Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-20 1:59:52
Autor Wiadomość
Wiwern



Dołączył: 13 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 7 lipca 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Jakie nowe jednostki i ile tych nowych jednostek spotkamy w Heroes V ???
___________
Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

1) Czy choć próbowali nakłonić do współpracy JVC? - chodzi głównie o fabułe.
2) Czy musieli wprowadzać mangową grafikę? - chodzi o jednostki, budynki
3) Czy nie dało się zostać przy sposobie budowy zamku jak w poprzednich częściach - a nie wszystko wokół centralnego punktu?
4) Czy twórcy nie uważają, że tworząc nowy świat i fabułę, oraz wprowadzając pewne schematy takich gier jak Disciples 2 czy Etherlords, nie "zniszczyli" całkowicie Sagi? - przecież gdyby nazwać tę gre nieco inaczej, pewnie odnieśli by ten sam skutek.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

1. Czy będzie Graal :?:
2. Czy nadal będzie taki potężny :?:
3. Czy będą jednostki neutralne :?:
4. Na czym polega ważność smoków w grze :?:
5. Czy oznacza to, że będą znacznie silniejsze od pozostałych potworów :?:
6. Czy będzie lepiej widać wzrost potworów :?: (HoMM III naga była wyższa od tytana)
7. Ile będzie szkół magii :?:
8. Czy bohaterowie będą mogli uczyć się kilku szkół magii :?:
9. Ile będzie nowych jednostek :?:
10. Ile będzie jednostek :?:
11. Czy będą artefakty :?:
12. Czy artefakty będą podzielone ( Jedne do magików, drugie zaś do rycerzy) :?:
13. Ile będzie nowych smoków :?:
14. Czy nekromanci mogą wskrzeszać nie tylko szkielety :?:
15. Czy będą nowe umiejętności :?:
16. Ile ich będzie :?:
17. Czy spełniliście życzenia fanów :?:
18. Czy jakaś jednostka w grzę została zaproponowana przez fanów :?:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Dołożę jeszcze jedno pytanie: Jako, że znamy już jednostki z miasta demonów pytam się zatem co kruca fuks z ifritami? Czy zobaczymy je w HoMM-V?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Dołożę jeszcze jedno pytanie: Jako, że znamy już jednostki z miasta demonów pytam się zatem co kruca fuks z ifritami? Czy zobaczymy je w HoMM-V?


Czy to znaczy, że w Inferno nie ma Ifrytów to znaczy, że Ifryty będą ulepszeniem Dzinów :?: Tal jak w "Might and Magic 7" :?:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

W M&M7 to nie były ulepszenia, tylko kolejne błedy w tłumaczeniu. Bo znając historie świata M&M a wszczególności historii dżinów i ifrytów, wiemy że jedno raczej nie może być ulepszeniem drugiego.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Ifrity muszą się pokazać... . Może jako jednostka poza zamkiem?

A co do pytań:

Czy fabuła nowego HoMM będzie nawiązywać do poprzednich części?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Z 99% dokładnością mogę odpowiedzieć że nie :( Twórcy stworzyli nowy świat, nową fabułę, gdzie kreeganie są wysłannikami jakiegoś smoka, podobnie jak anioły :lol: :evil:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Kreegan już zreszta nie ma.
Jest nowy świat, a w nim demony...

Poniżej odpowiedzi na parę pytań, do których nie potrzeba MuadDiba:

Czy zostanie wprowadzona opcja zasięgu ostrzału w przypadku jednostek dystansowych?
TAK

Ile będzie poziomów umiejętności drugorzędnych?
Trzy.

Ilu będzie można mieć w armiach bohaterów?
Jednego.

Ile będzie kampani?
Sześć kampanii ( i sześć miast).

Czy HoMM V będzie ostatnią częścią?
Nie. Są plany na więcej w tym samym świecie.

W jakim czasie ukaże się wersja polska i czy się wogóle ukaze?
Będzie. Może nawet równocześnie z angielską!

Ile będzie poziomów jednostek?
Siedem.

Czy bedzie wybieranie jednostek(tak jak w HOMM IV)?
Nie.

Czy Anioł nadal będzie silniejszy od Diabła?
Tak.

Czy pojawią się nowe surowce ?
Nie.

Ile bedzie rodzajow magii (szkol) ?
Cztery.

Na ile procent firma UBI ocenia swoja ciezka prace nad gra?
120%

Czy musieli wprowadzać mangową grafikę?
Widocznie musieli, skoro wprowadzili.

Czy nie dało się zostać przy sposobie budowy zamku jak w poprzednich częściach - a nie wszystko wokół centralnego punktu?
Widocznie się nie dało.

Czy twórcy nie uważają, że tworząc nowy świat i fabułę, oraz wprowadzając pewne schematy takich gier jak Disciples 2 czy Etherlords, nie "zniszczyli" całkowicie Sagi?
Nie uważają.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

A mi tutaj coś nie gra :?
Ururam Tururam (cytat):
Kreegan już zreszta nie ma.
Jest nowy świat, a w nim demony...

Czy twórcy nie uważają, że tworząc nowy świat i fabułę, oraz wprowadzając pewne schematy takich gier jak Disciples 2 czy Etherlords, nie "zniszczyli" całkowicie Sagi?
Nie uważają

Chyba nieprzemyślana odpowiedź, skoro teraz nie ma kreegan, tylko demony, skoro wszystko jest prawie nowe - jeśli chodzi o świat i fabułę, więc czemu taka odpowiedź?
Nie można było szczerzej powiedzieć np:
W sumie to tak, nieuwzględniliśmy starego świata wraz z fabułą, bo woleliśmy zrobić coś nowego, dla wielu może to być niemiłe zaskoczenie, ale tak postanowiliśmy.
-------------
Taka odpowiedź byłaby przynajmniej szczera, wiem że niektórzy od razu zaczną lamentować że fabuła to nie wszystko, ale niestety dla pewnych osób jest to zasadniczy element.

Cytat:
Ile będzie poziomów umiejętności drugorzędnych?
Trzy.

Ile będzie poziomów jednostek?
Siedem.

Czy pojawią się nowe surowce ?
Nie.

Ile bedzie rodzajow magii (szkol) ?
Cztery.

A tak człowiek liczył na jakieś nowości w grze, a tu szykuje się połowiczne H3, w 3D bez wspaniałej fabuły sagii.

Cytat:
Na ile procent firma UBI ocenia swoja ciezka prace nad gra?
120%

Skromność :wink:

Cytat:
Czy musieli wprowadzać mangową grafikę?
Widocznie musieli, skoro wprowadzili.

Widocznie u nich takie teraz prawo nowe wprowadzili, aby żadna gra nie obyła się bez takiej grafiki :P

Cytat:
Czy nie dało się zostać przy sposobie budowy zamku jak w poprzednich częściach - a nie wszystko wokół centralnego punktu?
Widocznie się nie dało.

A to odpowiedź bez sensu, przecież wystarczyło powiedzieć:
- dało się ale taki mieliśmy pomysł na widok miast.

Ogólna ocena 3, więcej szczerości przede wszystkim, przecież mają tam speców od marketingu, którzy nawet złe wiadomości przedstawią od najlepszej strony. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

Chyba nieprzemyślana odpowiedź


Jak najbardziej przemyślana, możnaby powiedzieć - odpowiedź warta pytania. ;) Jest oczywiste, że nie odpowiedzą "tak, uważamy, że zniszczyliśmy Sagę".


Cytat:

A tak człowiek liczył na jakieś nowości w grze, a tu szykuje się połowiczne H3, w 3D bez wspaniałej fabuły sagii.


Powtórka z H3 to jest coś, co faktycznie grozi...

Cytat:

Cytat:
Czy nie dało się zostać przy sposobie budowy zamku jak w poprzednich częściach - a nie wszystko wokół centralnego punktu?
Widocznie się nie dało.

A to odpowiedź bez sensu,


Po raz kolejny - bez sensu odpowiedż warta bezsensownego pytania.


Cytat:
przecież wystarczyło powiedzieć:
- dało się ale taki mieliśmy pomysł na widok miast.


Można było tak powiedzieć, ale po co? Patrz niżej.

Cytat:

Ogólna ocena 3, więcej szczerości przede wszystkim, przecież mają tam speców od marketingu, którzy nawet złe wiadomości przedstawią od najlepszej strony. :wink:


Dlatego odpowiadałem boleśnie prawdziwie bez owijania w marketing!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

1. Ile patchy przewidujecie wydac po oficjalnej premierze?
2. Ile planujecie wydać dodatków po oficjalnej premierze?
3. Czy będzie Mithirl?
4. Czy nie da się zrobić więcej poziomów jednostek niż siedem?
5. Ile będzie można mieć bohaterów na mapie przygody?
6. Czy nie da się wymyślić więcej miast?
7. Czy będą dowódcy?
8. Czy będą oficerowie dowodzący miastem gdy nie ma bohatera w mieście (tak jak w Heroes II)?
9. Czy będą wszyscy bohaterowie ze wszystkich części?
10. Czy będą nowi bohaterowie?
11. Jaka będzie najsilniejsza jednostka?
12. Jaka będzie najsłabsza jednostka?
13. Jaka będzie najtańsza jednostka?
14. Jaka będzie najdroższa jednostka?
15. Jaki będzie najpotężniejszy arfetakt?
16. Jaki będzie najgorszy arfetakt?
17. Ile będzie jednostek?
18. Ile będzie bohaterów
19. Czy będą łączone arfetakty?
20. Czy będą takie arfetakty że jak się ma je podobne do siebie to się zyskuje premię np. Chełm Tygrysa i Zbroja Tygrysa (Tak jak w Heroes IV: The Gathering Storm)
21. Jaki będzie najważniejszy bohater w fabule?
22. Czy nie moglibyście zatrudnić Jona Van Cagechema by pracował nad fabułą?
23. CZY BĘDZIE FORGE W NORMALEJ GRZE, LUB W DODATKACH???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Pytania odnośnie grafiki jednostek:
1. Na ile twórcy sugerowali się Warhammerem przy tworzeniu H5?
2. Czy ktoś z osób odpowiedzialnych za grafiki grał w "Warhammer: Shadow of the Horned Rat" lub w "Warhammer: Dark Omen"?

Nie dość, że szkice nieumarłych są niemal kalką z WH, to jeszcze napisy na ekwipunku jednostek (nie tylko z Necropolis), są w gotyckich literach, po niemiecku (język Starego Świata).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

W pewnym piśmie o grach komputerowych napisano, że nadal trzeba będzie wybierać pomiędzy budynkami. Czy chodzi o generatory stworów, czy tylko o struktóry takie jak np. budynek dający punkt obrony, czy dający punkt ataku?



(Mam nadzieje, że niebęde musiał wybierać między stworami).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Czy będzie zamek FORGE?
(Mam nadzieje, że nie).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Krążą PLOTKI, że EA mają zamiar przejąć Ubisoft. Czy to prawda?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

Pozwole sobie odpowiedzieć na większość tych pytań, ponieważ odpowiedzi już znamy.

Koles (cytat):
1. Ile patchy przewidujecie wydac po oficjalnej premierze?

Patche to tzw "łatki" czyli programy naprawiające błędy w grze, więc nie można przed wydaniem gry ani nawet po jej wydaniu stwierdzić ile Patchy będzie :wink:
Cytat:
2. Ile planujecie wydać dodatków po oficjalnej premierze?

Tego jeszcze nie zdradzono, ale na pewno się pojawi kilka 2 może 3?
Cytat:
3. Czy będzie Mithirl?

Jako surowiec nie, w opisach artefaktów bardzo możliwe.
Cytat:
4. Czy nie da się zrobić więcej poziomów jednostek niż siedem?

Pytanie czysto techniczne, oczywiście że się da, ale twórcy postanowili że poziomów będzie 7.
Cytat:
6. Czy nie da się wymyślić więcej miast?

Pewnie da, na razie jest 6, mają być następne w dodatkach.
Cytat:
7. Czy będą dowódcy?

Na 90% nie
Cytat:
8. Czy będą oficerowie dowodzący miastem gdy nie ma bohatera w mieście (tak jak w Heroes II)?

Raczej nie.
Cytat:
9. Czy będą wszyscy bohaterowie ze wszystkich części?

Na 100% nie, najprawdopodobniej wszyscy Herosi będą nowi, lub większość.
Cytat:
10. Czy będą nowi bohaterowie?

Tak
Cytat:
11. Jaka będzie najsilniejsza jednostka?
12. Jaka będzie najsłabsza jednostka?
13. Jaka będzie najtańsza jednostka?
14. Jaka będzie najdroższa jednostka?
15. Jaki będzie najpotężniejszy arfetakt?
16. Jaki będzie najgorszy arfetakt?
17. Ile będzie jednostek?.....

To są szczegółowe pytania, na które przyjdzie jeszcze długo poczekać.

Cytat:
21. Jaki będzie najważniejszy bohater w fabule?
Z tego co wiadomo wystąpią Król Nicolai i Królowa Isabelle
Cytat:
22. Czy nie moglibyście zatrudnić Jona Van Cagechema by pracował nad fabułą?

Nie, to JvC odmówił współpracy.
Cytat:
23. CZY BĘDZIE FORGE W NORMALEJ GRZE, LUB W DODATKACH???

Nie Forge nie będzie w normalnej grze, być może w dodatku pojawi się miasto przypominające Forge.[/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

1 jak będzie wyglądał rozwój umiejętnosci podstawowych i drugorzędnych bohatera?Czy nadal będzie to determminowane samym doswiadczeniem czy bedą tez inne sposoby przechodzienia poziomów wtajemniczenia?
2 KIEDY WRESZCIE BĘDĄ POKAZANE JAKIEŚ INNOWACJE?bo narazazie to wygląda w najepszym wypadku na solucje h3?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

24. Czy będzie trzeba wybierać po między jednostakim np. wybudowałem budynek do rekrutu wampira, to nie mogę zbudować budynku do rekrutu choinki (tak jak w Heroes IV)
25. Czy pole bitwy musi być takie małe?
26. Czy anioł musi tak głupio wyglądać?
27. Czy grafika musi być taka głupio warcraftowo etheroldsowo bajkowo cukierkowa?
28. Dlaczego konny nie ma hełmu?
29. Kiedy wyjdzie demo?
30. Czy zatrudnicie/zatrudiliście kogokolwiek z NWC?
31. Czy musicie robić drugie rozliczenie i zaczynać wszystko od początku? Nie lepiej kontynuować fabułe z WoG, AB lub HC i Heroes IV uznać snem żeby fabuła była ciekawsza?
32. Jaka będzia cena gry i/lub dodatków w złotówkach?
33. Czy tworząc Heroes Online nie tworzycie sobie sami konkurencji?
34. Czy będą nowe części Might & Magic oparte na Heroesie V?
35. Czy będą Kreeganie?
36. Dlaczego gryf musi być u rycerzyków? Przecież bardziej pasuje do krasnoludków i elfów!
37. Czy będą arfetakty klątwy które zmniejszają różne rzeczy np. Weksel Fiskalny, Fizbin Nieszczęścia i Maska Potwora? (te z Heroesa II) bardzo bym chciał rzeby były!
38. Jeśli już będą te arfetakty klątwy to czy nie można zrobić tak że się ich nie da zdjąc ani przekazać innemu bohaterowi, a zniszczyć je można w np. wieży niszczyciela złych arfetaktów za odpowiednią opłatą np. 2500 sztuk złota?
39. Czy w nekropolii będą mumie?
40. Kiedy (być może) wyjdzie Heroes V?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Wywiad z MuadDibem - Propozycje Pytań Odpowiedz z cytatem

41. Czy będzie takie miasto: http://nic-nac-project.de/~moonman/phpBB2/album_thumbnail.php?pic_id=12 wodne, czy to tylko wymysł grafika :?:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.