Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-19 2:15:44
Autor Wiadomość
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 24 lipca 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Ja myśle że powinny być 4 a to z tego względu że to by było coś nowego w porównaniu do poprzednich części, wszyscy bohaterzy by charakteryzowali się tym że jedna z podstawowych statystyk jest jego specjalną, i co poziom dostaje dodatkowo +1 właśnie tej cechy. Rodzaje bohaterów by mogły być takie:
Kapłan / Przywoływacz/ inny rodzaj,
Wojownik,
Mag,
Łucznik,

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 25 lipca 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Cóż... kapłani to w końcu potężna profesja. Ciekawe czy w fabule M&M czy HoMM miała ona znaczenie. Uważam, że ta klasa powinna znaleźć się w każdej grze fantasy obojętnie czy strategii czy RPG.

A swoją drogą... ciekawe jak nazywałby się kapłan albo złodziej nekromantów?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 25 lipca 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Haarald
Kapłan to Okultysta
a Złodziej to Zabójca :wink: zajrzyj tutaj jeżeli chcesz więcej. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 25 lipca 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

kiedyś bełkotałem o trzech...
ale gdybym teraz mógłbym napisać - może wybrałym 1. MOŻE...

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Jestem zdecydowanie za 4 klasami na miasto. Stereotypy tych klas to wojownik, mag, kapłan, złodziej. Czyli cztery podstawowe z M&M(także z D&D ale nie na tym się wzoruję).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

To może napisze to co w innym temacie, już raz zrobiłem. Ale chyba to jest właściwy temat, na tą propozycję.

Kolejność :arrow: Wojownik, Kapłan, Mag, Złodziej:
- Haven; :arrow: Rycerz(Knight), Kleryk(Cleric), Czarodziej(Wizard), Szpieg(Spy)
- Preserve; :arrow: Strażnik lasu(Ranger), Hierofanta(Hierophant), Druid(Druid), Skaut(Scout)
- Necropolis; :arrow: Rycerz śmierci(Death Knight), Nekromanta(Necromancer), Okultysta(Ocultist), Zabójca(Assassin)
- Asylum; :arrow: Barbarzyńca(Barbarian), Szaman(Shaman), Czarnoksiężnik(Warlock), Zbir(Rogue)
- Vulcano; :arrow: Jeździec Płomieni(Flames Rider), Piromanta(Pyromancer), Łotrzyk(Thug)
- Oracle; :arrow: Jeździec Burzy(Tempest Rider), Celestialista(Celestialist), Obserwator(Seeker)
- Aquarium; :arrow: Jeździec Sztormu(Storm Rider), Konżurysta(Conjurer), Korsarz(Corsair)
- Barrow; :arrow: Jeździec Podziemi(Earth Rider), Geomanta(Geomancer), Złodziej(Thief)
- Temple; :arrow: Paladyn(Paladin), Jasnowidz(Seer), Iluminalista(Illuminalist), Tropiciel(Stalker)
- Catacumbs; :arrow: Zdobywca(Conqueror), Mroczny Kapłan(Dark Priest), Czarownik(Sorcerer), Łowca(Hunter)
- Abyss; :arrow: Pogromca(Slayer), Heretyk(Heretic), Demonolog(Demonologist), Najeźdzca(Raider).
--------------------
Z tego co widać, w zamkach żywiołów brak jest Kapłanów, jako osobnych klas. A to celowy zabieg, chodzi o to, że wiara w tych zamkach była ściśle związana z danym żywiołem, więc Mag w tych zamkach był również kapłanem.[/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Eee, no ja se tak myśle, że cztery klasy to troche za dużo, bo to tylko za dużo trzeba wymyślać i to troche bez sensu wygląda. Chociaz z drugiej strony to prawda, że brakuje pewnych klas bohaterów. Hmm...... Mam pomysł! :D Niech będzie tak, że w każdym zamku są 2 klasy bohaterów, a dodatkowo do wynajęcia w każdym zamku byliby bohaterowie neutralni.(np.: złodzieje, szpedzy itd.) I co wy na to?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 lutego 2005     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

[quote="Thompson"]
Heimdall Ragnarok (cytat):
A ja mam zupełnie inne podejście do bohaterów. Ciekawy (według mnie) byłby pomysł, gdzie gracz jak w RPG wybierałby profesję dla bohatera, a nawet jego imię, umiejętności itp. Wiem, że to brzmi jak Disciples II, ale taki pomysł już miałem jak poraz pierwszy odpalałem WoGa i zmieniałem imiona Dowódców. Oczywiście byłyby ograniczenia. Nie wyobrażam sobie człowieka z Castle jako Nekromanty. Takie rozwiązanie zmuszałoby graczy do kombinowania, jaka profesja będzie odpowiednia w danej grze. Nie chcę jednak, aby było tak jak w H4, tam przechodzenie od profesji do profesji (tu Generał, tu Demonolog itp) nie odpowiadało mi.
Pozdrawiam


Ciekawe to to może jest, ale tylko w RPG. A Heroes5 to nie RPG tylko Strategia Turowa i tego się trzymajmy.

Patrząc na twarze (często z Baldur's Gate) niektórych osób wnioskuję, że wielu spośród zarejestrowanych lubi gry RPG, więc takie rozwiązanie nie byłoby głupie (sam też lubię czasami zagrać w RPG-a), a w Disciples się sprawdziło. Wolałbym jednak, żeby były po dwie klasy na zamek, jak w prawie idealnej trójeczce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 8 lutego 2005     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Ja jestwm z 2. No ewentualnie za trzema. W tej drugiej opcji każde maisto miało by jakiegoś złodzieja/ zwiadowcę. Za to jak już mowa o klasach to jestem za klasami zaawansowanymi. Mog ły by być w nieco innej wersji niż w Homm 4. Ale powinny zostać.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 19 lutego 2005     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Po rozpatrzeniu wszystkiego za i przeciw jakie tutaj padło...


Postawiłam na 2 klasy porzypadające na miasto, jak było w H3- bo moim zdaniem zbyt wielka ilość klas zepsułaby całą zabawę.
A mianowicie (tutaj podam argumenty jakie wcześniej padły)
Po co w sumie 3 klasa? Można każdego bohatera wyszkolić by miał prócz umiejętności typowo magicznych lub dowódczych jakieś pośrednie które sprawdzają się w terenie np. Nawigacja, logistyka etc. więc myślę, że tworzenie, specjalnego 3 rodzaju bohatera jest zbędna :?
Poza tym tworzenie kilku klas bohaterów odbiłoby się na zróżnicowaniu i indywidualności każdego herosa. A tworzenie go od podstaw bardziej by przypominało RPG.

Powinno być też jakieś ograniczenie bohaterów do danych umiejętności.
Weźmy np. Takiego heretyka z H3- a heretycy jak wiadomo są z mista Inferno- miasta piekielnego i ognistego, nawet jego specjalna profesja to była "kula ognia"- więc po jakiego czorta on się nauczył magi Wody? Ej no przecież to jest chemia nie teges... A mimo to nauczył się.
Więc ja się zaczełam zastanawiać dlaczego mój wojownik z Dungeon który opanował już dwie magie (ognia iziemi) nie mógł też nauczyć się magii wody, ale powietrza już mógł (w Confux próbowałam wykupić tą umiejętność). Coś tu nie gra...

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 czerwca 2005     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w Heroesie 5 powinni zrobic wiecej zamkow. Np. Zamki: Krasnoludow,Elfow,Mrocznych Elfow,Orkow,Ludzi,Mieumarlych,Demonow,Zywiolow itp. nie podoba mi sie miasto ktore jest pomoeszane np. z krasnoludami i elfami (jak bylo w H3) albo dzinny i niziolki oO (H4).Zamki powinny tworzyc wlasna historie i klimat... przeciez wiadomo ze krasnoludy i elfy to nie to samo.

Wracajac do tematu. Kazde miasto powinno miec 4 bohaterow. Przykladowo:

Miasto Elfow: Czarodziej ( typowy mag ),Pieśniarz Klingi ( dwuklasowiec mag/wojownik - bohater ktory wlada magia i mieczem ), Elficki Lucznik ( typowy wojownik ), Thief (jakis zwiadowca, moglby tez sluzyc do zwiekszania zasobow skarbca w zloto [Lotrzyk])

Miasto Mrocznych Elfow: Czarnoksieznik ( typowy mag ) ,Tancerz Wojny ( dwuklasowiec mag/wojownik - bohater ktory wlada magia i mieczem ) , Przeklety Mściciel ( typowy wojownik ), Assassin ( jakis zwiadowca, moglby tez sluzyc do zwiekszania zasobow skarbca w zloto [Lotrzyk])

Ogolny wzor postaci:
Mag - potezna magia

Mag/Wojownik - tylko magia ochronna lub usprawniajaca w walce ( nie atakujaca ), srednie umiejetnosci w walce ( np. jest dobry w ataku ale slaby w obronie albo na odwrot , albo jest sredni w ataku i w obronie)

Wojownik - swietne umiejetnosci w walce ( zarowno w obronie jak i w ataku ), umiejetnosci przywodcze/taktyczne

Lotrzyk - sredni w walce, jest szybki, pomaga zdobywac pieniadze , swietny zwiadowca

Wtedy kazdy zamek by mial klasy pasujace do klimatu np. zamek zycia >>> kaplani , swieci rycerze itp.

Pozdro 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 czerwca 2005     Ile klas bohaterów na miasto? Odpowiedz z cytatem

bedzie po jedny typie bohatera na zamek , ale bedzie go mozna dowolnie rozwijac
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.