Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-18 11:13:49
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 25 listopada 2003     Discussed topics Odpowiedz z cytatem

This list describes the topics discussed in the Behemoth's lair community. Each topic has a link to a discussion (in Polish), each closed one has a link to a summary (in English).

:arrow: Should a hero participate in combat? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Creatures in towns: upgrades? choices? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: What graphics engine for H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Single or Multi? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The first artworks of H5 :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The World of HoMM V :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The castle siege (unofficial) :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: The adventure map :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How much tactics in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many RTS elements in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Technofantasy in Heroes? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many RPG elements in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many threads of economy in H5? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: What castles, and how many of them? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Armies and heroes :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Optimal screen resolution for the Heroes V game :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Upkeep costs for armies :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Number of slots in armies :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: How many creature levels? :idea: Discussion :idea: Summary
:arrow: Replenishing creature generators :idea: Discussion :idea: (started Apr. 24th)
:arrow: Fog of War :idea: Discussion :idea: (started May 4th)
:arrow: Scoring system :idea: Discussion :idea: (started May 10th)
:arrow: Movement of neutral armies :idea: Discussion :idea: (started May 17th)

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.