Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-18 21:19:55
Autor Wiadomość
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Mam propozycję na nowy czar :D , wątpie żeby został on wprowadzony, ale pomarzyć mozna :D . Ten czar nazywałby się burza i po jego rzuceniu co turę losowa jednostka(wroga lub przyjazna) obrywa piorunem, ilość piorunów zależeć będzie od poziomu magii powietrza: brak-1, podstawowy-2, zaawansowany-3, expert-4. Siły nie podaję bo jeśli ktoś zdecydowałby się wprowadzić ten czar to sobie sam to ustali :P .
Fajny pomysł czar łatwy do zrobienia za pomocą ERM (tam znajdziesz odpowiedź właściwą na ten post).
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To nie spradliwe!!!Goryncze są poł-hydra pół-zielony smok!!!
A więc pół-Złe poł-dobre!!!
To czemy anioł śmierci nie mógłby być jak Gorynycz jest???
Czekam...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
To nie spradliwe!!!Goryncze są poł-hydra pół-zielony smok!!!
A więc pół-Złe poł-dobre!!!
To czemy anioł śmierci nie mógłby być jak Gorynycz jest???
Czekam...


Hydra niejest jednostką ani dobrą ani złą :P . To czy aniołśmierci bedzie wprowadzony zależy tylko od twórcó :P ,a z tego co mi wiadomo na wielu mapkach aniołami śmierci nazywa sie Smoki cienia(Upiorne smoki jak kto woli :P )

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Anonymous (cytat):
To nie spradliwe!!!Goryncze są poł-hydra pół-zielony smok!!!
A więc pół-Złe poł-dobre!!!
To czemy anioł śmierci nie mógłby być jak Gorynycz jest???
Czekam...


Hydra niejest jednostką ani dobrą ani złą :P . To czy aniołśmierci bedzie wprowadzony zależy tylko od twórcó :P ,a z tego co mi wiadomo na wielu mapkach aniołami śmierci nazywa sie Smoki cienia(Upiorne smoki jak kto woli :P )

No ale Hydra jest w zamku ze złej siły(chba :lol: )czyli ze złego miasta...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 20 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hydry należą do "neutralnych" jednostek bo do takich należą zamki Tatali i Krewlodu :twisted: :twisted:
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

po pierwsze: hydry są neutralne, nie złe.
po drugie: smoki z reguły także są neutralne (to, że ktoś umieścił je w zamkach Rampart wcale nie oznacza, że są dobre - po prostu mają wspólne cele z ludnością elfów)

Po trzecie: gorynycz nie jest ani pół to, ani pół to - jest zupełnie inną jednostką, a jedynie DO JEGO ANIMACJI wykorzystano klatki zielonego smoka i hydry, żeby oszczędzić nieco pracy twórcow WoG Teamu. Gorynycz tak naprawdę jest zupełnie inną jednostką (pochodzącą z rosyjskich legend bodajże), która nie ma zbyt dużo wspólnych cech charakteru ani ze smokami, ani z hydrami.
Tak więc gorynycz nie tylko nie jest pół hydrą i pół smokiem, ale nie jest ANI hydrą ANI smokiem i przy okazji - jest całkowicie neutralny :)

po czwarte - NAWET gdyby gorynycz był pół-smokiem pół hydrą (a podkreślam, że nie jest) to jeszcze wcale nie znaczy, że jest dobry czy zły.

po piąte: Nawet gdyby pomysł był dobry (a nie jest) i gdyby jakakolwiek inna jednostka była pół-taka-pół-inna (a nie ma) i nawet jeśli nie zagmatwałoby to porządku w jednostkach (a zagmatwałoby) i nawet jeżeli nikt nie byłby przeciwny (a takich osób sporo by się znalazło sądząc po tym, że były sprzeciwy dot. chociażby ducha behemota) TO NAWET wtedy jest to po prostu niemożliwe do zrobienia. Jednostki w HoMM3 mogą być trzech rodzajów - dobre, złe i neutralne. Innych po prostu stworzyć się NIE DA. Żadne połowiczne kombinacje nie wchodzą w grę.

po szóste: Nie jestem zbyt mocno związany z WoG Teamem, ale jestem pewien, że ludzie z teamu mają lepsze plany i pomysły niż jakieś pół-to, pół-tamto :P. Podsumowując - pomysł z aniołem śmierci jest kiepski i nie zostanie wykorzystany, chyba, że jakiś twórca WoGa dostanie nagłego napadu głupoty :P

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
(...)po piąte: Nawet gdyby pomysł był dobry (a nie jest) i gdyby jakakolwiek inna jednostka była pół-taka-pół-inna (a nie ma) i nawet jeśli nie zagmatwałoby to porządku w jednostkach (a zagmatwałoby) i nawet jeżeli nikt nie byłby przeciwny (a takich osób sporo by się znalazło sądząc po tym, że były sprzeciwy dot. chociażby ducha behemota) TO NAWET wtedy jest to po prostu niemożliwe do zrobienia. Jednostki w HoMM3 mogą być trzech rodzajów - dobre, złe i neutralne. Innych po prostu stworzyć się NIE DA. Żadne połowiczne kombinacje nie wchodzą w grę.(...)

No,prawde że Duchy Behemotów jest pół duch i poł behemot!!!
Ale w imieniu mnie i moich kumpli(z klasy co lubią WoGa i mają go wgrane) domagają się aby ktoś(polak) powiedział WoG Team aby wprowadzili Yeti i Anioła Śmierci!!!bardzo cię proszę!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czy zrobi ktoś spolszczenie do nowego woga???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Czy zrobi ktoś spolszczenie do nowego woga???


Tak. Zrobił to prześwietny Avatar z pomocą Nor-Beer-Ta.
do ściągnięcia z Działu WoG w Jaskini Behemota:
http://wog.heroes.net.pl/download/download_pliki.php

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
No,prawde że Duchy Behemotów jest pół duch i poł behemot!!!
Ale w imieniu mnie i moich kumpli(z klasy co lubią WoGa i mają go wgrane) domagają się aby ktoś(polak) powiedział WoG Team aby wprowadzili Yeti i Anioła Śmierci!!!bardzo cię proszę!!!


ech.. znów mylisz pojęcia - Gorynycz nie jest pół-smokiem, pół-hydrą - nie jest ANI smokiem, ANI hydrą... natomist duchy behemotów też nie są pół-duchami i pół-behemotami. Są JEDNOCZEŚNIE i w CAŁOŚCI i behemotami i duchami. Tu także nie ma żadnych połówek... Kontrowersje dotyczyły czego innego - Jeżeli te behemoty są także duchami, to teoretycznie powinny być nieumarłe (tzn - zerowe morale, obniżać morale, niewrażliwe na ataki czarów umysłu...itd).

Skoro prosisz, dobrze, podsunę te pomysły, ALE wiedz, że na każde takie zawołanie WoG Team prawie zawsze odpowiada tak samo. Albo "pomysł nie jest zbyt dobry, żeby zaistnieć", albo "w takim razie narysuj te 100 klatek animacji, przyślij do nas, a my ocenimy - jeśli będzie dobry to wejdzie do gry."

odpowiedź dostaniesz, jak tylko któryś z członków Teamu odpowie...

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Tak. Zrobił to prześwietny Avatar z pomocą Nor-Beer-Ta.
do ściągnięcia z Działu WoG w Jaskini Behemota:
http://wog.heroes.net.pl/download/download_pliki.php
Ale mi chodzi o wersje 5.8 spolszczenie np. Sorcercerss to będzie pisało według angielskiego i polskiego Wiedźma!!!
To czy bądzie???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Ale mi chodzi o wersje 5.8 spolszczenie np. Sorcercerss to będzie pisało według angielskiego i polskiego Wiedźma!!!
To czy bądzie???


HAHAHA!... dobre - najpierw musielibyśmy mieć CO tłumaczyć :). Inaczej mówiąc - patcha 3.58 jeszcze nie ma, a my (w tym Avatar) nie mamy jeszcze pojęcia jakie teksty tam się znajdą. Gdy patch 3.58 się ukaże, to (mam nadzieję) będzie można stworzyć po jakimś czasie nowego patcha polonizującego. Proponowałbym zadać to samo pytanie za kilka miesięcy :).

PS. A sorceress to na pewno nie wiedźma :). Jeśli znowu będę mógł wtrącić swoje trzy pazury do polskiej wersji to dopilnuję, coby Sorceress nazywała się Czarodziejką lub podobnie :). (Wiedźma po angielsku to witch).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 22 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź od WoG Teamu nadeszła.

W tłumaczeniu brzmi ona tak:

"Generalnie nie można nic zrobić w związku z propozycjami nowych jednostek gdyż mamy tylko dwóch artystów-grafików, którzy są mocno zajęci swoją codzenną pracą {zawodową} (nie mającą nic wspólnego z grafiką). Oboje są całkiem dobrzy, ale żaden z nich nie pracuje jako profesjonalny grafik, toteż najczęściej przerabiają i wykorzystują różne rzeczy {do nowych projektów, animacji} (chcociaż wydaje mi się, że praca Dieter'a jest jakoś związana z grafiką). W każdym razie, czasem pytamy się czy mogliby zrobić dla nas kilka rzeczy, ale jak dotąd prawie wszystkie nowe jednostki, które wykonali są ich własnymi wyborami. Często zdarza się, że zaczynają pracować nad jakąś jednostką, ale nie kończą pracy, gdyż okazuje się, że stworzenie jej jest technicznie zbyt trudne, a jednostka nie wygląda dobrze lub po prostu nie są zadowoleni z rezultatów lub też jest to zbyt czasochłonne, aby skończyć prace.

Więc, podsumowując, można sugerować i proponować nowe pomysły, ale najprawdopodobniej nic z nich nie wyniknie. (chociaż, nigdy nic nie wiadomo!)

Czarodziej Fnord"


A więc inaczej mówiąc - zostawmy obmyślanie nowych jednostek twórcom, którzy wykorzystują tylko najlepsze pomysły i bardzo rzadko kiedy sugerują się zachciankami innych. Gdyby tak każdy wyskoczył z pomysłem "ja kcem anioła śmierci! a ja teletubisia!" to nic by z tego nie wyniknęło. Swoje pomysły można mieć, można mieć nadzieję na ich realizację, ale oświadczam, że więcej takich bzdur do WoG Teamu wysyłać nie będę - ludzie tam naprawdę mają co robić. Nie oznacza to jednak, że nigdy nie pomogę w przekazaniu jakiegoś naprawdę dobrego pomysłu, ale do tej pory zrobiłem to chyba tylko raz. (a pomysł był naprawdę dobry i być może jest jakaś szansa na realizację)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 22 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon: a jeśli te czary nad którymi ostatnio duzo myslimy będą dobre to wyslesz je do WOG teamu?? Oczywiście na mapce żeby odrazu zobaczyć jak działają :D
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 22 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Cóż - skrypty (a pod takową postacią bylyby te czary) stanowią nieco oddzielną kategorię - te można właściwie na oficjalnym forum WoG przedstawiać zawsze i bardzo rzadko zostają bez odpowiedzi. JEDNAK jeszcze rzadziej wchodzą do WoGa z takiej to przyczyny, że nie wystarczy stworzyć skrypt, aby był możliwy do załączenia w WoGu - tenże skrypt musi być jeszcze kompatybilny ze WSZYSTKIMI innymi (czyli coby po jego uruchomieniu i mieszaniu z innymi skryptami np. za pomocą WoGifikacji nie powstawały jakieś błędy), a za skrypt kogoś innego autorzy się raczej nie wezmą - ci, którzy próbowali skryptów, lub po prostu programowania wiedzą, jak trudno połapać się w programie czy skrypcie kogoś innego.

Oczywiście, jeśli ktoś nie zna angielskiego, czy po prostu nie chce zaistnieć na forum WoG może liczyć na to, że przedstawię jego skrypt szerszej publice - jednak w pewnym sensie podobnie, jak w wypadku jednostek - szanse na jego wejście do gry są niewielkie.... Oczywiście, każdego da się kiedyś zmiękczyć :P - toteż gdyby skrypt był NAPRAWDĘ dobry, dopracowany i kompatybilny - to szanse się zwiększą :)

Jednak osobiście wydaję mi się, że taki skrypt miałby większe szanse być znanym i lubianym, jeśli zaistnieje w postaci ciekawej MAPY, którą można zamieścić chcociażby w cenionej na całym świecie Krypty Map w Jaskini.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 22 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon: Ten skrypt powinien być kompatybilny bo do tych artefaktów nie ma jeszcze przypisanych żadnych skryptów. A co do mapki to zacznę ją robić kiedy dostanę więcej informacji o niej :) jak ma mniej wiecej wyglądać.
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 23 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Acid Dragon: Ten skrypt powinien być kompatybilny bo do tych artefaktów nie ma jeszcze przypisanych żadnych skryptów. A co do mapki to zacznę ją robić kiedy dostanę więcej informacji o niej :) jak ma mniej wiecej wyglądać.
Aby skrypt był kompatybilny nie, to nie chodzi tylko o to, że do jakiegoś artefaktu nie mam przypisanego innego skryptu, tylko o to, aby wykorzystane w nim zmienne, flagi i funkcje nie nachodziły na zmienne flagi i funkcje innych skryptów, tzn. zeby nie uzywac juz wykorzystanych w/w, gdyż to mogłoby spowodować błędne działanie skryptów, a nawet wieszanie się lub wychodzenie WoGa do Windy.
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A tak w ogule jak chcesz to postaram się zrobić sto kratek,ale robienie z nich gifów to już nie moja sprawa!!!
To sprawa co i jak(statystki napisze) WoG Teamu!!!
Jak stwoże te klatki to podam wam mój E-Mail i podziele to na:Atak,odrona itp.(Oczywiście animacja!!!)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ran



Dołączył: 9 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Welnin

Wysłany: 26 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

ja i kolega z klasy opracowalismy kilka pomysłow do 3.58 tylo nie wiemy czy i gdzie mozna wyslac te propozycje gosciom z WOG Team. Wsrod tych opracowan pojawia sie jednostki typu: Fallen Angel, Frozen Dragon, Ametyst Dragon. Zamiast Fallen Angel moze byc Angel of Darkness, ale ustalilismy, ze lepiej brzmi Fallen - upadły. Mamy opracowane ich wyglądy, umiejętnosci, parametry. Mamy tez pomysly na jednostki 9 poziomu, a bylyby to bogowie. Są tez inspiracje z Xeny ;). Warrior Princeses oraz Amazones :), czyli Xena i Gabrysia.
___________
Welnin, nigdy Was nie zapomnę...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie tak dawno, na oficjalnym forum WoG, Acid Dragon rozpoczął bardzo ciekawą dyskusję, dotyczącą możliwości wykorzystania grafik i animacji potworów z Might & Magic na potrzeby WoG'a.

Temat jest na tyle ciekawy, że w Krainie WoG przygotowaliśmy małą galerię potworów z M&M właśnie (i innych). Naszym zdaniem jednostki te idealnie wpasowałyby się klimatem i stylem rysowania w WoG'a, oszczedzając przy tym grafikom z H3.5 Teamu wiele pracy.

Co Wy sądzicie o tym pomyśle?

Galerię zobaczyć można tutaj: http://wog.heroes.net.pl/galeria/galeriaMarzen.php

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Eartless



Dołączył: 18 czerwca 2003
Posty: 164
Skąd: okolice Torunia

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Pomysł jest przedni. Jeśli sposób animacji jest podobny jak nie identyczny to nic nie powinno stać na przeszkodzie, żeby go wcielić w życie!!!

Osobiście bardzo bym się ucieszył, gdybym w nowym WoGu znalazł zupełnie inne jednostki, a nie chodzi tu tylko o nazwę... Obecnie wiele jednostek jest poprostu kopią innej ze zemienioną lekko kolorystyką, ale gdyby wprowadzić te z M&M to świat nabrałby takich ruieńców, że hoho :p

Panowie zatem do dzieła. Stwórzcie animacje i ślijcie ją jak najszybciej w kierunku WoG Teamu, a na pewno odpowiedz będzie twriedząca....

___________
Mój numer gg: 697328

"Coś się kończy, coś się zaczyna"

A.Sapkowski
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Eartless (cytat):
Pomysł jest przedni. Jeśli sposób animacji jest podobny jak nie identyczny to nic nie powinno stać na przeszkodzie, żeby go wcielić w życie!!!

Osobiście bardzo bym się ucieszył, gdybym w nowym WoGu znalazł zupełnie inne jednostki, a nie chodzi tu tylko o nazwę... Obecnie wiele jednostek jest poprostu kopią innej ze zemienioną lekko kolorystyką, ale gdyby wprowadzić te z M&M to świat nabrałby takich ruieńców, że hoho :p

Panowie zatem do dzieła. Stwórzcie animacje i ślijcie ją jak najszybciej w kierunku WoG Teamu, a na pewno odpowiedz będzie twriedząca....

heroes.duke.org.pl/wog/galbet.htm
Tam jest wersja beta i każdy pewnie by chciał żeby tak wyglądał Antychryst czy nowa jednostka Yeti???
Radze dodać do ulubionych i przekreślić wszystko. Tam będą inne obrazki z bety np. Smętny Książę miał być ale zamienili go na Kapłana Wojny itp. itd.
Zapraszam do odwiedzin (gdyby co, ta strona nie jest moja) !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To prowokacja!!!!!!!!!...... ale podoba mi się :)

Dobrze, wyjaśnijmy kilka spraw. Po pierwsze: wszystkich mających nowe, genialne objawienia, chcących wysłać swoje pomysły WoG Teamowi dot. jednostek i NIE czytających wcześniejszych postów (Ran, w szczególności do Ciebie mówię ;) odsyłam do odpowiedzi WoG Teamu - żadne pomysły NIE będą realizowane, jeśli za tymi pomysłami nie idą grafiki.

Po drugie: Jednostki, które widzicie to tylko część z tych, jakie można wyciągnąć z MM. Pomysł nie jest mój ino Fuuzy'ego. Ja go w czyn przeniosłem i podałem wstępnie kilka zbiorów animacji. (TO jest właśnie ten jedyny pomysł, jaki przekazałem WoG Teamowi i sam się weń zaangażowałem). Tak więc, WoG Team ma większość, ale nie wszystkie, grafik potrzebnych do przeniesienia tychże jednostek do WoGa. Problem tkwi właśnie w tym "nie wszystkie", gdyż brakuje np. animacji obrony. Poza tym, trzeba jeszcze odpowiednio przetworzyć i pogrupować poszczególne klatki.
Jednostki Vassila raczej nie mają zbyt dużych szans wejścia do gry ze względu na nieco inną animację i pespektywę.
Szkice Beta ze strony Treuppa to dwa obrazki dzielące się na kategorie "beznadziejny" (mowa o Antychryście) i "dobry" (mowa o Yeti). Niestety autor tej jednej jedynej klatki z Yeti nigdy nie kontynuował prac. Takich pojedynczych klatek animacji jest dość sporo, o czym mozecie się przekonać w dziale WoG. Niestety mało kto, kontynuuje nad nimi pracę. Może nasz Saruman coś więcej zdziała ze swoim golemem?

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Duo



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Innocent

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon ma racje !!! Chociaż pomysł z jednostkami z M&M jest całkiem niezły. Ale tylko niektóre jednostki nadają sie do wdrożenia ich w gre, ponieważ wiele z tych jednostek jest już w grze (bandyci, drwale, magogi, ifryty), a inne nie pasują. To jednak może być nie dobre.

PS. Kryształ mógłby sie nazywać kryształowy golem :) ale to tylko moja skromna propozycja

___________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 27 października 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Do Galerii Marzeń dodaliśmy dwie nowe jednostki zaszykowane przez Thompsona.

Nowy Wilkołak już szczerzy kły na swoje ofiary - mi się bardzo podoba!

Thompson - dzięki za odzew i czekamy na więcej!


Gość (cytat):
E-Mail podam jak ktoś taki się pokaże w Jaskini!!!


E-maila nie trzeba - ale nick by się przydał :P

(dodane później)

Dzieki Adamowi K. w zbiorach Galerii podziwiać możemy także Zmutowane Zombie, Szkieleta Łucznika, Ojca Bogów, Jaskiniowca, Wilka, Lodowego Impa oraz Lodowego Demona!

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.