Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-25 10:27:10
Autor Wiadomość
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 8 marca 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

Czy nie wydaje wam się, że w poprzednich częściach Herose Grallowe budynki były za małe? Za mało imponujące? Bo ja uważam, że Grall powinien:

a) Dawać wielkie bonusy

b) Pozwalać na rekrutację czegoś a'la ,,ośmiopoziomowcy" w WoGu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 8 marca 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

Cóż... ja tam nic do graali nie miałem może dlatego że były to obiekty stosunkowo rzadko zdarzające się w grze i dawały zbyt wielką przewagę grającemu.

Wyglądem budynki nie powinny zbytnio odbiegać od pozostałych miast. Wystarczy że bedą odpowiednio wkomponowane w jego strukturę tak jak można to było zobaczyć w HoMM-III i niektórych miastach HoMM-IV. Nie jestem zwolennikiem zbytniej rewolucji w wyglądzie i mam obawy że stawiając na grafę twórcy zafundują nam tandetne efekciarstwo nie bacząc zbytnio na różnorodność struktury graalów.

Co do działania graala to widziałbym tutaj tradycyjnie złoto oraz dodatki specyficzne dla każdego miasta, zwłaszacza takie, które będą działały w najbliższej okolicy od miasta w którym stoi graal (np. ujemne morale dla wrogów, większe kary za teren, większe obrażenia dla posiadacza miasta podczas walki).
Oczywiście i inne takie jak zwiększenie przyrostu niektórych stworków.
Fajnie by było również gdyby istniała mozliwość wyboru formy graala, np. opcja 1 daje ta, opcja druga tamto.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gelu



Dołączył: 18 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z AvLee

Wysłany: 31 marca 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

W H III były (moim zdaniem) fajne budynki z Grall(ka). Bunusy też spoko...
___________
Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 13 kwietnia 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

Sanktuaria graalów w Heroes III to bezwzględna doskonałość. Najlepiej wyglądał Galeon Niebios, a potem Bóstwo Ognia.

Po kaszanie, jaką zaserwowało nam Heroes IV żądam, by w najnowszej części sanktuaria graala wyglądały przynajmniej tak samo olśniewająco, jak w trójce. Ponadto KAŻDY powinien zwiększać przyrost o 50% i dawać kupę forsy. Poza tym jakieś korzyści globalne, np. zmiana terenu wokół miasta na sprzyjający danej frakcji, pogorszenie morale dla wrogów itd.

Mam taki pomysł na dodatkowe funkcje sanktuarium (proszę używać poprawnej formy - w mieście nie kupujemy żadnego tam graala, tylko jego sanktuarium. Graal jako taki jest bezużyteczny). Dany rodzaj [sanktuarium] miałby inne niż reszta właściwości, to jasne. Ale powiedzmy, że te właściwości zmieniałyby się w zależności od gracza. O czymś takim pisał już Haarald.

Powiedzmy, że sanktuarium w mieście - odpowiedniku Fortecy i Akademii (moje ulubione miasta) oprócz bonusów do przyrostu i złota, dawałby także takie premie:

* Nieskończona mana dla bohatera broniącego miasta

* 10 do mocy dla wszystkich bohaterów w promieniu 100 pól od miasta

* Generowanie 5 klejnotów dziennie.

Gracz mógłby raz w tygodniu ustawić sobie, co teraz bardziej mu się przyda. W przypadku ataku na miasto wybierałby nieskończona manę itd.

Co wy o tym sądzicie?

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hubertus



Dołączył: 21 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 15 kwietnia 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

Czy to nie nazbyt dobre bonusy? Moim zdaniem, te które były w H3, były jak najbardziej wystarczające, aczkolwiek skłoniłbym się do dodawania nowej jednostki przez graala.

Natomiast Twoje propozycje Konqer mogłby być pod warunkem że graala byłoby znacznie trudniej zdobyć niż w H3, bo w sumie ciekawie te bonusy obmyśliłeś.

___________
"Czy to jest wina ogrodnika, że tulipany schną w wazonie?"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 kwietnia 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

Mi się wydaje, że powinno się ustawiać opcje tych monumentów. Wchodzisz i wybierasz co to ma robić gdy to wybudujesz(oczywiście w edytorze). Naturalnie była by opcja standartowa stworzona przez twórców gry, ale moim zdaniem takie rozwiązanie jakie ja proponuje dało by nowe możliwości dla twórców map.

A to co by mogł dawać grall to już zależy od sposobu rozgrywki jaki nas zaserwuje Ubisoft (a dokładniej Nivial). Ja bym mile widział w grze takie samo rozwiązanie jak w H3 - złoto, dodatkowy przyrost + jakiś bonusik. Jeżeli to monument to może wprowadzić taka opcje, że mozna poświęcić np. przyrostu złota w dany dzień lub jednostek(tu już zależy czy będzie przychód dzienny czy tygodniowy) na to np. o czym wspomniał Konqer. Byłby wtedy jako taki balans. Albo dużo kasy albo jakiś fajny dodatkowy bonus w danym dniu. Stowrzenia pójdą się modlić i nie będą kasy wytwarzać. Taki jest mój tok rozumowania.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 16 kwietnia 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

to co moglby dawac grall, to czary Dimension Door i Town Portal.

skoro sa takie potezne, to niech bedzie je miala najpotezniejsza struktura w grze ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Alamar



Dołączył: 12 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z Czarnej Wieży w której płynie magia czysta (a tak naprawdę z Gorzowa Wlkp.)

Wysłany: 27 kwietnia 2005     Grall(ek) Odpowiedz z cytatem

Według mnie Grall w H III był naprawdędobrze zrobiony, a jego bonusy odpowiednio wyważone. W piątce powinno być podobnie, ale co to dokładnie ma być nie będę pisał, choć pomysły Konqer'a wydają mi się trochę przesadzone.
___________
Mogą mnie zabić, ale mnie nie przestraszą.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.