Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-19 16:21:48
Autor Wiadomość
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 20 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Na konwencie mam zamiar poprowadzić jakąś sesję i/lub LARP'a o ile ktoś oczywiście będzie chętny. Może być jeden z 3 systemów: L5k, D&D lub Monastyr. Prosiłabym o pisanie osoby chętne do takie przedsięwzięcia. Bo jakby nie patrzeć trzeba się do tego wcześniej przygotować. Obojętnie czy to będzie LARP czy zwykła sesja.

Jeżeli zgłosi się więcej niż 7 osób (to i tak już duża grupa) proponowałabym, aby dała znać kolejna osoba, która czułaby się na siłach i mogłaby wymyślić i poprowadzić jakąś ciekawą sesję.


"Zapisy" będę przyjmowane do 30 maja. Bo muszę mieć czas na przygotowanie tego.

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
SAM-UeL



Dołączył: 19 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: Spośród szczytów Wielkiego Babilonu

Wysłany: 20 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Nami... mnie już do listy możesz dopisać, już teraz wiem, że i tak będę na konwencie... nic mnie nie powstrzyma... (no, może jakiś strajk PKP;).
Zagrać zagram, jeśli nie będzie się to z niczym ciekawszym pokrywać... ;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Klasa bohatera
Mag - dosyć drażliwy ;)

Nami, pisze tutaj, bo po co pisać nowe posty dla dwóch słów?

___________
biegniemy za szczęściem choć nie możemy go dopaść,
wciąz ucieka nam, bo nie znamy prawdy o nim,
Po co łapać króliczka, skoro tak przyjemnie się go goni..

    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sandro



Dołączył: 15 października 2002
Posty: 164
Skąd: kaLISZ

Wysłany: 20 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Zagram
D&D pliz :)

___________
I.Am.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mollach



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasów cierni

Wysłany: 20 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Ja zagram, tylko najpierw mi powiedzcie co to znaczy te larp i te inne słowa dla mnie nie znane do tej pory :wink:
___________
......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 21 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

LARP - Live Action Role Playing - dostajesz kartkę z postacią się w nią wcielasz i grasz.


Jednak z tego co wiem, na razie Ci dwaj panowie są za zwykłą sesją D&D. Ja niestety nie mam zamiaru tłumaczyć całej mechaniki świata w czasie konwentu (jeżeli go nie znasz) , ponieważ to za dużo czasu zabierze. A mi chodzi o samą rozgrywkę i dobrą zabawę.


Przy okazji zgłaszania się prosiłabym abyście pisali klasę postaci...Wtedy mogłabym jakoś stworzyć coś porządnego i zróżnicowanego.

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 22 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Ja byłbym za sesją - Warhammer lub D&D
[ choć na potrzeby tego drugiego musiałbym zasiegnąć języka ;) ]

Na LARPa raczej nie będę miał siły ;)


Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lucas



Dołączył: 25 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 23 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Podoba mi się ten pomsł, Nami. Chętnie bym w tej sesji i LARP-ie. Tylko wielka szkoda, że nie będę na Konwencie.
___________
"Carpe Diem"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aryene



Dołączył: 22 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

Wysłany: 23 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieję, że do wakacji uda mi się przekonać do Was rodziców i pojadę na konwent :) Jeśli tak to bardzo chętnie - D&D, ew. Warhammer (choć znam nieco słabiej) :)
___________
Najgorzej jest poznać własne bóstwo...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hubertus



Dołączył: 21 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 29 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Jestem absolutnie za i chetnie bym zagrał, w D&D albo Warhammera :)
___________
"Czy to jest wina ogrodnika, że tulipany schną w wazonie?"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 29 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Ja na Warhu się nie znam w ogóle... Więc go prowadzić nie będę. Zresztą ja o nim nic a nic nie wspomniałam... Jeżeli się zgłaszacie prosiłabym też o pisanie klasy postaci ;P.


Czy mam tutaj napisać charakterystyki każdej klasy jeżeli ktoś nie ma podręcznika?

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lobo



Dołączył: 18 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: i po co?

Wysłany: 29 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

W D&D ja chętnie, pod warunkiem, że do tego czasu ftoś obznajomiłby mię z mechaniką. Pare podręczników niby mam ale na co mi one skoro nie ma z kim spróbować?
___________
Tak dryfuje nam życie,
po omacku, we mgle...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hubertus



Dołączył: 21 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 29 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

O tak, napisz Nami coś więcej o możliwych klasach i statystykach, ja się słabo w D&D orientuję.

A co do postaci, to ja poproszę łowcę łucznika

___________
"Czy to jest wina ogrodnika, że tulipany schną w wazonie?"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 31 marca 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Ja bym z przyjemnością zagrał w coś co sam nazywam klasyką, czyli Warhammer bądź CyberPunk. Jeżeli ktoś zechce poprowadzić którąś z tych gier to ja się pisze :).

Sorki Nami, że w tym temacie też o tym piszę, ale ten najlepszy ;) do tego.

Zdravim
Mr. Rabbit

___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vandergahast



Dołączył: 19 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 7 kwietnia 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

ja się piszę na DnD, ale raczej w roli gracza.
Klasa - pewnie bedziemy grali od 1 lev, to moze krasnolud barbarzyńca,mam nawet gdzieś takiego już wylosowanego.
a co do mechaniki gry, to jest topic w niehirołsowych grach o DnD i tam jest parę rzeczy wyjaśnionych.

___________
Jestem wicemistrzem :]

Mój chomik ma balkonik.

Shit happens. All the time.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 29 kwietnia 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, że dopiero teraz no ale jakoś tak wyszło. Poniżej opisy takie krótkie i najważniejsze cechy klas.

KP - klasa pancerza
Int - inteligencja
Zr - zręczność
Cha - charyzma
S - siła
Bd - budowa
Rzt - roztropność

Kości wytrzymałości:
k4 - cztery ścianki
k6 - sześć ścianek - zwykła kostka ;)
k8 - osiem ścianek
k12 - dwanaście ścianek

Od wyboru broni zależy uderzenie krytyczne (np. podwójnym rzutem z oczkiem 19 można jednym strzałem/pchnięciem zabić stforka ;P)
zapewne mniejszą czcionką będą dopisane moje uwagi i przemyślenia co do klas postaci ;)

Barbarzyńca
- kość wytrzymałości: k12 (12 ścianek) największa jaką można mieć
- biegle używa wszystkich broni prostych i żołnierskich, lekkich i średnich pancerzy oraz tarcz.
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- szał barbarzyńcy +4 do siły +4 do budowy i +2 do obronnych Woli, ale -2 do testów Woli
Z każdym poziomem to się jakoś zmienia, ale w tym momencie to nie jest najważniejsze.
- szybkie poruszanie: +3 metry od standardu rasy, jeżeli nie nosi pancerza, ma lekki lub średni pancerz i nie niesie jakiegoś ciężkiego ładunku
- nieświadomy unik: od 2. poziomu - reaguje na niebezpieczeństwo zanim je sobie nawet uświadomi. Z poziomami miarowo to wzrasta i ma swoje plusy do innych rzeczy.
- redukcja obrażeń: ale to dopiero od 11. poziomu więc jak coś to już wyjdzie na sesji.
- niepiśmienność: trzeba wydać 2 punkty umiejętności, aby nauczyć się pisać i czytać w języku w jakim się mówi.
Mocna postać, chociaż czasami głupawa (przez ten szał) przy grupie magów bardzo się przydaje

Bard
- kość wytrzymałości: k6
- biegły we wszystkich broniach prostych, oraz jednej z wybranych: długi łuk, długi łuk refleksyjny, długi miecz, rapier, łuk, krótki łuk refleksyjny, krótki miecz lub bicz. Z pancerzy: lekkim, średnim i tarczami.
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- bard może używać czarów wtajemniczeń zgodnie z listą ich czarów i 2 tabelami, rzuca czary bez uprzedniego przygotowania i bez księgi
- raz na dzień na każdy poziom bard może użyć swojej pieśni lub poezji by wpłynąć na otoczenie. zależnie od rangi umiejętności Występy może zaśpiewać różne rodzaje pieśni.
- wiedza bardów: przez swoje podróżne zdobywają różne wiadomości, przebywając w danym miejscu może wykonać test czy coś na jego temat wie.
Dla mnie w sesji przydatny był tylko podczas bitwy gdy śpiewał pieśń ochronną albo podnosił odwagę, a tak to jedna z gorszych klas jak dla mnie

Czarodziej*
kość wytrzymałości - k4
- biegły w posługiwaniu się: pałką, sztyletem, lekką i ciężką kuszą oraz drągiem. Nie są biegli w używaniu pancerzy oraz tarcz. Jakikolwiek pancerz przeszkadza w wykonywaniu gestów wtajemniczeń co może spowodować niepowodzenie czaru
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- może rzucać czary - jest ograniczony do pewnej liczby zaklęć każdego poziomu dziennie zgodnie z poziomem klasy. Musi przygotowywać czary zawczasu, wysypiając się w nocy i poświęcając jedną godzinę dziennie na studiowanie księgi czarów
- czarodziej może zyskać chowańca tak samo jak zaklinacze
- może tworzyć magiczne zwoje
- co pięć poziomów uzyskuje dodatkowy atut
- czarodziej (i tylko on) może wybrać atut Mistrzostwo w czarach, za każdym razem kiedy wybiera ten atut wybiera liczbę czarów równą Intelektu(muszą to być już czary znane), od tego momentu może je przygotowywać bez zaglądania do księgi ponieważ dogłębnie je zna.
- czarodziej może się specjalizować w jednej ze szkół wtajemniczeń : iluzja, nekromancja, odpychanie, przyzywanie, transmutacja, wieszczenie, wywoływanie, zaklinanie
Słaby na początku i potrzebuje ochrony ale im ma wyższy poziom tym staje się trudniejszy do pokonania - dobra klasa

Druid
- kość wytrzymałości k8
- biegły w używaniu: długiej włóczni, drągu, krótkiej włóczni, pałki, półwłóczni, procy, sejmitaru, sierpu, strzałki i sztyletu. Duchowe przysięgi zabraniają używania innej niż wymieniona broń. Mogę nosić lekkie i średnie pancerze (ale nie mogą nosić metalowych - jak kogoś to będzie interesowało dam poczytać). Umieją korzystać z tarcz ale mogę być tylko one drewniane.
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- druid może rzucać tylko klasowe czary z tabelki, może rzucić każde zaklęcie druidzkie pod warunkiem, że może rzucać czary danego poziomu
- nie może rzucać czarów o charakterze przeciwnym do posiadanego
- potrafi rozpoznawać rośliny i zwierzęta z perfekcyjną doskonałością
- od 2. poziomu może poruszać się przez ciernie, dzikie róże, obszary porośnięte krzakami i podobne tereny z normalną szybkością , nie odnosi przy tym obrażeń
- od 3. poziomu nie zostawia śladów w otoczeniu naturalnym i nie może być wytropiony
- od 4. poziomu otrzymuje premię +4 dla rzutów obronnych przeciwko czaropodobnym zdolnościom istot leśnych (driady, nimfy i chochliki)
Nic nie umiem powiedzieć na temat przydatności tej postaci ponieważ nie miałam jej w drużynie


Na razie cztery z 11 nie mam siły na więcej dzisiaj. Postaram się aby następne pojawiły się w miarę szybko. W razie jakiś pytań i niejasności proszę o kontakt PW/mail/jabber.

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vandergahast



Dołączył: 19 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

ja sobie zaklepuję barbarzyńcę krasnoluda. wlaczy oburęcznym mieczem i ogólnie jest niezwykle klimatyczny, charyzma i inteligencja po 8 o ile pamiętam. i jeszcze do tego dochodzi nieumiejętność czytania i pisania. i denerwująca maniera mówienia cześć do absolutnie każdego.

Aha, byłbym zapomniał, nazywa się P'went, jak ktoś czytał sporo o Drizzt' cie, to powinien skojarzyć :D

___________
Jestem wicemistrzem :]

Mój chomik ma balkonik.

Shit happens. All the time.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

A ja zadam głupie pytanie - ktoś sie podejmie prowadzenia rozgrywki w innym systemie niż Nami?
___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vandergahast



Dołączył: 19 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 30 kwietnia 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

podejrzewam że Warhammera może się podjąć więcej niż te parę osób które tu się wpisuje. ostatecznie mogę ja, ale wiedzcie że mroczny klimat mi nie bardzo pasuje :]
___________
Jestem wicemistrzem :]

Mój chomik ma balkonik.

Shit happens. All the time.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 2 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

No to ciąg dalszy...

Kapłan
- kość wytrzymałości k8
- biegły w użyciu wszystkich broni prostych, lekki pancerz, średnią i ciężką zbroją oraz tarczami
- może rzucić każde zaklęcie kapłańskie pod warunkiem, że może rzucać czary danego poziomu, nie używają ksiąg i zwojów otrzymują swoje zaklęcia modląc się i medytując. Musi poświęcić godzinę dziennie aby odzyskać dzienny przydział czarów
- Wybieramy bóstwo i domenę (można rzucać czary tylko z wybranej domeny)
- dobrzy kapłani (i neutralni dobrych bóstw) mogą skierować zmagazynowaną energię czarów do zaklęć leczenia których wcześniej nie przygotowali.
- zły kapłan nie może skierować energii do "leczenia" lecz tylko do "zadawania ran"
- kapłan nie może rzucać czarów o przeciwnych charakterze do posiadanego i do charakteru swego bóstwa
- dobry kapłan może odegnać nieumarłych/ zły kapłan może skarcić nieumarłych
nie wiem jak się nim gra, ponieważ nie miałam w drużynie


Łotrzyk
- kość wytrzymałości k6
- Sprawnie posługuje się: kuszą (ręczną lub lekką), sztyletem (każdym), strzałkami, lekkim buzdyganem, tłukiem, krótkim łukiem (zwykłym i refleksyjnym) oraz krótkim mieczem. Biegle używa lekkich pancerzy ale nie tarczy.
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- Ukradkowy atak - jeżeli ma okazję, gdy przeciwnik nie może się bronić, potrafi trafić punkt witalny i zadać duże obrażenia
- może używać umiejętności Przeszukiwanie do znajdowania pułapek
- Na 2. poziomie zyskuje moc uchylenie, jeżeli uda mu się rzut obronny na Refleks to dostaje połowę obrażeń
- od 3. poziomu zyskuje nieświadomy unik - reaguje na niebezpieczeństwo nawet jeżeli go sobie jeszcze nie uświadamia
- od 10. poziomu i co trzy następne zyskuje specjalne zdolności, do wyboru z tabelki.
Ja grałam tą postacią na sesji. Moja ulubiona i świetnie się prowadziło. Dzięki nieświadomemu unikowi i uchyleniu można zyskać trochę życia, a mała osóbka zawsze się przydaje w drużynie (np. przy pułapkach), plusem jest też to, że jak się nie ma pieniędzy zawsze można iść w miasto i spróbować okraść jakiegoś bogatego mieszczanina ]:->


Mnich
- kości wytrzymałości k8
- biegły w używaniu wszystkich broni chłopskich i specjalnych (drąg, kamę, kusza (lekka i ręczna), nunchaku, oszczep, pałkę, shuriken, siangham, sztylet, topór ręczny i procę). Są biegli w używaniu pancerzy i tarcz, ale są wyszkoleni w unikaniu ciosów i rozwijają w sobie "szósty zmysł", który pozwala unikać nawet niespodziewanych ataków
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- są świetnie wyszkoleni w walce bez broni, zadają więcej obrażeń niż zwyczajnie
- uchylenie : może unikać każdego, nawet magicznego i nietypowego ataku
- na 2. poziomie zyskuje umiejętność odbicie strzał
- od 3. poziomu mnich porusza się szybciej niż normalnie. W pancerzu (nawet lekkim) lub niosący ciężki ładunek traci tą zdolność
- na 3. poziomie otrzymuje premię +3 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom zaklinania
- tych dodatków jest jeszcze kilka od wyższych poziomów...ale to kiedyś jak ktoś wybierze tą klasę
wytrzymała postać, dobrze się nią gra i przydaje się w drużynie


Paladyn
- kość wytrzymałości k10
- biegle używa wszystkich broni prostych i żołnierskich, wszystkich rodzajów pancerzy oraz tarcz
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- łaska objawiona - dodaje modyfikator z charyzmy (jeśli jest dodatni) do wszystkich rzutów obronnych
- może leczyć dotykiem swoich rąk, w ciągu dnia może wyleczyć tyle HP ile ma premii z charyzmy
- odporny na wszystkie choroby nawet te magiczne
- od 2. poziomu odporny jest na strach, sprzymierzeńcy w promieniu 3 metrów dostają premię +4 za morale do rzutów obronnych na strach
- od 3. poziomu zyskuje możliwość odegnania zmarłych
- po osiągnięciu 5. poziomu może wezwać inteligentnego, silnego i wiernego wierzchowca, który będzie mu służył w walce przeciw złu
- paladyn musi mieć praworządny dobry charakter i traci wszystkie specjalne właściwości gdy popełni zły uczynek
- może szukać przygód z każdą neutralną i dobrą grupą ale nigdy nie będzie towarzyszył złej grupie
dobra postać, ale nie może mieć złego charakteru w drużynie bo się będą gryźć


Tropiciel
- kość wytrzymałości k10
- biegle używa wszystkich prostych i żołnierskich broni, lekkich i średnich pancerzy oraz tarcz
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- od 4. poziomu może rzucać niewielką ilość czarów
- ma atut premiowy tropienie
- na 1. poziomie może wybrać ulubionego wroga, dostaje premię +1 w odpowiednich umiejętnościach, gdy używa ich przeciw danej rasie. Na 5. poziomie i co pięć następnych może wybrać kolejnego ulubionego wroga
- tropiciel z bazową premią +9 do ataku może wybrać atut poprawiona walka dwoma rodzajami broni, musi nosić lekki pancerz lub wcale, wtedy może go wykorzystywać
Ulubiona postać mojego kolegi, również przydatna w czasie gry na nieznanym terenie albo np. w jakieś puszczy


Wojownik
- kość wytrzymałości k10
- biegle używa wszystkich prostych i żołnierskich broni, lekkich, średnich i ciężkich pancerzy oraz tarcz
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- dostaje dodatkowy atut na 1. poziomie (oprócz tego, co zawsze dostaje postać na 1. poziomie oraz ludzie), na 2. poziomie kolejny, a potem co dwa następne (4, 6, 8 etc)
- po osiągnięciu 4. poziomu może wybrać specjalizację w broni jako atut , dodaje premię +2 do obrażeń zadawanych danym rodzajem broni
Dobra postać i wytrzymała jeśli wylosuje się odpowiednie statystyki


Zaklinacz
- kość wytrzymałości k4
- biegły w użyciu wszystkich broni prostych, nie jest biegły w użyciu żadnego typu pancerzy i tarcz. Jakikolwiek pancerz przeszkadza w wykonywaniu gestów wtajemniczeń co może spowodować niepowodzenie czaru
- za pancerz cięższy niż skórznia ma kary do testów umiejętności (ciche poruszanie, kradzież kieszonkowa, równowaga, skakanie, ukrywanie, upadanie, wspinaczka, wyzwalanie się) -1 test do pływania za każde 2,5 kg pancerza lub niesionego ekwipunku
- rzucają podobne czary do tych, których używają czarodzieje ale mają bardzo ograniczony wybór
- zaklinacz może zyskać chowańca
Jak dla mnie kiepska postać - plusem jest tylko to, że może przyzwać chowańca



_________
* nie przewiduję w drużynie więcej niż jednego czarodzieja - zostaje system kto pierwszy ten lepszy, nie będzie od tego odwołań no chyba, że ta osoba która była pierwsza zdecyduje się na inną postać.


No to są wszystkie już klasy postaci.

___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vandergahast



Dołączył: 19 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

mogie swój komentarz? na samym początku chciałbym sprostować mierność zaklinacza, jest przynajmniej równie dobry co mag, tylko ta jego "dobrość" zaczyna się nieco później :] Ponieważ do tekiego levely raczej niedobrniemy, proponowałbym aby w składzie był jakiś czarodziej, kapłan (zwłaszcza kapłan, bo na początku jest równie dobry co wojownik, a pożyteczniejszy), ktoś kto by walczył ale raczej nie mnich bo na początku jest najwyżej mierny, paladyna też nie darzę jakąś specjalną sympatią a jak się kłóci z barbarzyńcą :D
___________
Jestem wicemistrzem :]

Mój chomik ma balkonik.

Shit happens. All the time.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ingham



Dołączył: 1 kwietnia 2001
Posty: 164
Skąd: Ciechanów

Wysłany: 3 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Nami (cytat):

Kapłan
- Wybieramy bóstwo i domenę

mahadeva.com


Nami (cytat):

- dobrzy kapłani (i neutralni dobrych bóstw) mogą skierować zmagazynowaną energię czarów do zaklęć leczenia których wcześniej nie przygotowali.

ja tam zawsze mam przy sobie buteleczke mszalnego :P


Nami (cytat):

Mnich
- biegły w używaniu wszystkich broni chłopskich

tak, szczególnie cynowego kufla :>

___________
Tylko modlitwa może Was zbawić!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 14 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Ja się pisze na DnD (bo znam tylko ten system) i chyba będe grał druidem (moja ulubiona klasa) albo paladynem...
Jeśli ktoś nie grał w DnD to nie ma szans żeby nauczyć się tego na forum Nami.
Zanim byśmy kogoś nauczyli na forum wszystkich zasad to by trzy konwenty nam przeleciały, lepiej nauczyć kogoś na konwencie (z podręcznikiem) a nie łudzić się że zrobi się to na forum.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nami



Dołączył: 9 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...

Wysłany: 14 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

A czy ja powiedziałam, że będę kogoś uczyć na forum czy na konwencie? Nie. Ani jedno ani drugie. Poproszono mnie o wypisanie klas postaci to to zrobiłam. Ja nie nadaję się do tłumaczenia komuś zasad. Więc tego robić nie będę.
___________
I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...


Guano Apes - Living in a lie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 14 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

W sumie to nie widze sesnu wypisywania tego na forum bo i tak od tego kto jaką klase wybierze zależy to co potrafi pewna klasa (np. w niektórych grach czarodzieje mogą mieć bardzo słabe czary i są do tyłu w porównaniu do wojowników).
Ale jak już piszesz to przecież tego nie skasujesz.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Codhringher



Dołączył: 1 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 20 maja 2005     Sesje & LARP Odpowiedz z cytatem

Grenadier (cytat):
A ja zadam głupie pytanie - ktoś sie podejmie prowadzenia rozgrywki w innym systemie niż Nami?

A konkretnie - czy byliby jacyś zainteresowani sesją Neuroshimy?
Niezależnie od tego, w D&D też chętnie bym pograł :)

___________
The truth is out there
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.