Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-25 9:32:31
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Brawo Acid! Nareszcie ktoś spojrzał na krew pod kątem urozmaicenia(pozytywnego) gry, polepszenia jej klimatu, a nie walających się wszędzie flaków, mózgów i innych takich ala Quake.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Ale tu nie chodzi o flaki czy mroczny charakter fantasy, tylko o specyfikę gry, w herosach NIGDY nie było krwi.(Czy grze Age of Wonders przybyło mroczności gdy pojawiła się krew? NIE).
Herosi zawsze byli grą, którą każdy młody człowiek mógł spokojnie grać bez dodatkowych scen z krwią. Rodzice na gwiazdkę, mogli zawsze kupić herosów swojej pociesze, bo gdy spytali o przemoc, każdy sprzedawaca odpowiadał, że jej tam bardzo mało i może polecić grę. I to są herosi, strategiczna gra turowa, oparta na bezkrwawej rozgrywce w szachy czy warcaby. I niech takimi pozostaną - amen.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Erdamon



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Szczerz mowiąc jest mi obojetne czy bedzie krew czy nie.Ale żeby pogodzić zwolennikow krwii i jej braku można wprowadzic opcje wylaczenia widoku krwi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Adalberto Malachit



Dołączył: 17 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Aktualnie Paryż, Duchem Piaseczno pod Warszawą

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Cytat:
Rodzice na gwiazdkę, mogli zawsze kupić herosów swojej pociesze, bo gdy spytali o przemoc, każdy sprzedawaca odpowiadał, że jej tam bardzo mało i może polecić grę.


Może i się czepiam ale w większości przypadków sprzedawcy zawsze powiedzą, że dana gra zawiera mało przemocy gdy zostaną zapytani przez rodziców z pełnymi portfelami.

Rok temu w pewnym czasopiśmie komputerowym został przeprowadzony test wśród sprzedawców w sklepach z grami. Wynik - połowa sprzedawców nie wiedziała z czym to się je, i polecała same "genialne" nowości (cytuję z pamięci "MAFIA bezapelacyjny numero uno na pierwszą komunię św.")

A co do tematu touważam że trochę krwi może wystąpić, ale z umiarem i z opcją on/off , aby nie być gołosłownym, np.
1.miecznik atakuje smoka pozostawiając na nim długą ciętą ranę o ciemnoczerwonym(zielonym?) pobłysku
2.Smok ziejąc ogniem osmala jednostkę
3.Po oddaniu krwi za pośrednictwem wampira jednostka robi się blada

Oczywiście wtedy każda jednostka musiała by mieć x stadiów obrażeń, ale część mogłaby się powtarzać (ataki smoków i tym podobne)
Nie wspominam już o tym,(Ops! właśnie wspomniałem :shock: ) że i tak twórcy zrobią to co uważają za stosowne.

Z ostatniej chwili: Można wprowadzić namiastkę tego co proponował Acid Dragon, że w tabeli o informacji o jednostce wprowadzić coś takiego jak samopoczucie, tzn. dobre, słabe itd. określałoby to jak dużo jednostek z danego oddziału zginęło. Oddziaływałoby to na morale i dostępne byłoby tylko dla jednostek posiadających morale

___________
Morituri Nolumus Mori
Mający Umrzeć umrą
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Adalberto Malachit (cytat):

Rok temu w pewnym czasopiśmie komputerowym został przeprowadzony test wśród sprzedawców w sklepach z grami. Wynik - połowa sprzedawców nie wiedziała z czym to się je, i polecała same "genialne" nowości (cytuję z pamięci "MAFIA bezapelacyjny numero uno na pierwszą komunię św.")

Wiesz są ludzie i ludziska, są sprzedawcy i oszuści. :wink:

Cytat:
A co do tematu touważam że trochę krwi może wystąpić, ale z umiarem i z opcją on/off , aby nie być gołosłownym, np.
1.miecznik atakuje smoka pozostawiając na nim długą ciętą ranę o ciemnoczerwonym(zielonym?) pobłysku
2.Smok ziejąc ogniem osmala jednostkę
3.Po oddaniu krwi za pośrednictwem wampira jednostka robi się blada

Tylko nie to, ciekawwe jakby wyglądały jednostki po kilku różnych uderzeniach :lol: :lol: . Takiego czegoś nie ma nawet w grach FPP, a co dopiero w strategii.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Może jako sprzedawca się nie wypowiem :?
___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morrandir



Dołączył: 12 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Stolyca

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cha dzięki Acid, nareszcie ktoś kto podziela moje poglądy. Mroczność to jest to czego brakowało mi w czwartej części Heroesów. A dlaczego wielu twierdziło że Disciples pobiło Hirków, bo właśnie miało ten niesamowity mroczny klimat, chociaż pod wieloma względami nie dorastało naszej grze do pięt. W HoM&M występują, że tak powiem, "złe" rasy i nie można na przykład z wampirów robić miłych i sympatycznych stworków. A kto wogóle powiedział że Heroes jest grą dla dzieci? Znam wielu graczy i wszyscy mają grubo po dwudziestce a niektórzy to naprawdę stare pryki. Prawdą jest że w Heroes obowiązuje pewna symbolika ale zupełnie nie mogę się zgodzić z tym że to coś jak szachy czy karty, bo z tego co mówicie wynika że piątkę Ubi mogłoby wydać jako grę planszową albo karcianą i też by było fajnie. Jeżeli nie chcecie efektownych krwawych walk to tak samo można powiedzieć - "a po co efektowne czary", może wogóle bitwy przedstawić jako ramki z nazwami jednostek i ich statystykami. I jeszcze jedno, o czym wspominało chyba paru przedmówców, mówiąc o krwawych bitwach nie myślałem o walających się wszędzie mózgach i flakach ani o zachlapanym posoką monitorze ale o czymś delikatniejszym nie naruszającym dobrego smaku.
___________
Ja nie jestem przeciwny, wręcz przeciwnie, nie mam nic na przeciwko ale...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Morrandir (cytat):
A dlaczego wielu twierdziło że Disciples pobiło Hirków, bo właśnie miało ten niesamowity mroczny klimat, chociaż pod wieloma względami nie dorastało naszej grze do pięt.

Heh... a co to ma wspólnego z krwią?? W Disciples jej nie było i wyglądała mrocznie, w Age of wonders krew była i wyklądało to kiczowato i komicznie.
Cytat:
A kto wogóle powiedział że Heroes jest grą dla dzieci? Znam wielu graczy i wszyscy mają grubo po dwudziestce a niektórzy to naprawdę stare pryki. Prawdą jest że w Heroes obowiązuje pewna symbolika ale zupełnie nie mogę się zgodzić z tym że to coś jak szachy czy karty, bo z tego co mówicie wynika że piątkę Ubi mogłoby wydać jako grę planszową albo karcianą i też by było fajnie.

No właśnie kto powiedział, że to gra dla dzieci?? A Dorośli chcą się bawić w takie krwawe rzeczy??
A co do symboliki to chyba jej nie zauważasz, każda jednostka reprezentuje: określony odział liczenie armii, oraz właśnie figurę na planszy, szachownicy. Herosi zawsze bazowali na takich grach jak karty, szachy, gry planszowe, gry fabularne. Nie przenośmy brutalności do "naszej" gry. :?
Cytat:
Jeżeli nie chcecie efektownych krwawych walk to tak samo można powiedzieć - "a po co efektowne czary", może wogóle bitwy przedstawić jako ramki z nazwami jednostek i ich statystykami.

Ale to jest MAGIA ona musi wywoływać jakiś efekt wizualny w grze, bo tak jest skonstruowana.
Cytat:
I jeszcze jedno, o czym wspominało chyba paru przedmówców, mówiąc o krwawych bitwach nie myślałem o walających się wszędzie mózgach i flakach ani o zachlapanym posoką monitorze ale o czymś delikatniejszym nie naruszającym dobrego smaku.

Ale u nie chodzi o naruszanie dobrego smaku(zwłaszcza że każdy ma inny smak), tutaj chodzi o naruszenie kolejnej podstawowej reguły gry.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Adalberto Malachit



Dołączył: 17 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Aktualnie Paryż, Duchem Piaseczno pod Warszawą

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, nie chciałem nikogo urazić. Po prostu z własnego doświadczenia wiem jak to bywa, gdy na pytanie o nową strategię sprzedawca odpowiada Warcraft 2 BattleNet Edition. Nie uogólniałem mówiąc "wszyscy sprzedawcy", a znam także takiego modela, że jak zaczyna mówić o grach to i o Bożym świecie zapomina. Jak mówił Haav: "różni są ludzie"

A jeśli chodzi o krew w Heroesach to kajam się. Nawet jak będzie to ją wyłączę. Ostaatnio byłem u kolegi i pokazał mi jakąś psychodeliczną gierkę, w której krew lała się potokami. Do dziś mi niedobrze.
Moje stanowisko na dziś w sprawie krwi brzmi:
Jeśli ktoś wrzuci krew do Hirosów, a nie będę jej mógł wyłączyć to stracą jednego fana na 100%

___________
Morituri Nolumus Mori
Mający Umrzeć umrą
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

A ja zastanawiam sie co sie dzieje z jednostkami zabitymi z odzialu ktory jeszcze zyje i tylko zmniejsza sie numerek obok? jak zginie caly odzial to jest martwe cialo. a jak zginie jednostka to tez mogloby byc martwe cialo albo jakis krzyzyk czy cos. przeciesz odzial nie nosi za soba trupow? moze to przesada bo tych trupow byloby za duzo ale zawsze mie interesowalo gdzie som martwe ciala. z tematem krwi to sie wiaze bo te ciala moglyby byc we krwi, choc jestem przeciwny. najwyzej pcja on/off, ale z off ustawionym jako domyslne :)
___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

W sumie ciekawy pomysł z tą opcją gry ,,krwawej" i ,,bezkrwawej". Ale chyba by popsuł klimat gry i wywołał ogromne kontrowersje. Mimo wszystko jestem na nie.
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Gavin Magnus - Hehe, też się nad tym zastanawiałem, to jest równie tajemnicze jak ufo i stworzenie świata :wink: to samo z ranami, bo np gdy 20931 smoków zostanie zaatakowanych przez 1 trogldytę, to ten gdy je zrani(a zrani bo min obrażeń to zawsze 1) i miałby zostawić widoczną ranę, to wyglądałoby to komicznie, bo te smoki nosiłyby tę ranę do końca bitwy. Dlatego krew tylko wtedy gdy oddział już leży. Wtedy mogą być widoczne rany, krew, itp.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morrandir



Dołączył: 12 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Stolyca

Wysłany: 25 sierpnia 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Haav napisał:

Cytat:
Heh... a co to ma wspólnego z krwią?? W Disciples jej nie było i wyglądała mrocznie, w Age of wonders krew była i wyklądało to kiczowato i komicznie.


Chodziło mi o samo zagadnienie mroczności a co do Age of Wonders to twoje indywidualne zdanie, mi tam się podobało i wogóle AoW uważam za niezły produkt.

Cytat:
A Dorośli chcą się bawić w takie krwawe rzeczy??


Tego to ja nie wiem, ja bym chętnie zobaczył coś takiego w Heroesach.

Cytat:
A co do symboliki to chyba jej nie zauważasz, każda jednostka reprezentuje: określony odział liczenie armii, oraz właśnie figurę na planszy, szachownicy. Herosi zawsze bazowali na takich grach jak karty, szachy, gry planszowe, gry fabularne. Nie przenośmy brutalności do "naszej" gry.


Oczywiście że HoM&M bazowali na takich grach ale nimi nie byli, Heroes to gra komputerowa a to co innego, daje to o wiele więcej możliwości graficznych, wizualnych co czyni tę grę bardziej atrakcyjną i takim uatrakcyjnieniem może być właśnie krew.

A co do brutalności to zależy jak rozumieć to słowo. Czy atakując 10 chłopów setką smoków nie jesteś brutalny albo zamieniając żywe jednostki w zamku Necropolis na szkielety nie jesteś brutalny. Heroes poniekąd zawsze na swój sposób byli brutalni, w końcu, w dużej mierze, w tej grze chodzi o to żeby likwidować siły przeciwnika, zabić jak najwięcej, szczególnie grając "złą stroną mocy".

Cytat:
Ale to jest MAGIA ona musi wywoływać jakiś efekt wizualny w grze, bo tak jest skonstruowana.


Jak sam powiedziałeś to efekt wizualny i nie ma on żadnego wpływu na grę, takie tylko urozmaicenie. A dlaczego krew nim nie może być??? I właściwie dlaczego "musi", a zranienie potwora nie "musi" wywoływać żadnego efektu??? Moim zdaniem powinno.

Cytat:
Ale u nie chodzi o naruszanie dobrego smaku(zwłaszcza że każdy ma inny smak), tutaj chodzi o naruszenie kolejnej podstawowej reguły gry.


Wydaje mi się że wprowadzanie kolejnych surowców na siłę, albo zastosowanie zaopatrzenia dla armii bardziej narusza te reguły, krwawe bitwy tych reguł w żaden sposób nie są w stanie naruszyć.

___________
Ja nie jestem przeciwny, wręcz przeciwnie, nie mam nic na przeciwko ale...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 21 września 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Morrandir (cytat):
Chodziło mi o samo zagadnienie mroczności a co do Age of Wonders to twoje indywidualne zdanie, mi tam się podobało i wogóle AoW uważam za niezły produkt.


Nadal mi się śni po nocach uroczy obrazek - baśniowy smoczuś leżący na uroczej, cholernie zielonej polance w kałuży krwi ;)

Cytat:

Tego to ja nie wiem, ja bym chętnie zobaczył coś takiego w Heroesach


"A ja bym się chciał napić" - patrz, JA bym czegoś takiego w HoMM NIE CHCIAŁ widzieć, ale ty tak. Widzisz? :/

Cytat:
Oczywiście że HoM&M bazowali na takich grach ale nimi nie byli, Heroes to gra komputerowa a to co innego, daje to o wiele więcej możliwości graficznych, wizualnych co czyni tę grę bardziej atrakcyjną i takim uatrakcyjnieniem może być właśnie krew.


Hmm... Wiesz, wyobraź sobie taki obrazek - bardzo kolorowa, tęczowa rusałka nagle ginie, a ty ją widzisz w kałuży krwi. Bardzo atrakcyjny widoczek :/ (Może tylko ja mam tak, że Happy Tree Friends i inne tego typu rzeczy mnie nie bawią i nie śmieszą?) Nie zmieniajmy na siłę baśniowych, spokojnych Heroes'ów w poważną, brutalną historię, dobra?

Cytat:
A co do brutalności to zależy jak rozumieć to słowo. Czy atakując 10 chłopów setką smoków nie jesteś brutalny albo zamieniając żywe jednostki w zamku Necropolis na szkielety nie jesteś brutalny. Heroes poniekąd zawsze na swój sposób byli brutalni, w końcu, w dużej mierze, w tej grze chodzi o to żeby likwidować siły przeciwnika, zabić jak najwięcej, szczególnie grając "złą stroną mocy".


Ten tekst pewnie wyląduje w jakimś czasopiśmie, podpisany "Co gra robi z umysłami graczy" ;)

Wiesz, idać twoim tokiem rozumowania można powiedzieć, że ja TEŻ jestem brutalny, waląc palcami w klawiaturę - bo używam siły fizycznej. Jak dostałem wczoraj od jakiegoś dryblasa idąc ulicą, to TEŻ był brutalny, bo mam podbite oko i rozciętą wargę. Owszem - brutalność w HoMM JEST. Ale jest umowna - bo co, jednostki okładają się czym mają pod ręką po głowach. I co w tym SZCZEGÓLNIE krwawego i brutalnego?

Cytat:
Jak sam powiedziałeś to efekt wizualny i nie ma on żadnego wpływu na grę, takie tylko urozmaicenie. A dlaczego krew nim nie może być??? I właściwie dlaczego "musi", a zranienie potwora nie "musi" wywoływać żadnego efektu??? Moim zdaniem powinno.


GDZIE Haav pisał o tym, że nie ma on żadnego wpływu na grę? Świat fantasy w HoMM jest bardzo bajkowy - a jak jest bajkowy, to po co wrzucać do niego sieczkę? :/

Cytat:
Wydaje mi się że wprowadzanie kolejnych surowców na siłę, albo zastosowanie zaopatrzenia dla armii bardziej narusza te reguły, krwawe bitwy tych reguł w żaden sposób nie są w stanie naruszyć.


Wiesz... Te zmiany, o których mówisz, są ingerencjami w system gry, by HoMM zyskało na grywalności. Podczas gdy obecność krwi nie da grze NICZEGO, prócz efektu wizualnego i rzeszy dziewięcioletnich dzieciaków, które jak zobaczą napis "Zawiera brutalne sceny!" polecą do sklepów.

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 26 września 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wiesz... Te zmiany, o których mówisz, są ingerencjami w system gry, by HoMM zyskało na grywalności. Podczas gdy obecność krwi nie da grze NICZEGO, prócz efektu wizualnego i rzeszy dziewięcioletnich dzieciaków, które jak zobaczą napis "Zawiera brutalne sceny!" polecą do sklepów.

W zupełności się zgadzam. Nie ma sensu dodawaćdo HoMM krwi i innych tego typu rzeczy

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 września 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

A może spojżeć na to w ten sposób:
dodanie krwi w jakiejkolwiek może spowodować, że część dotychczasowych fanów serii będzie oburzona, poczuje niesmak itp.
A czy brak krwi spowoduje, że ktoś nie będzie chciał zagrać w H5?
Wydaje mi się, że nie.
Wprowadzenie krwi i dobry gust? Czy to możliwe?
Ni twierdze, że nie, ale każdy ma inne poczucie dobrego smaku. Jeden wyłacza film jak widzi skaleczoną dłoń, a drugi ogląda jak komuś wylatują flaki z brzucha i jest tym zafascynowany...
Jeśli chodzi o mroczny klimat to H3 miało go bez krwi (przyjemnie było grać zamkiem nekromantów, a muzyka wewnątrz zamku była idealnie dobrana), a H4 nawet krew nie dodałaby klimatu (już samo połączenie nieumarłych z demonami było moim zdaniem błędem, pomijając muzykę i sposób poruszania się jednostek)
Czyli jestem za, a nawet przeciw jak powiedział kiedyś pewien prezydent :)
A poważnie: jeśli musi być krew (np wydawcy będzie zależało na dziewięcioletnich graczach :) ) to tylko z opcją on/off
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 27 września 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Jestem za i przeciw. Brak krwi był unikalnością w Heroesach, jednak maciupeńką odrobinkę krwi można by zastosować. Nie przy ataku, lecz przy martwej jednostce. Mam nadzieję, że nigdy w żadnym Heroesie nie będzie krwi bryzgającej na wszyztikie strony, np. po rozpłataniu na wysokości pasa i ściąganiu z twarzy gorących jelit, BRRRRRR. Jeśli ktoś by tak chciał, proponuję zagrać w Resident Evil.
___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hobbitek



Dołączył: 23 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Szczecin

Wysłany: 20 października 2004     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Mała plama w HeroesV może być, ale pełno krwi to już za dużo. Wiem, że nawet małe dzieci grają w Heroesy, a jeżeli będzie dużo krwi, to dziecko nabawi się drastyczności. Powinna być mała kałuża, która "wsiąka" w ziemię.
Pomyślcie, jak by to wyglądało, gdyby ktoś uciął łeb smoka. Smoki mają 900 000 000 000 000 000 000 000 000 000 komórek krwi, a nawet więcej! Od razu byś widział, jak bohater by miał pełno krwi na głowie.
Więc, jak mówiłem, może być mała kałuża. Jednak nie chciałbym, aby w grze strategicznej latały jelita i wątroby po polu bitwy. Samo LOTR ma mało krwi. Tak mało, że człowiek nie zwraca na to uwagi.
Jestem po prostu PRZECIW!!!

___________
Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 3 stycznia 2005     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Więc to tu się schował ten temat ;) A już chciałem go zakładać.

Wracając do tematu: Moje zdanie na ten temat brzmi: Jeżeli pojawi się trochę krwi z opcją on/off to na pewno gra nic nie straci na klimacie/grywalnosci itd. Jeżeli flaki miałyby latać po ekranie- sprzeciw! Ale jeżeli miałyby być lekkie rany itp - OK. Jeżeli zginie 25% jednostek z danego oddziału, pojawia się np mała ranka. Jeśli wyniszczymy połowę oddziału, rana się powiększa (bądź dochodzi nowa). I np takie trzy poziomy "zniszczenia" byłyby na miejscu. Nie musi być zaraz wszędzie krew, u golema byłby to np brak jednej ręki, u wampira np. poszarpany płaszcz. Kałuże krwi są nie na miejscu, dopuszczalne jedynie cienkie strumyki, od razu znikające. Bez żadnych wytrysków ani odlatujących części ciała. Przecież ten temat też można potraktować delikatnie, a nie że tylko czarne - białe, czerowny ekran - zero krwi.. Tak więc też jestem za, a nawet przeciw jak już ktoś zacytował pewnego polityka ;), po prostu pośrodku.
Także, wszyscy przeciwnicy, uważam, że po części macie rację, ale przesadzacie. Ile jest takich gier, gdzie występuje krew, a jakoś nie ma napisu: brutalne sceny na pudełku?

Ale biorąc pod uwagę fakt, że H5 zanosi się na tragedię, a jego twórcom na pewno nie będzie chciało się robić dodatkowych animacji, najwyżej takie krwawe wybuchy a'la H1, to już lepiej żeby nic nie było :D

Wspomniany został tu również temat różnych animacji ataków itp. Jak najbardziej za, mimo, że nie mam nadziei, że takie coś się pojawi.

PS. Co do ucinania głowy smokom, Hobbitku: Ty też przesadziłeś:)

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2005     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Rany, jest duużo gier gdzie jest krew a co nie zawsze mi odpowiada :? Naprawde bardzo podobało mi się to, że Herosi to jest niemal cały czas Symbolika i NIE MA KRWI. Zgadzam się z Ghoustem, i jak ktoś odczuwa niedomiar krwi to wystarczy, że się rozejrzy jest wiele gier gdzie są ślady krwi itd- więc może zaspokoić swoje potrzeby :? . Ja właśnie opowiadam kumpeli o Herosach(nigdy nie miała styczności z tą grą) i się BAAARDZO ucieszyła na wiadomośc, że NIE MA KRWI- więc już doszedł kolejny fan herosów. Nie wszyscy przepadają za takimi obrazami jakie niektórzy przedstawili :? I mnie się szczególnie nie uśmiecha. Niech pozostanie ta stara dobra symbolika bo za to m.in. ceniłam Herołsów. :(

.........
Propos Happy Three Friends- one też mnie nie śmieszą, doznaję raczej samku obrzydzenia, zniesmaczenia itp. - ale to detal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 4 stycznia 2005     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Opcja on/off!! Z ustawionym domyślnie off!

A co do Happy Three Friends-to krótko: totalny bezsens. A długo: Takie coś najwyżej wyrobi pewną opinię o przemocy i tych takich rzeczach wśród najmłodszych i tylko taki cel w tym widzę. Bo rozśmieszyć to może najwyżej takich ludzi, na których opisywanie szkoda moich palców i czasu.

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 4 stycznia 2005     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

O czym my tu wogole dyskutujemy? :) Krew w homm5 nie moze wystepowac!;] Chyba, ze w tak subtelnej formie, jak ktos powyzej wspominal. Ale nic co kapie, zostawia slady na podlozu itp. Nic wiecej, niz jakas skromna szrama, co i tak uwazam za glupote :p.
Co do opcji on/off - bezsens! Wtedy gra i tak byla by raczej przystosowana do tej krwii i w innym wypadku wygladaloby idiotycznie - zawsze tak jest :/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bubeusz



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)

Wysłany: 5 stycznia 2005     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

Po to jest ten temat, żeby dyskutować :)

Mówię właśnie o takiej subtelnej formie.

A opcja on/off: równie dobrze gra może byc przystosowana do "off", tak więc "on" wyglądałoby głupio :P.
A zresztą uważam, że taki szczegół nie jest zbyt istotny i po pierwsze gra z krwią by wiele się nie zmieniła a po drugie jakby jej nie było, też nie byłoby źle, czy gorzej. I dlatego opcja on/off, jak ktoś woli albo lepiej mu wygląda z krwią, niech ma "on", a jak ktoś jest tradycjonaliśtą, niech ma "off" i koniec dyskusji :) Temat uważam za rozstrzygnięty i zamknięty :)

___________
Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ymir



Dołączył: 31 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 7 czerwca 2005     Krew w Heroes V Odpowiedz z cytatem

1)Co do krwi jestem przeciw,ale mogą zrobić też tak żeby była opcja wyłączenia tej posoki
2)Atak na różny sposób niewiem fajnie by to wyglądało ale gdyy tak postanowili zrobić
to by się premiera przesunęła
na 2007r. i byłyby jeszcze większe :p niewiem co o tym sądzić :roll:
wymagania sprzętowe,które i tak są już duże :twisted:

zdravim Ymir

___________
"It's not a dream Ymir is real"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.