Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-19 3:39:26
Autor Wiadomość
Templar



Dołączył: 31 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami

Wysłany: 3 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

Nie zauważyłem tematu na te więc pisze. Z tego co widze w HoMM IV i w jej dodatku WoW (winds of war) brakuje 2 budowli do rekrutacji stworzeń
Między innymi do:
Potworów Morskich
i
Demosmoków

Lubie morskie potwory ale jednak nie moge w żaden sposób wyrekurować tych istot.


Co o tym sądzicie?

___________
"Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 3 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

Oba stworzenia są zbyt potężne aby mogły być rekrutowane ponieważ posiadanie tak mocnych obiektów tylko by dobiło i tak źle zbalansowaną HoMM-IV.

W kwestii demosmoków idzie ten problem rozwiązać drogą okreżną. Wystarczy w zamku dać zdarzenie terminowe w postaci "posiłków"... ale jeszcze lepiej aby uatrakyjnić grę można to schować w questach z wykorzystaniem chat misji.

Natomiast potwory morskie mogą poruszać się tylko po morzu więc chyba nie będzie możliwe ich werbowanie choć głowy za to nie dam?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Templar



Dołączył: 31 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami

Wysłany: 4 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy się myle ale może potwory morskie można mieć za pomocą dyplomacji i uroku. Mysisz się potwory morskie mogą poruszać się po ziemi pokazuje to nawet ruch na statku.
___________
"Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 5 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

Masz problem że nie możesz mieć demosmoków i potworów morskich?Nie zauważyłeś, że są troche za mocne...gra z czymś takim to jak 20 poziom na początku gry gdy inni mają pierwszy(czyli nudne i bezmyślne rozwalanie wszystkiego dookoła).
___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

masz Wow i TGS ?? lub ktorys z tych ?
zainstaluj nieoficjalny dodatek do H4 i mozesz rekrutowac demosmoki
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Templar



Dołączył: 31 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami

Wysłany: 15 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

Możesz Podać Nazwę Tego Dodatku i powiedzieć jaką nazwę dali ''Jaskinia Demosmoków''?
___________
"Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 stycznia 2005     Brak budowli Odpowiedz z cytatem

wiec dodatek sie nazywa equilibris
mozesz go pobrac tu http://tawerna.web.thc.net.pl/h4_equilibris.html
hmm lokacja nie wiem jak sie nazywa ale wyglada jak oaza z 2 demoskami (kamiennymi)
za 1 demosmoka placisz 8000 zl i 4 siarki
mozesz go pobrac takrze w jaskini behemota w dziale heroes 4 /equilibris
(sorki ze bez znakow polskich ale klawiatura mi sie rypie) [/list]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.