Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-03-29 0:05:14
Autor Wiadomość
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ale nakłoncie Zielevitza by zamieścił wszystkie jednostki czyli 3 bo mu się niepodoba jedna z nich a mianowicie Rój. Nie jest taki zły... Pozostałe dwie to Strażnik czyli Guardian (raczej średni ale jest) i Pagan ( Niewierny) - całkiem dobry 8) .
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 3 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Po obejżeniu screenów z patcha 3.58 mam także nawroty ciekawości w sprawie artefaktów, których dojdzie, a dojdzie....... :twisted:

A teraz z innej beczki...
Kiedyś kiedy w Galerii Marzeń pojawiły się moje kolejne jednostki a mianowicie Wiedźmin, Kryształowy Golem i Dzikus wysłałem ich projekty do Slavy. Powiedział mi iż jest to kawał dobrej roboty iż że o ile Golem jest bardziej zbędny to do pozostałych dwóch się przyczepił iż można by wykonać ich pełne animacje, w szczególności powiedział mi iż gdybym się pośpieszył z Dzikusem, który mu się bardziej podobał (co było troche zaskakujące dla mnie, bo tą jednoste zrobiłem bardziej chyba z rozmachem i właściwnie tak na doczepke) i wykonał pełną lub częściową animacje to miałby prawie pewne szanse na publikacje. To było dawno. Zabieram się dobiero teraz za to - życzcie mi powodzenia rzecz jasna Q chwale nas wszystkich czyli Bractwa WoG :wink: .
Ale tak na koniec tomam nadzieje iż wyjdzie jakiś patch 3.58 Final, który poprawi w razie czego błędy i ewentualnie doda nowe jednostki. Bo czekanie na 3.59 może być już wiecznością i doczekam się jeszcze studiów. A to troche by skomplikowało dzi8ałania, chociaż nie twierdze iż odsune się od Heroesów, ale nie wiadomo co przyniesie jutro :? .
Ale po co ja to pisze...... :?: Sam nie wiem......
Mam proźbe o ewentualne opinie na temat tego projektu na GG lub tutaj.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 4 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

hehe Thompson - witaj w klubie, :wink: :wink: :wink: też amm pare jednostek ale już gotowe, Slava mi napisał co do nich że jest nadzieja :wink:

są w komnatahc weteranów h3 ale tutaj też pokaże:

cyber-dead:




cyber-zombie




Część animacji cyber-zombie:


___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 4 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie żebym się śmiał........ale fajnie tańczy :wink: . A tak WoGóle to BARDZO OK :twisted: .
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 4 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ok, a tymczasem prezentacja mojej najnowszej jednostki, animacja w 30% zrobiona:



Nie wiem jak go nazwę, może "ogrowy mag" ale to się jeszcze zobaczy, czekam na sugestie!

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kaan



Dołączył: 1 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: 4 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Taaaa fajny, tylko zmień mu kolor stroju, bo zbyt przypomina tego kapłana z WOG-a, a może uczeń kapłana??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Może by tak zrobić patch który zamienia np. Zamek Tower w Forge, polegało by to na tym, że by dodawało skrypty zmieniające statystyki jednostek, a co do animacji to jak by każdy robił po trochu to by się zrobiło, wkońcu są wakacje, czyli jest trochę czasu, a co do nazw to można by w tym patchu dodać takie coś co zmienia nazwy (tak jak w patchu spolszczającym) 8)

a tu jest trochę o forge:
http://vlaad.freeservers.com/photo.html

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Teretycznie jest to możliwe ale znajdź mi zamek w którym będzie takie odwzorowanie poruszania się jednostek jak w Forge, np w Tower 2 poziom jest latająca to odpada, w Twierdzy jest 7 poziom nielatający itd.
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Może trzeba poczekać na patch 3.58, i użyć skryptu który zamienia jednostki w zamku do stworzenia forge 8)
A pozatym można by zrobić takie zamki wymyślone np. Heavens Door
zawierające same niebiańskie istoty, przerobić z cytadeli np.
1 poziom - dusza
2 poziom - tańczący z duchami
3 poziom - biały duch
4 poziom - niebiański ogar
5 poziom - święty mściciel
6 poziom - pół anioł
7 poziom - pół bóg
A tak wogóle to kiedy będzie Tnloh???[/img]

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jednostki do tego zamku póżniej będe robił bo dziś zacząłem białego smoka, oj będzie się róźnił od tradycyjnych smoków, będzie... 8) 8)
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Ok, a tymczasem prezentacja mojej najnowszej jednostki, animacja w 30% zrobiona:



Nie wiem jak go nazwę, może "ogrowy mag" ale to się jeszcze zobaczy, czekam na sugestie!


Podoba mi sie :) nawet bardzo. Tylko ogrowy mag to raczej nie pasuje...
Może Bo jeżeli jest Ogr-szaman to może Ogr-Wierny.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Ok, a tymczasem prezentacja mojej najnowszej jednostki, animacja w 30% zrobiona:



Nie wiem jak go nazwę, może "ogrowy mag" ale to się jeszcze zobaczy, czekam na sugestie!


Ja tam proponuje nazwę Kapłan Bitewny albo, Ogrzy Kapłan Bitewny, choć też może być ogrzy Demon lub Przeklęty Ogr bo jest wkońcu cały zrobiony w czerwonej tonacji

napisze wszystko co mi wpadło do głowy:
1. Ogrzy Demon
2. Ogr Chaosu
3. Piekielny Ogr
4. Kapłan bitewny
5. Piromanta
6. Czerwony Mag
7. Patron Ogrów
8. Ogrzy Czarownik
9. Czarownik Mocy
10. Ogrzy Adept

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

ok mam projekt next jednostki, nazywa się grunt-soldier


___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Fajne to!!! No chyba to dobry pomysł by zrobić forge, wkońcu już jest troche jednostek sam się wziąłem za niebiański zamek i mam już 1 obrazek, białego ducha, jak będe miał całe to pokażę tu w postaci gifu,
a pozatym to KIEDY BĘDZIE THE NEW LOOK OF HEROES????

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Pokaż jeden obrazek jaki masz, TNLOH będzie pod koniec lipca, mniej wiecej kiedy WoG, jak tutaj nie możesz pokaać to do mnie na gg napisz
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kończe juz robienie tego Dzikusa. Zaraz potem biore się za dwa projekty:
1-szy to pochodzący z Forge'a Pyromaniacs i Pyro. Skoro Ziel robi z Forge'a to i ja moge w końcu :twisted: .
2-gi to istota fantastyczna a mianowicie Hipogryf. Jest to wielki ptak obdarzony rogami takimi jak ma jeleń. Służu przede wszystkim Nocnym Elfom jako środek transportu.
Co jakis czas może cos pokaże lub napisze jak mi idze.

(...)

Poza tym nic nie pokaże jeżeli chodzi o Dzikusa jeżeli dostanie się go WoGa bo chciałbym utrzymac go w tajemnicy.
Hipogryfa moge po części pokazać bo interesowac mnie bedą opinie na jego temat. Pyro też.........

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Może hipgryfa zrób troche innego bo Warcraft 3 to inny świat, niż hirosy!!!
Takto jakby to dostało się do WOGa mogli by cię oskarżyć o plagiat, jak i z tymi nocnymi elfami!!! Więc lepiej zrób hipogryfa podobnego do tego z galerii marzeń!!!

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Co wy na to by ulepszyć te okropne animacje dowódców i tych trzech jednostek: hydry piekieł, smoka cienia i seraffina???
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 5 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja myślę o sfinksie... hmm chyba przyszedł czas by zabrać się do roboty-nie-na-żarty :twisted: Zapodawajcie jakieś pomysły to cos spróbuje :)

**************
EDIT:
A dajcie jakies tytuł shopa w którym mozna jednostki robic (coś na pentium 166 mmx, 64 ramy :P

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 6 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

dobra teraz będę już dłużej pisał, o wiele a co z tą moją jednostką??? Będzie mogła znaleźć się chociaż w Galerii Marzeń??? A WoGóle to gdzie to mam pokazać???, wysłałem mailem, tylko nie wiem czy dobrze wziąłem maila z opinie i komentarze, a poza tym to może by zrobić taką petycje do WOG teamu by zrobili edytor jednostek albo ujawnili ten sekret jak to się robi, i by można tak to dodać rubrykę jednostki nieoficjalne, i wszyscy by się cieszyli że mogą grać jak chcą mieć swoje jednostki itd. itp. 8)
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 6 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

taki program jak ty mówisz to powstał już dawno... jak myśłisz - czym ja robię?? W paincie albo PsP później pakuje w defa defmakerem robię z całości plik z rozszeżenim WoG instalkę wmontowuję (nie robie h3update) i już, nie ma lekko :)
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hipogryf to nie jest jednostka wymyślona przez twórców WarCraft'a. Istota ta pojawia się w wielu legendach i książkach. Poza tym to jak ją przedstawie jest tylko moją sprawą... :twisted: Mam własne wizje i tak ma być, bo nie przywykłem do zmian.
W sprawie dzikusa chwile się opóźnie bo natrafiłem na trudności ze zrobieniem tarczy ale chodzi tu bardziej nie o narysowanie lecz o palete kolorów. Ale nie ważne...nie ma sie co śpieszyć zwłaszcza iż załapie się najwyzej dopiero na patch 3.59 o ile takowy wyjdzie, a to będzie dopiero za jakiś rok :evil: .

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 6 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Tomphson, chodzi oto że ty napisałeś że Hipogryf służy nocnym elfom i że ma rogi, jak jelenia a tak jest tylko w Warcrafcie 3, ponieważ nocne elfy i te rogi u hipogryfa to wymysł Blizzard Enternament to myśle że jak to już jest to trzeba by trochę zmienić np. Nie dorabiać jelenich poroży czy też nie robić w takim samym jagodowym kolorze tej jednostki!!! Rozumiesz?
Mam jescze pytanie do Zielevitza: Jest jakaś określona minimalna ilość przy wysyłaniu jednostek do galerii marzeń??? Na razie mam 3 jednostki do galerii: pustynna wojowniczka, śmierć i zwiastun śmierci, myśle że do jutra zrobię z 10 może 11:)

___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 7 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja myślę że WOG 3.58 wniesie sporo zmian dlatego się cieszę, lecz mam obawy że nie zostanie wydany na czas, wkońcu już od pół roku są beta testy. Według informacji na stronie http://www.strategyplanet.com/homm/camelot/
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 7 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To tylko efekt braku aktualizacji ze strony autora.
W rzeczywistości - beta testy się...... jeszcze nie zaczęły :P

Ale patch 3.58 w stanie surowym jest już praktycznie gotowy. Testy potrwają przez najbliższych kilka tygodni, a dokładny ich czas będzie zależał oczywiście od potrzeby - czyli od listy znalezionych błędów i czasu ich naprawy.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.