Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-03-29 14:16:17
Autor Wiadomość
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 10 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Chciałem wysłuchać waszej opini na temat tych dwóch czarów.Chodzi mi o czar Town Portal oraz Dimension Door.Czy twórcy gry powinni powrócić do zastosowania tych czarów tak jak w Heroes3 czy tak jak w Heroes4.I czy wogule te czary powinny znależć się w części 5.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 10 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Heh... Ja powiem tak - DD dla Mnie może nie istnieć, a TP takie jak w 3 lub żadne.

Wystarczy mieć Magię ziemi na bodaj Advance + trochę many i gra skończona, ponieważ wtedy można sobie darować dużą obronę po zamkach, bo jak trzeba, to heroes się teleportnie do zagrożonego miasta.

To jest dość lamerskie podejście, wiem, ale co tam :P


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 10 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

MiB (cytat):
Heh... Ja powiem tak - DD dla Mnie może nie istnieć, a TP takie jak w 3 lub żadne.

Wystarczy mieć Magię ziemi na bodaj Advance + trochę many i gra skończona, ponieważ wtedy można sobie darować dużą obronę po zamkach, bo jak trzeba, to heroes się teleportnie do zagrożonego miasta.

To jest dość lamerskie podejście, wiem, ale co tam :P


Zdravim

MiB


I tu się z tobą nie mogę zgodzić.Przecież taki czar jak DD w wydaniu Herosa3 był najpotężniejszym czarem w grze.Posiadając go byłem w stanie zawsze wygrać partię z każdym przeciwnikiem nie posiadającym DD.

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Powinny istnieć, lecz powinny być również o wiele droższe w kostzach many i trudniejsze do opanowania.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 10 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Oba czary w HoMM-III były bardzo potężne i zbyt łatwo dostępne, a przede wszystkim Town Portal wzmacniany magią ziemi. To powoduje że gracze najczęściej korzystają właśnie z tej umiejętności.
Najważniejsze jest to aby potężne czary mapy przygody były dostępne w każdej ze szkół magii i nie ważne czy są to czary 4 czy 5 poziomu.
Aby takie zaklęcia były dobrze zbalansowane należałoby wprowadzić wymagania znajomości umiejętności w danej magii tak jak było to w HoMM-III tyle że na pięciu poziomach co wydłuży czas dochodzenia do biegłości we władaniu portalem czy teleportacją. Znajomość wiedzy poziomu czwartego (town portal powinien być zaklęciem poziomu 4) i magii „xxx” na piątym poziomie powinna dopiero umożliwiać przemieszczanie się bohatera z armią po całej mapie. Na poziomie 1 do najbliższego miasta w promieniu (np. 20 pól), na kolejnym jeszcze większą odległość (30 pól), na poziomie trzecim do jednego z najbliższych miast w promieniu 30 pól, na czwartym w promieniu większym o kolejne 15.

Jak wspomniałem wysokopoziomowe zaklęcia mapy przygody powinny mieć wszystkie szkoły, jedna z nich zamiast teleportacji powinna ściągać przed bitwą posiłki z najbliższego miasta odległego o „xx” pól w odpowiedniej liczbie i zaleznie od poziomu magii (by nie przegiąć nieograniczoną ilością), które po walce wracają do miasta (w pierwszej kolejności giną te którymi dysponuje bohater).

Uważam że jest miejsce dla zaklęć typu dimension door tyle że jak wsponiał Haav Gyr muszą one być stosunkowo drogie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 11 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

popatrzmy na to tak
:arrow: Town Portal ułatwiał grę jednak nie dawał wygranej
:arrow: Dimension niestety jeśli tyko my go posiadaliśmy a nasz przeciwnik nie to dawał wygraną ...

Jednakże b. lubię te czary więc ... :
Haarald (cytat):

Najważniejsze jest to aby potężne czary mapy przygody były dostępne w każdej ze szkół magii i nie ważne czy są to czary 4 czy 5 poziomu.

Tak jak napisał Haarald :
DD i TP powinny być dostępne , wspólne dla wszystkich magii (innymi słowy powinny byc czarami ogólnymi tak jak w h3 były nimi visions i magic arrow)
Czary te powinny być dostępne w każdym zamku ZAWSZE i nie losowo . Widziałbym je w specjalnej gildii ...
Budowalibyśmy mage guild 5 i wtedy pojawiałaby się opcja budowy "gildii transportowej" za 20 każdego surowca i za 20000 złota. Oczywiście w tej gildi byłyby czary DD i TP :)
To wyrówna szanse na multiplayer i jednocześnie sprawi, że czary te będziemy zdobywać pod koniec rozbudowy zamku.

Town Portal :arrow: powinien działać tak jak w h3 czyli wybieramy nazwę zamku i się przenosimy .

Dimension Door :arrow: MUSI BYĆ osłabione ... 4 (lub 5 wsumie to nie pamiętam ile można było a sprawdzać mi się nie chce ) skoki to zdecydowanie za dużo . Ograniczyć trzebaby do 1 skoku tak jak było w h2
DD nie powinno też działać w podziemiach przy skoku między tunelami (wiecie o co chodzi chyba ? )
...

Nie chciałbym rezygnować z tych czarów . Są one dla mnie częscią herosów i bardzom mi ich brakowało w h4 . Chciałbym by pokazały się w h5 .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 17 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Owszem moim zdaniem powinny zostać. Jednak można by było wprowadzić pewne ograniczenia, co do tyc czarów np. nie powinny działać w podziemiach. Czy bez odpowiednich umiejętności nie pozwalają przekraczać wody.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Evander



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: "Z różnych miejsc"

Wysłany: 18 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

nie wyobrazam sobie gry bez tych czarow.

tak, to potezne zaklecia, ale na litosc bogow, przeciez nie mozna sprowadzic magii do trzaskania fajerbolami i leczenia.

strona magii winna zawsze miec przewage nad strona sily, i te czary byly jednymi z tych dajacych te przewage.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

TP to tak potężny czar, że zdobycie go powinno być piekielnie trudne, według mnie powinni go znać tylko bohaterowie posiadający wszystkie szkoły magii na najwyższym poziomie, bo tak potężny czar powinien znać tylko potężny bohater, a nie jakiś tam gość z Magią ziemi na Advanced, DD powinno nie być.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elemental



Dołączył: 16 lutego 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 lutego 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

ja uwazam ze powinny byc. jak ja to lubilem, kiedy kumpel mi podchodzil do pustego zamku, a ja pyk TT i po nim......
___________
.... i pokazałem mu, że potrafie zamrozić nawet ogień....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 11 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Mam zupełnie nowy pomysł :
Załużmy że DD i fly niepojawiają się w h5 ... A town portal powraca w formie znanej z h3 ale z pewną zmianą
:arrow: Town portal jest czarem 5 poziomu ... nie można go jednak dostać w zwykłym mage gulid ..
Każdy zamek ma mozliwość zbudowania wieży portali (jest to droga budowla) właśnie w tej wieży heroes moze nauczyć się czaru town portal .. By go się nauczyć musi jednak mieć jakąś magię na najwyższym poziomie .. Cena za rzucenie czaru Town portal jest wyższa im wiekszą armię przenosimy ... + nie możemy się przenieść do zamku który nie ma zbudowanej gildii portali , gdyż właśnie ta gildia wyznacza nam drogę (pozwala zlokalizować miasto w którym chcemy wylądować)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to i tak było by za łatwe... ten budynek gdzie poznaje się Town Portal może być, ale i tak czar ten powinien być dostępny tylko dla bohaterów ze wszystkimi szkołami magii na exp... coś za coś, chcemy skakać po zamkach i udawać mocnego to powinniśmy mieć pożądnego maga... musimy zrezygnować wtedy z innych umiejętności.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 17 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Getyr (cytat):
Jak dla mnie to i tak było by za łatwe..

Hmmm ... no zakładałem rozwój magii taki jak w h4 był czyli 5 cio stopniowy z pobocznymi unmiejętnościami ...

......................

Do pomysłu dopisze jeszcze, że zwykły wojownik też mógłby użyć tej wierzy portalii . Mianowicie dla niego działałaby ona jak Town Gate w Inferno ale musiałby słono płacić w kasie za transport każdej jednostki przez portal do wieży w innym mieście ....

Przewaga maga nad wojownikiem byłaby taka, że mag może rzucić czar gdziekolwiek na mapie przygody , natomiast wojownik przenosiłby się z miasta do miasta ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 18 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za takim rozwiązaniem jakie daje WoG : czyli wrota opłacane poza zamkami i zbanowane czary DD i TP. Pozwalało by to na poruszanie się między swoimi miastami nawet na duże odległości-jednak koszt powinien być zależny od rozmiaru armii i poziomu bohatera-ewentualnie gdyby zostawić DD i TP to też powinny dojść dodatkowe koszta w ich użyciu-czyli kasa :)
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 18 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
Ja jestem za takim rozwiązaniem jakie daje WoG : czyli wrota opłacane poza zamkami i zbanowane czary DD i TP.

Wszystko fajnie ... ale nie mogę się z tym zgodzić ..Zbanowanie czarów i obecność takiego zewnętrznego portalu do przenoszenia się psuje balans ... Pozostawienie tak poważnej sprawy w rękach mapmakerów to błąd ... Wiele osób tworzących mapy nie sprawdza ich później pod kątem grania każdą nacją ... Dlatego też nie powinno być opcji wyjątkowo silnych artefaktów ani też zewnętrznych budynków ...

Tutaj ideałem wydaje mi się h4 (ehhh chociaż raz mogę to powiedzieć o tej części :) )
- nie ma zbyt potężnych artefaktów . Nawet Relikty mimo, że potężne nie są tak przesadzone jak niektóre w h3 (chociażby księgii magi w h3 i spellbinders hat , niewspominając już o wielu składanych artefaktach ).
- dwelingi 4 poziomu w h4 nie zwiększają przyrostu w zamkach o ten +1 ...
- Dragons utopie w h4 nie dają już aż takiej przewagii jaką mogły dać graczowi w h3
- W h4 nie ma Library od heavenly enlightment .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 18 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Nie ma tych bibiotek bo są niepotrzebne-w H3 bohaterowie posiadali współczynniki dodawane do współczynników stworzeń-dlatego odwiedzanie bibliotek bardzo zwiększało możliwości bojowe...niemniej w H4 jedynie taktyka i artefakty zwiększały w % zdolności ataku, obrony i szybkości-już poziom czy statystyki bohatera nie miały znaczenia...rolę bibliotek w H4 spełniają kryształy-o tyle ważniejsze, że z drzewkiem combat bohater miał coś 50/30 ataku+redukcję obrony,+XX obrony i 100% odporności na magię...I kilkaset HP zatem każdy kryształ był na wagę złota. H3 jest tutaj o tyle lepszym przykładem, że doświadzczeni wodzowie mieli większe szanse na wygraną nawet przeciw większej armii, w H4 przy dużych armiach i słabych bohaterach wygrywają niemal zawsze: rycerz i rycerz śmierci dzięki taktyce. Co do DD to już wspomniałem, aby utrudnić grę magom, zwiększyć równowagę i realizm gry należy dodać koszta użycia tego typu czarów-w H4 zawsze można było uciec z pola walki za pomocą TP, to nie może być możliwe w H5.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 19 marca 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

IMO te czary powinny całkowicie zniknąć. Używanie ich to tak jak granie na kodach. Juz wystarczy czar 'fly'
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Alamar



Dołączył: 12 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z Czarnej Wieży w której płynie magia czysta (a tak naprawdę z Gorzowa Wlkp.)

Wysłany: 8 maja 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Czary te jako bardzo dobre powinny być mniej dostępne, ale mimo wszystko istnieć. Wiem, że dla maga, który ma dużo many dają one często wygraną, jednak nie wszyscy mają tyle many żeby ich używać bez przerwy i przecież ludzie grają tymi frakcjami, a też na przykład czasami chcieli by się gdzieś przenieść i dokonać jakiejśszybkiej akcji. może to też być utrudnienie dla gracza, gdyby komputer dobrze je wykorzystywał, także powinny zostać, ale ich dostępność powinna zostać zmniejszona.
___________
Mogą mnie zabić, ale mnie nie przestraszą.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 14 maja 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Uwazam że te czary nie powinny istnieć w Heroes V, tak samo jak czar FLY. Psują one tylko rozgrywke. Aczkolwiek według mnie powinno znależć sie wiecej czarów dotyczących mapy głównej.
___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 maja 2005     Czary typu Town Portal i Dimension Door. Odpowiedz z cytatem

Uważąm, że te czary mogłyby istnieć aczkolwiek ich działanie miałoby słabszy efekt(chodzi tu o DD bo TP nie da się osłabić chyba, że nie ma dostępu do dlaekich miast itp.), Byłby do nich trudniejszy dostęp i używający ich mag musiałby ponosić większe koszty, a takżę byłyby trudniejsze do opanowania. Aczkolwiek zastanawiam się czy te czary zbytnio nie ułatwiają rozgrywki gdyż chyba o to chodzi aby zaplanować obronę zamku itp(chociaż TP mógłby zostać bo jego brak chyba zbytnio by komplikował rozgrywkę, ale mógłby on występować tylko w postaci zwoów czy cośżeby teżnie byłoi za dobrze).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.