Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-19 8:54:08
Autor Wiadomość
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 12 listopada 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Wybierajcie jakie ulepszenia jednostek chcielibyscie mieć w HoMM 5:

a) Ulepszenia z HoMM 4 i 1 , czyli ich brak.

b) Ulepszenia z HoMM 2, czyli niektóre jednostki można ulepszyć inne nie.

c) Ulepszena z WoG, czyli dodatkowe ulepszenie na ostatni poziom.

d) Ulepszenia z Homm 3, czyki jedeno ulepszenie na każ dą jednostkę.

e) Może macie inne pomysły na ulepszenia???????????

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 20 listopada 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

ja jestem za ulepszeniami takimi jak w 3 czyli jeden upgrade na każdą jednostke

-jest to najuczciwsze bo np w takiej 2 to wielu narzekało na brak upgredu np bone dragona

-takie rozwiązanie + lepsze zbalansowanie gry

opcja taka jak w Wogu odpada :!: nie jestem zwolennikiem takiego udziwnienia

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 25 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Osobiście uważam, że ulepszenia z trójki to najlepszy ponysł, aczkolwiek uważam, że powinni zrobić jakieś " udiwnienie" np. ulepszanie na 2 sposoby czy niektóre jednostki mają dodatkowe ulepszenie. To znacznie poprawiałoby równaość wartosci zamków.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 25 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

gdzies na forum wyczytalem opinie (sorki nie napisze czyja byla bo nie pamietam) ze np .. zielony smok nie powinien byc upgrejdowany do zlotego smoka tylko powinien stawac sie wiekszym bardziej "umiesnionym" ale wciaz zielonym smokiem...... (a jest to bardziej logiczne.. no bo tak samo jak upg szkieleta ktoremu dajemy tarcze i helm to jest wciaz ten sam szkielet a smok z zielonego zmienia sie w nowy gatunek??) jak na to popatrzec to mozemy do tego tematu podrzucic taki watek (zgadzasz sie Danio ?) moze wiecej osob sie zacznie wypowiadac
1)opcja pozostaje jak w h3 zielony upg = zloty
2)miecznika mozna upg na krzyzowca ale po kupieniu upg na smoki nie mozemy upg posiadanych zielonych ale od tej chwili zamiast zielonych kupujemy zlote
3)zielony i upg zielony(wiekszy masywniejszy)
4)inne rozwiazanie ???

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 25 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Z tymi smokam to tak jak z papryką, jak dojżeją zmieniają kolor :D
___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 25 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Właściwie czemu nie mozna by było rozszeżyć ten temat.Może tak bardziej ogulnie np. podawajcie swoje pomysły na temat nowych ulepszeń starych jednostek. Jak uważasz ??
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 25 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

moze byc jak najbardziej ... tylko zeby to bylo ogolnie :) a nie wypisywanie zamkow i wszystkich upg itp itd :)))
___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 26 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Mi podoba się koncepcja z HoMM-III, chociaż mogłoby być nieco inaczej:

Sześć poziomów jednostek

Jednostki poziomu pierwszego:

Tutaj jednostki podstawowe, które upgrejdujemy na 1 z dwóch mozliwych sposobów:
-> upgrejd na jednostkę dystansową (strzelec lub jednostka rzucająca czary)
-> upgrejd na jednostkę walczącą wręcz

Oczywiście oba upgrejdy powinny być dostepne jednocześnie, tak że gracz wybierałby sobie rodzaj upgrejdu w danej chwili.

Jednostki poziomu 2-5: Tutaj nic bym nie zmieniał pozostawiając raczej tradycyjny upgrejd (jak w HoMM-III)... dodam tylko, że w przypadku jednostek rzucających zaklecia dostajemy dodatkowe czary (np. z 2 do 4, albo z brak do 2)

Natomiast jednostki poziomu najwyższego nie powinny być upgrejdowane.

Razem dałoby to 8 jednostek z każdego zamku... do tego dołożyłbym jednostki które znalazłyby się poza zamkiem z danej nacji. W zamku macierzystym budowałoby się specjalny obiekt, który zbierałby dodatkowe jednostki-bonusy wynikające z posiadania generatorów danego typu (tak jak struktura w Homm-III umocnienia+bonus z posiadanych obiektów w terenie)

Jednostki które znalazłyby się poza zamkiem również powinny być upgrejdowane w specjalnych obiektach na mapie przygody (Fort na wzgórzu)


Oczywiście obowiązkowo powinny istnieć upgrejdy specjalne tak jak to było w AB tyle że każdy zamek powinien mieć mozliwość upgrejdowania kilku rodzajów jednostek o podobnym charakterze we własny niepowtarzalny. Przykłady:

Magowie, Mnisi w Enchentarów (pisownia?)
Łucznicy, kusznicy, elfy w Sharpshooterów
Magowie, Mnisi, Lisze w jeszcze potężniejszych liszy.....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

nawet fajny pomysl z tym nieulepszaniem ostatnich (6 poziom) jednostek
zwlaszcza pamietajac jak drogie w h3 byly te upgrejdy

co do wyboru upg na 1 i 2 poziomie to nie wiem :shock:
pomysl jest nawet dobry ale ??

strzelajace jednostki na samym poczatku gry znacznie wszystko ulatwialy.... wiec wszyscy powinni miec rowny do nich dostep :)
czemu nie ale proponuje by jakbyco pozniej mozna bylo zmienic upgrejd :

np szkielet upgr = szkielet wojownik lub szkielet lucznik

teraz mamy 100 szkieletow wojownikow za kase mozemy je upgrejdnac na szkielety lucznikow ... poznej znow ewentualnie zmienic i zawsze za kase... itd itp

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Ten pomysł z wyborem upgrejdu jest ciekawy, ale może zamiast jednostek 1 poziomu dać 3,4 lub 5.
___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Smith (cytat):
Ten pomysł z wyborem upgrejdu jest ciekawy, ale może zamiast jednostek 1 poziomu dać 3,4 lub 5.

mysle ze chyba sie nie da bo o ile pikiniera centaura elf czy tez nawet troglodyte mozna sobie wyobrazic z lukiem mieczem... itp...

to np jak widzisz bazyliszka z lukiem.. lub jednorozca lub wiverne?? chyba lepiej zostac przy 1 i (lub ?) 2 poziomie jednostek

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Tak pikinier z łukiem to może jeszcze anioł z widłami :wink:
A tak na serio to lepsze by były jednostki wyższych poziomów np.
miecznik->paladyn(rzuca czary defensywne) lub krzyzowiec(bardziej przydatny w walce bezpośredniej).
Raczej w każdym zamku znajdzie sie jedna taka jednostka, a może nawet dwie.

___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

ale tak odbije ze tak powiem w inna strone....
takie castle w h3
1 pikinier
2lucznik
4 krzyzowiec

to sa tylko ludzie rozniacy sie umiejetnosciami zbroja i bronia...

wiec czemu by np nie zrobic upg z pikiniera lub lucznika na krzyzowca ??
< pewnie dlatego ze wtedy rozwalilo by to balans gry:) i za bardzo wzmocnilo ten zamek >

ale moglby zaistniec specjalny heroes w stylu gelu :) ktory za ogromna ilosc kasy moglby ulepszac pikinierow i lucznikow do krzyzowcow dzieki specjalnej zdolnosci

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

To może lepiej żeby jako upgrejd połączyć pikinierów z kusznikami, znaczy sie kusznicy strzelają a pikinierzy walczą wręcz, taki specyficzny team game :D
___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Smith (cytat):
To może lepiej żeby jako upgrejd połączyć pikinierów z kusznikami, znaczy sie kusznicy strzelają a pikinierzy walczą wręcz, taki specyficzny team game :D

no mozna i tak ale jak by sie ta nowa jednostka zwala ??

rozwine nieco pomysl Haaralda :
>>budynek specjalny w kazdym zamku ktory 2 jednostki (z tego zamku) ulepszalby na nowa silna jednostke (tak jak gelu ulepszal lucznikow i ellfy na sharpshoters)
dodatkowo by gralo sie ciekawie budynek ten bylby dosc drogi i mozna by go postawic tylko w miescie gdzie mamy capitol i musialo by to byc miasto naszej poczatkowej nacji (tak by nekromanta nie mial upg na palladynow i by bylo to unikatowe rozwiazanie :) )

podam przyklady by to lepiej sobie wyobrazic
1)castle (zamek ludzi)-- Klasztor palladynow-- ulepszamy czempionow i krzyzowcow do palladynow (silny rycerz z niewielka iloscia czarow)

2)zamek krasnoludow -- wielka kuznia -- ulepszamy krasnoludzkiego topornika i krasnoludzkiego kusznika do mistrza run (krasnolud w poteznej magicznej zbroi .. odporny na magie i zadajacy obrazenia umagiczniona bronia)

3)zamek elfow --- szkola druidow -- upg elfiego lucznika i czarodzieja do druida (potezny mag ale i wyszkolony lucznik i wojownik)

4)necroplis --- mroczna wieza -- upg mumie i lichy do mrocznego maga (zakapturzona postac w czarnym plaszczu)

5)inferno --przekleta brama-- upg demon i demoniczny lord do balroga (plonacy demon odporny na ogien i rzucajacy czary szkoly ognia)

6)boski zamek -- fabryka w chmurach -- upg wszystkich golemow na diamentowe golemy

7)zamek barbarzyncow (orkow) -- kaplica krwii -- upg -- ogrzy szaman i troll do Warlorda (wojownik w czarnej zbroii z poteznym mieczem swietnie wyszkolony w walce atakuje mieczem okreznie(tak jak hydra))

8)zamek jaszczuroludzi(wodny zamek) podwodna kaplica--upg jasczuroczlek i lucznik jaszczuroludzi do kaplana wody (mag wladajacy magia wody)

szczegoly zamkow sa w moim poscie w temacie Nowe zamki w h5 :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 27 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Smith (cytat):
To może lepiej żeby jako upgrejd połączyć pikinierów z kusznikami, znaczy sie kusznicy strzelają a pikinierzy walczą wręcz, taki specyficzny team game :D


Tutaj jest to dość proste:

Chłop -> upgrejd w łucznika lub giermka (pikinier powinien stać chyba na wyższym - 2 poziomie). Tu dochodzi do dosyc ciekawej sytuacji bo 1 chłop daje 1 sztuke złota dziennie, więc albo zostawiamy kmieciów by nam trochę kasy wzrosło albo zmieniamy ich w rekrutów.

Szkielet -> szkielet łucznik lub szkielet wojownik

etc...

Z tymi ulepszeniami jednostek poziomu 1 chodzi o to by każdy na starcie miał równe szanse i mógł obrać odpowiednią strategię.
Obiekty poziomu pierwszego (w tym upgrejd) powinno się budować niezależnie od umocnień.

A obiekt w zamkach jest dosyć ciekawy.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
Smith (cytat):
Ten pomysł z wyborem upgrejdu jest ciekawy, ale może zamiast jednostek 1 poziomu dać 3,4 lub 5.

mysle ze chyba sie nie da bo o ile pikiniera centaura elf czy tez nawet troglodyte mozna sobie wyobrazic z lukiem mieczem... itp...

to np jak widzisz bazyliszka z lukiem.. lub jednorozca lub wiverne?? chyba lepiej zostac przy 1 i (lub ?) 2 poziomie jednostek


Mogą dosiadac ich jeźdźcy.

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Danio (cytat):

Mogą dosiadac ich jeźdźcy.


tu musze reagowac :
te jednostki powinny byc z jezdzcem na grzbiecie :
wilk , bazyliszka , wiverny , kon :) , pegaz ,
>>> dlatego ze to sa bestie ktore powinny byc kierowane przez jezdzca

juz nawet bahemot moze miec jezdzca :o

ale
jezdziec jednorozca NIE !!!
jednorozec to intyligentne i silnie umagicznione stworzenie... ono nie daje sie byle komu ujezdzac... rownie dobrze mozna zrobic jezdzca smoka

przypominam zas ze smok to tez inteligentne i magiczne stworzenie (ktore nawet czasem umie ludzka postac przyjac)

a jak w h5 zobacze smoka z elfem lub co gorsza rycerzem na grzbiecie ... to zaczne rzucac fireballami na oslep az mi sie mana skonczy :!: :!: :!: :!:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Każdą jednostkę (ew. poza najwyższopoziomowej) powinniśmy mieć możliwość ulepszenia. Ulepszanie jakiejś jednostki 'na taką' lub 'owaką' (pomysł z jednostkami dystansowymi/walczacymi HtH) jest IMHO nietrafiony... już lepiej gdyby można było daną jednostkę ulepszyć dwukrotnie (upgrade upgrade'u). Wiadomo - koszt takiego zabiegu nie należałby do najniższych... ew. wymagałoby to zdobycia dodatkowo jakiegoś artefaktu (możnaby go wtedy 'wymienić' na upgrade upgrade'u dwelling'u) czy zajęcia zewnętrznej lokacji... (np. Swordsman'ów możemy ulepszyć na Crusader'ów, kolejny upgrade [na Paladyn'ów] wymagałby już odnalezienia na mapie i zajęcia Katedry; do czasu kiedy byłaby ona w naszych rękach moglibyśmy cieszyć się możliwością werbowania [i ulepszania Crusader'ów] Palków do naszej armiji... ;) )

Choć z drugiej strony... zbytnie udziwnienia i kombinacje mogą wyjść grze na złe...

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Maffej (cytat):
Każdą (np. Swordsman'ów możemy ulepszyć na Crusader'ów, kolejny upgrade [na Paladyn'ów] wymagałby już odnalezienia na mapie i zajęcia Katedry; do czasu kiedy byłaby ona w naszych rękach moglibyśmy cieszyć się możliwością werbowania [i ulepszania Crusader'ów] Palków do naszej armiji... ;) )


to rozwiazanie podobne do tego z Woga... mnie sie te zewnetrzne upg nie za bardzo podobaja ...

1) wole miec wszystko w zamku by nie latac jak glupi po mapie...

2) logicznym jest ze tak wazna budowla jak "katedra" jest umieszczona w obrebie zamku ! no b dlaczego nie mozemy jej tam miec ?? Zamek to nasz teren mozemy se tam stawiac co chcemy jako wlasciciel ... a ta budowla jest wazna strategicznie wiec my chcemy ja miec

co sadzisz o specjalnej budowli na kazda stolice ?? opisane w moim poscie nieco wyzej :wink: moim zdaniem to lepiej urozmaici gre niz te zewnetrzne upgrejdy...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

A może tak : przejmujemy Katedrę a mieszkający w niej Paladyni oferują nam swoją pomoc... jeśli im pomożemy, pozwolimy zamieszkać w danym zamku, wyłożymy kasę etc. w zamian założą Katedrę w jednym z naszych zamków (a Katedra na mapie znika). I teraz mamy Paladynów bez potrzeby 'latania' ;) .
___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

to juz lepiej .... ale dochodzi jeden problem losowosci na mapie...
zalozmy ze gramy sobie partyjke(a co tam :) )
ja necro a ty castle...
no i na mapie pojawia sie katedra blisko ciebie nawet... ale mroczna katedra(zakladam ze to odpowiednik dla necro) nie pojawia sie wogole...

to daje przewage jednemu graczowi nad drugim....

ale sam pomysl jest ciekawy :) tylko znow ja zaczynam necro czyli np ze mna ci palladyni nie chca nawet rozmawiac bo jestem zly i to nie zaleznie czy posiadam gdzies castle czy tez nie... tak by taki palladyn chcial walczyc tylko dla dobra

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
to juz lepiej .... ale dochodzi jeden problem losowosci na mapie...


Problem losowości istnieje i bez tego... jeden gracz ma bliżej do kopalni złota (inny może wcale jej nie mieć), u innego nie daleko znajduje się wysokopoziomowy dwelling odpowiadający jego zamkowi etc. Problem był, jest i będzie :( . Ale można zrobić coś takiego jak 'losowy dwelling drugiego ulepszenia', który będzie się 'dopasowywać' do danego zamku (tak jak jest aktualnie z normalnymi dwellingami...).

Val Gaav (cytat):
...ja zaczynam necro czyli np ze mna ci palladyni nie chca nawet rozmawiac bo jestem zly


Wtedy możesz daną katedrę splądrować, zniszczyć i capnąć łupy :) .

Val Gaav (cytat):
...zaleznie czy posiadam gdzies castle czy tez nie... tak by taki palladyn chcial walczyc tylko dla dobra


Jeśli masz gdzieś castle to czemu nie mają mieć możliwości wprowadzenia się do niego (powiedzmy, że musiałbyć jdnak negocjować z nimi dobrym herosem) ???

Val Gaav (cytat):
sam pomysl jest ciekawy


Ba... ;) ......... thnx

PS. Warto wspomnieć, że każda jednostka miałaby takie 'trzecie wcielenie', drugi upgrade. Zdobycie jego byłoby jednak dość trudne i zdarzałoby się rzadko...

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

A może by tak uzależnić upgrejd jednostki od poziomu herosa np. jeśli masz herosa 15 poziomu to możesz upgrejdować jednostke(oczywiście jeśli masz odpowiedni budynek), no i ewentualnie na 30 levelu jakiś super upgrejd jednej jednostki. :)
___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 grudnia 2004     Rodzaje ulepszeń jednostek Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A może by tak uzależnić upgrejd jednostki od poziomu herosa np. jeśli masz herosa 15 poziomu to możesz upgrejdować jednostke(oczywiście jeśli masz odpowiedni budynek), no i ewentualnie na 30 levelu jakiś super upgrejd jednej jednostki

pomysł jak w Majesty troche mi nie pasuje do Herosów
Cytat:
przejmujemy Katedrę a mieszkający w niej Paladyni oferują nam swoją pomoc... jeśli im pomożemy, pozwolimy zamieszkać w danym zamku, wyłożymy kasę etc. w zamian założą Katedrę w jednym z naszych zamków (a Katedra na mapie znika). I teraz mamy Paladynów bez potrzeby 'latania' .

Tu też jak powyżej .
Mi sie wydaje nie tedy droga . Powinno się trzymac chyba rozwiazań z poprzednich częśc (chodzi o szkielet). Widomo iz mozna ulepszanie skontruowac o wzór z Disciples ale wtedy jednostki musiały by miec swój pasek doswiadczenia i po osiagniesci pewnego poziomu awansowac na kolejny . problem polega z usrenieniem doswiadczenia po przyjęciu do armii weteranów nowych jednostek (doswiadczenie musi spasc tylko o ile )

Mi osobiscie chodzi po głowie troszke innym pomysł oparty na systemie z poprzednich częsci .
schemat przedstawiałby się nastepujaco
1 kazda jednostka ma do wyboru dwa upgrejdy
jeden rozwijający jednostkę w kierunku cech magicznych lub drugi
podnoszacy znacznie wartsci bojowe (atak, obronę ewentualnie wprowadzający mozliwość walki na dystans )
2 jednostak najwyższego poziomu nie ma upgrejdu

System ten zakładałby max 5 poziomów jednostek w zamku
w tym dwie jednostki 1 poziomu .
zaletą byłoby
-duża ilośc mozliwosci tworzenia armii i strategii gry
-ciekawa rozbudowa miasta
- wyrównanie balansu pomiedzy jednostkami 3,4 poziomu a 5 poziomu
Wadami:
-pewnie tak nie będzie
-stworzenie LOGICZNYCh nazw jednostek
-duza czasochłonnosć w stworzeniu takiego systemu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.