Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-25 9:01:46
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 16 kwietnia 2004     P&D summary - Armies and heroes. Odpowiedz z cytatem

======
SUMMARY
of a poll and a discussion
that took place in the Behemoth's Lair community
(http://heroes.net.pl)
on the topic
"Armies and Heroes".

Prepared by
Ururam Tururam (ut@heroes.net.pl)

The community of the Behemoth's lair organized a poll and a discussion on
the question "How many heroes should be in an army in Heroes V?”
Only the members of the Community were allowed to vote in the poll.
Both members and guests were allowed to express their opinions in the
discussion. The results follow.

There were 34 votes in the poll:
12 (35%) votes for one hero in each army (H3 - like)
5 (15%) votes for one or no hero in army
5 (15%) votes for one or more heroes in each army
12 (35%) votes for no, one or more heroes in army (H4 like)

It can be seen that the community is divided and no option prevails.

-----

There were 107 posts in the discussion. Most of them was about different implications of heroes’ (in) activity on the battlefield.

Here are crucial quotes:

-----

One hero - one army:

* The way it was made in H3 was OK. The hero should be separated from its army.

* This option gives us the biggest strategic possibilities.

* A hero should be a commander not a one-person-army.

-----

0 or 1 heroes:

* A hero is the leader of the army. There cannot be more than one general.

* 0 or 1. And if more - let it be a pack of heroes without troops.

* The heroesless armies should be able to collect resources and flag mines but not to engage in a fight against guarded places.

* No more than one but an army without a hero and a hero without an army should be also possible.

-----

1 or more heroes:

* I don’t like units without heroes walking throughout the map. Some units are too dumb to walk alone.

* No armies without heroes. The scouts spoil the game balance.

* 1 or 2 heroes, and if 2 - one magician and one tactician.

-----

0, 1 or more heroes:

* The maximum option is ok. Why to restrict it?

* The widest possibilities. I like it.

* This one. And armies without heroes should be able to capture mines, cities etc.

* Zero or one for free. And if one wants more heroes in one army he should pay them daily.

* As many as the player wants. An the player should be able to distribute the experience points among heroes!


======

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.