Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Nie ma jeszcze tematu o flakonikach i miksturach, więc taki zakładam...
Jak dla mnie flakoniki i mikstury są za słabe.
Przydają się tylko na samym początku a później to już w ogóle chyba że jest to mikstura nieśmiertelności...wiec głosuje za tym żeby flakoniki i mikstury były wraz z czasem mocniejsze, bo wtedy nie były by za mocne na początku a później by się też by się przydały.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 2 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Zagłosowałem na nie jako że opcja herosa biorącego czynny udział w walce była według mnie krokiem w złą stronę. Dlatego mikstury są całkowicie zbyteczne ponieważ większość z nich bazuje na modyfikatorach herosów (uzdrowienie, wskrzeszenie, zamrozenie, wzmocnienie etc.)
Ewentualnie jakbym miał wybór pozostawiłbym tylko te które działają na przeciwników (obnizenie morale, odporności, ogień etc).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 2 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Dla mnie mogłoby ich praktycznie nie być i też byłoby "dobrze".
Ale chciałbym żeby mikstury przekierowano bardziej na wojsko a nie bohaterów.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 3 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Mikstury? A po co... Sorry, ale ja nie widzę sensu kupowania ich w H4. Bohater na 20lvl straci kilka hapeków i zdejmie takim czarnym smokom killkaset punktów życia. To jednostkom się przydadzą bardziej mikstury :>
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maryan
Dołączył: 24 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Żdżary/Łuków a teraz Stolyca
|
Wysłany: 3 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Dobrze, że są mikstury, bo na początku rozwoju przydają się (czasem nawet bardzo). Flakoników używam trochę mniej, ale zdarza się. Dobrze jest tak, jak jest.
___________ "Piwo to moje paliwo"
"Choć nie jestem detektywem zawsze znajdę budkę z piwem"
z "Madrości Przystanku" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emeszar
Dołączył: 15 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 4 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Osobiście używam mikstur jedynie w początkowych fazach gry, kiedy to bohater nie jest jeszcze dostatecznie silny.
Potem korzystam jedynie z nieśmiertelności
Zagłosowałem więc na opcję "bez zmian"
___________ Ukochani przez Bogów umierają młodo!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 4 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Jak większość używam flakoniki w początkowych fazach gry lub w szczególnych sytuacjach. Gdy mam herosa z umiejętnościami związanymi z Szlachectwem lub Taktyką to wtedy używam nimi miksturek takich jak: mikstura nieśmiertelności, flakonik lepkiej cieczy, flakonik kwasu i demoniczny ogień. Są to mikstury przydatne nawet w dalszych częściach gry.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Douger
Dołączył: 13 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Łuków
|
Wysłany: 9 września 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Moc mikstur powinna rosnąć wraz z poziomem bohatera co pozwoliłoby na zachowanie ich przydatności w dalszej fazie gry.Wprowadzenie ich do gry było dobrym pomysłem ,który powinien byc rozwijany.
___________ Guns N' Roses 4ever! |
|
Powrót do góry
|
|
|
gagatek
Dołączył: 15 października 2002 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 listopada 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Gadżety w postaci mikstur i flakoników są bardzo ważną bronią, szczególnie w grze z "żywym" przeciwnikiem. Niekiedy mogą zadecydować o wygranej bądź przegranej, np.:
* potion of immortality - daje możliwośc wskrzeszenia bohatera
* potion of speed - dodaje + 3 speed bohaterowi, co powoduje, że szybciej się rusza
* vial of acid - pozwala zniszczyć zwłoki, działanie podobne do dezintegracji, nie można wtedy wskrzesić bohatera
*cloud of despair - obniża morale , działa obszarowo
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Muerte
Dołączył: 10 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: z prawej strony nicości
|
Wysłany: 16 listopada 2004 Mikstury i flakoniki
|
|
|
Ja rowniez procz flakoniku niesmiertelnosci nie uzywam nic i w sumie nie sa one przydatne. A i czasem w ekstremalnych chwilach rzuce (jak mam) potiona uzdrowienia ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 11 kwietnia 2005 Mikstury i flakoniki
|
|
|
W sumie nie zmienił bym nic, bo mi mikstury nie przeszkadzają. Używam tylko leczacego potiona, czasami many i miksturę nieśmiertelności.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|