Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-25 19:54:45
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Witam!

Oto kolejna trzytygodniowa sonda Imperium Jaskini Behemota, której wynik zostanie przekazany Ubisoftowi.

Pytanie na dziś:

:arrow: W jaki sposób najchętniej grałbyś/grałabyś w Heroes V?

Może tak:

:?: Samodzielnie przeciw komputerowi. Zatem nacisk musi być położony na wysoką inteligencje komputerowych graczy.
:?: W kilka osób przy jednym komputerze. Nacisk na miłą grę wieloosobową.
:?: W kilka osób w sieci lokalnej lub internecie. Nacisk na dobrze rozwiązaną łączność.
:?: W wiele osób na dedykowanych serwerach. Pójście w stronę massive multiplayer game.
:?: Inaczej. Na przykład przesyłając ruchy e-mailem. A może jeszcze inaczej? Jeśli tak, to jak?

Wszyctkich odpowiadających na ankietę proszę gorąco o uzasadnianie swojego stanowiska. Komentarze i uzasadnienia są znacznie wartościowsze od liczbowego wyniku! Przez czas trwania ankiety temat bedzie przyklejony. Bardzo proszę o posty z rzeczowymi argumentami - im będą one wyższej próby, tym większa szansa na nasz wpływ na kształt Heroes V! Do wypowiadania się w tym wątku zachęcam także gości.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Wybór jest oczywisty - HoMM ze względu na swą unikatową formę turową po prostu się nie nadaje na Multiplayer. Tzn - oczywiście można grać, jeśli ktoś lubi czekać na swóch ruch do kilku minut przez kilka godzin, ale nie zmieia to faktu, że gra zawsze była i zawsze będzie wybitnie dla pojedynczego gracza. mam tylko nadzieję, że Ubisoft stanie na wysokości zadania i stworzy naprawdę dobrą sztuczną inteligencję, bo do tego czegoś z H4 pasuje jedynie słowo 'sztuczna'.

Oczywiście, chciałbym zobaczyć także tryb multiplayer i hot seat, ale dodatkowo. HoMM bez nich może się obejść, co widzieliśmy na przykładzie H4. Natomiast HoMM bez trybu single-player po prostu by nie istniało.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

pytanie jest wyjątkowo perfidne :P

bo to nie jest wcale coś za coś!!!

rozważmy:
jeśli gra nastawiona jest na samotników,
czyli ma dobre AI,
ale pewnie i siakieś mechanizmy gry online

stąd mamy gwarantowaną! przyjemność gry samotnie (AI stanowi siakieś wyzwanie) oraz gry online (żywy gracz zawsze stanowi wyzwanie!)

jeśli gra jest nastawiona na wręcz przeciwnie
czyli ma mechanizmy online

ale! :( ani AI nie jest tego warte by grać samotnie, ani rozgrywka online nie dorównuje grom typowo nastawionym na masówke w sieci...

no po prostu w szachy gra się ze sqpieniem godnym pochwały :P
a pośpiech to jest wskazany przy łapaniu pcheł!

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Myślę, że gra powinna byc tworzona z myśla o pojedynczym graczu a inteligencja "sztuczna" i tak zawsze będzie gorsza niż żywy przeciwnik :D

Jednak tylko stworzenie grywalności dla pojedyńczego gracza moze przynieść sukces na to powinno się kłaść największy nacisk, bo co za sens jest stworzyć gre która nadaje sie tylko do multiplajera a pojedyńczo zagrać się nie da (bo nie ma sensu lub nie da się wogóle) nie każdy ma też możliwość grania przez sieć.

Multiplajer OK ale przedewszystkim singleplajer :)

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Jestem za pojedyńczym graczem - najważniejsze to dobra AI i rozbudowane, długie kampanie. Najlepiej też (IMO) aby NIE było regulacji poziomu trudności w kampaniach - niech mapa będzie tak trudna jak autor zadecydował, a nie żeby nawet najcięższa mapa po drobnym przesunięciu suwaka stała się banalnie prosta. Przypominam, że to tylko moje zdanie.

Zresztą uważam też, że kampanii powinno być więcej, a mniej pojedyńczych scenariuszy - wszakże zrobienie tych trwa dużo krócej i gracze mogliby sami po przetestowaniu gry tworzyć odpowiednie mapy dla wielu graczy, które w wielu przypadkach trafiłyby w gusta graczy.

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Tylko dla samotnikow!! Nie chce aby stalo sie to co z AI z Heroes VI. Jak dla mnie bylo za latwo, chyba ze wrogowi dawalo sie wiecej zamkow itp. Nie mowie ze nie ma byc opcji dla kilku graczy ale pojedyncza gra z madrym komputerem to podstawa.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

A ja, gdybym mógł głosować (a nie mogę, dopóki nie naprawicie systemu przyznawania kluczy...) zagłosowałbym na Multiplayer. Chodzi mi o hot seat, przy trójce sprawdzało to się świetnie! Jednak single to podstawa HoMM, więc na pewno chciałbym, aby postawiono na dobre SI kompa! I żeby to się przekładało na Multiplayer! Bo w trójce nawet na najwyższym stopniu trudności po góra sześciu porażkach wiadomo było, co robić. Są takie gry, w których można uczyć kompa taktyk. To byłoby świetne! A poza tym, jakby była taka możliwość zmiany systemu turowego na rzeczywisty... Powiedzmy co piętnaście minut zmieniałby się dzień...
HEIMDALL RAGNAROK
P.S. Tworzę system Heroes RPG! Zainteresowani proszę o kontakt:
heimdall456@gazeta.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Głosuję na opcję pierwszą, ponieważ turówka nie nadaje się za bardzo na grę multiplajer ze wzgledu na jej specyficzny charakter. HOMM-IV poszło (świadomie lub nie?) w tym kierunku i to już wystarczy, efekt takiego podejścia nad wyraz jest widoczny.
Osobiście stawiam na AI o bardzo wysokim poziomie wyższym niż wszystkie części herosów razem wzięte. Dlatego prace powinny skupić się przede wszystkim na dopracowanej do perfekcji sztucznej inteligencji. Przeciwnik komputerowy powinien nas zaskakiwać, a jego działania muszą być bardziej logiczne. Przeciwnik komputerowy powinien w perfidny sposób korzystać z magii, utrudniając nam życie chociażby stosowając zaklecia wymagajace większego przemyślenia i logiczności, mam tu na myśli, np.: "ruchome piaski", "koci refleks", "precyzja", "teleport", "przeszkoda", "zapomienie". Poprostu powinien wykorzystywać całą gamę dostępnych zaklęć i być niejako zawsze o krok do przodu. Ataki fizyczne jednostek przeciwnika powinny być trudne do przewidzenia, np. komputer nie powinien, atakować oślepionej uprzednio jednostki, czy tzw "jedynek" (pojedyńczych jednostek, które gracze używają jako "wabików") i wreszcie niech wywalą tego herosa spowrotem na konia bo to właśnie było powodem tak żenującej gry komputera:
- atakowanie w pierwszej kolejności bohaterów
- wrodzy herosi ginęli w walce z neutralnymi jednostkami

Dobra to tyle. Mój głos - opcja pierwsza!!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Ja tam po sieci nie grałem.........
Wiem tyle, że Heroes5 powinno mieć wielowątkową i porywającą fabułę (jak w Heroes3 lub w opowieściach fantastycznych, np. Władca Pierścieni), oraz bardzo grywalny Multiplayer ze zbalansowanymi mapami na 2 i więcej gracz...... :twisted: y

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Valturman



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Z dalekiego Cienia

Wysłany: 1 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Ja stawiam na grę indywidualną. I mam nadzieję że inteligencja komputera będzie wyższa niż w H4, bo był to wdług mnie najwiekszy minus tej gry. NIemniej edna ni wycił bym całkowicie opcji multipayer, bo i on atex jest potrzebna:)
___________
Nie wolno się bać. Strach zabija duszę. Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie. Stawię mu czoło niechaj przejdzie po mnie i przeze mnie. A kiedy przejdzia obrócę oko swej jaźni na jego drogę. którędy przeszedł strach nie ma nic jestem tylko JA.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem jedno nie wyklucza drugiego.
Oczywiscie tryb singlowy jest najwazniejszy. Dobre AI mozna tez wykorzystac w grach multi. Czesto w sieci LAN pogrywam z kumplami (w HoMM3) i to jest swietna zabawa. Przeciez w takiej opcji tez graja komputery i ich AI sie liczy.
Poza tym rozwiazanie takie jak W H3 (polaczenie z drugim kolesiem przez tcp/ip) musi byc. Dzieki temu mozna rozgrywac turnieje. Na dodatek da sie w miedzyczasie pracowac - sam sprawdzalem.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
hadżdżi Dawud az Gossarah



Dołączył: 29 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Skawina

Wysłany: 2 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Choć sporo w Hirosów grałem, w kilka osób prowadziłem rozgrywkę może dwa razy w życiu.
Nie sądzę, by miało się to zmienić.

___________
Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sir Wookash



Dołączył: 30 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Wybrałem odpowiedź pierwszą. Przez net nigdy nie gram ze względu na nudę wręcz bijącą z takiego rozwiązania. Bardzo często i chętnie gram natomiast ze zanjomymi przy jednym komputerze. Ale sam gram częściej... :)
___________
Peace!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 3 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Ja należę do grupy, która uważa, że przez sieć najlepiej grać w gry czasu rzeczywistego. Na zamianę miejsc w "hot seat" jestem za leniwy ;) , zresztą uważam, że jak zbierze się kilka osób, to lepiej zagrać w coś planszowego... Jak dla mnie trybu multiplayer w Herosach mogłoby w ogóle nie być.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Mysle, ze nie ulega watpliwosci, ze AI powinna byc jak najlepiej dopracowana. W kwestii grania po sieci, to rzeczywiscie te opcje uwazam za dosc nudna. Jednak jesli chodzi o hot seat to nie wyobrazam sobie braku tej opcji, wtedy gra wyladowala by na polce zapewne po 2- 3 tygodniach. Nie urazajac nikogo, dla mnie najwieksza frajde stanowi kupic pol litry albo cos w ten desen :D i zagrac z kumplem(ami) w sojuszu(2/2 lub przeciwko kompom). Do tego potrzebny jest genialny AI i opcja hot seat. W dotychczasowych czesciach AI bylo troche zaniedbane (H3 ze wzgledu na fabule mozna wybaczyc, h4 - nic tego nie wytlumaczy). Tak czy inaczej nie chcialbym, zebym mogl sam na 7 komputerow na Randomowej mapce na poziomie Impossible skonczyc gry w 3 miesiace 2 tygodnie i 2 dni. AI musi byc bardzo dobre, ale nie mozna rezygnowac z opcji multplayer (glownie hot seat) i to jest moj glos.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Faramir



Dołączył: 24 października 2002
Posty: 164
Skąd: za chwilę Poznań

Wysłany: 3 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Ma odpowiedź jest następująca: AI musi być dopracowane, jednak mą ulubioną opcją jest gra w 'gorące pośladki'. I na nią zagłosowałem. Po prostu uważam, iż sprawia to najwięcej frajdy. Inna sprawa, że ponieważ nie mam zbyt wielu możliwości do gry w taki sposób (jeno kuzyna nauczyłem dość dobrze w Heroes grać) więc koncetnruję sie na SinglePlayer.

Głos na: "W kilka osób przy jednym komputerze."

___________
Często i gęsto!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sandro



Dołączył: 15 października 2002
Posty: 164
Skąd: kaLISZ

Wysłany: 4 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Faramirze, pójdź w me ramiona! ;)

Mało jest rzeczy tak przyjemnych jak pięciogodzinne spotkanie w cztery osoby przy czipsach i coli, i gra w hirków. Jedną rozgrywkę toczymy już 9 sesji (40 godzin ponad), i jest to naprawdę coś fantastycznego. Polecam, i współczuję tym, który nie mają możliwości tak grać, bo po czymś takim gra z komputerem daje mizerną satysfakcję (zwłaszcza, jeśli twoi znajomi są dobrzy).

Jak dla mnie mogłoby nie istnieć singleplayer ;).

Jestem oczywiście za jak najbardziej dopracowanym AI, ale głos oddaję na hot seat.

___________
I.Am.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
skryty



Dołączył: 25 marca 2003
Posty: 164
Skąd: Słupsk

Wysłany: 4 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Oddałem głos na grę solo. Co prawda lubię też pograć w HotSeat, ale niestety nie mam za wiele możliwości, a przedewszystkim czasu aby tak się bawić. Pojedynczy scenariusz rozgrywam sobie czasami na kilka podejść (po 0,5-1,5h) i jeśli miałbym znaleźć kogoś chętnego żeby tak do mnie wpadał, żeby zrobić kilka turek to wątpię żeby sie ktoś znalazł :(

Niestety "inteligencja" komputera jest bardzo, bardzo słaba. O tym chyba wiedzą wszyscy i dlatego właśnie należałoby ją podciągnąć. Jeżeli wywinduje się ją w górę przy pojedynczych scenariuszach to i w innych przypadkach też przecież będzie lepiej. Raczej na pewno twórcy nie zrezygnują z HotSeat...
Niech komputer gra wreszcie z głową, nie atakuja bezmyślnie, niech używa czarów, które ma do dyspozycji, a jeśli bohaterowie zostaną na polu walki niech używa też misktur. Szlag może człowieka trafić jak się zabija bohatera i okazuje się, że ten ma przy sobie kilka eliksirów nieśmiertelności, ale "nie chciało" mu się wypić ani jednago. :evil:

___________
Only God can judge me...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Hm ja jak narazie mam tylko dwie możliwości grania w Herosów. Przeciwko graczowi komputerowemu i po sieci lokalnej. W HoMM5 najchętniej pograłbym w "gorące pośladki", ale nie mam z kim, więc oddaje głos na grę solo.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Ja najchętniej pograłbym w sieci lokalnej, ale nigdy tego nie robię... :D

A tak w rzeczywistości, to mile się gra z kumplostwem przy jednym komuterze, lecz jeśli nie chce im się grać, to gram sam... :wink:

PODSUMOWANIE: (Choć nie ma z czego... :D )
:!: Jeśli można oddać 2 głosy, to jestem za wieloosobową i solówą... :wink:


PS. Nigdy nie wiem, czemu w Heroesie nie można robić sojuszy w grze... Może można było by to zmienić? :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Moim zdniem:
:!: Mile się gra z przyjaciółmi razem, przy jednym komuterze, więc stawiam na tą odpowiedź...

:!: Jednak, gdy przyjaciele nie mają już chęci, lub czasu, wtedy gram sam... :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

AI na pewno trzeba dopracowac, nie ulega watpliwosci. natomiast jesli chodzi o tryby gry to i single i multi powinny byc... single jest dobry, jak ktos nie ma mozliwosci grania po lanie czy w necie, no a multi... granie z kims na poziomie to wypas. [----]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Moim zdanie kolega to człowiek można z nim nieźle pograć. co do komputera też ale to co innego. Stawiam na to aby grało kilku gości !!! :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
moonman



Dołączył: 29 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

Uwielbiam grać w Herosów przez net. Dlatego bez opcji multiplayer ta gra dla mnie nie ma sensu.
Pamiętam jak zagrywałem się w hirków w kampanie, pojedyńcze scenariusze... gdzie przeciwnikiem był gracz komputerowy... heh. wychwalałem wtedy heroesów pod niebiosa...
aż do momentu pierwszego ogolnopolskiego turnieju 'hetman walki'..

heh... po kilku grach z 'zywymi' przeciwnikami (nie mowie tu o hot seat, ktory IMHO jest bez sensu.. ale lepszy rydz niz nic) gra z komputerem wydawala mi sie nudna i bezsensowna, pozbawiona emocji.

Porównaniem może być komputer bez dostępu do internetu dla zapalonego internauty..... po prostu martwiak :))

Ale wracając do 'piątki'

Marzy mi się lobby w Heroesach5, w którym oprócz standardowych elementów, takich jak chatroom i możliwość zakładania gier i dołączania do nich, byłyby także rankingi graczy, statystyki, turnieje, oficjalnie zarejestrowane klany (coś jak shell w Cossack - Art of War).

Wiele osób nadal pogrywa przez net w 'trójkę', wielu polaków można spotkać na GameSpy.
Swego czasu ogromną popularnością cieszył się polski odpowiednik ToHu czyli TPoG (tpog.prv.pl). Niestety nadeszła 'czwórka' i sporo osób odwróciło się od heroesów.

Poza tym, wynik tej sondy nie będzie nigdy odzwierciedlał prawdziwych pragnień graczy, ze względu na fakt, że heroes.net.pl propaguje właśnie tryb gry z przeciwnikiem komputerowym (wszystkie turnieje są właśnie tak zaplanowane i tak organizowane). I ludzie którzy preferują taką rozgrywkę właśnie tu zaglądają.

[UT: Na mój gust jest odwrotnie - nie ma tu turniejów na żywo, bo nie ma nimi zainteresowania. Gdyby było, turniej bez wątpienia zostałby zorganizowany! A może sam zbierzesz ludzi i spróbujesz coś rozkrecić? Czemu nie?]

Cóż, mam nadzieję, że 'piątka' powtórzy popularność 'trójki' jeśli chodzi o rozgrywki sieciowe... znów zakwitną ligi, klany, turnieje etc.

A wszystkim, którzy piszą, że ze względu na turowość HoMM nie nadaję się do trybu multiplayer.... proszę to powiedzieć szachistom, backgammoncowcom, warcabowcom, karciarzom i wszystkim tym, którzy uwielbiają się zastanawiać nad każdym posunięciem, czekać w skupieniu, co też wymyśli przeciwnik (niecierpliwi ustawiają czas na 1 min. - dla mnie to hardcore, 2 min. to jest to!)

aha.. dobrze by było, gdyby tryb hotseat był połączony z TCP/IP... np. żeby 2 osoby przy jednym komputerze mogły grać w sojuszu przeciwko 2 osobom przy innym kompie gdzieś w świecie..

pozdr4@ll
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 18 grudnia 2003     Heroes V - dla samotników, czy wręcz przeciwnie? Odpowiedz z cytatem

odniosę sie do fragmentów związanych z turniejami OFFline (w domyśle do Areny...)

cóż, doceniam i szanuję graczy ONline
* ale w Polsce koszty połączeń netowych są horrendalnie wysokie (a 3 lata temu w 2000, niemal nie było innych możliwości prócz modemu) [UT: Teraz juz jest sporo... Wiele luda ma dzierżawki. Warto do tematu wrócić.]
* ONline wymaga czasu

odwracając nieco komentarz UT
gdyby nie było zainteresowania graniem OFFline, to Arena nie miałaby tylu sukcesów (zauważ, że ofert dla ONline'owców jest wiele, a dla OFFline'owców znacznie mniej!)

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.