Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-03-28 18:09:38
Autor Wiadomość
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Probowalem sciagnac wog'a 3.58 z tego linku podanego przez Acid Dragona ale jak chce sciagnac to odsyla mnie do strony file planet i pisze ze nie mam jakiegos ID account :?: co mam zrobic zeby sciagnac tego wog'a i czy bedzie gdzies spolszczenie do wog'a 3.58???
I co dokladnie trzeba zrobic aby zainstalowac i uruchomic (zeby chodzilo)???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

kliknąłeś oczywiście na pierwszy link z tamtej strony. Aby ściągnąć patch musisz sobie wtedy założyć konto na fileplanet (darmowe i bezproblemowe) aby mieć własne ID i hasło.

Jeśli klikniesz na DRUGI link to powienienś móc pobrać 3.58 bez problemu.....

oczywiście możesz też kliknąć na link na mojej stronie, gdyż patch 3.58 dostępny jest także z mojego konta.

Po ściagnięciu, wypakuj pliki do jakiegoś foldera (obojętnie gdzie) i kliknij na install.exe. Na czas instalacji zmień także ustawienia systemowe na jezyk: angielski, kraj: stany zjednoczone. (panel sterowania -> ustawienia regionalne)

Spolszczenie o ile wiem będzie i to w mierę szybko dzięki Avatarowi.... jak tylko sam chwilę nad tym popracuję.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Dzieki Acid Dragon mam juz wog'a 3.58 i gralem ale zaskoczyla mnie mala ilosc nowych jednostek.Gdzies w jaskini ktos pisal(chyba Rokan ale nie jestem pewien)liste nowych stworzen do wog'a 3.58 i bylo ich znacznie wiecej a nie TYLKO 5.Dlaczego ich tak malo???.Czy bedzie gdzie pack z dodatkowymi jednostkami do sciagniecia????
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

rokan podał listę SWOICH jednostek które dotychczas zrobił. nie bedzie zadnego pacza który bedzie dodawac jednostki (no moze wyjatkiem jest 3.59 ;) )
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hellburn ma całkowitą rację.

informacje Rokana mogły być mylące, choć on sam powiedział przecież, że to tylko jego projekty i że w 3.58 tego na pewno nie będzie.

Już od roku Team podawał, ze będzie ok. 4-6 nowych jednostek.

Dodam jedynie, że patch 3.59 (o ile w ogóle ktoś dozyje jego premiery :P) będzie bardziej skoncentrowany na nowych jednostkach i dowódcach.
W 3.58 chodziło głównie o system zdobywania doświadczenia przez jednostki oraz nowe skrypty i opcje WoGifikacji.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

zanim wyszedł patch 3.58 było tyle krzyku i kłótni że "dlaczego tak długo" "ale oni sie wleką..." itp. teraz jest cisza :D (pewnie wszyscy giercują :> )

Moje spostrzezenia po pierwszej grze:
- wydaje mi sie ze komputer troche lepiej gra
- komputer prawie zawsze kupuje paladyna na dowódcę
- biorąc Power Stone nie dodaje mi umiejętnosci (chyba ze ją mam - tak nhie powinno byc wg mnie)
- złe dźwięki do nowych jednostek (MNM czarodziejkę i wilkołaka). czarodziejka powinna miec odgłosy od nieulepszonego dżina a wilkołak hmmmmmm no napewno nie powinien miec odgłosów mnicha.

Ale to tylko wedłyg mnie :P

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Pierwsza czesc mojego postu to pytanie.Wiem ze kazdy nad tym pracuje i wymaga to sporo czasu ale mimo to musze sie zapytac o przyblizona date ukazana sie spolszczenia do wog'a 3.58???


Druga czesc to moje wrazenia z pierwszej partii w wog'a 3.58(opisze to w schemacie podobnym do tego schematu Hellburn'a)

-Cos mi sie wydaje ze SI komputera bardzo wzrosla :P
-Dracolich jest swietna jednostka przy odrobinie szczescia w walce 1 na 1 kladzie blekitnego smoka :shock:
-Trudno wybierac nowe opcje do wogifikacji ze wzgledu na polsko-angielska wersje jak mi sie zrobila po zainstalowaniu 3.58 :?
-Troche malo nowych jednostek :(
-Swietny pomysl z doswiadczeniem dla jednostek :D
-Ciekawy pomysl z artefaktami dla jednostek :)
-Topor barbarzyncy nowy laczony artefakt :P

Podsumowujac patch 3.58 to swietna nakladka na 3.57f i polecam ja kazdemu kto gral w wog'a i spedzal przy nim dlugie godziny.
A swoja droga programisci wykonali swietna robote tworzac 3.58.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
- wydaje mi sie ze komputer troche lepiej gra


tak, gdyż został "nauczony" korzystania z niektórych skryptów... nie wszstkich, ale przynajmniej niektórych oraz z zakodowanych opcji (dowódcy, doświadczenie jednostek).

Hellburn (cytat):
- komputer prawie zawsze kupuje paladyna na dowódcę


To chyba tylko przypadek.

Hellburn (cytat):
- biorąc Power Stone nie dodaje mi umiejętnosci (chyba ze ją mam - tak nhie powinno byc wg mnie)


rzeczywiście "nie powinno". Jesteś pierwszym, który zgłasza podobny błąd. I co znaczy, ze "nie dodaje umiejętności"? pierwszorzędnej czy drugorzędnej? nie dodaje, bo nie widzisz, żeby dodało, czy nie ma jej podczas walki? Przetestuj to jeszcze trochę i zrób screena.

Hellburn (cytat):
- złe dźwięki do nowych jednostek (MNM czarodziejkę i wilkołaka). czarodziejka powinna miec odgłosy od nieulepszonego dżina a wilkołak hmmmmmm no napewno nie powinien miec odgłosów mnicha.
Ale to tylko wedłyg mnie :P


Hmmm... mnie tam się podoba :P

Swordstalker (cytat):
Pierwsza czesc mojego postu to pytanie.Wiem ze kazdy nad tym pracuje i wymaga to sporo czasu ale mimo to musze sie zapytac o przyblizona date ukazana sie spolszczenia do wog'a 3.58???


Może za tydfzień, może za miesiąc, albo dwa, albo trzy. Wszystko zależy od ilości wolnego czasu Avatara.... i przy okazji mojej korekty (co swoją drogą jest masochizmem, bo uznaję tylko i wyłącznie pełną wersję angielską :P)

Swordstalker (cytat):
Druga czesc to moje wrazenia z pierwszej partii w wog'a 3.58(opisze to w schemacie podobnym do tego schematu Hellburn'a)
-Cos mi sie wydaje ze SI komputera bardzo wzrosla


Nie, SI nie wzrosła, ale, jak już mówiłem, została sztucznie "wyposażona" w wiedzę o kilku(nastu) elementach WoG. Aby SI w 'normalny' sposób wzrosła potrzeba by kodu źródłowego.


Swordstalker (cytat):
-Dracolich jest swietna jednostka przy odrobinie szczescia w walce 1 na 1 kladzie blekitnego smoka


Powiedziałbym, że przy SPORYM szczęściu, ale tak czy inaczej do tego właśnie został stworzony - aby stawić czoła do tej pory napotężniejszemu stworowi na Antagrichu.

Swordstalker (cytat):
-Trudno wybierac nowe opcje do wogifikacji ze wzgledu na polsko-angielska wersje jak mi sie zrobila po zainstalowaniu 3.58


Tylko, jeśli się nie zna angielskiego :P

Swordstalker (cytat):
-Troche malo nowych jednostek


Tworzenie nowej jednostki to baaaaardzo trudna sprawa, więc myślę, że i tak jest ich dużo.

Swordstalker (cytat):
-Swietny pomysl z doswiadczeniem dla jednostek
-Ciekawy pomysl z artefaktami dla jednostek
-Topor barbarzyncy nowy laczony artefakt

Podsumowujac patch 3.58 to swietna nakladka na 3.57f i polecam ja kazdemu kto gral w wog'a i spedzal przy nim dlugie godziny.
A swoja droga programisci wykonali swietna robote tworzac 3.58.


Za resztę komplementów w imieniu Teamu dziękuję :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A co do mnie to moge napisać tyle.

- Gdy gra się instaluje i jest już 100% to instalator mi się wiesza wychodze z niego awaryjnie ale WoG 3.58 jest zainstalowany (naszczęście)

- Opcja kup wszystkie jednostki bardzo przydatna.

- Gra zacieła się na samym początku gdy zobaczyłem na system doświadczenia jednostek ale zdażyło się to tylko i wyłącznie raz.

- Nowy artefakt dla dowódcy nie działa, miałem dowódce na 1 poziomie bez umiejętności i zabrałem artefakt który miał mnie nauczyć odporności na magie ale gdy wszedłem do opcji dowódcy nic mi nie doszło.

Mam także pytanie czy jednostki wyszkolone zatrzymają umiejętności niewyszkolonych?

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
A co do mnie to moge napisać tyle.
- Gdy gra się instaluje i jest już 100% to instalator mi się wiesza wychodze z niego awaryjnie ale WoG 3.58 jest zainstalowany (naszczęście)


wg mnie powinieneś jeszcze troche poczekać. wskaźnik procentowy nie jest precyzyjny i gdy mówi, że jest już 100% to jednak COŚ może się dalej instalować, więc może się okazać, ze czegoś jednak nei masz. Proponowałbym jeszcze raz zainstalować patch 3.58 i tym razem poczekać nieco dłużej przy końcu. Poza tym mam nadzieję, że używałeś programu instalacyjnego dołączonego w patchu?


Hardack (cytat):
- Opcja kup wszystkie jednostki bardzo przydatna.

- Gra zacieła się na samym początku gdy zobaczyłem na system doświadczenia jednostek ale zdażyło się to tylko i wyłącznie raz.


Hmmm... (trudno powiedzieć mi coś więcej :P)
gdyby problem się powtarzał, to zrób screena i opisz dokładnie sytuację (oddział jakich jednostek, w którym momencie gry...)

Hardack (cytat):
- Nowy artefakt dla dowódcy nie działa, miałem dowódce na 1 poziomie bez umiejętności i zabrałem artefakt który miał mnie nauczyć odporności na magie ale gdy wszedłem do opcji dowódcy nic mi nie doszło.


Ehm... no więc... nie został dodany żaden artefakt dla dowódcy :P. Nie znam też żadnego artefaktu dodającego odporność na magię (jest za to taki, który zwiększa moc magii).

nowe artefakty w WoG 3.58 to:
- sztandar wojenny (artefakt dla jednostek)
- topór barbarzyńskiego lorda (składany artefakt)
- smocze serce
- klucz do bramy miasta
- karmazynowa tarcza odwetu
wszystkie z wyjątkiem sztandaru są przeznaczone dla bohatera.

Cytat:
Mam także pytanie czy jednostki wyszkolone zatrzymają umiejętności niewyszkolonych?


Niezupełnie. jeśli ulepszysz doświadczoną jednostkę, to straci ona 25% zdobytego dotychczas doświaczenia, ale umiejętności z niego wynikające mogą (choć nie muszą) być inne. Czasami po prostu możliwe do zdobycia umiejętności jdnostek nieulepszonych i ulepszonych są takie same, ale mogą się różnić.

Jeśli więc twoja nieulepszona jednostka zdobyła możliwość rzucania jakiegoś zaklęcia, a po ulepszeniu ciągle ma wystarczającą ilość pkt doświadczenia, to może nadal mieć swoje 'rzucanie zaklęcia' albo zupełnie inną umiejętność - wszystko zależy jakie są właściwości jednostki ulepszonej.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Co do instalacji, czekałem nawet i 10 min. i nic. Nacisłem ctrl+alt+delete i pisało "Instalator WoG 3.58 (nie odpowiada)"

Zacięcie się gry-nastąpiło tylko raz więc nie ma problemu.

A z tym artefaktem to chodziło mi o opal magi. Co on daje?

Po dodaniu systemu doświadcznia jednostek niektórych z nich nie warto ulepszać. Dla przykładu: Nieulepszony centaur potrafi strzelać(!) a ulepszony zamiast tego ma szarże. Czy to dobrze nie wiem ale ciekawie na pewno.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

U mnie instalka przebiegła bez problemu - ale:

- plik z serwera rosyjskiego okazał się uszkodzony. Nie chciało mi się go drugi raz zasysać, ale może cos w tym jest.
- wogifikacja map trwa ciut dłużej, ale to zrozumiałe, bo opcji przybyło, lecz w związku z tym mam palące mnie pytanie: czy dodano nowe poziomy doświadczenia dla komendera? W poprzedniej wersji licznik się kończył i zaczynał pokazywac dziwaczne rzeczy. (patrz skriny w galerii)

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Co do instalacji, czekałem nawet i 10 min. i nic. Nacisłem ctrl+alt+delete i pisało "Instalator WoG 3.58 (nie odpowiada)"



No cóż... z przykrością tzreba stwierdzić, ze to się po prostu (niestety NADAL) zdarza.

Hardack (cytat):
Zacięcie się gry-nastąpiło tylko raz więc nie ma problemu.

A z tym artefaktem to chodziło mi o opal magi. Co on daje?


Daje Moc Magii +1 (do statystyk, NIE do umiejętności - ten obrazek może być mylący)


Cytat:
Po dodaniu systemu doświadcznia jednostek niektórych z nich nie warto ulepszać. Dla przykładu: Nieulepszony centaur potrafi strzelać(!) a ulepszony zamiast tego ma szarże. Czy to dobrze nie wiem ale ciekawie na pewno.


Oczywiście - to jak najbardziej zamierzone. Wcześniej było oczywiste, że zawsze lepiej ulepszyć jednostkę. Przez to rzadko kiedy podczas bitwy spotykaliśmy nieulepszone potwory. Teraz dochodzi kolejny element strategiczny - ulepszyć czy nie? W dodatku należy pamiętać, że przy ulepszaniu jednostki stracą 25% zdobytego doświadczenia, więc na wysokich poziomach NAPRAWDĘ trzeba się dwa razy zastanowić, zanim się coś ulepszy.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 28 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Grenadier (cytat):
U mnie instalka przebiegła bez problemu - ale:

- plik z serwera rosyjskiego okazał się uszkodzony. Nie chciało mi się go drugi raz zasysać, ale może cos w tym jest.


Nie, to raczej coś z Twojej strony, albo chwilowe problemy tamtejszego serwera. Sam stamtąd ściągałem ;)

Grenadier (cytat):
- wogifikacja map trwa ciut dłużej, ale to zrozumiałe, bo opcji przybyło, lecz w związku z tym mam palące mnie pytanie: czy dodano nowe poziomy doświadczenia dla komendera? W poprzedniej wersji licznik się kończył i zaczynał pokazywac dziwaczne rzeczy. (patrz skriny w galerii)


Otóż, jak Ci jeszcze na konwencie powiedziałem, zgłosiłem ten problem, ale podczas testowania był naprawdę istny Armageddon :P.

okazuje się, że u każdego wygląda to inaczej, a chyba już najlepiej u mnie:
otóż wszystko zaczyna się mieszać po ok. 60 poziomie. mój paladyn, który powinien zdobywać 150% doświadczenia bohatera dochodzi do jakiegoś 55 poziomu, podczas, gdy mój bohater jest już na 70.
Dalej - gdy bohater osiąga level 80, to nagle następne levele zaczyna zdobywać niesamowicie szybko do ok 90, po czym.... wraca do poziomu ZEROWEGO :P.
Wg WoG Teamu jest to jeszcze błąd SoD i nie można go obecnie naprawić.
U innych testujących wyskakiwały także błędy pamięci, błędy biblioteki c++, a doświadczenie było jeszcze inaczej interpretowane....
ostatecznie więc nawet nie mogłem dojechać do poziomu dowódcy, jaki Ty kiedyś osiągnąłeś.

wniosek z tego taki, że na wysokich poziomach WSZYTSKO się chrzani, nie tylko same statystyki dowódców.

proponowałem jednakże na wszelki wypadek po prostu ograniczyć poziom dowódcy do ok 70, ale na razie trzebaby wreszcie ten błąd wyłapać, żeby go naprawić :P. W 3.58 nic nie zostało w tej sprawie zrobione (choć mogę się mylić), ale może jeszcze będzie (gdy wyjdzie pakiet allinone 3.58 będzie zawierał kilka poprawek).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 29 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Po kilku godzinach grania - zmian jest taka masa, że trudno to ogarnąć. Chyba w końcu przydał by się jakiś poradnik :) bo to ma juz coraz mniej wspólnego z Heroes :)

Z zauważonych , podejrzanych spraw - mam strasznie mieszane uczucia co do możliwości przechodzenia przez góry i lasy - czyli obiekty do tej pory będące barierami i ograniczające ruch. Podoba mi się, że w lasach spotkac można niespodzianki w postaci zasadzek czy zgubienia jednostek, ale nie jestem pewien, czy ta nowośc dobrze wpłynie na grę. Trafił się też buraczek - płynałem statkiem przez góry :) (mam skrina jakby co).

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

o ile wiem jest do tego specjalne ostrzeżenie. Ta możliwość to coś w rodzaju stale właczonego zaklęcia fly (tyle, ze działa ono również na wodzie, co za pewne było powodem twego 'pływania po lasach i górach' :P), które nie wszystkim się podoba, ale ma też swoich zwolenników.

Osobiście ta opcja zupełnie mi się nie podoba, a nawet zawsze korzystam z opcji WoGa, aby usunąć z gry zaklęcia 'fly' i 'dimension door', aczkolwiek graczom, którzy za tymi zaklęciami przepadają, może się taka opcja bardzo spodobać.

Ale to jest właśnie piękno WoGa... można dostosować grę do własnych preferencji :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 29 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Tradycyjne juz(zaczne dużą literą :P )a tak serio to zaczne od pytania

-Jak mozna zamienic jednostki w wrotach zywiolow na jednostki neutralne??(czytalem o tym w readme wog'a 3.58 i wyczytalem tam tylko ze da sie tak zrobic ale jak to tego juz nie napisali :( )

I drugie pytanko(a zarazem moje spostrzezenie)

-Dlaczego potwory wrogich bohaterow sa wyszkolone na strasznie wysoki poziom podczas gdy komander wroga jest na 1 czy 2 poziomie??
Czyzby to utrudnienie?? 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Swordstalker (cytat):
Tradycyjne juz(zaczne dużą literą :P )a tak serio to zaczne od pytania

-Jak mozna zamienic jednostki w wrotach zywiolow na jednostki neutralne??(czytalem o tym w readme wog'a 3.58 i wyczytalem tam tylko ze da sie tak zrobic ale jak to tego juz nie napisali :( )


opcja nazywa się 'neutral town'. poszukaj.

Swordstalker (cytat):
I drugie pytanko(a zarazem moje spostrzezenie)

-Dlaczego potwory wrogich bohaterow sa wyszkolone na strasznie wysoki poziom podczas gdy komander wroga jest na 1 czy 2 poziomie??
Czyzby to utrudnienie?? 8)


raczej dowód na to, że wrogi bohater ciągle tracił i wskrzeszał swego dowódcę, albo stracił go na początku i dopiero niedawno wskrzesił.
Chociaż trzeba przyznać, że doświadczenie dla jednostek wroga jest przyznawane na nieco innych zasadach.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Archangel



Dołączył: 22 lipca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Wszystko ładnie i pięknie, ale sprawa z doświadczeniem mnie wkurza :/ To, że jednostki tracą xp podczas upgrejdu rozumiem, ale tracenie xp przy dodawaniu nowych jednostek do oddziału jest wkurzające. Miałem jednostkę na trzecim poziomie, ulepszyłem i buch drugi poziom, dodałem nowych wojaków i buch, pierwszy poziom. Przekopane będzie wejść jednostkami na 4-5 poziom, a o maksymalnym to chyba można pomarzyć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 30 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kiedyś Acid napisał że artefakt dla jednostek będzie bardzo rzadki a jeżeli trafimy na jeden to będziemi szczęściarzami. Wychodzi na to że mam bardzo ale to bardzo dużo szczęścia :P . A tak na serio jeżeli populacja dubluje się to duża część jednostek posiada ten artefakt! Zebrnie siedmiu nie stanowi problemu.

Co do opala magi to rzeczywiście obrazek bardzo mylący ale wystarczyło przeczytać.

Wyszkolenie stworów przebiega bez problemowo poprostu ide nieulepszoną armią na poziomach 10-8. Nie ulepszam i kupuje tylu rekrótów aby nie stracić osiągniętego poziomu (liczba ta jest podana w dokładnych statystykach)

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Adalberto Malachit



Dołączył: 17 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Aktualnie Paryż, Duchem Piaseczno pod Warszawą

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Chyba jeszcze nikt nie wspomniał o tym więc będę chyba pierwszy.
Otóż doszły nowe misje do kampanii (przynajmniej do samarytanina, reszta jest w trakcie sprawdzania).
Kolejna misja dla samarytanina polega na uratowaniu behemotów (czyżby wpływy jaskinii na programistów? :? )co osiągamy przez znalezienie kilkudziesięciu obelisków. Można więc sądzić, że jeszcze będzie co robić po szkole (dla co poniektórych po pracy), gdy rodzice myślą że grzecznie odrabiamy pracę domową. :twisted:

___________
Morituri Nolumus Mori
Mający Umrzeć umrą
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja z całkiem innej beczki czy będzie wydana łatka która przywróci czcionke z 3.57f, bo na tej się krzaczki pojawiają.
I jeszcze jedno pole walki zaczyna powoli być zbyt małe. Teoretycznie może nawet być kilkadziesiąt jednostek w czasie bitwy. W przyszłości przydałoby się trochę je powiększyć.

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Archangel (cytat):
Wszystko ładnie i pięknie, ale sprawa z doświadczeniem mnie wkurza :/ To, że jednostki tracą xp podczas upgrejdu rozumiem, ale tracenie xp przy dodawaniu nowych jednostek do oddziału jest wkurzające. Miałem jednostkę na trzecim poziomie, ulepszyłem i buch drugi poziom, dodałem nowych wojaków i buch, pierwszy poziom. Przekopane będzie wejść jednostkami na 4-5 poziom, a o maksymalnym to chyba można pomarzyć.


Ale to logiczne. Masz armię wyszkolonych żołnierzy. Chłopaki się znają, ufają sobie - jak to na amerykańskich filmach. A potem do tych wytrenowanych kolesi dołączają zupełne młokosy, żółtodzioby! Czy myślisz, że wtedy skutecznośc armii się nie posypie? Przeciez ci młodziency będą się pchali pod armaty, braworowo biegli z szablami na czołgi, a weterani zamiast walczyć musili wciąż ratować im tyłki - efekt - sprawnośc całego oddziału spada. Proste!

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Adalberto Malachit (cytat):
Chyba jeszcze nikt nie wspomniał o tym więc będę chyba pierwszy.
Otóż doszły nowe misje do kampanii (przynajmniej do samarytanina, reszta jest w trakcie sprawdzania).
Kolejna misja dla samarytanina polega na uratowaniu behemotów (czyżby wpływy jaskinii na programistów? :? )co osiągamy przez znalezienie kilkudziesięciu obelisków. Można więc sądzić, że jeszcze będzie co robić po szkole (dla co poniektórych po pracy), gdy rodzice myślą że grzecznie odrabiamy pracę domową. :twisted:


Nikt nie wspominał, gdyż te plansze były już w patchu 3.57. Do drugiej misjio nawet gdzieś mam szkic solucji. Trzecia plansza jest dopiero przewalona - wrogowie wszyscy sa 20 poziomowi, a ty nia masz jak uzupełnić magii i jest baaardzo ciężko!

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

DevilOkO (cytat):
Ja z całkiem innej beczki czy będzie wydana łatka która przywróci czcionke z 3.57f, bo na tej się krzaczki pojawiają.
.


Już są! Dostępne na stronie:

www.acidcave.prv.pl

<piszę z pamięci, więc mogłem coś pomylić...>

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.