Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-24 19:44:42
Autor Wiadomość
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Uznaliśmy, że temat patcha 3.58 jest tak obszernym zagadnieniem, iż wymaga osobnego wątku.

Zastanowmy się więc wspólnie jakie zmiany chcielibyśmy zobaczyć w nowym patchu i jakie są nasze oczekiwania względem niego.

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

(post przeniesiony z tematu Dyskusje Ogólne)

Jak myślicie, czy Twórcy mogliby dodać w nowym patchu parę czarów, i jak według was będą wyglądać nowe jednostki?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

(post przeniesiony z tematu Mam pytanie/problem)

Czy kiedyś w wogu moze pojawić się nowe miasto?? Czy są jakieś strony z nowymi miastami??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Może ten temat nazwać co nowego w następnej wersji woga??
Bo do 3.58 już niedługo. Niecierpliwię się do tego patha.

Chciałbym też wiedzieć jakie są inne strony o wogu oprócz Jaskini Behemota i więcej o 3.58.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Gość (cytat):

Chciałbym też wiedzieć jakie są inne strony o wogu oprócz Jaskini Behemota i więcej o 3.58.


Niu, niu- niedokładnie przejrzeliśmy stronkę, oj niedokładnie:
Linkownia Krainy WoG :wink: .

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o dodanie nowego miasta to nie stanowi problemu.Myślę jednak że nie dojdzie ono do skutku(Podejrzewam że chodzi o słynne Forge)poniewaz aby dodac miasto opocz kodu potrzeba ogromnej liczby animacji, a to jush gorsza sprawa.Natomiast co do czarów to z tego co wiem Slava nie odgadł jeszcze tej części kodu H3 która odpowiedzialna jest za czary i na razie nowych czarów raczej nie ujrzymy.Za to zobaczymy np. nową jednostkę:Sorceress.
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ann



Dołączył: 15 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Ci^&%$ce

Wysłany: 14 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Lipa (cytat):
Jeśli chodzi o dodanie nowego miasta to nie stanowi problemu.Myślę jednak że nie dojdzie ono do skutku(Podejrzewam że chodzi o słynne Forge)poniewaz aby dodac miasto opocz kodu potrzeba ogromnej liczby animacji, a to jush gorsza sprawa.


Zgadzam się z Tobą Lipa - dodanie calkowicie nowego miasta IMHO nie wchodzi raczej w rachubę. Jadnak Avatar nie tak dawno temu przedstawil w nowinach Krainy inną możliwość stworzenia miasta, która jest rozpatrywana przez Twórców WoG'a:

Testujemy script, który tworzy neutralne miasto. Zastępuje stworzenia z Inferno neutralnymi stworzeniami, które będzie można nająć w Inferno. Jeśli wszystko będzie działać poprawnie, dodamy Opcję WoG, dzięki której będzie można zastąpić Inferno (a może nawet każde miasto) "neutralnym" miastem. W tej chwili skrypt jest w fazie rozwoju i jest zbyt wcześnie na powiedzenie, jaki inne zmiany mogą wystąpić.

I moim zdaniem jest to jakies wyjscie na nowe miasto, jak sądzicie?

___________
Ludzie myślą czasem jak zabić czas, a to czas ich zabija.
Alfons Allais
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 15 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jakieś wyjście zawsze jest.Hm ażeby tak znalazł się ktoś, komu chciałoby się narysować paręset obrazków... Mogłoby być tak pięknie.Albo chociaż obrazki miasta neutralnego, tak żeby jednostki neytralne miały własne schronienie...
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 15 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Gość (cytat):
(post przeniesiony z tematu Dyskusje Ogólne)

Jak myślicie, czy Twórcy mogliby dodać w nowym patchu parę czarów, i jak według was będą wyglądać nowe jednostki?
]

Co do czarów. Ostatni news daje możliwość zabawy z modyfikowanymi czarami. Żadnych nowych - tylko zmienione stare. Co do nowych czarów - czekajcie cierpliwie na drugą część (P)Oczaruj mnie Rycerzu. Tam będziemy czarować tak jak w Disciples !! Wystarczy tylko śledzić newsy :D

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Wiecie co dopiero sie dorwałem do Woga bo szukałem mapek w internecie. Musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem gierki. Znowu zaczeliśmy w nia grac z znajomymi i bawimy sie przy tym świetnie.
Jak dobrze pójdzie moze znajde wam kogoś komu bedzie sie chciało zrobić te 500 obrazków. Moze w 3dmax i potem poskłada ładnie na gify.
Sie jeszcze zobaczy. Ja osobiscie nie mam talentów malarskich ale kto wie. Sam chciałbym jakies nowe miasto zobaczyć.
Musze powiedzieć ze robicie naprawde kawał dobrej roboty.
Do poczytania niebawem.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Chcę mimo że jestem gościem powiedzieć wam co bym chciał w nowym WoG'u(możecie się wypowiadać na ten temat)
1.Aby była w nowych jednostkach chociasz cztery takie jednostki neutralne-Anioł Śmierci(Angel of Dead),Wojownicze Behemoty(Battle Behemot's),Yeti(yeti),Smętni Kosiaże(Darcnees Plen's),Król Behemotów-najpotężniejsza nowa jednostka(King of Behemot's) i Aironowe Smoki-najpotężniejsza jednostka w grze(Airon Dragon i oczywiście Wiedźmy(Sorccercers).
Chcę też aby była nowa opcja w WoGu i wogifikacjach a mianowicie kilka-
Opcja która może twożyć z byle jakich Artefaktów jedne i ich właściwości(Graala też) i aby z Graala można ulepszać,twożyć miasta itp.
Słyszałem plotki w sieci że w nowym WoGu możemy się spodziewać aż trzech nowych miast!!!Niebiańska Kuźnia(Forge),Wieża Neutralna(Miasto Neutralne,Neutral Tower) oraz tylko nie spadnijcie z foteli!!!Niszczycielska Magia(miasto w dzięki którym można wynajmować przeróżne stwory-podobno wszystkie dotychczasowo poznane w WoGu!!!A angielska wersja to Armageddon's Magic.
Do bohaterów chciałbym aby było ich najwięcej np.Arcibald-Ryceż Śmierci,Lydorie-Mag bitewny,Lycyfer Kreegan-Heretyk,Gutenberg-Kleryk i oczywiście Milord-Pradawny mag(Wieża Neutralna) i wielw wiele innych związanych z miastami i tych dodatkowych!!!
Podobno będzie masa nowych Artefaktów i dużo innych znian,to nawet nie jest połowa tych nowości,ale to prawdziwe to co teraz napisałem...
Miejmy nadzieję że to wszystko i jeszcze więcej pojawi się w nowym WoGu,może zrobią wersje 5.9 i tam dadzą resztę ale jeszcze nic nie wiadomo...
O i chciałem poproszić szanowną Jaskinię Behemota i jej członków o umieszczeniu patcha 5.8 w dziale Download i Instalacja,bo za Chiny ludowe nie umiem się zalogować na File Planet.Bardzo was proszę o dodanie tego...Kończe lecz chyba za niedługo się zaloguje,gdyby co jestem stale w toku Jaskini Behemota i cieszę się że jedyna stronka w necie ma takie info o prawie wszystkim oprucz Heroes Chronicles i M&M ale nie szkodzi.Bardzo proszę o dodanie mojej wypowiedzi,nie robie to dla sławy ale dla innych fanów co lubią grać w heroes3,i gdyby co to jak ktoś chce mieć adres E-Mail mój lub tego co dał wypowiedź z dobrych czasów Armaggedon's Blade który odważył się komentować słynnemy Sir Mullichowi,to tyle o ile chodzi o info.Cześć!!!

O i jeszcze zapomniałem wspomnieć że w Niszczycielskiej Magii zamiast budynków będą gotowe i ulepszone na FULL(z Graalem też)miasta!!!Czyli kilka w jedym!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 18 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Krótko odpowiem - co do jednostek i zamków - zupełny brak szans :(. Przykro mi - na nowe miasto (ani jedno) w patchu 3.58 nie ma żadnych możliwości. Bardzo wątpliwym jest też, coby kiedykolwiek się pojawiło. Trwają jednak prace nad pewnym skryptem zamieniającym jednostki możliwe do rekrutacji w miastach (przypomniane gdzieś tutaj przez Ann), ale żadnego nowego zamku nie będzie. Co do jednostek - szczerze wątpię. Będzie ich według zapowiedzi od 4 do 8 i raczej nikt nie pomyślał o nowych rodzajach behemotów, a już na pewno nie o smętnych kosiarzach. Natomiast możesz liczyć na nowy rodzaj smoka... i żadne nowe "najpotężniejsze jednostki" też się nie pojawią. Plotki o nowym mieście neutralnym, a tym bardziej Forge (marzenia...) czy tym kompletnie zmyślonym trzecim mieście są zupełnie nieprawdziwe. Nie będzie żadnej nowej magii... no - chociaż na nowe, pojedyncze zaklęcia dla bohaterów i dowódców są pewne szanse. Patch 3.58 na pewno, gdy tylko się ukaże, będzie dostępny w Jaskini.

PS. za Heroes Chronicles może się wreszcie zabiorę, a dział Might and Magic powstaje tu teraz. Jeszcze chwilkę może to potrwać, ale na pewno będzie :)

PPS. ja chyba jednak nie potrafię pisać krótko.... tak przy okazji - dzięki za pochwały... a z Sir Mullichem sam miałem okazję się spotkać :P... (to, ze nie wyszło to najlepiej to inna sprawa :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmm...Jak nie będzie nowych miast to dowódców też!!!

Mam też takie pytanie,czy będą nowi bohaterowie(chociaż ten Archibald)??
A Anioł Śmierci(Angel of Dead)mógłby być???

A skoro już mówie to czy zna ktoś stronke gdzie jest tak zwana mapa -Ultima(Prezentuje mapę na podstawie gry Ultima i jest tak dobra a nawet może lepsza od Cave of Gerfex(Jaskinia Gerfex) - to czy ona będzie dostępna w nowym WoGu??)

A skoro o nowych wersjach to czy będzie wersja 5.9???

Na innej stronie zwanej Kwasowa Grota (Acid Dragonie,chyba to twoja stronka) znależć można finałową wersję Forge i pierwsze stworzenia z 3 pierwszych pozimów i ich ulepszenia i to w przyrostach!!!

A jeśli chodzi to czy Yeti będzie dostępny w nowym WoGu???

A skąd jeśli można wiedzieć macie takie bogate info, ja nie mam swojej strony lecz jak są screeny nowych rzeczy w WoGu to proszę powiedzcie!!!
Na tym kończe...

Tak w ogóle to ten nowy skrypt - proszę o bardziej dokładniejsze info - bo ja bardzo lubie heroes i chcę wiedzieć więcej (jeśli jest to teraz możliwe).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

serdeczna prośba do gości:

poświęćcie te kilka sekund, te pare klapnięć w klawiaturke, coby dołożyć podpis swój...
łatwiej odpowiadać, polemizować, dysqtować z OSOBĄ niż z nijakim gościem

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

jOjO (cytat):
serdeczna prośba do gości:

poświęćcie te kilka sekund, te pare klapnięć w klawiaturke, coby dołożyć podpis swój...
łatwiej odpowiadać, polemizować, dysqtować z OSOBĄ niż z nijakim gościem

Zgadzam się z tobą jOjO,lecz nie wiem jak się zalogować!!!
Niech ktoś mi pomoże i czy jest możliwość jak będę zarejestrowany zmienić moje długie zresztą mowy,że to ja o napisałem???
Bardzo proszę o pomoc!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

gościu!

a to tak ciężko się domyślić, że MOŻESZ zakończyć posta podpisem

to pisałem JA - jOjO

(dla tych z wydłużonym czasem reakcji... zamiast jOjO piszcie SWOJEGO nicka! :P)

a co do kluczy, to pisałem wyjaśnienia kilka razy
np z 22 września 2003
http://www.heroes.net.pl/index.php?kategoria=1&mc=0309
O kluczach jesio raz...

Raz jeszcze proszę o cierpliwość, wyrozumiałość itp.
Mechanizmy, które mają pozwolić na kompetentne zarządzanie IJB wymagają dostrojenie (dopiero od tygodnia możliwe są praktyczne działania... - wcześniej problemy z FTPem), aby były gotowe nie na jeden tydzień, ale na znacznie dłużej!

Żadne zgłosznenie nie zostanie bez odpowiedzi!
Klucze będą znów przekazywane godnym tego osobom!
Ale muszą zostać przygotowane!

Proszę zauważyć, jak wzrosła aktywność Jaskini od chwili udostępnienia poprawnego mechanizmu zarządzania FTPem (nawet bractwa mają swoje strony! :) ).
TO samo się stanie, gdy kolejny problem techniczny - precyzyjne dostrojenie mechanizmu zarządzania kluczami - zostanie szczęśliwie rozwiązany!
Dżinn pracuje nad tym bez wytchnienia! Q Chwale Jaskini!
Dajcież nam szansę...

Dziękuję za zrozumienie...



a co do podpisania Twoich wypowiedzi, to jak będę znał Twój nick, to dołożę tam podpis!!!

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

No to tak - po pierwsze - miło, że jednak coniektórzy do Kwasowej Groty trafiają, pomimo moich sporawych problemów w dodaniu jej do przeglądarek :)....

Screeny z Forge w Grocie pochodzą z oryginalnych prac, które niegdyś były prowadzone. Niegdyś owe screeny były zamieszczone na stronie autora wszystkich grafik do Forge. Niestety, jest to obecnie jedyny ślad po nich pozostawiony i nie mają one nic wspólnego z WoGem. Radziłbym poczytać nieco o Forge w Grocie, to dowiesz się, że chociaż miasto zostało prawie ukończone, to prawdopodobnie nigdy go nie zobaczymy... :(... chociaż... kto wie >:)

Angel of deaTH (mała korekta językowa :) raczej nie jest zbyt dobrym pomysłem - jak to to coś takiego przedstawić? Czarny anioł? A może biały diabeł? Historia jednostek w H3 jest wystarczająco zagmatwana, toteż niech anioły pozostaną dobrymi jednostkami, a diabły złymi. Anioł śmierci musiałby być czymś nieco abstrakcyjnym...

Yeti to teoretycznie bardzo dobry pomysł. Jednak tu spotykamy się z następną trudnością. Widzisz - Yeti już niegdyś był w planach. Jednak zrezygnowano z niego, gdyż po prostu nie można było znaleźć na całym świecie osoby, która narysowałaby ponad 100 klatek animacji dla takiego stworzenia. Może ktoś jeszcze powróci do tego pomysłu... a może już powrócił ;). Po prostu stworzenie jakiejkolwiek nowej jednostki to naprawdę bardzo, BARDZO dużo pracy - i dlatego tak rzadko powstają, a jak już - to tylko z najlepszych pomysłów.

W nowym WoGu, ani żadnym innym najprawdopodobniej nie będzie nowych map. Chodzi tu po pierwsze, coby patche nie ważyły dwa razy tyle co zwykłe (bez map), a po drugie - oficjalnych map, stworzonych przez autorów jest jak na lekarstwo, (nic dziwnego - autorzy ledwo wyrabiajhą się z WoGem, więc na mapy już czasu nie mają) a tylko takie mogłyby się znaleźć w oficjalnym patchu. Inaczej mówiąc - generalnie od tworzenia map do WoGa są fani, nie autorzy.

Wersja 3.59 jest teoretycznie w planach. Odłożono do niej przynajmniej jedną, wiadomą rzecz - nowy system czarów dla dowódców z możliwymi księgami czarów i samymi nowymi czarami. Oczywiście, na razie prawdopodobnie jeszcze nic nie uczyniono w kierunku prac nad 3.59 i nie możemy mieć pewności, czy wogóle powstanie, ale myślę, że jeszcze na tą wersję możemy mieć spore nadzieje.

A co do tego skryptu - wiemy tylko tyle, że być może (podkreślam: być może) zobaczymy kiedyś skrypt, który zamieniałby możliwe do rekrutacji jednostki w niektórych zamkach na inne, neutralne. czyli np. w siedliskach 1-szego poziomu możnaby było nająć np. niziołki (choć nie wiemy tak naprawdę, jakie to będą jednostki), a w siedliskach np. czwartego (a może piątego) poziomu - strzelców.

Co do generalnych informacji - wychodzą one od czasu do czasu a to na oficjalnym forum WoG, a to któryś z członków wypowie się gdzie indziej, a to udzieli jakiejś informacji na Celestial Heavens.... Jest tylko jedno 'ale' - te wszystkie miejsca istnieją tylko w języku angielskim. Jeśli chodzi o polskie miejsca, to dział WoG w Jaskini Behemota jest obecnie zdecydowanie największym i najlepszym miejscem w Polsce. Tu też znajdziesz niektóre screeny i inne ciekawe informacje.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Gdyby co to Anioł Śmierci jest jednostką Śmierci(Necropolis) i jest pół dobrą-pół złą!!!A co do diabłów to nic nie było wspomniane...
A Yeti prawdopodobnie będzie i Anioł Śmierci może również!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A co do tego podmieniania jednostek w zamkach to jest bardzo prosta rzecz - podmiana każdej jednostki wymaga AŻ ;) jednej linii kodu :P - zamierzałem wykorzystać taki skrypt w drugiej mapie mojej kampanii do WoGa pt. Rage of Elements (która zresztą chyba nigdy się nie narodzi :p),
a w której zamierzałem dośc mocno zmodyfikować stronghold, a także confluxy.

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

AtakeeR (cytat):
A co do tego podmieniania jednostek w zamkach to jest bardzo prosta rzecz - podmiana każdej jednostki wymaga AŻ ;) jednej linii kodu :P - zamierzałem wykorzystać taki skrypt w drugiej mapie mojej kampanii do WoGa pt. Rage of Elements (która zresztą chyba nigdy się nie narodzi :p),
a w której zamierzałem dośc mocno zmodyfikować stronghold, a także confluxy.

AtakeeR!!!Podaj mi ten kod,bo ja też mam plany ale cięgle mi nie wychodzi(żecz jasna na kampanie) oraz powiedz gdzie wgrać itp.
Bardzo bym prosił o ten kod i co i jak z nim się robi i jak go wgrać!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 19 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Gdyby co to Anioł Śmierci jest jednostką Śmierci(Necropolis) i jest pół dobrą-pół złą!!!A co do diabłów to nic nie było wspomniane...
A Yeti prawdopodobnie będzie i Anioł Śmierci może również!!!


BUAHAHAHAHA! Pół-dobrą i pół-złą! To ja jestem pół-smok i pół-tytan, a Atakeer jest pół-krasnalem i pół-demonem!.... zaraz..... Atakeer naprawdę jest pół-krasnalem i pół-demonem... zły przykład :P..... Tak czy inaczej nie ma i z pewnością nie będzie jednostek pół-takich i pół-siakich :P.. nie gmatwajmy WoGa jeszcze bardziej (już wystarczająco dużo kłopotów w interpretacji sprawiają duchy behemotów czy żywiołaki kosmosu). Jakby jakikolwiek anioł stanął u wrót necropolis to byłby to ostatni dzień spędzony przeze mnie przy WoGu i jestem prawie pewien, że nikt nie wykorzysta tak narwanego pomysłu :). Natomiast co do Yeti - byłoby miło, gdyby ktoś dokończył te animacje.... nie wiem, skąd masz takie informacje, ale oficjalnej informacji od członków Teamu jeszcze nie było. Choć nie ukrywam, że jednostka wkomponowałaby się w klimat HoMM... Osobiście słyszałem o kilku projektach jednostek, ale jednak nie było w nich Yeti....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nieznany Gość (cytat):

A skoro już mówie to czy zna ktoś stronke gdzie jest tak zwana mapa -Ultima(Prezentuje mapę na podstawie gry Ultima i jest tak dobra a nawet może lepsza od Cave of Gerfex(Jaskinia Gerfex) - to czy ona będzie dostępna w nowym WoGu??)


Coś w tej mapie musi być niesamowitego bo już drugi raz spotykam się z pytaniem własnie o "Ultimę" (a może to jesteś jeszcze raz Ty , Kasagrande? :).

Nie mam pojęcia czy mapka ta będzie w nowym WoG'u (ale wątpię - z przyczyn wyjaśnionych wyżej przez Acida) jednak wiem gdzie ją możesz znależć teraz (przez kilka dni - potem ją usunę gdyż nie wiadomo jak jest z prawami autorskimi do niej). A więc kliknij tutaj. Milego grania!

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ra-V (cytat):
Coś w tej mapie musi być niesamowitego [...]

wiem gdzie ją możesz znależć teraz (przez kilka dni - potem ją usunę gdyż nie wiadomo jak jest z prawami autorskimi do niej).


BTW, warto ze Straznikami pogadać i się upewnić czemuż nie mamy jej w Krypcie...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Wiem co w tej mapie jest tak niezwykłego: Otóż w CDA 05/2002 była wymieniona i opisana na tej samej stronie co WoG w kąciku hirosów :).
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam propozycję na nowy czar :D , wątpie żeby został on wprowadzony, ale pomarzyć mozna :D . Ten czar nazywałby się burza i po jego rzuceniu co turę losowa jednostka(wroga lub przyjazna) obrywa piorunem, ilość piorunów zależeć będzie od poziomu magii powietrza: brak-1, podstawowy-2, zaawansowany-3, expert-4. Siły nie podaję bo jeśli ktoś zdecydowałby się wprowadzić ten czar to sobie sam to ustali :P .
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.