Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-25 19:57:03
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 14 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

No więc zaczynamy pojedynek.
Albo raczej ocenę pierwszych gotowych zamków i ich jednostek, a może i oceny całego systemu jednostki/miasta?
--------------------------
1) Na pierwszy ogień idzie ilość jednostek w zamku:
- 7 aż lub tylko? jak dla mnie mimo wszystko tylko, aż prosiłoby się żeby jeszcze Ifryta w Inferno umieścić, z Haven trochę trudniej, ale Piknier został wyrzucony.

2) Ulepszenia - Tutaj jestem bardziej zawiedziony, myślałem że twórcy dadzą jeszcze jeden poziom ulepszenia, lub przynajmniej alternatywne ulepszenie niektórych jednostek.

3) Własności jednostek - jeszcze nie znamy statystyk, ale zdolności specjalne są już znane.(trzymam się narazie angielskich nazw)
Haven
Peasant/Militia Guard - 1)płaci podadki 2)Potrafi ogłuszyć atakującego
- Połączenie chłopa i giermka z H4 - w sumie bez zastrzerzeń.

Archer/Marksmen - 1) Strzela, przy czym prawdopodobnie będzie mógł stosować atak obszarowy, jak Cyklop z H4. 2) Bliski zasięg - tego trochę nie rozumiem, bo owszem z bliska kusznicy będą strzelać bardzo mocno, ale stracą na dystansie?

Squire/Knight - 1) Odporność na szarżę - trochę dziwne dla jednostki która posiada broń krótką typu miecz. 2) Odporność na magię - nie sprecyzowano czy na całą magię, czy tylko pewien rodzaj magii - ale dla mnie ok.

Griffin/Royal Griffin - 1) Nieograniczona ilość kontrataków. 2) "Dive-bomb" - czyli wycofanie się z walki, by wrócić z potężnym atakiem - ciekawa zdolność, zobaczymy czy to wyjdzie.

Priest/Inquisitor - 1) Rzuca czary ochronne - ok ale...2) Dostaje atak w walce wręcz?? Czyli co, jako kapłan nie może uderzać?? A może zapomnieli żeby strzelał?? - bardzo dziwne. :?

Cavalier/Palladin - 1) Szarża. 2) Potrafi zdejmować negatywne czary z sojuszniczych jednostek - czyli coś podobnego, jak mój stary pomysł aby Czempion zdejmował negatywne czary z siebie. Ogólnie ok :)

Angel/Archangel - 1) Jeśli zostanie zabity, to wraca do zamku i można od nowa rekrutować - ciekawe. 2) Potrafi wskrzeszać - to już było, ale przydało by się jeszcze jakieś umiejętności :?
-------------------
Inferno
Imp/Familiar - 1) Niszczy manę herosa? - interesujące. 2) Kradnie manę - to znamy.

Horned Demon/Horned Overseer - 1) Odporny na szarżę, a także na magię? 2) Potrafi ranić przeciwników ognistą kulą, poprzez eksplodujące plecy - ale chyba niszcząc również siebie?? :?:

Hell Hound/Cerberus - 1) Blokuje Kontratak. 2) Atak 3 głowami - aż chciałoby się powiedzieć "a coś więcej"?? :wink:

Succubus/Succubus Favorite - 1) Potrafi kontratakować strzelców - ciekawa zdolność, zaczerpnięta z H4, ale sądze że nie wprowadzi tyle chaosu do gry. 2) Atakuje łańcuchem ognia? - czyli potrafi porazić kilka jednostek naraz - extra 8)

Hell Stallion/Nightmare - 1)Szarża. 2) Blokuje Kontratak. 3) Rzuca czar Terror - jak dla mnie "wypasiona" - (wkońcu) jednostka :D

Pit Fiend/Pit Lord - 1) Rzuca podstawowe czary osłabiające. 2) Rzuca masowe czary ofensywne - byle nie armageddon :wink:

Devil/Arch Devil - 1)Teleportuje się w dowolne miejsce bitwy - czyżby oznaczało że będzie najszybszy, czy też że twórcy oddzielili prędkość jednostek od zasięgu jak H4?? 2) Przywołuje Pit Lordy - w H4 były lodowe demony :? zobaczymy czy będzie to zrównoważona umiejętność.
----------------------------------
Teraz porównanie sił, oj wydaje mi się że jeśli Haven ma mieć jakiekolwiek szanse z Inferno, to musi się to odbić na statystykach.

4) Ostatnia sprawa - z tego co widać, twórcy jednak zbyt wrócili do H3 - bo jak dla mnie 2 zdolności specjalne to troszkę za mało, zwłaszcza że w H4 były 4 - a to był jeden z niewielu elementów gry który przypadł mi do gustu.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 14 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
1) Strzela, przy czym prawdopodobnie będzie mógł stosować atak obszarowy, jak Cyklop z H4. 2) Bliski zasięg - tego trochę nie rozumiem, bo owszem z bliska kusznicy będą strzelać bardzo mocno, ale stracą na dystansie?

To by było ciekawe rozwiązanie :!: Gdyby każdy zamek miał chociaż jedną taką jednostkę jak ten kusznik. Tu musimy wręcz wybierać bo ulepszając coś zyskujemy a coś tracimy .
IMO byłoby ciekawie .... Jednak takich jednostek nie powinno być za dużo ... jedna na zamek starczy ....
Przypomina mi się tu dylemat z h3 czy ulepszać Gogi czy nie :wink:
..........
Cytat:

1) Jeśli zostanie zabity, to wraca do zamku i można od nowa rekrutować - ciekawe.

Heh wiem , że wyczatałeś to na Genie Lamp .... Cóż informacje o specjalnych zdolnościach jednostek są "zgadywane" przez autora z ogólnego opisu podanego przez Ubi .... Ubi napisało , że anioły nie umierają tylko ich energia po śmierci na polu bitwy powraca do ich pana...


Więc jak widzisz ta zdolność nie jest pewna zwłaszcza , że IMO byłaby trochę za dobra ...

[qoute]
4) Ostatnia sprawa - z tego co widać, twórcy jednak zbyt wrócili do H3 - bo jak dla mnie 2 zdolności specjalne to troszkę za mało, zwłaszcza że w H4 były 4 - a to był jeden z niewielu elementów gry który przypadł mi do gustu.
[/quote]
Wiele jednostek w h3 nie miało takich zdołności WoGóle ... 2 to sporo ... a np w h4 zdolnością był też lot ... IMO 4 zdolności to było max co miała jednostka w h4 , więc tu widze wyraźny zwrot h5 ku czwóreczce

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 14 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):

Więc jak widzisz ta zdolność nie jest pewna zwłaszcza , że IMO byłaby trochę za dobra ...

No chyba że statystyki aniołka byłby nienajlepsze.

Cytat:

Wiele jednostek w h3 nie miało takich zdołności WoGóle ... 2 to sporo ... a np w h4 zdolnością był też lot ... IMO 4 zdolności to było max co miała jednostka w h4 , więc tu widze wyraźny zwrot h5 ku czwóreczce

To i tak mało, - jak dla mnie :wink: w H4 po prostu część jednostek miała latanie i strzelanie wpisane jako zdolności specjalne, a w H3 nie brano tego pod uwagę., więc powiedzmy że H5 jest wypośrodkowane. Bo w sumie H4 usystemowało zagadnienie zdolności w postaci ikonek.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Czy ty mówisz serio z tymi nieograniczonymi kontratakami :?: Jeśli tak nie wyobrażam sobie walki 2 gryfów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Przecież to zdolność znana już z H3?? :? - Grałeś?
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieje za aniolki nie beda mogly wracac do zamku i sie regenerowc. Troche bez sensu by bylo :? :? . Np. Grasz juz okolo 10 miesiecy kasy masz ile chcesz, przychodzi najwaniejsza walka i przegrywasz, wszystkie anoily ci giną , a twój przeciwnik , też z dużymi stratami, idzie za ciosem zając twoj zamek. I ty mu teraz wyskakujesz z nowymi 100 archaniolami. :lol: :lol: . Inna sprawa że mam nadzieję że anioly nie będą tak odskakującą jednostką od innych jak w 3, to była jedna z wad gry zamek był nie do pokonania, ale to temat na inne forum...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 15 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Widziałeś sprostowanie Val'a? No własnie.BTW. Paladin to będzie jednostka konna? Niby nie jeest źle, ale we wszystkich poprzednich częściach kojarzyłem go z pieszym "miecznikiem" :)
___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Anioły może będą wracać, ale w ograniczonej liczbie np: 30% liczby aniołów które zgineły?? Lub też pojawią się dopiero z upływem tygodnia??
Są różne rozwiązania, które mogą ograniczyć tą zdolność, więc nie widzię problemu.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Bastion RLZ (cytat):
Inna sprawa że mam nadzieję że anioly nie będą tak odskakującą jednostką od innych jak w 3, to była jedna z wad gry zamek był nie do pokonania, ale to temat na inne forum...

Wszystko zależy od gracza. Castle było bardzo łatwe do opanowania i grania, dlatego wydaje się, że jest takie silne. Ale jeżeli ma się dużo doświadczenia, to każdym miastem z każdym można wygrać. Inferno w H3 rzeczywiście w prównaniu do Castle jest mizernie słabe, ale liczą się jeszcze zdolności, magia, taktyka. Teraz jest okres, kiedy wszystkie frakcje w strategiach są balansowane dla sprawiedliwości. :D

___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Galadin (cytat):
Bastion RLZ (cytat):
Inna sprawa że mam nadzieję że anioly nie będą tak odskakującą jednostką od innych jak w 3, to była jedna z wad gry zamek był nie do pokonania, ale to temat na inne forum...

Wszystko zależy od gracza. Castle było bardzo łatwe do opanowania i grania, dlatego wydaje się, że jest takie silne. Ale jeżeli ma się dużo doświadczenia, to każdym miastem z każdym można wygrać. Inferno w H3 rzeczywiście w prównaniu do Castle jest mizernie słabe, ale liczą się jeszcze zdolności, magia, taktyka. Teraz jest okres, kiedy wszystkie frakcje w strategiach są balansowane dla sprawiedliwości. :D

wbrew pozorom do Anioła nie byo AŻ tak łatwo dojść, co dopiero do archanioła. za to w innych zamkach do najlepszych jednostek można "dojść" już w trzeciej turze (behemoth). tak samo nie trudne są lochy, czy twierdza.

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Przecież jak ci sie poszczęści w surowcach aniolki ma sie na poczatku 3 tygodnia a dla porównania w bastionie i tower 7 poziomowe jednostki najczęściej ma sie pod koniec 2 tygodnia, oczywiście nie mówię o poziomach krol i krolowa, tyloko o wiezy i koniu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem


Ja bym zrobil inaczej...
W ogole bym nie robil Aniolow Archaniolow a takze ich przeciwnikow z uwagi na to ze nie sa istoty mitologiczne czy z fantasy .Religii bym nie ruszal...
Natomiast co do ulepszen to moim zdaniem jest tu pewna przesada i nie potrzeba az 7 ulepszen bo to zbedna robota i ZMARNOWANA...
Zastanowmy sie przeciez jednostek nieulepszonych PRAKTYCZNIE SIE NIE UZYWA PO PIERWSZYM MIESIACU...Wiec cala robota informatykow na nic...
Lepszym wyjsciem bylo by zrobic taki system
Zamek:
chlop->pikinier
kusznik-balista
miecznik-mistrz miecza
kawalerzysta-paladyn
Z tego trzeba wybrac 7
ALE UWAGA!
Produkcja jednostek nieulepszonych byla by WIEKSZA NIZ MOZLIWOSCI ULEPSZENIA.Tak wiec DO KONCA GRY TRZEBA UZYWAC NIEULEPSZONYCH a zatem NIE IDZIE NA MARNE TRUD PROGRAMISTOW...Poza tym zaoszczedzamy postaci i mozemy zrobic drugie miasto:
Azyl
chlop-halbardzista
lucznik-balista
topornik-mistrz topora
czempin-krzyzowiec
I to samo z reszta dalo by to minimum 20 miast!
Poza tym zabral bym gryfy bo ludzie powinni uzywac techniki do zdobywania miast a wiec katapulta,balista,drabiny,machiny.Natomiast nie dal bym machin tym fruwajacym aby bylo po rowno...
A tak nawiasem to trzeba zrobic silny atak na ich forum aby zwiekszyli ilosc miast bo 6 to katastrofa i nuda,jeszcze nie jest za pozno!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Baron (cytat):

Ja bym zrobil inaczej...
W ogole bym nie robil Aniolow Archaniolow a takze ich przeciwnikow z uwagi na to ze nie sa istoty mitologiczne czy z fantasy .Religii bym nie ruszal...

Czyli połowę, lub większośc stworzeń należałoby wyrzucić bo występują w religiach. :?:
W samej Biblii występują, smoki, szatany, diabły, gogi, lewiatany, jednorożce i wiele innych upiorów, zjaw i demonów.
Nie mówiąć o tym że cała mitologia jest ściśle powiązana z religią.
Co do reszty, nie bardzo wiem o co chodzi :?

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr gdzie w Biblii znalazłeś wzmiankę o jednorożcach? Doszukać się nie mogę. :D

Baron (cytat):
Ja bym zrobil inaczej...
W ogole bym nie robil Aniolow Archaniolow a takze ich przeciwnikow z uwagi na to ze nie sa istoty mitologiczne czy z fantasy .Religii bym nie ruszal...


Coś ci się pomieszało. Fantasy ma korzenie właśnie w religiach. Jeżeli niechcesz mieszać religi do fantasy, to musiałbyś się pozbyć np. bogów, a wtedy teoria Darwina o ewolucji by się sprawdziła... :D

Baron (cytat):
Natomiast co do ulepszen to moim zdaniem jest tu pewna przesada i nie potrzeba az 7 ulepszen bo to zbedna robota i ZMARNOWANA...


Biorę to jako błąd językowy z tą 7. :wink:

Baron (cytat):
Zastanowmy sie przeciez jednostek nieulepszonych PRAKTYCZNIE SIE NIE UZYWA PO PIERWSZYM MIESIACU...Wiec cala robota informatykow na nic...


Więc po co robić grę? Ulepszenia tylko uprzyjemniają zabawę, oczywiste jest, że człowiek na początku jest niemowlakiem, później się starzeje. Tak samo chłop dopiero po wyszkoleniu (upgrade) zdobywa potrzebne mu doświadczenie i staje się silniejszy.

Baron (cytat):
A tak nawiasem to trzeba zrobic silny atak na ich forum aby zwiekszyli ilosc miast bo 6 to katastrofa i nuda,jeszcze nie jest za pozno!A tak nawiasem to trzeba zrobic silny atak na ich forum aby zwiekszyli ilosc miast bo 6 to katastrofa i nuda,jeszcze nie jest za pozno!

Atak na forum? Co postanowili tak zrobią, a to że komuś się niepodoba liczba 6 miast i chce 20 to nie zwrócą na to uwagi. Zresztą styl gry jest robiony głównie na podstawie mistrzowskiego H3, więc gwałtownych zmian starsi gracze niezmierżą. Przypuszczam, że po róznie odbieranym H4, Nival chce wydać dopracowaną grę, aby przywrócić blask dzieła NWC.

___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Galadin (cytat):
Haav Gyr gdzie w Biblii znalazłeś wzmiankę o jednorożcach? Doszukać się nie mogę. :D

W polskich przekładach go nie znajdziesz, ale łacińskich tak:
Psalm 21;22
...salva me ex ore leonis et de cornibus unicornium exaudi me...
W starszych wersjach pojawia się monocerus - będący p[ierwowzorem jednorożca. Znajdziesz go w psalmie 91;11
..... et exaltabitur quasi monocerotis cornu meum....
Gdzie w greckim przekładzie zmienia się w naszego jednorożca:
...et exaltabitur sicut unicornis cornu meum...
W polskich przekładach znajdziesz bawoły, lub byki. Ale sama nazwa wskazuje że chodzi o zwierze posiadające jednen(mono, uni) róg.

- służe uprzejmnie :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Dobrze poinformowane wróble ćwierkają, że już tylko niedługi czas dzieli nas od ujawnienia trzeciej frakcji. A tymczasem przegląd jednostek dwu pierwszych można oglądać u nas w dziale H5 poddział "artykuły". Byłoby tam więcej, ale nie mam teknicznych możliwości wrzucania...
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
[...]aż prosiłoby się żeby jeszcze Ifryta w Inferno umieścić[...]

Cieszę się że nie tylko mi nie podoba się nie umieszczenie tych zacnych stworzeń w hirkach 5 :)

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem ulepszenia jednostek dużo dają w Herosach. Urozmaicają grę (więcej jednostek), rozszerzają walory strategiczne (brak surowców -> trzeba kupić tańszą wersję jednostki itd, itp) i przecież ulepszenie tak bardzo nie zmieniało jednostki (podkręcało statystyki i dodawało umiejętności lub rozszerzało już posiadane np. w H3 Gryf miał dwa kontrataki, Gryf królewski odpowiadał już na wszystkie ataki)

Jeśli chodzi o miasta cechą H3 było wyrównane ich sił, ale myślę, że dobrze byłoby wziąść idee szkół Magii z H4 (ale pomieszać ją z systemem z H3), wtedy każde miasto miałoby jeszcze dodadtkowo jakiś "cool" czar lub czary, charakterystyczne właśnie dla tej rasy. Swoją drogą myślę, że ciekawym pomysłem byłaby sytuacja, kiedy każdy bohater danej rasy miałby bonusy do siły czarów z ich rodzimej szkoły magii - to dodałoby orginalności -> co z tego, że bohater może wyuczyć się wszystkich czarów jak nigdy nie będzie mógł mieć z danej szkoły magii takiej korszyści jak bohater przyporządkowany tej szkole magii. CO WY NA TO? No tak, ale Ubisoft i tak ma pewnie inne pomysły... :(

[quote]Odporność na szarżę - trochę dziwne dla jednostki która posiada broń krótką typu miecz[quote/]
Pytanie do Haav Gyra...co przez to rozumiesz? Nie sądzisz, że dziwna zdolnośc skoro może ze dwie jednostki w H5 będą miały tę zdolność?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

Czemu dziwna? Bo jak powstrzymać szarże?? Według średniowiecznych bitew, ciężką konnicę powstrzymywała głównie piechota z bardzo długimi włóczniami, tak aby dosięgnąć jeźdzca pierwszego, zamin on uderzy.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Haven vs. Inferno Odpowiedz z cytatem

moje ulubione inferno strasznie zwalili to znaczy chodzi mi o wyglad jednostek
imp-c to k**** jest,jakis przyjazny diabelek a nie demon zrodzony z chaosu
rogaty demon-no extra polaczyli mi goryla z kozica i dali plomienie na karku
cerber-niezle go w tej czesci wygolili,wyglada jak przerosniety szczur
sakkub-tutaj moze byc
koszmar-jak wyzej
pit lord-no tego nie wybacze jedna z mojich ulubionych jednostek(w 4 nie gralem)tak zwalili,po pierwsze to cos wyglada mi na dinozaura a nie demona po drugie gdzie jest jego zajefajny bicz ognisty w zamian dostal polamany miecz no extra,nie mogli zrobic podonego co w 3 byl? :roll:
diabel-nie podoba mi sie,myslalem ze diabel to pan otchlani,niezwykle silna ale i inteligentna jednostka a ten tu wyglada mi na....no wlasnie na pit lorda :wink: juz lepiej by na niego pasowal a nie na najlepsza jednostke inferna pozatym bron mi nie pasuje jakas taka podobna do tej co aniolek ma fuuuj
imam nadzieje,ze jakos sie przekonam do wygladu jednostek :cry: oczywiscie to tylko moje zdanie wiec nie chcem sie znikim klocic komu sie podoba wyglad obecnego inferna 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.