Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-03-28 12:35:05
Autor Wiadomość
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 5 czerwca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

W wielu recenzjach dodatek Winds of War wypada lepiej niż The Gathering Storm. Nasze imperialne społeczeństwo już nie raz udowodniło że ma całkiem odmienne zdanie niż większość, czy w tym wypadku będzie tak samo? Zapraszam do sondy.
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 5 czerwca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem wszystkie są słabe, gdyż nie wnoszą niczego wielkiego.
W porównaniu do Sod albo AB z trójki to są beznadziejne wręcz.
Taki dodatek po prostu ,żeby był.

___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 6 czerwca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Z tym że są słabe nie moge się zgodzić (przynajmniej po części). Porównajmy AB i TGS

AB:
-6 nowych kampani
-35 nowych misji
-7 bohaterów
- nowe miasto
- ulepszenia w edytorze
- około 15 nowych jednostek(i ich generatory)

TGS:
-6 nowych kampani
-4 potwory
-16 nowych artefaktów
-możliwość łączenia artefaktów
-5 bohaterów
-muzyka
-poprawki do gry przez neta
-7 nowych budynków

A teraz SoD i WoW
SoD:
- 7 kampani
- 38 map
- łączenie artefaktów
- poprawki w edytorze
- nowe tereny
- atakująca fosa
- poprawione statystyki jednostek
- kilka nowych obiektów

WoW:
- 6 kampani
- 34 mapy
- 3 nowe patwory
- 7 nowych lokacji
- ulepszenia edytora
- nowa muzyka
- poprawki do gry przez neta

WoG i EQ- Dodatek do 4 jeszcze nie jest gotowy więc nie ma co porównywac ale z tego co widziałem to się ciekawie zapowiada.

Po tym porównaniu to nie wiem czy te dodatki są beznadziejne. Jak dla mnie są wystarczające. Narazie wstrzymuje się od głosu bo poprostu nie wiem.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 6 czerwca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Ok jeli mamy być drobiazgowi i oceniać szczegóły to
Hardack (cytat):

AB:
-6 nowych kampani
-35 nowych misji
-7 bohaterów
- nowe miasto
- ulepszenia w edytorze
- około 15 nowych jednostek(i ich generatory)

Nowy motyw muzyczny :P , kamanie związane z fabułą całej serii M&M i HoMM. Nie 7 nowych bohaterów tylko 23 :P .

Cytat:
TGS:
-6 nowych kampani
-4 potwory
-16 nowych artefaktów
-możliwość łączenia artefaktów
-5 bohaterów
-muzyka
-poprawki do gry przez neta
-7 nowych budynków

Już jak widać wszystkiego mniej, łącznie z brakiem miasta, poprawki do gry przez net to nie zaleta tylko wada :P skoro musiała taka łatka powstać, kampanie do niczego gorsze niż w nawet w podstawie, marna fabuła niemal całkowicie oderwana od reszty serii.

Cytat:
A teraz SoD i WoW
SoD:
- 7 kampani
- 38 map
- łączenie artefaktów
- poprawki w edytorze
- nowe tereny
- atakująca fosa
- poprawione statystyki jednostek
- kilka nowych obiektów

Nie poprawki w edytorze tylko dodatki a to już różnica.
Kampanie związane z historią Antagarich.

Cytat:
WoW:
- 6 kampani
- 34 mapy
- 3 nowe patwory
- 7 nowych lokacji
- ulepszenia edytora
- nowa muzyka
- poprawki do gry przez neta

Błędy poprzedników, poprawki do gry przez net, nadal ukazują błędy, kolejne kampanie nie wiadomo skąd i dlaczego :wink:
Nadal nie widać różnicy??

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 6 czerwca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Oj Haav Gyr patrzysz jednpostronnie. Istotnie AB i SoD sa lepsze od TGS i WoW ale te drugie nie są beznadziejne. A nawiązując do jednostronności i twojego toku myślenia.

Poprawki parametrów jednostek w SoD- to tez był błąd wiadomo że w HoMM III miasta były źle wywarzone.
Wrota żywiołów- osobiscie traktuje ten zamek jako minus AB gdyż gra się niem banalnie nie tylko ze względu na jednostki ale także na magiczną uczelnię i bohaterów którzy mają najwięcej kroków.

A tak na marginesie chcesz być szczegółowy to prosze oto plik txt załączony do WoW(teraz widać jak bardzo dużo poprawia WoW i jak cenny jest to dodatek)Dlatego oddaje jednak na niego swój głos.:


Dwukrotne kliknięcie portretu bohatera, gdy ten znajduje się w karawanie nie powoduje już zawieszenia się gry.

Opcja nauki zaklęć została usunięta z ekranu miast Mocy.

Zwycięstwo po bitwie z garnizonem kopalni nie powoduje już zawieszenia się gry.

Błąd pustego okna "Display message script", jest już poprawnie obsługiwany.

Zapis i ponowny odczyt podczas walki o opuszczoną kopalnię nie powoduje już zawieszenia się gry.

Dodano siatkę i zacienienie ruchu jednostek na ekranie walki. Można je włączyć na ekranie opcji bitewnych.

Rozwiązano problem z nakładaniem się muzyki.

Gra nie spowalnia już po dłuższych okresach bezczynności.

Artefakty nie mogą już być "zakopywane" na cmentarzach.

Martwi bohaterowie nie odzyskują już punktów życia dzięki fontannie żywotności.

Karawany nie mogą już przechodzić przez wrogie garnizony w wieżach.

Istoty dołączające do armii bohatera przekazują mu swoje przedmioty.

Poprawiono metodę oceny bożka pomyślności.

Efekty Widmowego Wizerunku i Tworzenia Iluzji sumują się.

Można już wprowadzać imiona na ekranie najlepszych wyników kampanii.

Nowy wynik nie nadpisuje już poprzedniego.

Poprawiono błąd generatorów istot podających dokładną ich ilość po zrezygnowaniu z walki.

Skrót Alt+M wywołuje już odpowiednie menu.

Klawisz F4 włącza lub wyłącza tryb pełnoekranowy podczas walki.

Klawisze Esc, Enter i klawisze strzałek ułatwiają poruszanie się po ekranie odczytu gry.

Klawisze Esc i Enter ułatwiają nawigację w głównym oknie gry.

Zwiększono przydatność bitewną terenu bagiennego.

Harpie nie zmieniają się już w magów podczas ataku na bramy miasta.

Poprawiono fontannę przy Posiadłości Wampira.

Portal Istot przyjmuje już poprawną nazwę istoty.

Usunięto błąd przy wyświetlaniu tekstu wprowadzenia do kampanii.

Dodano wiadomość informującą o powodach, dla których jednostka nie może przejść przez teleport zablokowany w drugiej strony.

Prawidłowa wiadomość jest już wyświetlana podczas próby wycofania się zbyt blisko istniejącego miasta.

Przycisk pilnujących istot jest teraz aktywny tylko w pierwszej misji każdej kampanii.

Ponowne uruchomienie gry, w trakcie jej działania jest teraz niemożliwe.

Ostatnia cyfra nie jest już ucinana powyżej 100,000 na ekranie rekrutacji jednostek.

Poprawiono rozmieszczenie ikon w oknie Portalu.

W oknie rezultatów, kliknięcie na pasek przewijania przesuwa zawartość o jedną stronę w górę/dół.

Jeśli gra kończy się walką, muzyka nie jest już przenoszona do prologu następnej mapy.

Morale 10+ jest teraz poprawnie wyświetlane.

Poprawiono wiadomość o zniszczeniu ołtarza.

Poprawna wiadomość jest teraz wyświetlana gdy gracz próbuje wycofać się z oblężenia nie posiadając innych miast.

Dodano opis do opcji "Szybkość walki".

Przyciski Otwórz/Anuluj mają już swoje opisy.

Usunięto przycinanie tekstu w oknie zakupu budynków.

Poprawiono rozmieszczenie tekstu w oknie awansu na kolejny poziom doświadczenia.

Poprawiono rozmieszczenie tekstu po podniesieniu plecaka.

Poprawiono rozmieszczenie tekstu na ekranie kosztu zaklęcia.

Poprawiono rozmieszczenie tekstu w księdze zaklęć.

Poprawiono rozmieszczenie tekstu na ekranie kuźni.

Poprawiono rozmieszczenie elementów na ekranie rekrutacji jednostek w mieście.

Poprawiono rozmieszczenie opisu pierwszej ikony umiejętności.

Poprawiono wyświetlanie opisu do tygodniowego przyrostu istot w rozdzielczości 1024x768 lub wyższej.

Dodano słowa "Lotne piaski" brakujące w opisie tego zaklęcia.

Poprawiono opis przycisku "Kup wszystko" na ekranie Targowiska.

Poprawiono formatowanie ilości złota po kupieniu przedmiotu w kuźni.

Dodano informacje o karawanach w oknie stoczni.

Opis tarcz poprawnie odzwierciedla współczynniki obronne artefaktu.

Poprawa zarządzania pamiecią.


Dodano obsługę rozgrywek dla wielu osób. Więcej szczegółów znajdziesz w sekcji „Multiplayer."

Właściwie zaimplementowanio działanie [Spacji] na ekranie informacji armii, oraz jej wpływ na poruszanie się oddziału.

Usunięto niepożądany efekt uboczny działania klawiszy 'H' oraz 'T', a także opcji 'przenieś i upuść' przy grupowaniu armii.

Jeśli zahipnotyzowany mag rzuci Miejski Portal w czasie walki, to teleportowana zostanie armia gracza, który kontroluje tego maga. Wyeliminowano zawieszenie gry w przypadku gdy armia tego gracza nie miała gdzie się udać.

Jeśli zaklęcia Teleportacja i Wysiedlenie zostaną rzucone na wrogie stworzenia to na ich działanie wpływać będzie Odporność na Magię jednostek przeciwnika.

Sakiewka bez Dna w odpowiedni sposób zmniejsza teraz koszt kupowanych oddziałów.

Zaklęcie Ognisty Krąg może zostać rzucone na obszar wokół własnych jednostek, włączając w to samego maga.

Bohaterowie mogą teraz używać na sobie Wody Święconej.

Podczas oblężenia, mury zamku ograniczają zdolność walki na dystans u atakujących.

Podczas oblężenia, obrońcy mogą teraz rzucać zaklęcia takie jak Kula Ognia i Ognisty Krąg na cele poza zamkiem.

Przydział punktów doświadczenia z umiejętności Ukrywanie się został zmodyfikowany oraz dopasowany do przydziału punktów za walkę.

Martwi bohaterowie nie dostają już doświadczenia za Ukrywanie się.

Można teraz rzucać zaklęcia bojowe na stworzenia kontrolowane za pomocą Hipnotyzowania.

Rzucenie Portalu Miejskiego na łodzi nie powoduje już przeniesienia łodzi na ląd.

Na ekranie najlepszych wyników w kampanii wyświetlany jest teraz wizerunek stworzenia pasujący do osiągniętego poziomu.

Przedmioty i stworzenia wyzwalające określone wydarzenia potrafią teraz odróżnić gracza człowieka od gracza sterowanego przez komputer.

Zaklęcie Sanktuarium trwa teraz przez 6 rund i nie może być ponownie rzucone przez tego samego bohatera przez 3 rundy od czasu jego zakończenia.

Gracze nie mogą już P-Klikać na armiach pokrytych Mgłą Wojny lub zamaskowanych bohaterów z umiejętnością Ukrycie.

Szata Strażnika jest teraz odpowiednio przedstawiona na ekranie bohatera w czasie walki.

Podczas nauki magicznych umiejętności w Uniwersytecie lub Seminarium, otrzymujesz teraz zaklęcia gildii w momencie poznania umiejętności.

Zaklęcie Ofiara nie może już być rzucane na oddziały, które kontrolujesz tymczasowo dzięki zaklęciu Hipnoza.

Zaklęcie Męczennik przestaje działać kiedy obrońcy zostaną zahipnotyzowani lub odhipnotyzowani.

Zaklęcie Hipnoza oraz umiejętność syren o tej samej nazwie mogą być teraz używane, aby przerwać stan zahipnotyzowania.

Kiedy wroga armia używa uroku lub dyplomacji, aby przekupić część stworzeń gracza, pojawi się teraz komunikat określający liczbę straconych stworzeń.

Dodano bardziej opisowy komunikat, który pojawia się przy próbie użycia w czasie walki zaklęcia Portal Miejski, w przypadku gdy docelowe miasto jest zbyt blisko i jest to jedyna osada gracza.

W czasie walki, sztuczna inteligencja pozwala na odtworzenie ostatniej klatki przed podjęciem działania.

Podczas przełączanie pomiędzy miastami w oknie miasta, odtwarzana jest teraz właściwa muzyka.


- - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Poszczególne mapy -
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kampanie:
Cena Pokoju - "Rozstajne Drogi"
Nie można już zebrać skarbów strzeżonych przez elfy na [58, 129] nie walcząc z nimi.

Cena Pokoju - "Zaufanie Wroga"
Poprawiono kolejność tekstów na [121,81].

Cena Pokoju - "Sługa"
Nie można już wykraść skarbów strzeżonych przez nomadów na [82,107], i rudy pilnowanej przez golemy na [58, 22].

Cena Pokoju - "Niezwykła Zdrada"
Poprawiono wiadomość o zwolnieniu Reeda z więzienia.
Nie można już wykraść skarbów złotym golemom na [103, 170].

Cena Pokoju - "Zabić Nieśmiertelnego"
Kodge został dodany do listy bohaterów przechodzących na kolejną mapę.

Elwin i Shaera - "Znak Tygrysa"
Można już dostać się do drewna na [74,73].
Miasto na [107,108] nie może już posiadać stoczni.

Prawdziwe Ostrze - "Ostrze Gryphonhearta"
Wyrocznie umieszcza teraz skarb w dostępnym miejscu.

Chwała Dni Minionych - "Nowy Porządek"
Pomarańczowa brama na [31,41] zamieniona na Seledynową Bramę.
Pomarańczowy namiot na [32,21] zmieniony na Seledynowy Namiot.


Scenariusze:

"Jeszcze jedna wojna o surowce"
Usunięto możliwy problem podczas tury komputera.

"Beebee & Trzy Świnki"
Warunek zwycięstwa działa prawidłowo.

"Gniew Smoków"
Wyrocznia umieszcza teraz skarb w dostępnym miejscu.

"Wyzwanie Zanfasa"
Obszar na [126,247] jest teraz dostępny.
Łodzie na [195,215] są teraz dostępne.

"Piracka Polityka"
Butelka na [120,115] działa teraz prawidłowo.

"Za jeziorem"
Poprawiono wiadomość o otrzymaniu złota na [40,60].

"Klaustrofobia"
Zwiększono poziomy doświadczenia bohaterów sterowanych przez komputer.


"Rewolucja"
Komputer zaczyna grę z większą ilością surowców i silniejszą armią.

"Uciekajcie! Nadciąga Cronx!"
Komputer zaczyna grę z mniejszą armią.
Zbroja Życia na [36, 23] zamieniona na Złotą Zbroję Płytową, dostępną dla wszystkich klas.

"Powrót Diabła"
Zwiększono poziom doświadczenia głównego przeciwnika - Mefisto.

"W Poszukiwaniu Starych Bohaterów"
Komputerowy przeciwnik zaczyna grę z mniejszą ilością jednostek.

"Nudna Góra"
Dodano surowce w pobliżu pierwszego miasta gracza.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 12 lipca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Hardacku chciałbym cie prosić o pomoc...chodzi o to że w turnieju "Redyk" prowadze kategorie H4.
I jest problem z tym że musze sprawdzić WSZYSTKIE mapy do H4 (krypciane i firmowe) i sporządzić liste map nadających się do turnieju, a niestety nie mam dodatku wow i nie moge sprawdzić tych map.
Będe bardzo wdzięczny jeśli pomożesz.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 12 lipca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Kumbat już wszystko obgadane. A wracając do tematu to myślełem że będzie większe zainteresowanie :roll:
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kolos



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 13 lipca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Według mnie najlepszym dodatkiem jes WoW, ponieważ ma ciekawe kampanie nowe budynki, bohaterów, mapy bestie i zawiera patcha3.0 który poprawia błedy :lol:
___________
memento mori
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 17 lipca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Wreszcie mam okazję powiedzieć co myślę o dodatkach do Heroes 4. Wprost nie mogę uwierzyć jaka zmiana zaszła pomiędzy podstawową wersją a dodatkami. Prezentują one niezwykle niski poziom fabularny(kilku władców chce najechać potężne imperium- to w skrócie cała fabuła WoW , poza tym nie ma całkowicie żadnych wiadomości pojawiających się na początku nowego dnia), powielają utarte schematy(paru bohaterów zjednoczyło się by przy pomocy potężnych artefaktów zniszczyć złego czarnoksiężnika-TGS ma fabułę dokładnie jak SoD,tyle że tam miała wiele wątków pobocznych i była lepiej rozwinięta), film w WoW przyprawił mnie o szok z jakiego do dziś całkowicie nie wyszłem, a muzyka w menu głównym jest tak wnerwiająca że w trybie natychmiastowym wyłączyłem i odinstalowałem grę. 3DO zdaje się oszczędzać nawet na aktorach bo jeden głos opowiada o wszystkim w dodatkach, zamiast w każdej kampanii oddzielny głos. Jedynym co stoji na przyzwoitym poziomie są nowe jednostki.
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 18 lipca 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Oj Haav Gyr patrzysz jednpostronnie. Istotnie AB i SoD sa lepsze od TGS i WoW ale te drugie nie są beznadziejne. A nawiązując do jednostronności i twojego toku myślenia.

Poprawki parametrów jednostek w SoD- to tez był błąd wiadomo że w HoMM III miasta były źle wywarzone.
Wrota żywiołów- osobiscie traktuje ten zamek jako minus AB gdyż gra się niem banalnie nie tylko ze względu na jednostki ale także na magiczną uczelnię i bohaterów którzy mają najwięcej kroków.

Być może, ale są pewne oczywiste rzeczy:
Owszem H4 i dodatki są fajne, ale jako osobna gra, dla tych którzy byli z Herosami od czasów dwójki czy jedynki to już h4 i dodatki są marne.

Poprawek parametrów jednostek w SoD, to nie był błąd, miasta były wyważone, lepiej niż w H2 i H4, a poprawki jedynie udoskonaliły.
Wrota żywiołów w wbrew opiniom, też są wyważone, owszem 2 i 3 poziom jest bardzo silny, ale za to 4 i 5 poziom już słaby, to tak jak w każdym zamku. Są słabe i mocne punkty w Castle słabi są łucznicy, ale Aranioł to najsilniesza jednostka a i Czempion jest dobry i Piknier.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
ASX76



Dołączył: 27 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Białystok

Wysłany: 20 września 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Zarówno "Gathering Storm" jak i "Winds of War" nie wnoszą do rozgrywki niczego nowego , poza nowymi kampaniami i kilkoma nowymi potworami , a to jak na rozszerzenia stanowczo za mało. Moim zdaniem to modelowy przykład robótki typu : co zrobić , żeby się nie narobić i szybko zgarnąć kasę. Owo bezczelne żerowanie na kieszeniach graczy zaczęło się juz od serii beznadziejnych "Heroes Chronicles" , a że okazało się opłacalnym posunięciem , powtórzono je przy dodatkach do czwartej części.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 21 września 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Nie będę powtarzał tych samych zarzutów co poprzednicy bo mija się to z celem.
Napiszę może co każdy dodatek powinin był zawierać:

1. Wzorem AB każdy dodatek powinien był wprowadzać do gry jakiś nowy zamek (ale chyba częściowo z powodu przyporządkowania miast do danej gildii nie było to możliwe).
2. Eliminacja błędów i niedoróbek takich jak sposób walki o zamek, kontratak na ostrzał, złe proporcje bohaterów, banków, nowe możliwości edytora etc.
3. Zabrakło nowych typów jednostek
4. Można było pokusić się o upgrejdy
5. Garść nowych czarów, artefaktów i przedmiotów oraz obiektów
6. Wreszcie..... takie niuanse jak nowe obiekty przygody, drzewa, krzaki i inne obiekty w tym lewostronność i prawostronność wszelkich obiektów przygody.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dru



Dołączył: 11 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Ravenshore

Wysłany: 19 października 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Opisze je jednym słowem: „Żart” a na dodatek nie śmieszny, nie wiem jak na rynek można było wprowadzić takie produkty to po prostu kpina.

TGS

6 ogromnych kampanii z ponad 20 nowymi mapami- tak ale jakich kampanii, beznadziejnych. Czy autorzy naprawdę nie mieli lepszego wątku fabularnego niż zebranie się jakiejś grupki bohaterów którzy muszą znaleźć jakiś tam artefakt by zabić jakiegoś tam złego czarodzieja.

4 całkowite nowe, potwory- Nie wiem czym się tu chwalić doprawdy, równie dobrze mogli nie dawać żadnego, przynajmniej wyglądało by to lepiej na opakowaniu.

16 zupełnie nowych artefaktów- jedyna porządna rzecz która zrobili.

Nowi bohaterowie w każdej kampanii- sześć? Czy tak trudno namalować o kilka gęb więcej?

Całkowicie nowa ścieżka dźwiękowa- taaaaaa, czy ci autorzy tak wstydzili się napisać ze ta „całkowicie nowa ścieżka” znajduje się tylko w menu.....

Aktualizacja umożliwiająca grę wieloosobową w internecie i sieci lokalnej- powinni jeszcze dopisać: „łatkę umożliwiającą grę wieloosobową można także znaleźć w internecie do podstawowej wersji gry”

WoW

Sześć kampanii oraz nowe wątki fabularne- „gracze zostają przeniesieni do krainy channon? Ogromnego i zaludnionego królestwa zajmującego większość północnego kontynentu axeoht. Świetność jego stolicy przyciągają piec wrogich armii łakomych zgromadzonych w niej bogactw....zzzzzzz.....eee... gdzie...co..jak...aaa tak bardzo ciekawa i wciągająca historia.

Mapy stworzone przez autorów gry z firmy New World Computing- no a przez kogo maja być zrobione to chyba was obowiązek zrobienie dodatkowych map.

Nagrodzone w konkursie mapy stworzone przez fanów gry- to po prostu wykorzystywanie ludzi tu już wydać ze nie chciało im się robić tego dodatku.

Trzy zupełnie nowe potwory- not coments

Nowe przedmioty oraz sześć dodatkowych sposobów losowania przeciwników- a gdzie są te przedmioty? Zgubiły się w drodze do tłoczni? Po prostu świetnie zawsze marzyłem o takim kapitalnym sposobie losowania przeciwników mimo ze nie wiem o co dokładnie chodzi.

Dodatkowe opcje w edytorze kampanii np. nowe narzędzia do szybszego i wygodniejszego nanoszenia/dodawania obiektów- ale fajnie będę mógł szybciej robić dodatkowe mapy by podtrzymywać ten tytuł który jest nieporozumieniem.

Zupełnie nowa ścieżka dźwiękowa- zapomnieliście dopisać...w menu”

Jedynie co ratuje tą część to NIEoficjalny dodatek EQ mimo ze jest jak na razie w wcześniej fazie ale mam nadzieje ze się rozwinie i poprawi to czego jego twórcy nie zrobili a może nie zdążyli przed bankructwem.

___________
Koniec jest zarazem poczatkiem...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
gagatek



Dołączył: 15 października 2002
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 15 listopada 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Hehehe
Każdy temat dotyczący H4 zawiera serię porównań z H3, gdzie większość jaskiniowców stara się udowodnić, ze H4 to beznadziejna gra. Dwa lata temu kiedy byłem trochę bardziej aktywnym zwolennikiem H4 było dokładnie to samo. Czegoś tu nie rozumiem. Moze lepiej aby zwolennicy H3 zostali przy swoich tematach a H4 przy swoich. Albo przemianować cały portal na portal o H3?
:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 28 grudnia 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Masz racje gagatek, to jest forum H4 i ludzie chcą tu sobie pogadać o tym a nie słuchać jak ktoś przyjdzie z komnat weteranów i powie że H4 jest be i fe...
___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 grudnia 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Macie świętą rację! - To jest temat o H4. Pogadajmy wyłącznie o dodatkach do H4 - bez porównań do H3 i wogle bez wspominania o H3.

Dodatki te są oczywiście BEZNADZIEJNE. Jedyne zauważalne zmiany w stosunku do podstawowej wersji gry to te kilka nowych jednostek i artefaktów oraz kolejne zestawy kampanii, które jednak nie mają żadnej wartości fabularnej. W swoim czasie całkiem słusznie w recenzjach zmieszano je z błotem, a wśród nich jest mój ulubiony fragment z Clicka (recenzja GS).

"(...) Dodatek Gathering Storm jest produktem zupełnie nie do przyjęcia. Równie dobrze można ściągnąć za darmo z sieci robione przez amatorów (ale wcale nie znaczy, że gorsze!) kampanie i pojedyncze scenariusze. Jeśli zdecydujesz się wydać pieniądze na Gathering Storm oznacza to, że jest ci na świecie zdecydowanie zbyt dobrze i nie wiesz już co robić ze szmalem. Lepiej przypal sobie cygaro banknotem. Przynajmniej będziesz miał o czym opowiadać kumplom..."

I jeszcze jedno:

"Dodatek ten oferuje graczowi na tyle niemądremu, by ten produkt kupić, sześć nowych kampanii (powtórka z rozrywki) oraz wprowadza nieznane dotąd monstra (AŻ cztery! Jezuuu, nie przepracowali się tam?) oraz kilka nowych artefaktów. I to wszystko. Koniec fanu. Koniec pomysłów. No cóż, karaluchy mają chyba bogatszą wyobraźnię."


Dodatki do H4 nie przedstawiają ŻADNEJ wartości - ani strategicznej, ani fabularnej. Służyły jedynie wyciąganiu kasy od fanów serii i zostały zrobione 'na odwal'. W takim wypadku naprawdę trudno powiedzieć który jest lepszy - oba są siebie warte.

Przy okazji - wymienianie ile w GS poprawiono BŁĘDÓW uważam za delikatnie mówiąc niemądre - dowodzi to tylko temu, jak wiele błędów miała podstawowa wersja H4, a NIE mówi NIC o jakości dodatku. Te same błędy i brak trybu multiplayer były naprawiane przez DARMOWE łatki.

PS. Kumbat - ty chyba coś wspominałeś kiedyś, że znasz artykuły Jacka Piekary - to właśnie jego recenzja :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 28 grudnia 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Equilibris :mrgreen: bo...
...jest darmowy ;)
...dodaje dwie bardzo przyjemne (i ogromne :) ) zmiany : w końcu wiemy ile nasi herosi zdobyli expów po bitwie , możliwość wybierania jakie jednostki chcemy przywołać (gdy mamy summon)
...i tyle :lol:

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 29 grudnia 2004     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Przy okazji - wymienianie ile w GS poprawiono BŁĘDÓW uważam za delikatnie mówiąc niemądre - dowodzi to tylko temu, jak wiele błędów miała podstawowa wersja H4, a NIE mówi NIC o jakości dodatku. Te same błędy i brak trybu multiplayer były naprawiane przez DARMOWE łatki.

Może rzeczywiście to głupie ale jeżeli nie można znaleść innych argmunetów "za" to trzeba podawać nawet takie. Według mnie dodatki skupiały się właśnie na pośpiesznym poprawieniu błędów a kampanie i dodatkowe "uatrakcyjnienia" stały się tylko drugo planowym problemem nie mówiąc już o fabule którą wymyśliłbym sam za kilka minut. Zgodzę się z tobą że te dostawki przypominają darmowe łatki a nie porządne dodatki takie jak do...HoMM 2 (miało nie być porównań do HoMM 3) :roll:. Mówiąc krótko: Kupiłem zobaczyłem i zwątpiłem.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Templar



Dołączył: 31 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami

Wysłany: 3 stycznia 2005     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Ogulnie to rzaden z tych dodatków nie zalicza się do miana dobry, moje zdanie to że nie są za dobre ale chyba najlepszy z tych wyszystkich to Winds of War ze względu na nowe fajne stworzenia.
___________
"Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rakhazaar



Dołączył: 11 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Alashii

Wysłany: 12 stycznia 2005     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

....moim zdaniem żaden z nich nie jest na tyle dobry aby się nimi zachwycać....często jest tak że wersje podstawowe wypadają o wiele lepiej niż dodatki..cieszą się większym zainteresowaniem...b są czyms nowym na rynq....zgodze się z twierdzeniem że dodatek jest wtedny godnym następcą (uzupełnieniem) wersji pionierskiej gdy eliminuje wszystkie błedy i nie potrzeba do nie go żadnych patch'ów...tyle mam do powiedzienia
___________
...wszystko się zmienia raz żyjemy w świecie mitów raz w świecie smoków ale za każdym razem jesteśmy herosami swojego losu...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Templar



Dołączył: 31 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami

Wysłany: 15 stycznia 2005     Najlepszy dodatek Odpowiedz z cytatem

Porówując WoW do TGS to WoW jest lepszy ze względu na więcej stworzeń
___________
"Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.