Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-25 18:21:29
Autor Wiadomość
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Takiej ankietki chyba jeszcze nie było... od jakiegoś roku podobny temat jest natomiast w dziale HoMM-IV. Moze zatem warto zapytać się o HoMM-III.

Nie od dziś wiadomo, że znajomość umiejętności drugorzędnej w postaci jednej z czterech szkół magii na odpowiednim poziomie zwiększa efektywność zaklęć (zwłaszcza na advenced i expert).

Zatem, która według Was szkoła w tym zakresie daje najlepsze możliwości, która jest najbardziej przydatna?

Oprócz oddania głosu mile widziana głębsza refleksja, np.:
- dlaczego taka a nie inna szkoła
- jakie zaklęcia grupowe są najlepsze
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Cóż, głosuję na umiejętność magii ziemi, ponieważ jest szkołą magii wyposażoną w silne ofensywne czary(pojedyncze: implozja grupowe: deszcz meteorytów), w wspaniały czar pierwszego poziomu(spowolnienie), bardzo użyteczny na xl'ach Portal Miasta i wiele, wiele innych przydatnych czarów.

Magia ognia: Nie wiele tam użytecznych czarów...Tam są często czary expolzyjne, typu armageddon, gdzie narażamy swoje jednostki...ognista kula w połowie gry już nic nie robi. Jest też ofiara, ale to czasem nie opłacalne :wink:

Później dopisze dalsze magie, których nie wybrałem ;)

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Woda!!
Czary "ulepszające i uzdrawiające" są w tej szkole najlepsze. Już sam Prayer w tej kategorii jest leaderem, Bless - jak często przez nas używany, Cure - na wszystkie deekty i dodatkowo trochę leczy, Mirth - zwłaszcz gdy gramy wieloma zamkami, a mag niezawsze ma Leadership, Dispel - buu!! zabrał moim wszystkim łucznikom Precision :D , Forgetfulness - dobry przeciwko jednostkom strzelającym, Clone - jak ja to lubie!! zazwyczaj daję dla łuczników coprawda Clone ginie od byle klapsa, ale jeżeli "sklonuję" dużą liczbę to się naprawdę opłaca.

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Magia ziemi zdecydowanie. Spowolnienie, deszcz meteorytów, implozja, wskrzeszenie, portal miasta, tarcza <-- to są czary które dla mnie są najodpowiedniejsze. 6 bardzo przydatynych czarów w jednej szkole magii. A jak ją mam na eksperta to te czary są jeszcze lepsze...
___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Magia wody: Cóż czy w tej szkole magii jest jakiś mocny czar ofensywny? Grupowe- zimna strefa, która nie wiele robi...Leczenia działają jak grasz jednostka vs. jednostka o liczbie 1-10 ;p. Clony padają po jednym ciosie, ale za to przeciwnik traci na tym zaklęcie albo atak stwora. Bardzo dobre prowokowanie magów. Ale niestety nie ma tutaj czegoś szczególnego, dlatego za tą szkołą magii za bardzo nie przepadam.

Magia powietrza: To druga szkoła magii pod względem mojego lubienia ;) Bardzo fajne czary typu: piorun, łańcuch piorunów. Świetne pierwszo - poziomowe zaklęcie przyśpiesznie, ale w późniejszej gry, magia ta słabnie, ale często używana przez rycerzy ;).

BTW: W m&m implozja była w magii powietrza, a portal miasta w magii wody. Trochę pomieszane... ;)

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Magia ZIEMI bez dwóch zdań.... nic dodać, nic ująć.... :)
___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Zgadzam sie z Duchem, magia wody rulzzzz :twisted:
___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 7 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Zagłosowałem na magię ziemi. W niej są najlepsze czary spowolnienie, kaminna skóra, tarcza, mariczny portal. Po prostu na tą magię nie ma mocnych.
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 7 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

No to trudne pytanie jest każda ma swoje plusy jeżeli chodzi o masowe czary to jednak wybiorę magię powietrza przedewszystkim z przyśpieszenie reszta to szczegół :lol:

Co poza przyśpieszeniem

precyzja na wszystkie oddziały tzn. +6 ataku dla wszystkich strzelców

tarcza powietrza na wszystkie oddziały tzn. 50% mniej obrażeń z dystansu

kontratak na wszystkie jednostki - miodzio

oraz lot i wrota wymiarów :lol:

A co dobrego u innych :lol:

Ziemia :!:

masowe spowolnienie

masowa tarcza

masowa kamienna skóra

wskrzeszenie i animacja nieumarłych :twisted:

miejski portal do każdego miasta

Woda :!:

masowe błogosławieństwo

masowe uleczenie

masowe rozproszenie

masowe osłabienie

masowe zapomnienie

masowa radość

masowy prayer(modlitwa)

Ogień :!:

masowa klątwa

masowa żądza krwi

masowe nieszczęście

beserker na 19 hexów :twisted:

To wszystko co chciałem powiedzieć :lol:

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 7 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Chyba jednak najbardziej przydatna jest magia ziemi... spowolnienie i wskrzeszenie dają znaczną przewagę w bitwie... magia wody z kolei pozwala na klonowanie (które z czasem staje się najpotężniejszym czarem ofensywnym wraz ze wzrostem armii) oraz kurowanie jednostek.

Magię ognia przeważnie hoduje się tylko ze względu na berserka, który jest cudownym czarem, gdyż nic tak nie cieszy oka jak bratobójcza rzeź w szeregach wroga, jednak berserk jest czarem stosunkowo rzadkim.

Przy magii ognia niezłym patentem może być (niestety akcja wymaga dwóch tur) nałożenie na armię ochrony przed magią ognia i uderzenie armageddonem, który zadaje wtedy przeciwnikowi znacznie dotkliwsze obrażenia niż nam. Ale magia ognia użyteczna jest sporadycznie.

___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 8 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Dla mnie najlepsza jest magia ziemi zwg. na sporo użytecznych czarów(slow, shield - 30% mniej obrażeń handtohand może uratować życie gdy przeciwnik ma haste , stone skin +6 do defensu może być, ressurection, death ripple - dobry na początku gry, implosion - ryzyko jest z rzucaniem tego czaru gdy przeciwnik zrezystuje go tracimy przewagę ale w końcu to najpotężniejszy ofensywny czar i oczywiście anty magia przebija negatywne czary, sorrow ale tylko gdy przeciwnik ma maksymalni +1 morale bo powyżej nie opłaca się rzucać, quick szans - gdy nie chcemy aby przeciwnik do nas podszedł )
Jak widać ta szkoła posiada najwięcej użytecznych czarów

___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 8 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Pierwsze miejsce ma magia ziemi (spowolnienie, kamienna skóra, tarcza, magiczny portal itd.).
Drugie miejsce zajmuje magia wody(odwrócenie zaklęć, wzmocnienie, klonowanie).
Późnij jest magia powietrza i na końcu magia ognia.

Tyle mam na ten temat do powiedzenia ;).

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź: Żadna
Uzasadnienie: Jeżeli istniałaby taka szkoła magii, która mialaby znaczną przewagę H3 nigdy nie byłby tym czym jest.
Wniosek: Mówmy o ulubionych szkołach magii, a unikniemy kłótni :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 8 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnei ziemia! Portal miasta... można dość szybko zebrać naprawdę fajny oddział... A i inne czary są naprawdę super...
___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thurvandel



Dołączył: 8 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: inąd

Wysłany: 9 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

A portalu miasta nie lubię... Gdy dysponuje się tym czarem, gra robi się nudna, gdyż jest to takie skakanie z miasta do miasta po nowe siły. Nie pomogą wtedy strategie, zaskoczenie, czy coś w tym stylu. Najczęściej kończy się na tym, że przeciwnicy wtedy kiszą tyłki po swoich twierdzach, a gdzie eksploracja, wojna podjazdowa i przygoda?? ;)
___________
There are three kinds of people on this world. These who can count and these who cannot.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 9 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Thurvandel (cytat):
A portalu miasta nie lubię... Gdy dysponuje się tym czarem, gra robi się nudna, gdyż jest to takie skakanie z miasta do miasta po nowe siły. Nie pomogą wtedy strategie, zaskoczenie, czy coś w tym stylu. Najczęściej kończy się na tym, że przeciwnicy wtedy kiszą tyłki po swoich twierdzach, a gdzie eksploracja, wojna podjazdowa i przygoda?? ;)


Wcale nie musi się robić nudna! Jak ktoś używa tego zaklęcia rozsądnie to wcale nie ma skakaniny po zamkach ;).

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 9 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Drupim. Po 2 tygodniach można zrobić triumfalny pochód, wspomagany innymi bohaterami :wink: .
___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 11 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Thurvandel (cytat):
A portalu miasta nie lubię... Gdy dysponuje się tym czarem, gra robi się nudna, gdyż jest to takie skakanie z miasta do miasta po nowe siły. Nie pomogą wtedy strategie, zaskoczenie, czy coś w tym stylu. Najczęściej kończy się na tym, że przeciwnicy wtedy kiszą tyłki po swoich twierdzach, a gdzie eksploracja, wojna podjazdowa i przygoda?? ;)


prawda, jesli obaj gracze maja town portal (na exp) to gra jest prawie niemozliwa do skonczenia

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 11 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Odpowiedź: Żadna
Uzasadnienie: Jeżeli istniałaby taka szkoła magii, która mialaby znaczną przewagę H3 nigdy nie byłby tym czym jest.
Wniosek: Mówmy o ulubionych szkołach magii, a unikniemy kłótni :wink:


co za bdurka, a niby wszystkie jednostki 7lev tez sa sobie rowne? magia jest powiazana z klasami bohaterow i stanowi integralna czesc balansu gry. oczywiscie ktora lepsza to nie ma co sie spierac bo kazdy ma swoje zdanie oraz nie kazda magia jest dobra z kazdym zamkiem. ja lubie stronghold a tam bez powietrza ani rusz. dla dunga ziemia a dla castla woda itd wiec duzo zalezy tez od preferencji do zamku ktorym sie gra.

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nabu



Dołączył: 3 listopada 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Swój głos oddałem na magię ziemi.
Z zaklęć grupowych tej szkoły najczęściej korzystam i dla mnie są one najbardziej pożyteczne:
- masowe spowolnienie
- masowa kamienna skóra
- masowa tarcza
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Ja też zagłosuję na magię ziemi ze względu na zwiększenie efektywności działania Town Portalu (to przede wszystkim). Town Portal działający jak winda już na advenced uważam za lekką przesadę.
Inne zaklęcia mają jak dla mnie mniejsze znaczenie bo pozostałe magie oferują równie atrakcyjne czary.
Magia ziemi dobra jest też do obrony oraz spowalniania przeciwnika, a tym samym uzyskania pierszeństwa ruchu zanim dojdzie do ruchu przeciwnika.... z drugiej jednak strony przyspieszenie z magii powietrza daje lepsze rezultaty bo przeciwnik nie wykona pierwszego do czasu aż zrobia to wszystkie nasze jednostki. Dopaść przeciwnika jest lepiej niż czekać aż wykona ruch bo wtedy los bitwy może obrócić się na naszą niekorzyść.

Drugie miejsce u mnie ma magia powietrza ze względu na wymienione haste. Niby prosty czar a tyle korzyści.

Miejsce trzecie daję magii wody ze względu na efekt grupowego oczyszczenia z negatywnych zakleć (oraz odczarowywania). Cenię sobie także grupowe błogosławieństwo.

Ostatnie miejsce daję magii ognia mimo że ma wspaniały czar grupowy (działający na większym obszarze niż na poziomie podstawowym) - berserk. Wadą jest to że czar ten jest trudny do zdobycia i nie zawsze skutkuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lisior



Dołączył: 27 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Ja podobnie jak i większość tutaj głosujących zaznaczyłem magię ziemi. Motywy mam podobne jak i pozostali: spowolnienie, implozja, kamienna skóra, tarcza, portal.
Na drugim miejscu postawiłbym jednak magię ognia i to nie tylko przez wymieniany tutaj berserker, ponieważ mnie najbardziej podoba się tarcza ognia która na expercie pokazuje prawdziwy ogrom swoich możliwośći (wystarczy wtedy wykosić przeciwnikowi jednostki strzelające i wróg sam się wykańcza) natomiast pomysł z armageddonem i ochroną przed magią ognia uważąm za dobry lecz nie przeciwko graczowi udaje się to tylko z komputerem (strata dwóch rund podczas gry z człowiekiem jest już nie do nadrobienia), ewentualnie zawsze można rzucić żądzę krwi, lecz to już rzadziej.
Na trzecim miejscu stawiam magię wody z jej psalmem mocy i odczarowywanie, (błogosławieństwo nie jest już potrzebne gdy ma się psalm).
Ostatnie miejsce pozostało dla magii powietrza z jedenego powodu większość czarów m. powietrza można zastąpić czarami z innych szkół,dają takie same efekty a niejednokrotnie są lepsze i tak przyśpieszenie można zastąpić psalmem, zamiast kontrataku używam tarczy ognia, klonowanie rzdko kiedy zmienia losy bitwy, precyzja to znowu psalm, błyskawicę czy łańcuch zastępuje implozją lub deszczem meteorytów.
Prawda jest jednak taka, że gdy gram na dużych mapach staram się mieć te trzy pierwsze szkoły magii na expercie bo nigdy nie wiadomo jak się potoczy rozgrywka i jakie czary wylosuję.
Pozdrawiam
Lisior.

___________
"Prawdziwym wyzwaniem jest zrozumienie sensu własnego życia, nasycenie go treścią zawartą we własnych ideałach"
Michael Moorcock "Smok w mieczu"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Większość z was zaznaczyła magię ziemi, podając za przykłady czary takie jak implozja czy portal miejski. Ale to chyba nie są czary grupowe. Do takowych zaliczają się np. spowolnienie, tarcza, kamienna skóra, no i może jecze deszcz meteorytów(bo działą na pare jednostek). A więc porównując Magia Wody ma lepszcze czary grupowe takie jak ( Modlitwa, Zapomnienie, odwrócenie zaklęć, błogosławieństwo). Jedynie Descz Meteorytów z magii ziemi może konkurować z nimi.
Jeśli "czary grupowe" znaczy co innego prosze wyprowadzić mnie z błędu.
Aha zapomniałem jescze o Strefie Zimna(wprawdzie słabsza od Meteorytów, ale mimo wszystko jest). Sumując Grupowych czarów magii wody jest więcej:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Po części masz rację ale spójrz na te zaklęcia ze strony zwiększenia ich efektywności... zwłaszcza w odniesieniu do portalu czy wskrzeszania (tutaj zmartwychwstałe jednostki nie znikają po bitwie, a przy braku magii ziemi i tak tracimy je bezpowrotnie).

Wydaje mi się że każdy kto trenuje herosów wybiera czasem podświadomie magię ziemi głównie z powodu możliwości szybkiego podróżowania pomiędzy miastami.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Worghat



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Głosuje na Magie Ziemii.
Po pierwsze - znajduje się tam najpotężniejszy czar ofensywny - Implozja
Po drugie - Town Portal. Po prostu znikają nasze problemy logistyczne. Możemy teleportować się do dowolnego mista. Zwłaszcza na dużych mapkach (typu XL) widać przydatność tego zaklęcia. :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.