Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-03-28 12:59:20
Autor Wiadomość
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

System zdobywania doświadczenia przez jednostki to zupełnie nowy element gry, który zostanie wprowadzony przez patch 3.58. O tym, jak będzie wyglądać możecie przeczytać (a nawet zobaczyć!) tu: http://wog.heroes.net.pl/nowiny/nowiny.php

Jakie są wasze pierwsze wrażenia? Co myślicie o tej opcji? Jak może zmienić rozgrywkę?

Zapraszam do dyskusji!

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

W HoMM 3.5 nie gralem duzo a to z racji tego ze nie przypadlo mi do gustu kilka opcji. Jak wyjdzie patch 3.58 to napewno go zainstaluje aby sprawdzic ta umiejetnosc. Na pierwszy rzut oka jest wykonana dokladnie i starannie ciekawe tylko czy bilans bedzie dobry. Ogulnie poziomy doswiadczenia dla stworow mi sie podobaja. Ale czy nie bedzie takich paradoksow ze wysokopoziomowy chlop zabije niewyszkolonego blekitnego smoka :wink:?
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Simba



Dołączył: 19 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Lwia skała

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

No fajne to jest z tym doświadczeniem więcej umiejętności i wog ule ale
dziwne by było gdyby jeden czempion pokonał błękitnego smoka :twisted: :twisted:

___________
Nie płaci się za zamiary, lecz za pracę, którą wykonano.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Zapowiada się bardzo ciekawie.I nie będzie dochodziło do takich przekrętów, że wytrenowane jednostki niskopoziomowe będą lepsze od niewytrenowanych wysokiego.
Ale takie pytanie: Jak będą zachowywyać się jednostki wytrenowane jeśli dołożymy do nich rekrutów :?:

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

DevilOkO (cytat):
Ale takie pytanie: Jak będą zachowywyać się jednostki wytrenowane jeśli dołożymy do nich rekrutów :?:


Doświadczenie wyjściowe będzie średnią dwóch łączonych oddziałów - w tym przypadku oddziału doświadczonego oraz oddziału o doświadczeniu równym 0.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Czy kazda jednostka tak jak przedstawione behemoty beda otrzymywaly na maksymalnym poziomie +50% zycia + 10 do obrazen itp. czy kazda jednostka bedzie otrzymywac w roznym czasie rozne bonusy?

Co sie stanie jezeli mamy jakas jednostke na maksymalnym poziomie i ja ulepszymy, czy starci poziom i wlasciwosci?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Czy kazda jednostka tak jak przedstawione behemoty beda otrzymywaly na maksymalnym poziomie +50% zycia


tak

Hardack (cytat):
+ 10 do obrazen itp.


nie


Hardack (cytat):
czy kazda jednostka bedzie otrzymywac w roznym czasie rozne bonusy?


tak

Hardack (cytat):
Co sie stanie jezeli mamy jakas jednostke na maksymalnym poziomie i ja ulepszymy, czy starci poziom i wlasciwosci?


i tak, i nie :P

po ulepszeniu wytrenowanej jednostki nieulepszonej, straci ona 50% doświadczenia. Jednak czasami dodatkowe umiejętności jednostek nieulepszonych mogą się znacznie różnić od umiejętności ich ulepszonych form. Dzięki temu teraz będzie się trzeba naprawdę dobrze zastanowić, czy warto ulepszać jednostkę.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Dzieki Acid wiem to co chcialem wiedziec a pozatym przekonales mnie do nowej wersji WoG'a. A czy bedzie mozna gdzies zobaczyc wszystkie stwory z ich parametrami po wyszkoleniu? (nie mowie o grze ale jakas stronka czy cos takiego)

A tak apropos jaka zdolnosc bedzie mial chlop :wink:

A co do pytania jak zmieni to rozgrywke to powiem tak: kolosalnie. Teraz strategia bedzie miala jeszcze wiekszy wplyw na wygrana. Czy lepiej dodac kilka potworow i zmiejszyc wyszkolenie czy lepiej zostawic wyszkolonych, czy oplaca sie ulepszac oddzialy.

A moglbys zdradzic co jeszcze dojdzie w nowej wersji WoG'a?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
A czy bedzie mozna gdzies zobaczyc wszystkie stwory z ich parametrami po wyszkoleniu? (nie mowie o grze ale jakas stronka czy cos takiego)


Co do parametrów - raczej nie, chyba, że ktoś z fanów podejmie się zadania spisania tego wszystkiego.... może kiedyś.

Bardziej prawdopodobny niż to, będzie raczej spis umiejętności dodatkowych potworów.

Hardack (cytat):
A tak apropos jaka zdolnosc bedzie mial chlop :wink:


O tym przekonasz się, gdy wyjdzie patch 3.58 :).

Hardack (cytat):
A moglbys zdradzic co jeszcze dojdzie w nowej wersji WoG'a?


raczej nie :).. ale poszukaj tego, co JUŻ zostało powiedziane na temat nowej wersji...

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Doświadczenie wyjściowe będzie średnią dwóch łączonych oddziałów - w tym przypadku oddziału doświadczonego oraz oddziału o doświadczeniu równym 0.


Czy ilość jednostek dołączanych będzie miała jakieś znaczenie?
Przykładowo do 1000 wyszkolonych pikienierów dodajemy 100 nie wyszkolonych,a w drugim przypadku do tych wyszkolonych 900.Ich poziomy będą takie same czy inne??

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

DevilOkO (cytat):
Czy ilość jednostek dołączanych będzie miała jakieś znaczenie?
Przykładowo do 1000 wyszkolonych pikienierów dodajemy 100 nie wyszkolonych,a w drugim przypadku do tych wyszkolonych 900.Ich poziomy będą takie same czy inne??


Jak mówiłem wyjściowa ilość doświadczenia łączonego oddziału będzie średnią. Aby tę średnią obliczyć oczywiście należy uwględnić zarówno ilość zdobytego doświadczenia, jak i ilość jednostek w armii.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Obiecuje ostatnie pytanko pozniej nie bede Cie juz meczyc. Jezeli mamy krzyzowcow na 5 poziomie i na 1 laczymy ich w takiej proporcji ze razem maja 3 poziom. Jezeli ich rozdzielimy to 5 poziomowi teraz beda teraz juz 3 poziomowymi a ci ktorzy mieli 1 poziom po rozdzieleniu beda mieli 3 dobrze rozumuje??

A powiedz chociarz czy oprucz czarodziejek dojdzie jeszcze jakas jednostka?

Dzieki za cierpliwosc i odpowiedzi. :P

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Obiecuje ostatnie pytanko pozniej nie bede Cie juz meczyc. Jezeli mamy krzyzowcow na 5 poziomie i na 1 laczymy ich w takiej proporcji ze razem maja 3 poziom. Jezeli ich rozdzielimy to 5 poziomowi teraz beda teraz juz 3 poziomowymi a ci ktorzy mieli 1 poziom po rozdzieleniu beda mieli 3 dobrze rozumuje??


Na tym poziomie rozumowania - dobrze. W praktyce może się to okazać trochę bardziej skomplikowane.

Hardack (cytat):
A powiedz chociarz czy oprucz czarodziejek dojdzie jeszcze jakas jednostka?


To akurat nie żadna tajemnica :). Owszem, tak. Ostatecznie do 3.58 wejdzie od 4 do 8 nowych jednostek.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):


To akurat nie żadna tajemnica :). Owszem, tak. Ostatecznie do 3.58 wejdzie od 4 do 8 nowych jednostek.


Ekhm..... a mozna widziec jakich?

Acid: Nie, nie można. To już JEST tajemnicą. ;)

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 19 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):

Acid: Nie, nie można. To już JEST tajemnicą. ;)


Ale ty tajemniczy jestes :wink:

A jak bedzie dzielone doswiadczenie?? Tylko nie oczkuje odpowiedzi w stuly "po rowno" czy "zaleznie od jednostki". Chce wiedziec jak to sie bedzie wszystko odbywalo. Dajmy na to mamy do podzialu za walke 20000 ptk. doswiadczenie. Mamy w armi 10 aniolow 50 krzyzowcow 100 kusznikow i 100 piknierow zaluzmy ze sa na pierwszych poziomoach i teraz:
a)kazdy slot z armia dostaje po rowno doswiadczenia czyli w tym wypadku po 5000
b)Kazdy slot dostaje tyle dowiadczenia jaka jest ilosc jednostek ( 20 000 : 260 wszystkich jednostek) to wychodzi w przyblizeniu 77 ptk na jednostke. Czyli anioly dostana 770ptk. krzyzowcy 3850ptk. kusznicy 7700 i piknierzy tak jak kusnicy.
c) zalezy od czegos innego np: punkty zycia jednostek (nie chce mi sie juz liczyc :P )

I jeszcze, czy bedzie jakas umiejetnosc czy przynajmniej czynnosc warunkowa dzieki ktorej mozna by samemu przyznawac ptk. doswiadczenia? Np: jesli bohater ma taktyke na 3 poziomie i dowodzenie na 3 + jakis artefakt.

To tyle :D

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Nie, nie mogę podać dokładnego sposobu przydzielania doświadczenia. O tym się przekonasz po wyjściu 3.58. Mogę powiedzieć, że zdobyte doświadczenie jednostek nie będzie zależało bezpośrednio od ich punktów zycia.

Natomiast jedynym sposobem na zdobywanie doświadczenia przez jednostki POZA walką jest sworzenie osobnego skryptu ERM, który dodawałby doświadczenie w wyniku np wydarzenia lub wypełnienia jakiegoś zadania. Żaden artefakt czy specjalność nie będzie dawać doświadczenia jednostkom.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

System doświadczenia jednostek to coś nowego. Nie mam WoG, ale takie coś jest nawet fajne. Nic więcej nie chce mi się pisać.

Acid Dragonie, bądź tak miły i zrób coś z własną stroną, bo nie mogę się dostać do niektórych lokalizacji.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 26 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

A jak ta właśność będzie interferowała ze skryptem Emerald tower?
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

ciekawe...
A tak mogli zrobić program pozwalający tworzyć object.Ja to już prawie odszyfrowałem,ehm.Jeśli ktoś nie wierzy to pokaże obrazki w e-mialu
oto mój e-mail marekxxx0poczta.onet.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 28 kwietnia 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Czy jednostki 8 poziomu też będą zdobywać doświadczenie i kolejne umiejętności?
___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 kwietnia 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

DevilOkO (cytat):
Czy jednostki 8 poziomu też będą zdobywać doświadczenie i kolejne umiejętności?


Tak, doświadczenie i umiejętności będą zdobywać absolutnie WSZYSTKIE jednostki, nawet jednostki 8 poziomu czy Błękitne Smoki. Jednakże w ich przypadku - wytrenowanie ich do maksymalnego poziomu na "normalnej" mapie używając dotychczasowych strategii graniczy z cudem.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 4 maja 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

...cuda się zdarzają, a nowinki o WoG 3.58 są cudne...
Jednak mam pewne pytanie...
Czy jednostki będą mogły dysponować jakimiś specialnymi przedmiotami :?: i czy czasami nie staną się one silniejsze od samych dowódców :?: ...

___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 5 maja 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Banxee (cytat):
...cuda się zdarzają, a nowinki o WoG 3.58 są cudne...
Jednak mam pewne pytanie...
Czy jednostki będą mogły dysponować jakimiś specialnymi przedmiotami :?:


Postaram się odpowiedzieć dyplomatycznie:
WoG Team poruszył już ten temat. Dyskusje nie zostały jeszcze zakończone.

Cytat:
i czy czasami nie staną się one silniejsze od samych dowódców :?: ...


Ano z pewnością! (jakby do tej pory by było inaczej :P) Błękitny Smok na 1/5/10 poziomie doświadczenia będzie zawsze potężniejszy od Dowódcy na 1/5/10 poziomie doświadczenia :P.

Mówiąc poważnie, bo chyba wiem, co chciałeś powiedzieć: Zdobywanie doświadczenia przez jednostki NIE będzie dawało aż takich premii, jak w wypadku dowódców. W wypadku dowódców po osiągnięciu 10 poziomu doświadczenia ich statystyki mogą być nawet KILKAKROTNIE wyższe. Natomiast statystyki potworów na 10 (i zauważmy, że ostatnim) poziomie są z reguły najwyżej o 50% lepsze.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Workis



Dołączył: 21 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 21 sierpnia 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Gdzie bedzie mozna kupic,lub sciagnac patcha 3.58 ??? i kiedy ?? :?
___________
G-G 7658767
E-mail workis7@o2.pl
Pisac ci ktorzy chca zagrac jakas partyjke
on-line!!!!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 25 sierpnia 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Pozwolcie ze udziele odpowiedzi na pytnie Workis'a.
Zajrzyj na forum co nowego w patch 3.58.
Tam znajdz mojego posta.
A nastepnie odpowiedz Eremity i Acid Dragona. :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.