonusy. W ogóle wydaje mi się że wszelkie jednostki na terenach macierzystych (skąd pochodzą) nie powinny mieć kar w punktach ruchu lub kary te powinny być ograniczone.
Z kolei jednostki ewentualnego zamku wodnego (w rozumieniu morskim), na bagnach powinny mieć mniejsze kary niż inne stworzenia z zamków lądowych.

Co do liczby miast wodnych to jestem zdania, że jeden zamek w zupełności by wystarczył. Podział na dobry czy zły nie ma tutaj według mnie racji bytu. Zamek wodny z natury byłby chyba raczej zamkiem neutralnym.... poza tym zostawmy trochę stworzeń poza zamkiem (tak jak żywioły w RoE czy nowe stworzenia w AB).

Najważniejsze jest to aby obszary wodne nie były opustoszałymi obszarami. Zróżnicowanie pod względem liczby obiektów, stworzeń i warunków na pewno grze wyszły by na dobre:

Zdobywanie złóż:
Wydaje mi się, że mogłoby to wyglądać w sposób trojaki:
a) Kopalnie ladowe, z reguły w pobliżu brzegu tak aby jednocześnie armie lądowe jak i morskie mogły je bez problemu zajmować. Podoba mi się również koncepcja z wyspami.
b) "Kopalnie morskie" - znacznie rożniące się od lądowych i mniej efektywne (np. połowa wydobycia)
c) Niedobory morskich kopalń uzupełniałyby liczne skrzynie, przedmioty z rozbitych statków i skarbce w postaci wraków oktrętów

Drewno jako surowiec dla zamku wodnego powinien mieć raczej marginalne znaczenie.
Zastanawiam się także czy taki zamek nie powinien mieć jakiegoś własnego surowca (do budowy obiektów i werbunku niektórych stworów).

Ponadto:
Nadal marzy mi się specjalny poziom (sublevel) w postaci dna morskiego, nawet jako spora przestrzeń (całe dno morskie), które mogłoby posiadać generatory stworzeń, kopalnie, zatopione wraki, kaplice, obiekty modyfikatory i inne.

Wizualnie mogłoby to wyglądać dość ciekawie... gdyby wszelkie ruchy stworzeń napotykałyby pewnien opór wody, bąbelki i inne podobne efekty. Takie jednostki mogłyby w każdej chwili wynurzać się w dowolnym miejscu akwenu i atakować pływające statki.
Tym samym dno morskie w odróznieniu od podziemii nie miałoby żadnych portali, a wszelkie stworzenia lądowe nie miałyby mozliwości poruszania się po dnie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):

Nie w tym rzecz .Przecież mowa była o zamku Marskim a nie Wodnym.

Wodny to ogólne określenie, bardziej elastyczne.
Cytat:
Ponadto dodając do rusałek . wodnika , kikimory bazyliszka , wiwrene i hydrę to bedziesz miał Rampart z H3

Prędzej Fortress, ale nie mówiłem o bazyliszkach, Wodniki to rownież morskie stwory, podobnie jak rodzaj rusałek(nimfy morskie)

Cytat:
Neptuna itp

No dla posejdona raczej nie ma miejsca :wink:

Cytat:
Bo jak sobie wyobrażasz zamek z wodnikiem i trytonem razem bądz kikimore i kałamarnicę razem w jednym zamku , Ideologicznie są to odrębne kultury wodne .

Tak, wyobrażam, ale nie o tym mowa.

Cytat:
b) "Kopalnie morskie" - znacznie rożniące się od lądowych i mniej efektywne (np. połowa wydobycia)

Może teraz, przychylniej popatrzysz na propozycje pereł jako surowca, produkowane nad brzegami w Koloniach Małżów(?)

Cytat:
Nadal marzy mi się specjalny poziom (sublevel) w postaci dna morskiego, nawet jako spora przestrzeń (całe dno morskie), które mogłoby posiadać generatory stworzeń, kopalnie, zatopione wraki, kaplice, obiekty modyfikatory i inne

Takie coś istniało w M&M8, gdy po przejściu przez Portal Wody przenosiliśmy się do wodnego świata.(bez sprzętu do nurkowania jak w M&M7), chroniła nas magia. Od razu przychodzi na myśl nowe zaklęcie umożliwiające przebywanie pod wodą(ale wejście powinno odbywać się przez portal.)

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 11 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Może teraz, przychylniej popatrzysz na propozycje pereł jako surowca, produkowane nad brzegami w Koloniach Małżów(?)


Chciałem o tem wspomieć ale wiedziałem, że to napiszesz. No cóż... takie "kopalnie" występowałyby tylko na dnie morza.

Cytat:
Takie coś istniało w M&M8, gdy po przejściu przez Portal Wody przenosiliśmy się do wodnego świata.(bez sprzętu do nurkowania jak w M&M7), chroniła nas magia. Od razu przychodzi na myśl nowe zaklęcie umożliwiające przebywanie pod wodą(ale wejście powinno odbywać się przez portal.)


Portal wody... być może ale skoro jednostki wodne we wodzie poruszają się bez problemu to czemu je ograniczać?

Odnośnie tego zaklęcia to raczej powinno "odpalać" się automatycznie, zużywając codziennie określoną liczbę punktów many (średnio ok. 8-10 pts dziennie). Odpowiedni artefakt zmiejsza te wartości.
Kiedy mag wytraci manę, nie bedzie mógł juz ochronic swoich jednotek -tym samym codziennie będzie tracił 10% stanu.

Oczywiście takie zaklęcie powinno działać w obie strony:
- jednostki lądowe pod wodą
- jednostki wodne na lądzie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 11 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

To ostatnie jest nie potrzebne chyba, bo zakładam że te wodne jednostki oddychają powietrzem atmosferycznym również, więc artefakty ale tylko przyśpieszajace ich ruch na lądzie.(Końcu te stwory to nie ryby :wink: )
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

odnośnie tematu to jestem za tym aby było zróżnicowanie w poruszaniu sie jednostek ladowych po morzu jak i vice versa .
Jednostka wodna powinna miec podstawowy zasieg ruchu jak jednostka lądowa na okręcie z bohaterem posiadajacym umiejetnosć żeglarstwo opanowane w stopniu mistrzowskim.Natomiast po ladzie jednostka wodna powinna miec max zasieg w wymiarze 3/4 zasięgu bohatera badż jednostkek ladowych z Logistyka na ekspercie .ponad to jestem za tym aby modyfikatory bojowe (atka i obrona ) takze zmieniałby sie z zaleznosci od obszaru na którym zaistnieje interakcja np. +/- 30% .
ponadto powinna byc rozwazona mozliwosc poruszania sie jednostek ladowych z umiejętmnoscia plywania do samodzielnego poruszania sie po akwenach morskich.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Ta koncepcja sublevelu morskiego coraz bardziej zaczyna mi się podobać. Widzę tylko jeden problem: jak ma wyglądać walka pod wodą?
Według mnie powinna pojawić się nowa właściwość jednotek pod nazwą pływanie, byłaby ona wodnym odpowiednikiem lotu. Przecież np. trytoni pod wodą powinni być "latający" a na lądzie kroczący. Z drugiej strony trudno mi wyobrazić sobie np. harpie latające pod wodą - większość jednotek latających pod wodą powinna mozolnie kroczyć. Wyjątkiem mogą być ewentualnie smoki i wiwerny. Nie widzę za to np. przeszkód, żeby pod wodą hydry nie stały się jednostkami pływającymi, są bowiem raczej stworzeniami ziemno-wodnymi. Podobnie pływać mogliby troglodyci (w 4 wyglądają nawet jak żaboludzie :wink: ).
Inny problem to strzały - strzelanie z łuku pod wodą wygląda co najmniej dziwnie :wink: . A jak wyglądałoby oblężenie - katapulty pod wodą?

Jeśli chodzi o przetrwanie armii lądowych pod wodą i na odwrót, to podoba mi się pomysł z wykorzystaniem many. Ale różne jednostki powinny mieć różne zapotrzebowanie, np. martwiaki raczej nie powinny jej potrzebować, za to ogniste ifryty mogłyby potrzebować więcej niż inni. Połowiczne zapotrzebowanie mogłoby dotyczyć np. hydr.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Odnosnie pomysłu z sublevelem wodnym a dokładnie mówiac podwodnym .
może wystapic kilka problemów logicznych:
-jak miałby się pouszac jednostki ladowe pod wodą (chyba nie w skafandrach). Wprowadzenie czaru umozliwiajacego poruszanie się pod wodą także nie rozwiązuje sprawy . Musiałby byc to czar z najwyzszej półki i zanim go by bohater opanował mineloby troche czasu i ekploracja dna morskiego nie miałby znaczenia w tak póznej fazie rozgrywki (chyba ze będzie umiejscawiany Graal).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 października 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Dla mnie po pewnych przemyśleniach poziom podmorski raczej odpada, jest od zbyt skomplikowany do sensownego stworzenia. Oczywiście samo 3D morze/ocean do ekslorowania jest dobry. Ale wszelkie bitwy powinny znajdować się na powierzchni. Mimo wszystko herosi to nie M&M.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 22 grudnia 2004     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

za duzo kombinowania z tym dodatkowym podwodnym terenem ....

powinien byc jeden zamek wodny w h5 i powinnien to byc Forrtress znany z h3

co do ruchu po wodzie to zacytuje swoja opinie z innego tematu

"
zamek jaszczurow (zdolnosc :wodna natura ) heroes porusza sie po morzu ,wodzie szybciej,nie potrzebuje do tego statku ale wejscie z ladu na morze zabiera mu dosc duza czesc pkt ruchu (75%) (oczywiscie heroes nie jest na koniu bo byloby bezsensu gdyby kon sobie po wodzie chodzil ale na jakiejs jaszczurce lub wielkiej zabie)... przed kazda walka heroes wywoluje magicznie wielka ulewe ktora zmienia pole bitwy w bagno.. jednostki zwiazane z tym terenem (czyli nasze )zyskuja bonusy.. dodatkowo zdolnosc ta na wyzszych poziomach pozwala rzucic herosowi jeden dodatkowy czar z zakresu magi wody na kazda ture..
"

w morzu nie powinno byc wiele wiecej lokacji niz bylo do tej pory ... morza to woda woda i pustka na tej wodzie :)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 4 stycznia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Odnosnie pomysłu z sublevelem wodnym a dokładnie mówiac podwodnym .
może wystapic kilka problemów logicznych:
-jak miałby się pouszac jednostki ladowe pod wodą (chyba nie w skafandrach). Wprowadzenie czaru umozliwiajacego poruszanie się pod wodą także nie rozwiązuje sprawy . Musiałby byc to czar z najwyzszej półki i zanim go by bohater opanował mineloby troche czasu i ekploracja dna morskiego nie miałby znaczenia w tak póznej fazie rozgrywki (chyba ze będzie umiejscawiany Graal).


pod woda poruszalby sie normalnie na koniu tylko mialby wokol siebie takom otoczke[czar]. a eksploracja ma znaczenie, przeciez mozna zajac te kolonie malzow i zamki wroga. a jesli musisz pokonac wodnego przeciewnika, to nie tylko ma sens ale jest konieczne.

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 stycznia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Gavin Magnus
Cytat:
pod woda poruszalby sie normalnie na koniu tylko mialby wokol siebie takom otoczke[czar].

jesli czar to musiałby być dostepny dla wszystkich nacji i przez to niskopoziomowy a to byłoby troche nielogiczne . ponadto co mieliby zrobic barbarzyńcy (nieposlugujacy się czarami)?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 4 stycznia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

roobert (cytat):
Gavin Magnus
Cytat:
pod woda poruszalby sie normalnie na koniu tylko mialby wokol siebie takom otoczke[czar].

jesli czar to musiałby być dostepny dla wszystkich nacji i przez to niskopoziomowy a to byłoby troche nielogiczne . ponadto co mieliby zrobic barbarzyńcy (nieposlugujacy się czarami)?

nie no nie robcie poziomu podwodnego !!!
za dużo kombinowania z tym !! jak łucznik będzie strzelał a jak żywiołak ognia płonął ?? jak katapulta będzie ciskać kamienie na mury ??

itd itp..... zamek wodny TAK... ale jednak o większym lądowym charakterze powiedzmy przybrzeżnym.....

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

A mnie się pomysł podoba. Co do czaru - przypominam wcześniejszą czyjąś propozycję, 'portal wodny' - wyobraźcie sobie brame nad brzegiem morza, przez którą musi przejść armia, brama automatycznie otacza jednostki czarem, jakby taką błoną magiczną (kwestię zapasu tlenu pomijamy;-). Po przejściu znajdujemy się w levelu 'dno morza'.
Czar ma określony czas trwania, więc nie można się za długo bawic w nurka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 5 stycznia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

wcale nie ma za duzo kombinowania. po prosty jeszcze jeden sub level, tylko troche bardzieej specyficzny. w bitwie jedotki bylyby normalne [w czasie bitwy druzyna w bance wygladalby conajmniej glupio] a najwyzej stworzenia plonace jak zywiolaki czy jakies demony bylyby po prostu chronione magia. zreszta w realny swiecie zdarzaja sie podwodne wulkany. jak taki wybucha to pod woda jest sporo ognia. wiec moze sie palic. zwlaszcza ze demozy plona wlasnym ogniem, a nie mowiac naukowo utleniaja sie. a w kwestii strzal... dzisiejsza technika jest w stanie tworzyc [na razie to chyba jescze prototypy] torpedy ktore plyna duzo szybciej od przecietnych, bo one nie plyna tylko... leca. sa tak zbudowane ze wytwarzaja wokol siebie tunel powietrzny i napotykajac na mniejszy opor plynie(leci) szybciej. tak samo mze byc z strzalami tylko zamiast silniczkow bedzie po prostu czar.
___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 5 stycznia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

odbiegając od tematu nieco : .... ja bym chciał zobaczyć ten zamek wodny ale bez tego sub levelu
conajwyżej z dodatkowym ruchem po morzu i jakimiś bonusami
sub levelu wodnego jakoś nie uważam za dobry pomysł ... bo i te czary dające armii oddychać pod wodą powinny byc potężne i drogie .... no bo jak można takie czary uczynić bezpłatnymi ?? bezpłatne to sobie magic arrow może być :P
.... a dodatkowym poziomem do dotychczasowych podziemi widziałbym jakiś poziom powietrzny (różne lokacje w chmurach) no i do tego boski zamek (z tytanami, aniołami, dżinami , golemami , kupidynami :wink: )

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 kwietnia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem, gdy chemy taki zamek zdobyć to przed szturmem pokazywałaby się informacja o że trzeba zamrozić wodę taka operacja kosztowałaby i to nie mało. Wtedy byśmy utworzyli podłoże z lodu. Za murami zamku podłoże byłoby z cegieł. Takie podłoże
z lodu by istniało ok. 10 tur. Czary np. kula ognia przyśpieszałyby topnienie. A czary np.
strefa zimna zwalniełyby topnienie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 5 kwietnia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Przyszla mi do glowy jedna mysl zainspirowana slowami Haaralda. Mianiowcie wspominal on o sztormach , ktore mialyby wedrowac sobie po morzu. A czemu nie uwzglednic zmian pogody takze na ladzie?? Nie wiem czy mialo by to miec jakis wplyw na rozgrywke czy dawaloby tylko wrazenia estetyczne. Np. wyobrazcie sobie mroczny klimat burzy z piorunami, nastepowaloby przyciemnienie i czasami jakies przeblyski blyskawic. Albo letnia mzaweczka. Moze snieg (np. w nowych Settlersach podczas zimy zamarzaja jeziora prze ktore mona przerzucac armie). Co o ty myslicie??
___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morrandir



Dołączył: 12 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Stolyca

Wysłany: 5 kwietnia 2005     Mapa przygody: Ruch na morzu Odpowiedz z cytatem

Co do tych wszystkich upgrejdów morza(różne tereny, dodatkowe lokacje, sztormy, itp.) to jak najbardziej za. Co do zamku wodnego jestem jednak nastawiony sceptycznie. Aby coś takiego wprowadzić morze musiałoby być tak samo uprzywilejowane jak ląd (czyli posiadać ogromną mnogość lokacji, kopalnie itd.)a to już wydaje mi się przesadą, w przeciwnym razie zamek taki zawsze będzie "pokrzywdzony w stosunku do innych nacji. Stworzenie sublewelu też nie byłoby rozwiązaniem tego problemu ponieważ stworzylibyśmy całkowicie oddzielny świat. Chcę przez to powiedzieć że istniałby świat zamku wodnego i świat zamków lądowych które by się całkowicie rózniły i nie "zazembiały" ze sobą. A jeśli już byłby zamek wodny to, tak jak ktoś już wspominał, spełniłby tylko rolę epizodyczną (może w jakimś dodatku??)

Jeszcze co do tego upgrejdowania morza. Wydaje mi się że wiele lokacji lądowych można by umiejscowić właśnie na morzu, np. zejście do podziemi na morzu przez grotę, albo wierza obserwacyjna na szczycie skały, latarnia morska, specjalne wodne obeliski, itp.

I to tyle :D

___________
Ja nie jestem przeciwny, wręcz przeciwnie, nie mam nic na przeciwko ale...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.