Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-24 3:37:24
Autor Wiadomość
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 7 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie do Acid Dragona: czy istnieje JAKAKOLWIEK szansa na wyeliminowanie wszystkich "crashów" (nagłe wyłączenie gry) z wersji 3.59?
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 7 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Krasnolud z kuszą mógłby fajnie wyglądąć i chyba bardziej do niego pasuje kusza niż strzelba. Przykładem (może niezadobrym) jest dwarf soldier z Tibii :D
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 7 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Trang Oul - Świat HoMM ma całkiem sporo wspólnego ze średniowieczem, tyle, że nie naszym i nie tym sprzed kilku wieków.... jakimś 'alternatywnym' średniowieczem, które obecnie panuje w Erathii, a to, że całe to średniowiecze osadzone jest w rzeczywistości Starożtnych to zupełnie inna kwestia.

BTW - z Disciples II - Krasnoludy w teorii także mogą mieć miotacz ognia (drewniana beczka na plecach z kimś płynem i metalowy 'rozpylacz') albo kąś wyrzutnię strzał, trochę przypominającą wynalazek sci-fic, ale ciągle utrzymaną w klimacie fantasy. W praktyce ktoś musiałby to narysować :P.

Trang Oul (cytat):
Mam pytanie do Acid Dragona: czy istnieje JAKAKOLWIEK szansa na wyeliminowanie wszystkich "crashów" (nagłe wyłączenie gry) z wersji 3.59?


well....... to jest tak:

oczywiście taka szansa istnieje (podobnie jak istnieje szansa wygrania w totolotka i szansa na to, że H5 okaże się cudowną grą)

ALE

WoG Team nie jest w stanie po prostu testować gry na wszystkich systemach, na wszystkich wersjach HoMM3, a nawet ze wszystkimi kombinacjami opcji i skryptów. Większość błędów i tak dociera od fanów i programiści, tudzież skrypciaże na bieżąco starają się je naprawiać (o ile dany błąd można odtworzyć), lecz sprawdzenie wszelkich możliwych kombinacji prowadzących do potencjalnych błędów jest awykonalne.

Inna sprawa, że w tej chwili 90% błędów dotyczy błędów skryptów lub elementów, które działają OK, ale nie działają tak, jak było to zaplanowane. Inaczej mówiąc - crashe zostały teoretycznie ograniczone do bardzo niskiego poziomu. Sam od jakichś dwóch miesięcy nie miałem żadnego.

Jeżeli w Twoim przypadku zdarza się to bardzo często, to raczej podejrzewałbym jakąś 'anomalię' w postaci źle zainstalowanego WoGa, korzystania z nieoficjalnych skryptów lub/i patchów (wśród nich teoretycznie może być też wersja beta patcha polonizującego pod wersję 3.58), czy też "dziwnej" (tudzież pirackiej) wersji H3.
Z drugiej strony - taki crash może się powtarzać, bo i jakaś sytuacja u ciebie ciągle się powtarza - jeśli crashe następują w podobnym momencie, to spróbuj opisać problem szerzej i najlepiej zgłosić to gdzie trzeba załączając odpowiednie pliki (WOGCRASHLOG.TXT oraz WOGERMLOG.TXT).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 22 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Według mnie w 3.59 przydałaby się opcja celowego pogarszania jednostek. Przydałaby się ona, gdy zaatakujemy potwory, a te zechcą do nas dołączyć. Kiedy okazałoby się, że są nieulepszone, a mamy w armii ulepszone, to normalnie musielibyśmy zrezygnować z tych stworów albo wyrzucić część naszych. Po pogorszeniu istot z naszej armii moglibyśmy dołączyć do nich te nowe. Inne zastosowanie: aby przejść przez garnizon albo wykonać misję proroka, gdzie trzeba dać mu określoną ilość jednostek nieulepszonych. Jeżeli mamy ulepszone, to nie przejdziemy dalej, a możnaby je po prostu pogorszyć i oddać. Sam miałem z tym problem, kiedy grałem w kampanię "Pogromca smoków" i do przejścia przez garnizon trzeba było mieć 10 Tytanów, a ja miałem Gromowładnych. Nie mogłem nic zrobić, na dodatek miałem włączoną opcję automatycznego ulepszania jednostek 7 poziomu do 8. Aby jednak opcja pogarszania nie była nadużywana, to niech pogarszanie nie zwraca kosztów ulepszenia jednostek, i niech dotyczy wszystkich ulepszeń (np. Sylwańskie Centaury do Bojowych albo Czarodzieje do Arcymagów).

A jeśli chodzi o garnizony i proroków, to możnaby zrobić tak, żeby przyjmowali właściwe stwory i ulepszone, ale nie gorsze niż wymagane.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 22 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Takie pogarszanie jednostek jest troku nienaturalne... Ni z tego ni z owego zamieniam Czarne Smoki w Czerwone...? Może jakiś budynek specjalny by do tego zrobić...? Ale sam pomysł ciekawy :) .
___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 22 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Enialis (cytat):
Ni z tego ni z owego zamieniam Czarne Smoki w Czerwone...?

A co z ulepszeniem Czerwonych do Czarnych? Uważam, że do smoków to pasuje, bo skóra może przecież pociemnieć, ale jakim cudem np. Centaury zmieniają kolor i stają się Centaurami bojowymi? Co do innych jednostek to by pasowało, bo zawsze można zabrać lepsze uzbrojenie i dać gorsze. A jakby był jakiś budynek, to co miałbym zrobić, kiedy już pojawiło się okienko , gdzie mam połączyć armie? W tym przypadku jedynym sposobem byłoby dodanie jakiegoś przycisku pogorszenia jednostek np. obok przycisku podzielenia oddziału. Co do garnizonów i proroków to nie trzebaby specjalnie pogarszać stworów, gdyż ten prorok chyba wolałby lepsze jednostki niż gorsze, których żądał.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 22 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Centaury Bojowe robią się stare, doświadczone, i siwieją ;) .
Trang Oul (cytat):
(...)Co do garnizonów i proroków to nie trzebaby specjalnie pogarszać stworów, gdyż ten prorok chyba wolałby lepsze jednostki niż gorsze, których żądał.

Ale takie pogorszenia mogły by się przydawać w innych sytuacjach. Ciekawie by było, gdyby jednostka ulepszona traciła niektóre umiejętności podstawowej... No dobra, troku przesadzam ;) .
Trang Oul (cytat):
(...)A co z ulepszeniem Czerwonych do Czarnych? Uważam, że do smoków to pasuje, bo skóra może przecież pociemnieć(...)
No tak, skóra ciemnieje, ale dochodzi do tego w specjalnym budynku...
___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 23 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Enialis (cytat):
No tak, skóra ciemnieje, ale dochodzi do tego w specjalnym budynku...

Według mnie skóra ciemnieje dlatego, że smok staje się dorosły (wcześniej był młodszy), ale pogorszenie to rzeczywiście musiałoby się odbywać w budynku albo najlepiej czarem, żeby nie trzeba było iść na koniec mapy i z powrotem do garnizonu.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 23 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A według mnie pomysł jest na pierwszy rzut oka niezły. O komplikacjach techniczno-logicznych pomyślimy później. Pomysł powędrował do całego WoG Teamu.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 23 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
O komplikacjach techniczno-logicznych pomyślimy później.

Według mnie to byłoby zbyt skomplikowane i tak naprawdę zbędne, bo trzeba by przekolorować większość jednostek. Przykład - Centaur (zmiana koloru), Żywiołak ognia (zmiana ognia w energię elektryczną), Piekielny ogar (wyrastają dodatkowe głowy) itd. Nawet gdyby dało się to poprawić, to większość graczy wolałaby wszystko po staremu.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 23 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nikt nie ma zamiaru przekolorowywać istniejących jednostek. Jeśli pomysł przejdzie, to po prostu zwyczajnie będzie można zamienić jedną formę jednostek w drugą, a cała możliwośc będzie - jak zawsze - opcjonalna.

To i tak czyste spekulacje.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 23 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jeżeli pogarszanie jednostek znalazłoby się w 3.59, to niech to będzie faktyczne pogarszanie a nie zastępowanie jednostek. Automatyczne ulepszanie jednostek poziomu 7 do 8 polega na zastępowaniu starych nowymi i przez to jednostka traci całe doświadczenie. Dobrze by było, gdyby nie popełnić tego samego błędu.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Addzio



Dołączył: 2 września 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

W zasadzie w nowym wogu pojawiło sie kilka nowych fajnych jednostek.Nie ściągnełem sobie zpolszczenia ,więc mówie po angielsku.np.Sylvan centaures to szare elfy osadzone na bojowych centaurach,a sorcerers to połączenie czarodzieja i czerwonej driady.Ogółem ok> 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 24 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kiedyś o to zapytałem ale gdzieś zginęło w tłumie.

Czy istnieje możliwość powiększenia pola bitwy. Po tym jak można rozdzielać jednostki na mniejsze stosy robi sie dość ciasno. Teoretycznie może być samych jednostek plus giermek i dowódc 32 na polu bitwy (dla obu graczy) plus machiny i jednostki przyzwane. Niedługo będzie ciężko się ruszyć.

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 25 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

DevilOkO (cytat):
Czy istnieje możliwość powiększenia pola bitwy?

Wydaje mi się, że rozmiar pola walki jest zakodowany w grze, tak jak rozmiary map. Bez znajomości kodu źródłowego taka zmiana jest niemożliwa.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 25 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

ja myślę że można to obejść zmniejszając wielkość heksów i zwiększając ich ilość ale głowy nie dam sobie uciąć
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 25 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jestem absolutnie pewien, że w obecnej chwili jest to zdecydowanie niemożliwe do zrobienia bez dostępu do kodu źródłowego.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Yavor



Dołączył: 25 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ełk

Wysłany: 26 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kilka moich propozycji. Napisałem już posta do tematu "Komu sie nie podoba WOG" w dziale o Homm3. Ale bez wniku. Chodzi mi o kilka drobiazgów. Skoro wydany został patch z numerkiem 3.59 (właśnie sie tego dowiedziałem, a byłem przekonany że max to 3.58f) zamieście go i wydajcie patch polonizujący ;p . Nie wiem czemu, ale na oficjalnej stronie WOG znajduję tylko 3.58f. Co do miasta neutralnego - to rzeczywiście jest taki projekt - bynajmniej nie podoba mi się on, bo bazuje całkowicie na którymś z innych miast. Możnaby się było przecież pokusić o coś zupełnie nowego. Jestem ciekaw czy NWC zainteresowało się trochę WOG-iem. Gdyby im zależało na dobrym proklamowaniu ciągle jeszcze prziecież popularnej Homm3, mogliby współpracować z twórcami WOG-a. Wiem że w sumie są zajęci Homm5 no ale może jednak...
___________
Jeśli mam dziś zły dzień, to znaczy, że zaraz inni też będą taki mieć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Yavor (cytat):
Skoro wydany został patch z numerkiem 3.59 (właśnie sie tego dowiedziałem, a byłem przekonany że max to 3.58f)


Nie, nie został - to jest temat, w którym gracze mogą przedstawiać swoje propozycje do wersji 3.59.

Cytat:
... wydajcie patch polonizujący ;p .


Jakie to banalne i proste :P. Sam spróbuj coś 'wydać', to zobaczysz, że o wiele łatwiej jest mówić innym co mają robić. Poza tym - nie uważało się na angielskim? ;)

Cytat:
Co do miasta neutralnego - to rzeczywiście jest taki projekt - bynajmniej nie podoba mi się on, bo bazuje całkowicie na którymś z innych miast. Możnaby się było przecież pokusić o coś zupełnie nowego.


Oczywiście! Potrzeba do tego "tylko" zastępu profesjonalnych grafików, programistów i ok. 1500 klatek animacji - to przecież nic takiego....
Inaczej mówiąc - obecny skrypt prawdpodobnie na długo, a może i na zawsze będzie najlepszą możliwą 'symulacją' nowego miasta.

Cytat:
Jestem ciekaw czy NWC zainteresowało się trochę WOG-iem.


Po pierwsze: NWC już nie istnieje.
Po drugie: Jego byli członkowie mają teraz nowe posady i nie mają czasu na angażowanie się w jakiekolwiek 'fanowskie' projekty
Po trzecie: Ubisoft zdawał się mieć zainteresowanie WoGem, ale jakoś od roku już nie daje znaku życia.

Cytat:
Gdyby im zależało na dobrym proklamowaniu ciągle jeszcze prziecież popularnej Homm3, mogliby współpracować z twórcami WOG-a.


Jasne! Genialny pomysł! Pomińmy kwestię braku czasu, braku kodu źródłowego, praw autorskich, kontaktu z członkami NWC, przejęciu praw przez Ubisoft i nie ma żadnych przeciwskazań :)

Cytat:
Wiem że w sumie są zajęci Homm5 no ale może jednak...


no więc nie.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Yavor



Dołączył: 25 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ełk

Wysłany: 26 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm...
Co do NWC to z pokorą przyznaję ci rację. Czytałem już niegdyś w CDA o końcu dalszego istnienia NWC.
Co do reszty.
Nie można wątpić w zdolności grafików i koderów :P . Mówłem, że fajnie byłoby gdyby ktoś wymotał nowy zamek, przy czym oczywiście zdaję sobie sprawę, że robią to amatorzy i dla nich jest to większy wysiłek niż dla grafików/koderów z ś.p NWC.
Co do patcha 3.59 - mój błąd (znowu hehe) narobiliście mi nadzieji :)
A polonizacja - w miare upływu czasu jest do zrobienia, nikogo nie ponaglam, zapytałem się orientacyjnie.

___________
Jeśli mam dziś zły dzień, to znaczy, że zaraz inni też będą taki mieć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 stycznia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Yavor (cytat):
Nie można wątpić w zdolności grafików i koderów :P .


To nie wątpliwości, ale realna ocena sytuacji. Powiedzmy, że istnieje jakiś cień szansy na to, że kiedyś się uda, ale raczej nie przed 3.59. Zarezerwowałbym minimum rok czasu, o ile wogle.

Cytat:
A polonizacja - w miare upływu czasu jest do zrobienia, nikogo nie ponaglam, zapytałem się orientacyjnie.


Jasne, że do zrobienia - wszystko jest do zrobienia, zwłaszcza, że Avatar już przecież wersję beta dla 3.58F przygotował, ale na przyszłość polecałbym nie używać trybu rozkazującego.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2 lutego 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Moje propozycje na nowe czary:
1. Dezintegracja (poz. 5 Powietrze) - zadaje obrażenia równe (MOC*100+200-bez magii pow. albo poziom podst./MOC*125+400-poz. zaawan./MOC*150+600-poz. mistrz.). Zdezintegrowany oddział nie może być ożywiony, wskrzeszony ani złożony w ofierze przed końcem bitwy. Animacja - rozsypująca się ręka.
2. Ręka śmierci (poz. 5 Ziemia) - zabija (MOC*0,5/MOC*1/MOC*1,5) jednostek z oddziału, ale nie mniej niż 1. Działa na WSZYSTKIE istoty żywe. Animacja - kościana łapa dotykająca jednostkę.
3. Piorun kulisty (poz. 3 Powietrze) - piorun kulisty pojawia się w wybranym miejscy i leci prosto przez całe pole bitwy w wybranym kierunku raniąc wszystkie istoty po drodze. Zadaje takie obrażenia jak czar Błyskawica. Animacja - iskrząca się kula.
4. Błędny ognik (poz. 1 Ogień) - w wybranym miejscu pojawia się mała kula ognia o rozmiarze 1 pola. Po każdej akcji jednostki bohatera i wroga przesuwa się o jedno pole w losowym kierunku. Jeżeli trafi na istotę, rani ją i znika.
5. Trucizna (poz. 3 Woda) - zatruwa jednostkę. Animacja - jak zatrucie Wiwerny.
6. Trujący atak (poz. 3 Woda) - jednostka ma 50% szans na zatrucie wroga. Animacja - miecz pokryty zieloną ociekającą cieczą.
7. Kradzież zaklęcia (poz. 3 Powietrze) - zabiera wybranej jednostce wroga dobroczynne zaklęcie i przekazuje je wybranej jednostce sojuszniczej.
8. Kradzież wszystkich zaklęć (poz. 5 Powietrze) - zabiera 1 wrogowi/1 wrogowi/wszystkim wrogom wszystkie zaklęcia dobroczynne i przekazuje je losowo wybranym sojusznikom.
9. Skamienienie (poz. 4 Ziemia) - zamienia wybraną jednostkę w kamień na (MOC*1/MOC*2/MOC*3) tury. Animacja - jak zamiana w kamień Bazyliszka.
10. Zwierciadło bólu (poz. 5 Ogień) - jeżeli jednostka zostanie zaatakowana, atakujący otrzymuje obrażenia w ilości (25%/50%/75%)*tyle, ile sam zadał. Czar różni się tym od Tarczy ognia, że oddaje obrażenia fizyczne, a nie od ognia. Animacja - popękane lustro.
11. Smocza siła (poz. 5 Ziemia) - zwiększa życie i obrażenia wybranej jednostki o (25%/50%/75%). Jednostka otrzymuje takie premie jak smoki. Czar nie działa na smoki.
12. Ożywienie martwych (poz. 5 Ziemia) - Ożywia nieumarłych ze zwłok istot żywych. Jeżeli nie posiadasz umiejętności Nekromancja, to ożywia Szkielety, jeżeli masz na poz. podst. - Zjawy, poz. zaawan. - Wampiry, poz. mistrz. - Lisze. Czar ożywia [(MOC*20/MOC*30/MOC*50):(punkty życia Szkieletu/Zjawy/Wampira/Lisza)] nieumarłych. Jeżeli czar zostanie rzucony na zwłoki żywego smoka, to ożywia nieumarłe smoki (Kościany/Upiorny/Krwawy/Drakolicz). Ożywia [(MOC*20/MOC*30/MOC*50):(punkty życia Kościanego smoka/Upiornego/Krwawego/Drakolicza)] nieumarłych smoków. Czar nie może być rzucony na zwłoki żywiołaków, nieumarłych, maszyn ani innych nieżyjących istot.
13. Naprawa (poz. 3 Ogień) - leczy istoty mechaniczne (machiny bojowe, Golemy, Gargulce, Kryształowe smoki).
14. Odbudowa (poz. 3 Powietrze) - naprawia mury miejskie, bramę albo wieże w (2/3/4) miejscach. Animacja - układające się cegły.
15. Wieczny obrońca (poz. 3 Woda) - Zwiększa obronę kosztem ataku, działa jak jak Szał, tylko że odwrotnie. Oba czary likwidują się nawzajem tzn. jeżeli jednostka będzie pod działaniem Szału i rzucimy na nią Wiecznego obrońcę, to jej atak i obrona wrócą do stanu początkowego, a jednostka nie będzie pod działaniem żadnego z tych czarów. Czar działa dopóki jednostka nie zostanie zaatakowana, po zranieniu czar przestaje działać.
16. Neutralność (poz. 4 Woda) - jednostka nie może atakować ani być atakowana.
17. Krwawy szał (poz. 5 Ogień) - rzuca na wszystkie jednostki bohatera i wroga czary Berserk, Żądza krwi i Szał.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 lutego 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Słyszeliście to: http://www.forumplanet.com/StrategyPlanet/homm/topic.asp?fid=4166&tid=1591172 ?

W patchu 3.59 (w przyszłości) będzie nowy zamek. Pan Slava, czyli ten, który jako pierwszy zajął się modyfikacją H3 na dużą skalę i zarazem ojciec WOGa na pewnym rosyjskim forum udostępnił kilka ciekawych faktów nad czym obecnie pracuje WOG Team. Link powyżej to inne forum, po angielsku, ale też ten temat jest poruszony.
Na razie wiadomo:
:arrow: 10-siąty zamek będzie zamkiem pustynnym, wzorowanym na kulturze starożytnego Egiptu
:arrow: co do zamku to nie jest niewykluczone, że jakiś by mógł się pojawić jeszcze w patchu 3.58f, ale on zastępywałby jakiś istniejący i dawał możliwość rekrutacji rednostek neutralnych
:arrow: jedna z jednostek, która została zaprojektowana to jeździec na wielbłądzie; ten obrazek, to na razie wstępny projekt i nie ma na nim m.in. włąsnie wielbłąda; w każdym razie była by to jednostka 2-go poziomu
:arrow: inną jednostką będzie Anubis (człowiek, czy coś ludzkiego z głową szakala); będzie to jednostka wysokopoziomowa, na polu bitwy zamiast poruszać się będzie się teleportowała (także istnieje jeden artwork, ale nie sugerować się - to jeszcze nie jest finałowy wygląd jednostki)

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 7 lutego 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

ech......... wiedziałem, że tak będzie.....

na ten post wyżej proszę nie zwracać wogle uwagi, albo, jeżeli już musicie, wstawić w odpowiednie miejsca słowa "projekt", "nic od WoG Teamu", "brak poważnych prac", "być może kiedyśtam", "brak rozpracowania kodu gry odpowiedzialnego za dodanie nowego miasta", "bardzo niepewne"..... itd....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 8 lutego 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Wybaczcie ale wszystkiego tu nie mogłem przeczytać :wink: strasznie się rozrósł ten temat (staram się o oczy dbać ). Nie wiem więc czy moja propozycja się nie powtórzy :(

Skoro można tu zgłaszać pomysły i propozycje to ja mam właściwie 2 pomysły...

1) Zawsze w h3 denerwowało mnie to że magia powietrza i ziemi była lepsza od pozostałych . Proponuję więc skrypt który zmieniałby czary dimension door i town portal na czary ”wszystkich magii” . Takimi czarami już są Visions i magic arrow . Taka operacja wyrównałaby różnice między magiami :wink: A i gracze częściej sięgaliby by po inne magie niż earth czy air

Jeszcze jedna sprawa : skrypt który automatycznie ustawiałby określone czary graczom ludzkim w ich startujących zamkach . Czyli że na pewno pojawią się w ich mage guild‘ach . Np. town , dimension , czy też resurect .. Skrypt ten byłby urozmaiceniem dla gier multiplayerowych.

2) W h4 podobały mi się specjalności takie jak summoning , nobility .. Czy można by je przenieść jakoś do WoGa ?? Wyglądało by to tak że herosi mieliby taką główną specjalność dodatkową z którą zaczynają grę ... Tu dla Necro trzebaby przenieść Necromancy w to nowe miejsce ... Dla Rampartu byłby summoning .. Dla Inferno jakaś demonologia ... Dla castle nobility ... Dla reszty nie wiem co by mogło być :)


Można by to i prościej rozwiązać : Po prostu na starcie bohaterom pozmieniać umiejętności na te już nieco zmodyfikowane ( podwyższone takie jak np. Estetes produkujące więcej kasy i surowce ) w WoGu tak by z nimi zaczynali...
Necropolis – tu nic się niezmienia Necromancy
Castle –każdy Heros zaczynałby z Estetes
Rampart –każdy Heros zaczynałby z Eagle eye
Tower -każdy Heros zaczynałby z Learning
Dungeon –każdy Heros zaczynałby z Scouting
Inferno–każdy Heros zaczynałby z Mysticizm
Stronghold , Fortress –każdy Heros zaczynałby z Resistance
Conflux –każdy Heros zaczynałby z Scholar lub Sorcery ... nie wiem co lepiej pasuje ...

Oczywiście te skille powinny być wyłączone dla innych zamków tak by herosi mogli tylko z nimi zaczynać grę a nie mogli się ich nauczyć w trakcie gry ...

Pojawiłby się mały problem np. Thorgrim w Ramparcie ma specility resistance a ta zdolność jest zarezerwowana dla Stronghold lub Fortress ... Cóż dopuściłbym takie wyjątki ale Thorgrim oczywiście powinien jak każdy heroes z Ramparta zaczynać również z Eagle Eye ...

3) Wiem miały być tylko 2 sprawy :oops: ... Przydałaby się opcja osłabienia Zdolności Commandera z Inferno ... Grałem ze znajomkiem w XL-kę gdzie było pełno 7 poziomowych stworzeń .. i cóż ... Parę razy trafił na walkę z setką diabłów i trochę ten Sukkub mu za dużo charmem przeciągnął na jego stronę :( ... Zdecydowanie zdolność Sukkuba jest nieco za dobra ... może te jednostki mogłyby się przyłączać tylko na czas jednej walki ???
Wiem że Commanderów można wyłączyć ale polubiłem ich :wink:

Teraz wszystko zależy od przychylnego spojrzenia na te propozycje Acid Dragona :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.