Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 5:37:49
Autor Wiadomość
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):

A tak przy okazji, to czy można zmieniać nazwy jednostek samemu?


Można. Nie jestem pewien ale można chyba na własne potrzeby (np. nazwy jednostek) wyedytować plik CrTr0.txt czy jakoś tak z łatki 3.58 PL?

A jeśli nie to ResEditem wypakuj ten plik i dołącz go w postaci Update'a do Wog'a.

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 5 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki.
Wystarczyło, że pozmieniałem CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT i ZCrTrait.txt.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Wielkie dzięki.
Wystarczyło, że pozmieniałem CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT i ZCrTrait.txt.


Nie ma sprawy... fani WOG'a muszą się wzajemnie wspierać...

Trang Oul (cytat):
Programiści NWC popełnili błąd. W mitologii greckiej ziejący ogniem byk nazywał się khalkotauroi. Tylko jak to przełożyć na polski?


Tak. A Gorgona to jest coś podobnego do meduzy (także zmienia w kamień)... o ile pamiętam (a pamięć mam słabą) to jest ich królowa.

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 7 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Czy spolszczenie będzie obejmować kampanie i skrypty (zwłaszcza ten ze Sfinksem)?


Kampanie będą. Zagadki Sfinksa nie będą tłumaczone, ale dodam sporą część nowych po polsku (m.in. te ze strony WoGa).

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 7 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

LarvaExotech (cytat):
Trang Oul (cytat):

A tak przy okazji, to czy można zmieniać nazwy jednostek samemu?


Można. Nie jestem pewien ale można chyba na własne potrzeby (np. nazwy jednostek) wyedytować plik CrTr0.txt czy jakoś tak z łatki 3.58 PL?

A jeśli nie to ResEditem wypakuj ten plik i dołącz go w postaci Update'a do Wog'a.


Możecie zmieniać wszystko co zapragniecie. Czemu miałby być to problem? Ja korzystałem z tłumaczenia CD Projekt i tego sie trzymam konsekwentnie. Wszystki zmodyfikowane pliki *.txt wystarczy skopiować do katlogu Data i gra sama je odczyta.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 7 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ktoś jest pewny zmian w plikach .txt, to najlepiej niech skopiuje te pozmieniane i wgra je do pliku WoG358fpl_beta.wog (spolszczenie) za pomocą WinRARa. Dzięki temu jak skasuje WoGa, to nie będzie musiał wszystkiego poprawiać jeszcze raz.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Niech cie ręka lucyferowska broni od usunięcia WOG'a z dysku!!!!
___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 12 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Nie trzeba bedzie też poprawiać, jak dasz komuś swojego WoGa np. na płycie. Poza tym jak ktoś będzie grzebał w plikach (to ja :wink:) i coś popsuje, to skasowanie będzie konieczne.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 13 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Skoro o tym dużo się mówi to gdzie mogę ściągnąć 3.58 pl ? Bardzo plosiem o pomoc :lol:
___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 13 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Można stąd.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 14 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Przykro mi, ale nie mam 3.58. Gdzie można zassać? proszę o szybką odpowiedź!
___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

najpierw pytasz o łatkę pl na 3.58, a potem mówisz, że nie masz samego 3.58? :P

Oh well....... jakby się okazało, że jeszcze czegoś nie masz to wejdź tu.

Jeśli twoja obecna wersja WoGa to 3.57F, to pamiętaj nie tylko o patchu 3.58, ale także o 3.58F (a na końcu o wersji beta łatki 3.58F pl).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 16 marca 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, ale ja znalazłem wcześniej upgrada 3.5.7f-3.58 i patcha 3.58f. Naprawdę przepraszam!(Znalazłem w necie).[/ort]
___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 2 kwietnia 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Acid, jak i inni próbowali mi wmówić, że crash WoGa w momencie ataku jednostki na swoim rasowym wrogu to wina łatki polonizacyjnej. Uniosłem się dumą że to nieprawda. Niestety - mieli rację !!! Tak, to wina łatki polonizacyjnej - a dokładniej pliku konfiguracyjnego Genrltxt.txt. Na szczęście namierzyłem problem i poprawiłem plik (mam nadzieję). Można go ścignąć stąd. Wystarczy tylko go umieścić w katalogu Heroes3/Data.

Uwaga 1. Ponieważ to plik txt a nie skrypt *.erm możliwe jest dokończenie uprzednio zrobionych sejwów.
Uwaga 2. Za pierwszym uruchomieniem WoGa i próbą wczytania sejwa otrzymałem wiele paskudnych i niemiłych błędów. Rozwiązaniem był restart systemu. Później szło wszystko OK. Jeśli u was będzie to samo, to nie wściekajcie się.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2 kwietnia 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Jeżeli po otwarciu strony nie będzie polskich znaków diakrytycznych, należy zmienić kodowanie na Europa Środkowa (Windows).
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Leyzer



Dołączył: 4 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 14 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Khalkotauroi to zlepek dwóch słów.

kn = ch:-)
Khalkos to chyba spiż, jeżeli nie spiż, to napewno jakiś metal.
Tauros to po prostu byk, czyli "khalkotauroi" oznacza spiżowegobyka w dosłownym tłumaczeniu.

Mam nadzieję, że się przysłużyłem. To mój pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie.

___________
Guns N' Roses Was Here!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 14 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

O ile dobrze pamiętam, to te byki zostały wykute przez Hefajstosa.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

A co to ma do WoGa, jeśli się można spytać?
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 15 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

To, że nazwa "Gorgona" jest błędna i wypadałoby ją zmienić, co jest możliwe tylko w WoGu. Ale na co? Może po prostu na Byki i Potężne Byki?
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Leyzer



Dołączył: 4 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 17 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Nie wydaje mi się ta poprawka jakoś wyjątkowo ważna, ponieważ zdążyliśmy się przyzwyczaić, chyba że ktoś jest perfekcjonistą.
Jeżeli już zmieniać nazwę, to nie najlepiej po prostu Spiżowy Byk i Ulepszony Spiżowy Byk? Po co kombinować na siłę, a panceż właśnie wygląda jak by był z metalu.

___________
Guns N' Roses Was Here!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 17 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Może innym to nie przeszkadza, ale ja jestem uczulony na wszelakie błędy.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 17 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Może innym to nie przeszkadza, ale ja jestem uczulony na wszelakie błędy.


W takim razie ty się tym zajmij. Nie wydaje mi się, by taka poprawka była konieczna, czy wręcz dobrze widziana przez większość graczy, a nie mogłaby być opcjonalna. Ten błąd jest znany graczom HoMM3 od czasów RoE i nie tylko przestał być traktowany jako coś, co psuje grę, ale wręcz jako pewien 'wyróżnik', easter egg, ciekawostka, która może conajwyżej zainteresować.

poza tym jedną z zasad WoGa jest to, by nie zmieniać trwale elementów z oryginalnych wersji H3, więc nie widzę powodów do dalszej dyskusji na ten temat.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 18 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
To, że nazwa "Gorgona" jest błędna i wypadałoby ją zmienić, co jest możliwe tylko w WoGu. Ale na co? Może po prostu na Byki i Potężne Byki?


A czemuż to tylko w WoGu?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 18 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Bo w WoGu od razu masz przygotowane pliki tekstowe zmieniające nazwy. Działają one jednak w zwykłym H3, a nawet w Heroes Chronicles.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 23 maja 2005     WoG 3.58 pl Odpowiedz z cytatem

Z każdej części h3 można wyciągnąć pliki tekstowe, pozmieniąć i je wpakować z powrotem. Nie widzę żadnego problemu.
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.