Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-19 9:30:28
Autor Wiadomość
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Sam nie wiem, gdzie o tym napisać, jak mod uzna że przenieść to przeniesie.
Tak więc mamy Haven, Inferno, Necropolis. Z tekstu o tym ostatnim mieście dowiadujemy się...Country/kingdom: None (they are a secret society hidden within Academy and Haven)że czwartym pewnym miastem będzie Akademia. Kamień z serca spadł fanom czarodzieji i golemów. :D Jeden problem: zostały 2 miejsca, a niema jeszcze elfów, barbarzyńców (ludzi), orków i czarnoksiężników. Niewyobrażam sobie, żeby miało zabraknąć elfickiego miasta. Licząć z elfami jest 5 miast no i zostaje miejsce na to "nowe", nieznane. Czyli co mamy się pożegnać z dungeonem i stronghold? :evil:

___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Czy ja gdzieś już nie mówiłem że 6 to taka mała liczba :roll:
[/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Tak, chyba zaraz się popłacze, racja, że 6 miast wydaje się strasznie mało jak się teraz to wszystko zsumuje.
___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Kolejne miasta mają być w dodatkach.
W ostatnim być może nawet miasto technofantasy!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

No właśnie, więc może jest szansa na te 10 miast. :D Zresztą wolałbym wszystkie miasta odrazu w podstawce. Bo dodatek wydany np. po pół roku z nowymi miastami zrujnuje doświadczenie z gry w podstawkę. Pozatym na dodatki trzeba będzie też kasę wydać, chyba że gra odniesie taki sukces, że dodatki będą kosztować o wiele mniej. A miasto technofantasy? Nie, jeżeli ci coś takiego z UBI przysłali, to lepiej żeby tego miasta nie robili. Technika w fantasy - bleh, no ewentualnie u krasnoludów, ale oddzielne miasto z jakimiś np maszynami czy organizmami połączonymi z metalem jak Synteci w Etherlords? Przesada. Tylko żeby niebyło tak, że będą wydawać kolejne dodatki i dojdzie moment, kiedy będzie już z 16 miast - wszystko się pomiesza.
___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

16? na razie jest tylko 6, :wink: nie popadajmy w fantazje. Ile może być dodatków 2 góra 3 więc jak zobaczym 8 miast w sumie takich jak w H3, to będzie wszystko(ewentualnie jedno jakieś nietypowe miasto).
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 17 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Ururam Tururam (cytat):
Kolejne miasta mają być w dodatkach.
W ostatnim być może nawet miasto technofantasy!


A czy to jest pewne na 100%?

Poza tym w takich miastach jak Necropolis i Inferno zabrakło dwóch ważnych jednostek: Ifritów i Mrocznych Czempionów. Miejmy nadzieję, że mimo wszystko się pojawią jako jednostki werbowane w generatorach.

A co do akademii ta mamy takie możliwości jak: golemy, gargulce, skorpeny, dżiny, magowie, tytany. Ciekawe czego zabraknie i co się pojawi nowego. No i wreszcie co będzie jednostką poziomu 1: krasnoludy, gremliny czy może coś innego?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

[quote="Haarald

Poza tym w takich miastach jak Necropolis i Inferno zabrakło dwóch ważnych jednostek: Ifritów i Mrocznych Czempionów. Miejmy nadzieję, że mimo wszystko się pojawią jako jednostki werbowane w generatorach.

/quote]

Miejmy nadzieje, że dadzą taki dodatek, że będzie 8 jednostek na zamek
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Galadin



Dołączył: 12 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: ze Śródziemia

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Akademia - bardziej mi podobała się w H3 - ten śnieg, te wieże. Tylko, żeby nie przesadzili dawając dżiny - bo klon i lodowy pocisk robiły takie zniszczenia, że naprawdę trzeba się było starać żeby pokonać Akademię dobrego gracza.
___________
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Jeżeli dodadzą Ifryty i Mrocznych czempionów, to na pewno jako jednostki niemożliwe do wykupienia w mieście. Jakby chcieli je dodać do zamku, to musieliby zrobić dużo rzeczy od nowa np. zmienić statystyki pozostałych potworów, znaleźć miejce na dodanie budynku itd.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

nie zapominajmy, ze ifryty nie są "złe" i niekoniecznie powinny sie znaleźć w zamku inferno. prędzej w zamku natury, który się zapewne nie pojawi (bo "nowy" nie będzie, żywioły juz mieliśmy). co do zamku technofantasy - WON! stanowcze nie! stanowisko o forge wyraziłem juz w innym, temacie. skoro miało byc w h3:ab, a nie było (a powinno), to tutaj niech tez nie będzie. a zamek z krasnoludami!? nie! won ze smokami golemami w znaczeniu z h4. kryształowy smok (golem - tak, smok robot (golem) - nie.
a co do zamku barbarzyńców: to byc morze będzie krzyżówka ludzi o orków przecież w pierwotnym zamku z h1 nie było tam żadnego człowieka (ale w KB - owszem: chłop, barbarzyńca, arcymag[!])

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Co to miasta techno fantasy to stanowczo NIE :!: Co to by bylo roboty , mechaniczni ludzia tak ?? A co do barbarzyncow i orkow to powinni byc w 5 czesci herosow . No i jeszcze elfy przeciez ich tez nie moze zabraknac . Na poczatku wydawalo mi sie ze 6 miast to raczej nie jest malo , a teraz wszystko podliczyc to jeszcze przeciez trzeba umiescic te miasta ktore wczesniej wspominalem ( oprocz techno fantasy ) :) .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avonu de Odihs



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z grodu Gryfa

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Vinius (cytat):
Co do zamku technofantasy - WON! stanowcze nie! stanowisko o forge wyraziłem juz w innym, temacie. skoro miało byc w h3:ab, a nie było (a powinno), to tutaj niech tez nie będzie


Nawet nie powinno, skoro Ashan nie ma nic wspólnego z poprzednim cyklem.

Cytat:
przecież w pierwotnym zamku z h1 nie było tam żadnego człowieka (ale w KB - owszem: chłop, barbarzyńca, arcymag[!])


A Castle Lorda Ironfista to co? Chłop, łucznik, Pikinier, Swordsman, Kawalerzysta i Paladyn, oni wszyscy byli ludźmi!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że sprawa potoczy się tak, że będzie miasto Barbarzyńćów takie jak Stronghold (tam też będą gobliny, orki, cyklopy. Mam nadzieję, że będą Roki i Behemoty)
i miasto Natury (podobne do Rampart, ale pewnie będzie coś ekstra). Jeśli chodzi o Akademię to pewnie będzie podobna do Tower, z tym, że pewnie jakimś sposobem przyporządkują im żywiołaki (np. jako czary, ale musi poczekać do ogłoszenia systemu czarów).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Vinius (cytat):
nie zapominajmy, ze ifryty nie są "złe" i niekoniecznie powinny sie znaleźć w zamku inferno. prędzej w zamku natury, który się zapewne nie pojawi (bo "nowy" nie będzie, żywioły juz mieliśmy).

Mylisz się. W 3 sprzymierzyły się z inferno i chociaz nie mozna ich nazwac demonami to jednak ifryty same w sobie są złe. (no wyjątkiem jestem ja.... chociaz nie dokońca :D )

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Ja zaczynam obstawiać jednostki Akademii: bez Tytana, Golema, Maga i Nagi nie mają co wydawać gry :P :twisted: a reszta: może Dżiny, krasnoludy, Maszkarony, Niziołki, Roki lub Pegazy?? :roll:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Avonu de Odihs (cytat):
A Castle Lorda Ironfista to co? Chłop, łucznik, Pikinier, Swordsman, Kawalerzysta i Paladyn, oni wszyscy byli ludźmi!!!

miałem na myśli wyłącznie zamek barbarzyńcy w H1. tam byli: goblin, ork, wilk, ogr, troll, cyklop. a człowiekiem byli tylko poszczególni bohaterowie.

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 19 sierpnia 2005     Akademia Odpowiedz z cytatem

Krasnoludy w Akademii to największy błąd! Krasnoludy to wojownicy, którzy zazwyczaj żyją pod ziemią, a nie w zamkach czarodziejów. Według mnie nie powinna to być jednostka 1 poziomu.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.