Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 2:44:08
Autor Wiadomość
Xian



Dołączył: 3 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Zgorzelec/Midgard

Wysłany: 2 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Dragonthan (cytat):
No skoro żywiołak burzy wywodzi się z żywiołu powietrza, to winien być tak samo jak on w 100% odporny na czary pirun i łańcuch piorunów, gdzyż są to czary magii powietrza...
Tak masz racje, lecz Żywioł burzy różni się tym od Żywiołu powietrza, iż ma w sobie coś z elektryczności, i ta właśnie cecha (nie sama chmurka tylko chmurka+elektryczność) daje mu tę właściwość, że jest w stanie zaabsorbować energię elektryczną, która ulecz zraniony oddział. Na reszte zaklęć nadal jest niepodatny. Można własnym bohaterem "uleczać" Żywioły burzy :roll:

Jaki to ma wpływ na walke? Ano taki, że armia potraktowana Łańcuchem piorunów odniesie rany jedynie do pochłonięcia przeskakującego gromu przez jednostkę Żywiołu burzy (chyba że ktoś inteligentny rzuci czar bezpośrednio na Żywiołaki burzy :wink: ); Ptaki gromów atakując Żywioł burzy nie zadadzą dodatkowych obrażeń dzięki piorunowi z nieba ...

Żywiołakom burzy możnaby dodać jeszcze jendą właściwość. Mianowicie ich obecność w armii daje 1% szansy (+1% na każde 100 Żywiołaków) na otrzymanie przez losową jednostkę Piorunem z nieba (obrażenia od 1-100)

___________
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Neocount



Dołączył: 23 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy

Wysłany: 2 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Xian - niezłe pomysły z tym żywiołem burzy, pozostałe też ciekawe ale jest jeden malutki problem - z takimi zdolnościami trzeba by przebudować Conflux od podstaw.
Ale co tam - jeszcze można dodać żywiołakom powietrza i burzy zmniejszenie obrażeń zadawanych przez łuczników (w końcu strzelanie do powietrza mija się z celem :lol: - zresztą z wodą podobna sprawa ).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Xian



Dołączył: 3 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Zgorzelec/Midgard

Wysłany: 2 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Neocount (cytat):
Xian - niezłe pomysły ...
Dzięki :mrgreen:
Neocount (cytat):
Ale co tam - jeszcze można dodać żywiołakom powietrza i burzy zmniejszenie obrażeń zadawanych przez łuczników (w końcu strzelanie do powietrza mija się z celem :lol: - zresztą z wodą podobna sprawa ).
Hmmm zaiste niewpadłem na to ... Jedno ale co do Żywiołu wody i ich "odporności na pociski". Po pierwsze upgrade'owana forma tj. Żywioł lodu takiej właściwości posiadać by już nie mógł. Po drugie odporność taka mogłaby dotyczyć jedynie pocisków materialnych, czyli magiczne pociski Magów/Arcymagów, Tytanów, Mnichów/Kapłanów i Gogów/Magogów (tutaj obrażenia powinny wynosić 150% dla obu form Zywiołu) odpadają i zadają standardowe obrażeni. Tę zdolnośc widziałbym jako coś na wzór naturalnej cechy Szkieletów z HoM&M IV (BTW czy w HoM&M III posiadają one tą ceche? Jeżeli tak to czy ona dotyczy wszystkich pocisków, czy tylko materialnych?).
___________
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Neocount



Dołączył: 23 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy

Wysłany: 3 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Xian (cytat):
BTW czy w HoM&M III posiadają one tą ceche? Jeżeli tak to czy ona dotyczy wszystkich pocisków, czy tylko materialnych?.

Nie w HoMaM III szkielety nie posiadają specjalnej premii przeciwko pociskom. Jedynie wykazują się dużo większą obroną niż pzostałe jednostki 1 levelu. Wracając do odporności żywiołaków na pociski to oczywiście racja, ale idąc za ciosem tak samo powinniśmy potraktować zwykłe obrażenia fizyczne - w końcu jak to mieczem po powietrzu machać?? :lol:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Xian



Dołączył: 3 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Zgorzelec/Midgard

Wysłany: 3 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Co do odporności na ataki bezpośrednie to muszę się niezgodzić. Dlaczego? Dlatego że Żywioły powietrza, burzy nie są jedynie delikatnymi, zwiewnymi istotami, lecz skumulowanymi, gęstymi chmurami, które IMO łatwo rozpędzić. Choć fakt faktem, że napewno trudniej je ubić niż takiego Gargulca :roll: Wydaje mi się, że ta cecha została niejako zrealizowana poprzez ogromną ilość punktow życia obu form Żywiołu.
___________
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Neocount



Dołączył: 23 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy

Wysłany: 3 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Hehe trzeba by w nie dmuchać, żeby je rozpędzić ;) a taki np żywioł burzy potraktowany metalem prędzej porazi dzielnego wojaka trzymającego miecz niż zostanie rozpędzony :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 4 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Neocount (cytat):
Hehe trzeba by w nie dmuchać, żeby je rozpędzić ;) a taki np żywioł burzy potraktowany metalem prędzej porazi dzielnego wojaka trzymającego miecz niż zostanie rozpędzony :)


Powiedzmy więc, że ten dzielny wojak ma solidne gumowe podeszwy :lol: :lol: :lol:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aldvyn



Dołączył: 15 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Novum

Wysłany: 4 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Kurcze też się włącze do tematu bo uwielbiam grać Confluxem, i jest mi on szczególnie bliski (właściwie zawsze rozpoczynam bitwy, wiadomo.... :-) ), ale temat tu brzmi, że bawimy się w dyskusję n/t Żywiołów. Ha, więc do rzeczy. Właściwie co tu dodać? Ja uważam, że rzeczywiście Żywioły są TROSZECZKĘ niedopracowane, ale to nie zmienia faktu, że gra nimi to czysta przyjemność, ale pomyślcie chwile, że gdyby dać im te wszystkie zdolności, które Szanowni Rozmówcy żądacie od nich stali by się oni NAPRAWDĘ BARDZO BARDZO silnymi jednostkami i zostałby jeszcze bardziej rozwyważony /he fajne słowo wyszło/ poziom podczas walki. Myślę, że te wszystkie ulepszonka, i to nie tylko w kwestii Żywiołów ale i w innych zamkach, powinny wyjść z inicjatywy, przykładowo twórców WOG'a jako dodatek ale nie do WOG'a ale do samego bazowego H3. I wtedy by było fajnie. Oczywiście taką decyzję należałoby poprzedzić wieloma forami, dyskusjami, sondami wśród fanów, którzy powinni odpowiednio poinstruować domniemanych twórcó zmian, a Ci powinni w miarę możliwości dopasować się do potrzeb fanów. Tyle, chyba. Odezwę się, piszcie dalej, fajny temat.
___________
Ludy, słucha ktoś starego dobrego rocka, punka, heavy metalu? Sie wie: Twisted Sisters, Motorhead, Deep Purple, The Ramones itp? Piszcie privy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Neocount



Dołączył: 23 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy

Wysłany: 4 czerwca 2005     Dyskusje na temat Żywiołów Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że należałoby zmodyfikować inne zamki/jednostki. Natomiast z fanami problem jest taki, że każdy ma genialne pomysły (jak np my tutaj) i chętnie widziałby je w grze. Niestety prawda jest taka, że gdyby twórcy zrealizowaliby je wszystkie, to powstałby jakiś potworek, a nie gra :)

Val Gaav (cytat):

Powiedzmy więc, że ten dzielny wojak ma solidne gumowe podeszwy


Hehe nie zapędzajmy się aż tak daleko :), bo dojdziemy do sytuacji, w której zwiększaniem napięcia będą zajmowły się skąpo odziane nimfy, driady i inne leśne "przjemności" ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.