Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-20 13:13:26
Autor Wiadomość
Macready



Dołączył: 11 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 18 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Przedstawie wam wizje nowego miasta Heroes 3 mojego kolegi.

Nazwa:Pustynny Fort
Typy Bohaterów: Faraon - (mag)
Nomad - (wojownik)

A to jednostki:
Poziom 1
Żuk-Żuk Bojowy

Poziom 2
Sępidło-Sępiak

Poziom 3
Rak Pustynny-Wielkorak

Poziom 4
Pełzacz-pełzacz Wielki

Poziom 5
Dingo-Wilkołak

Poziom 6
Strzelec Pustynny-Piaskowiec

Poziom 7
Sfinks-Sfinks Królewski

(Statystyk nie pisze narazie , chociaż powiem , że byłby to jeden z lepszych miast)

Umiejętności specjalne to np mają Sępidła , mogą ze zwłok przywracać sobie życie(w końcu to sępy , padlinożercy)
Więcej narazie nie pisze , myśle że to wystarczy.
Co o tym sądzicie?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 18 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Hmmm... a po co ten zamek :lol:
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 19 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Narazie to powiem, że pomysł nawet dobry, ale:
- Faraon jest jeden :D
- wilkołaki już zotały użyte w WOG-u
- niech ten Twój kolega lepiej pomożę w tworzeniu Forge :D

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 19 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Po za nazwami to nic tutaj nie ma :roll: . Ale myślę, żeby każdy tak popisał jakiś swój dziwny zamek, ale oczywiście ze statystykami :).
___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 19 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

ze swojej strony jeszcze dodam ze juz gdzies w ruskiej sieci jest projekt podobnego zamku z grafikami, obrazkami itp.
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nodawa



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Vilig z wioski wiecznej zgrozy

Wysłany: 19 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

No taaa niby pomysł niczego sobie ale wiesz wymyślać każdy może czasem lepiej czasem troszkę gorzej 8) i tak w hirkach nie pojawi się idealny zamek nawet ten z wizji twojego kolegi. Bądźmy szczerzy gdyby powstał idealny zamek gra była by nudna bo każdy by brał ten najlepszy twierdząc przy tym "Ha ja mam najlepszy ja jestem najlepszy i nikt mnie nie pokona" nie licząc tego ze reszta tez by miała ten zamek i tak tez wszyscy przykładowo by nim walczyli i by kozaczyli o co to nie ja robiłem z tym zamkiem i kogo to ja nie pokonałem. W hirkach musi pozostać równowaga jeśli chodzi o zamki: Słabe -> Średnie -> Dobre. A co do ideału wszystko zależy od upodobań i techniki.
___________
O szo szo tu ruru
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 20 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Co masz na myśli pisząć "idealny zamek"? Przecież nie ma zamków lepszych i gorszych. To, czy sie wygra takim zamkiem, a nie innym, zależy od umiejętności gracza.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Macready



Dołączył: 11 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 20 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Nie ma być idealny ma byc zwykły zamek, Nodawa coś sobie wymyśliła.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gelu



Dołączył: 18 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z AvLee

Wysłany: 24 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

ja bym chciał zamek:

Nazwa:Magiczny las
Typy bochaterów:Strzelec, Leśny człowiek.

A oto jednostki:
1
Stworek, Leśny stworek
2
Leśny Druid, Leśny Znachor.
3
Łucznik, Łucznik Strażnik
4
Strzelec, Wysoki Strzelec
5
Czarodziej, Stary czarodziej
6
Bestia, Bestia Lasu
7
Jaskrawy Smok, Brylantowy Smok

___________
Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 25 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Ja bym stworzył miasto Światła i Cienia. Po pierwsze jednostki podzcas ulepszania poddawane są czarnej magii (mówie to by nie było afery jak z jednostkami żywiołów np. jak z ognia robi sie elektryczność)
1poziom:Strzelec-Strzelec Cienia
2poziom:Obrońca Życia-Obrońca Śmierci
3poziom:Sługa Białej Magii-Sługa Czarnej Magii
4poziom:Wojownik Snów-Wojownik Koszmarów
5poziom:Iluzja-Zjawa
6poziom:Druid-Mroczny Druid
7poziom:Żywe Dobro-Żywy Strach
No i co myślicie??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 25 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Dobre i złe (chyba nieumarłe) jednostki w jednym zamku? Jak dobro może być razem ze złem? Jakby te ulepszone jednostki były nieumarłe (bo chyba tak zrobiłaby ta czarna magia), to w jednej armii obniżałyby morale. Poza tym byłyby to same przeciwieństwa i musiałyby się nienawidzić.

Ale pomysł z przemianą jest bardzo dobry.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 25 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Trang Oul mam do ciebie jedno pytanie. Przecież jak na przykład w Heros 4 ma się ifrity i dżiny w jednej armi to sie nie nalewają a przecie pisze, że dżiny nie nawidzą ifritów i . Skoro tak to moje miasto mogłoby istnieć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 25 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Dżinny i Ifrity są z różnych miast, i to przeciwnych (Chaos i Ład) więc nie ma co porównywać. A to, że nie walczą kiedy są w jednej armii też jest bardzo dziwne. Niestety, Nienawiść to tylko 150% obrażeń, nic więcej.
Trang Oul (cytat):
Jak dobro może być razem ze złem?

Nie chodzi mi o nienawiść, tylko o to, że dobre jednostki nie dałyby się zamienić w złe nawet gdyby stały się przez to silniejsze. Neutralne by się dały, bo dla nich zło i dobro się nie liczy.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 26 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Trang Oul tera to mi już całkowicie pomieszałeś. Ale popatrz na to też z innej strony nie biorąc pod uwage tego co mówisz gdyby dawali się poprostu zamieniać to czy mój zamek byłby silny??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 27 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Ludze opanujcie się. Nie ma się jakimiś nazwami podniecać ;P. Jak chcecie jakiś dać zamek, to może by z jakimi statystykami. Bo na cholerę same nazwy...
___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ashanti



Dołączył: 27 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P

Wysłany: 27 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Ludze opanujcie się. Nie ma się jakimiś nazwami podniecać ;P. Jak chcecie jakiś dać zamek, to może by z jakimi statystykami. Bo na cholerę same nazwy...


Tu się z toba zgadzam, smaych nazw to ja mam od .......... a tu chodzi o statystyki i jak to mniej więcej będzie wyglądało ........
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 27 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Deresiusz:
Nie ma zamków słabych i silnych. To, czy się wygra zależy od umiejętności gracza.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 27 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):

Nie ma zamków słabych i silnych. To, czy się wygra zależy od umiejętności gracza.


Zależy również od taktyki, dla jednych zamek jest bezużyteczny a dla innych to jest skarb a nie zamek .......

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 29 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Moje miasto na razie tylko ze statystykami (A-atak.O-obrona.W-wytrzymałość.s-szybkość.p-przyrost.Obr.-obrażenia
1poziom:
Strzelec(atakuje dystansowo)
Atak:7
Obrona:4
Obr.:2-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:5
Przyrost:14
Strzelec Cienia(atakuje dystansowo)
A:8
O:6
Obr:4-5
W:15
S:7
P:14
2poziom
Obrońca Życia
A:9
O:9
Obr.:4-6
W:20
S:6
P:10
Obrońca Śmierci
A:10
O:11
Obr.:5-8
W:25
S:8
P:12
3poziom:
Sługa Białej Magii(atakuje dystansowo)
A:11
O:10
Obr.:6-9
W:30
S:6
P:8
Sługa Czarnej Magii(atakuje dystansowo)
A:13
O:12
Obr.:9-12
W:35
S:8
P:8
4poziom:
Wojownik Snów
A:14
O:14
Obr.:10-13
W:45
S:9
P:6
Wojownik Koszmarów
A:16
O:15
Obr.:12-15
W:60
S:11
P:6
5poziom
Iluzja
A:16
O:17
Obr.:14-16
W:55
S:13
P:4
Zjawa
A:18
O:18
Obr.:16-18
W:65
S:15
P:4
6poziom:
Druid(atakuje dystansowo)
A:17
O:17
Obr.:15-18
W:70
S:8
P:2
Mroczny Driud(atakuje dystansowo)
A:19
O:20
Obr.:17-21
W:80
S:9
P:2
7poziom:
Żywe Dobro
A:20
O:20
Obr.:20-22
W:85
S:17
P:1
Żywy Strach
A:22
O:24
Obr.:24-28
W:110
S:19
P:1
Zdolności specjalne i wygląd troche później
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 29 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

A ja mam pomysł na morski zamek. Jednostki (w nawiasie parametr ulepszonej jednostki):
1. Nereida ul. Okeanida - wodna nimfa. Może latać.
Atak:2(3), Obrona:2(3), Obraż.:2-3, Wytrzym.: 4 Szybkość:7(8)
2. Wodnik ul. Tryton - wojownik z trójzębem
A:7(8), O: 7(8), Obr: 2-7(3-7), W:15, S:5(6)
3. Syrena ul. Syrena Królowa - może zahipnotyzować wroga.
A: 8(10), O: 8(10), Obr: 4-8, W:25(30), S: 7(8)
4. Koń morski ul. Hipokamp - szarża.
A: 10, O:10(12), Obr: 5-10, W: 30(35), S: 8(9)
5. Wąż wodny ul. Wąż morski - może zatruć wroga.
A: 11(12), O: 11(12), Obr: 10-13 (11-15), W: 40(50) S: 8
6. Kałamarnica ul. Kraken - strzela i oślepia przy strzelaniu.
A: 15(17), O: 15(16), Strzały: 15(30) Obr: 20(22), W: 90(100), S: 4(5)
7. Potwór morski ul. Lewiatan - taki jak w H4
A: 22(25), O: 24(26), Obr: 30-55, W: 200(250), S: 5
8. Król morza
A: 40, O: 40, Obr: 50-60, W: 500, S:7
Jednostki z płetwami (Syrena, Kraken, Potwór morski) orza Wąż wodny pełzałyby po ziemi.

Dowódcy (w WoGu 3.59 ma być 2 w zamku):
Walka - Neptun - podobny do Wodnika, tylko że lepszy (pozłacana broń itd.)
Umiejętność specjalna: podczas ataku (poziom*4)% szansa na rzucenie czaru Lodowy pocisk, ale nie więcej niż 50%.
Magia - Lodowy demon - taki jak w H4
Umiejętność - podczas ataku (poziom*4)% szansa na zamrożenie wroga na (poziom umiejętności Moc+1) tur, ale nie więcej niż 50%.
albo
Marid - Geniusz wody
Umiejętność - jeszcze nie wymyślona

Graal - Złota Ryba - daje 5000 sztuk złota dziennie, zwiększa przyrost jednostek o 50%. Każdy bohater, który odwiedzi miasto nauczy się wszystkich zaklęć magii wody (jeśli pozwoli na to Mądrość) i umiejętności Magii wody na poziomie mistrzowskim.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 29 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

A statsy jednostek? Sama nazwa nic nie mówi o sile jednostki nie mówiąc już o zamku...
___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 31 marca 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Nami (cytat):
A statsy jednostek? Sama nazwa nic nie mówi o sile jednostki nie mówiąc już o zamku...
No właśnie Trang Oul ja troche pogłówkowałem i dalem statystyki tera twoja kolej.

Uważajcie czciciele Najwyższych Kur nadchodzą :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ymir



Dołączył: 31 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 1 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Zamek Wody

1 poziom-piranie- piranie królewskie
Atak:4-5
Obrona:3-4
Szybkość:6-7
Wytrzymałość:7-8
Przyrost:14
2 poziom-węgorz-węgorz biały
A:5-6
O:6-7
S:8-9
W:4-5
P:9
3 poziom- żółw-żół królewski
A:7-9
O:7-10
S:4-5
W:7-8
P:4
4 poziom-krab-złoty krab (atak z dystansu)
A:9-12
O:7-9
S:8-10
W:6-8
P: 3
5 poziom-rekin-rekin królewski
A:15-17
O:15-16
S:12-13
W:20-22
P:2
6 poziom- syrena-magiczna syrena
A:17-19
O:16-17
S:12-16
M(manna):20
W:22-24
P:3
7-ośmiornica-czerwona ośmiornica
A:25-27
O:23-24
S:12-15
W:23-25
P:1
8 posejdon-posejdon magii
A:35-36
O:23-26
S:14-18
W:35-39
P:1


Zamek otrzymuje 50% mniejsze obrażenia od magii wody.

___________
"It's not a dream Ymir is real"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 1 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Ymir (cytat):
Zamek Wody

1 poziom-piranie- piranie królewskie
Atak:4-5
Obrona:3-4
Szybkość:6-7
Wytrzymałość:7-8
Przyrost:14
2 poziom-węgorz-węgorz biały
A:5-6
O:6-7
S:8-9
W:4-5
P:9
3 poziom- żółw-żół królewski
A:7-9
O:7-10
S:4-5
W:7-8
P:4
4 poziom-krab-złoty krab (atak z dystansu)
A:9-12
O:7-9
S:8-10
W:6-8
P: 3
5 poziom-rekin-rekin królewski
A:15-17
O:15-16
S:12-13
W:20-22
P:2
6 poziom- syrena-magiczna syrena
A:17-19
O:16-17
S:12-16
M(manna):20
W:22-24
P:3
7-ośmiornica-czerwona ośmiornica
A:25-27
O:23-24
S:12-15
W:23-25
P:1
8 posejdon-posejdon magii
A:35-36
O:23-26
S:14-18
W:35-39
P:1


Zamek otrzymuje 50% mniejsze obrażenia od magii wody.


Nic nie mówie ale to troche wygląda jak menu w jakiejś restauracji z owocami morza i rybami :wink: troche za dużo tutaj rybek jest ........

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2 kwietnia 2005     Wizja nowego miasta. Odpowiedz z cytatem

Może mi powiesz, jak ryby miałyby się poruszać (a co dopiero walczyć) na lądzie?
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.