Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-26 1:04:36
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Za czasów Heroes III burzę wśród graczy wywołała wiadomość o projekcie dodania do gry technofantastycznego zamku "Forge" (Kuźnia). Poczytać o całej tej historii możecie tutaj.

Wraz z przygpotowywaniem piątej części problem powraca... A zatem:

:arrow: Czy w Heroes V powinien się pojawić motyw (i zamek) technofantastyczny?

Odpowiedzi:

:?: Tak, w grze podstawowej - coś dla tych, którzy koniecznie pragną klimatu technofantasy w Herosach.
:?: Tak, w dodatku - dla tych, którzy wolą, by była to opcja.
:?: Wszystko jedno - dla tych, którym trudno się zdecydować, nie mają zdania.
:?: To zależy - dla tych, którzy mają pewne "ale". W przypadku wybrania tej odpowiedzi szczególnie cenne są uzasadnienia!
:?: Nie, wcale - dla tych, którzy w ogóle nie chcą widzieć technofantasy w HoMM.

Ta - pierwsza w roku 2004 - sonda potrwa, jak zwykle, trzy tygodnie. Wszystkich odpowiadających na ankietę proszę gorąco o uzasadnianie swojego stanowiska. Komentarze i uzasadnienia są znacznie wartościowsze od liczbowego wyniku! Przez czas trwania ankiety temat bedzie przyklejony. Bardzo proszę o posty z rzeczowymi argumentami - im będą one wyższej próby, tym większa szansa na nasz wpływ na kształt Heroes V! Do wypowiadania się w tym wątku zachęcam także gości.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Uważam że w grze podstawowej nie powinno być żadnych ale to ządnych motywów technofantasy. Co do dodayku to może się tam coś pojawić jakaś jednostka, albo artefakt koniecznie z opcją ON/OFF ale nie cały zamek.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Gdyby ta ankieta została utworzona dwa tygodnie temu, to z pewnością bym był przeciwny. Ale dzisiaj...? Wydaje mi się, że technofantasty nie musi być aż tak fatalne :wink: . Jestem za odpowiedzią: "Tak, ale w dodatku" mimo wszystko obawiam się, że zamek technicznofantastyczny mógłby zepsuć rozgrywkę i klimat. Mi osobiście w Forge nie podobały się jednostki... Wolałbym, by to było coś nieco innego :). W rozgrywce normalnej, nie popieram. :)
Acha... i trzeba by ustalić, skąd one dokładnie się wzięły itd. Tu chyba trzeba popytać Acida... On się na tym zna :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Pepuś



Dołączył: 18 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Aurum

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

To zależy :)
Jakby miałaby to być jakaś jedna lub kilka jednostek bez zamku, to czemu nie, jestem za. Mogłyby być neutralne lub po prostu niektóre stwory dostawałyby wysoko zaawansowaną technologicznie broń dopiero gdzieś po pięciu ulepszeniach (w czym nawiązuję do innego tematu, ale tam też się wypowiem :) ). Natomiast co do zamku Forge to jestem przeciw. Czy widział ktoś kiedyś tego typu miasto w Heroes lub M&M :?: (jak tak to mi powiedzcie bo niestety nie grałem nigdy w M&M :( ) Tu nawiązałem do jeszcze jednego tematu związanego z czasem i miejscem gry, bo jakby działo się to w innym świecie mogłoby istnieć Forge, ale wyniki ankiety raczej na to nie wskazują :) . Jednostki z Forge musiałyby mieć przewagę nad innymi, więc jeśli już Forge miałoby istnieć to powinno mieć mniej jednostek, a za to większe obrażenia z racji swej świetnej broni. I tym sposobem da się wyeliminować nago-czołgi i zombie z piłami mechanicznymi, które wogóle mi nie pasują do świata Might&Magic (za to miotacze jak najbardziej) jeśli ankietowani wybiorą Forge :D .
Podsumowując: Forge jestem przeciwny, ale technologia powinna się pojawić u niektórych jednostek.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Jestem za tym, żeby takie miasto się pojawiło - w dodatku. Jak ktoś go chcieć nie będzie, to dodatku nie kupi / nie zainstaluje i już.

Bez wątpienia owo miasto w sposób oczywisty nie będzie Forge, w związku z czym, odpowiedzi typu "jestem za/przeciw Forge" nie mają większego sensu... Taki zamek musi byc stworzony od podstaw i oczywiście dobrze wybalansowany. I wcale nie musi mieć broni laserowej, lecz na przykład parowe wyrzutnie greckich ogni, czy ogromne wklęsłe lustra skupiające światło w palący promień (pomsł znany juz w starożytności!)

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Ja jestem stanowczo PRZECIW technofantazy, jednak gdybym nie miał takiej opcji, to bym chciał taki zamek w jakimś dodatku. HoMM podoba mi się głównie za klimat, a tutaj wychodzą jacyś orkowie z mieczami świetlnymi czy coś w ten deseń...To by nie przeszło. Zamki powinny być podobne do tych z Heroes III (nie mówię o rodzajach, tylko o klimacie).
Heimdall Ragnarok (czekam od lipca na klucz)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Ja mógłbym ewentualnie zobaczyć jakieś wynalazki zaawansowane, ale nie jakieś działa laserowe albo coś w tym rodzaju, tylko jakieś rzeczy, które można skonstruować z rzeczy które w czasach herosów sa, a takich laserów nie dałoby się tam zrobić. Np. ulepszone katapulty z jakąs wybuchową amunicją, lub w zamku mury wzmocnione jakąś niezwykłą substancją.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Osobiście nie przeszkadzałoby mi pod żadnym względem technologiczne miasto już na samym początku - więcej - według mnie wokół technofantasy powinna być zbudowana cała fabuła H5.

Jednakże, co się stało to się w tej chwili nie odstanie. NWC przystało na prośby fanów i zrezygnowało z motywów techno-fantasy w H3 i H4, przez co teraz dla ludzi nie znających poprzedniej historii świata gier mocy i magii, ów świat wydaje się być czysto fantasy. Oczywiście, nie jest to dobre, ale jeszcze gorsze byłoby w tej chwili jak gromem walnąć i wypuścić wszystko, to co MIAŁO być w H3 i H4.

Przeto, jestem za tym, aby najpierw solidną historię ugruntować w podstawowej wersji H5 (powrót do Antagrichu byłby do tego idealny), a dopiero potem, w pierwszym z dodatków przedstawić zamek techno-fantastyczny

Nawet ja chciałbym, aby były to inne jednostki niż te w Forge - tzn martwiaki z piłami mechanicznymi zamiast rąk - to nie wygląda zbyt dobrze. Natomiast jakieś inne, nowe jednostki posługujące się nieco bardziej 'starożytnymi' i zdobionymi obracającymi się ostrzami - dlaczego nie?

Łącznie maszyny i ciała jest bardzo dobrym pomysłem z ponad 15-letnią tradycją w grach MM, ale musi to też dobrze wyglądać - proponuję zajrzeć tu:
http://www.deviantart.com/view/2527606/
(obrazek był przedstawiony przez Janka na forum heroes.wr.pl)
takie połączenie maszyny i smoczego ciała wygląda cokolwiek imponująco.

Cytat:
Czy widział ktoś kiedyś tego typu miasto w Heroes lub M&M (jak tak to mi powiedzcie bo niestety nie grałem nigdy w M&M )


Oczywiscie! W MM7 Forge zostaje utworzone, gobliny wyposażone w miotacze laserowe, a ja zwiedzałem sobie jeden ze ścigaczy kosmicznych z planety Terra przy okazji używając starożytnej broni laserowej przeciw systemowi obronnemu statku w postaci androidów.... było bosko! Najlepiej radzili sobie paladyn(goblin) i złodziej(człowiek) - wiadomo... ta odporność na magię urządzeń mechanicznych....

Nie mówiąc, już że cała akcja MM1-5 toczyła się wokół dwóch cyborgów Starożytnych, a Niszczyciel w MM8 okazał się być jeszcze jednym.

Bohaterowie-cyborgowie pojawiają się też w HoMM1-2, ale mało kto o tym wie. Np Crodo, Kastore, Alamar. ten ostatni był jednym z głównych bohaterów H1. Znany też z H1 krół Morglin Ironfist przybywa ze świata VARN (czy informacja, że świat VARN to wielka, sztuczna, latająca baza kosmiczna wystarczy?). Poza tym, przypominam, że zamieszkali w H3 demony i diabły to po prostu kosmici przybyli, aby podbić naszą planetę :P


I na koniec: pamiętajcie, że świat fantasy nie ma ustalonych granic! Nie trzymajcie się jakiegoś Tolkiena czy Sapkowskiego, którzy właśnie fantasy próbują ograniczać. Poczytajcie np. Pratchetta, albo spróbujcie sił w starszych dziełach Jona van Caneghema (w sumie, to w tych nowszych (mowa o MM) także :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Ja moze i bym chcial zaawansowany technologicznie zamek ale nie w podstawowej wersji H5. Na poczatku gdy nic nie wiedzilem o Forge nabijalem sie jak moglem. Ale pozniej na stronie Acid Dragona zobaczylem kilka obrazkow i mnie wstrzasnelo. Mimo ze niektore jednostki wydawaly sie wrecz bedznadziejne to ogulny klimat miasta byl rewelacyjny. Jednak Heroes'a nikt nigdy nie widzial z zaawansowana technologia przyszlosci i gdyby zepsula ogulny klimat gry to znowu wiekszosc by narzekala a jezeli takie technofantazy znalazlo by sie tylko w dodatku to niezadowoleni by poprostu go nie instalowali.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Duo



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Innocent

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Jestem za ......... ale w dodatku :)
Jak już gdzieś wcześniej wspominałem (nie tutaj:)) zamek technofantasy nie musi psuć klimatu. Ale jeżeli już by sie pojawił to żeby nie były to jednoski podobne do tych z Forge. W zamku takim można umieścić wiele rzeczy i to bez żadnych laserów :). Dajmy na to naprzykład smoczy golem z H4 :) jest idealny. Dodać kilka o podobnym zaawasowaniu technicznym i będzie w deche :)

___________
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Manticore



Dołączył: 26 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Północne Pustkowia :)

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

No cóż Acid przyznam, że ten artwork daje nieco do myślenia. Przedstawia coś okropnego choć sam w sobie jest przepiękny! Coś takiego mogłoby przejść, choć wolałbym ujrzeć to to dopiero w dodatku. W sumie byłby to idealny przeciwnik dla nature/rapart - stwory zbeszczeszczone przez technologię, druidzi aż by się rwali by wyplenić te potworności :D. Tylko jeden problem - musiałoby to być wykonane na mistrzowskim poziomie ( jak ten artwork ), bo jak wyskoczy jednorożec z teczowa grzywą i bazooką na grzbiecie to ja dziękuję. A wszelkie lasery, plazmy i miniguny to ja bym sobie darował - nie dało by się odpowiednio zbalansować walki no i pozostawiałoby to pewien niesmak. No i jednostki musiałyby wyglądać groteskowo, ale mieć styl zarazem ( by nie powodować uśmiechu politowania na sam widok jak wspomniany jednorożec z bazooką, czy zombi z piłą tarczową ).

Podsumowując - mogłoby być w dodatku, ale jak już się twórcy na to zdecydują to niech się zdrowo zastanowią nad wyglądem jednostek coby badziew nie wyszedł !!!!!!!!!! Zero plasmy, lesrow, minigunów, wyrzutni rakiet. Ewentualnie miotacze kul ognistych, bądź piorunów kulistych, a reszta walka wręcz.

Pozdrawiam :)
Manticore

___________
Heroes of Might and Magic 4.....there is no curse in elvish, entish or the tongues of man for this treachery !!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Jestem fanem czystego fantasy, jednak obecności Forge w fabule HOMM nie da się uniknąć.

Jestem całkowicie przeciwny umieszczaniu tego zamku w grze podstawowej (wg mnie powinno się tu znaleźć siedem zamków). Jednocześnie jestem przeciwny jego obecności w kolejnych dwóch dodatkach, w których powinny znaleźć się dwa kolejne zamki (wszak dodatki powinny coś wnosić, a zamki to element istotny i atrakcyjny zarazem).

Zakładam, ze UbiSoft wypuści trzy dodatki, dlatego Forge według mnie powinien zamykać piątą część sagi. (co bedzie dalej to się okaże?)

Ponieważ każdy z dodatków wnosi coś nowego... niekoniecznie technologia starozytnych ale również dodatkowe opcje edytora, obiekty, artefakty etc. Dlatego powinna istnieć opcja wyłączająca wszystkie elementy SF z gry (bohaterów, zamki, stworzenia, umiejetnosci, artefakty, czary, obiekty...etc.). Opcja powinna być dostępna w samym edytorze map na podobnej zasadzie "dodaj/usuń poziom podziemny"

Opcja "SF on/off" jest potrzebna ponieważ wielu twórców przy tworzeniu własnych map nie będzie chciało mieszać klimatów.

Przeciwnikom Forge chciałbym pokazać screen magicznej kuźni ze strony Acid Dragon'a: http://www.republika.pl/aciddragon/images/finalbackground.jpg

Jeżeli tak ma wyglądać The Forge to jestem za tym by stał sie ostatnim dziesiątym zamkiem, zamykającym HOMM-V.
Acha i chiałbym nawiązać do jednostek Forge: żadnych zombie z piłą motorową i innych badziewiastych mutantów. To musi być coś pasującego do klimatu, np: Smocze Golemy, jednostki pochłaniające zaklęcia przeciwnika...etc

Licząc po 6-8 miesięcy na każdy dodatek zamek Forge mógłby się pojawić półtora roku do dwóch lat po premierze gry podstawowej.

Zatem wybieram opcję drugą z zaznaczeniem że Forge powinien wyjść w ostatnim dodatku (!) [jako ekperyment z bezpiecznej odległości]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sir Wookash



Dołączył: 30 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Wybrałem odpowiedź "to zależy". Od czego? Od tego czy, jak już wspomniał Haarald, będzie możliwość wyłączenia wszystkich elementów SF. Nie mam nic przeciwko eksperymentom, ale nie grałem nigdy w MM i HoMM jest dla mnie grą czysto fantasy, więc możliwe że gdyby było w niej SF już tak by mi się nie podobała. Nie spodobałoby mi się - wyłączam i już.
___________
Peace!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coltain



Dołączył: 21 grudnia 2001
Posty: 164
Skąd: Legnica

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Wg mnie w świecie HOMM jest miejsce na technofantasy choć jakoś nazwa Froge strasznie źle mi się kojazy.

Akle jest tu kilka pułapek np zombie z piłami itp to oszpeci całkiem gre i tyle.

Co do zamku to też dziwna sprawa czy w świecie tym z Homm3 jest miejsce na ten zamek, nie znam aż tak dobrze fabuły, choć biegałem z giwerą i tytany rozwalałem w MM7 to nie spotykamy się z technologią zaawansowaną zbyt często jak sam Acid wymienia kilku bohaterów i kilka spotkań w tym Lincoln jeśli dobrze pamiętam. Ale cały zamek no nie wiem z kąd tyle sprzętu by zaopatrzyć armię i surowce musiały by być inne choć to akurat jest łatwre do obejścia.

Poza tym siła TF no ja nie wiem czy ich broń jest aż tak potężna jak się niektórym wydaje taki Blaster jest porównywalny z łukiem tylo szybciej strzela (to też z tego co pamiętam) oczywiście zależy od skilla ale naprawde nic rewelacyjnego przy np tytanie.

Podobnie ma się sprawa z Bohaterami też nie byli (jak mi się wydaje ) nie wiadomo co nawet ten gość z MM8 prównywalny z jakimś arcymagiem.

Zatem jeśli chodzi o zamek to sprawa balansu siły jest otwarta ale co z ilością są dwa wyjścia:
1. fabuła H5 pod TF
2. stopniowe pojawianie się jednostek TF w podstawce (coś jak smoki w AB) a w dodatku już jakiś zamek

Ale ogólnie twierdzę że w AB miał się pojawić Froge a pojawił się na siłe Conflux który jest bo jest nic nie wnosi nie ma uroku no poprostu kaszana poza tym że ma mniej wspólnego z H3 niż Froge.Zatem TF do ataku i to już od podstawki.

Jeszcze mam pytanka do Acida :
1. Czy technologia obcych umożliwia im kontakt z domem?
2. Transport TF bo to może być przegięcie totalne?
3. Jak poczytam twoją stronkę to popytam jeszcze 8)

___________
Coltain
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Guinea



Dołączył: 20 maja 2000
Posty: 164
Skąd: że znowu!

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Jestem za, ale w dodatku. Niech Ubi nie bulwersuje graczy taką "herezją" już w podstawowej wersji. A potem czemu nie... precedensów jest kupa (seria MM i niedoszłe Forge). Co do rodzaju technologii... zombi z piłą łańcuchową... to nie ma być erathiańska masakra piłą :P. Ale chociaż rozsądek przemawiałby za raczej ograniczona technologią, to w końcu roboty w MM5 wyglądały na dość zaawansowane (przynajmniej zanim zginęły od ciosów mieczami :P ). Prawdę mówiąc sam nie wiem. Ale liczę na to, że wątek Starożytnych powróci.
___________
Achtung! Weasel!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeszcze mam pytanka do Acida :
1. Czy technologia obcych umożliwia im kontakt z domem?
2. Transport TF bo to może być przegięcie totalne?


1. I tak, i nie. Niegdyś - owszem. Istniała cała sieć tuneli i bram czasoprzestrzennych, dzięki którym Starożytni mogli kontrolować, rozwijać, a nawet tworzyć nowe światy. Jednak owa sieć została przerwana przez Kreegans w roku 0 (rozpoczynającym okres Ciszy), a światy takie jak Erathia upadły do poziomu barbarzyństwa. Starożytni, aby mieć jakikolwiek kontakt z innymi światami wysyłali teraz Strażników - często cybernetycznych wysłanników, którzy jednak nie mieli możliwości kontaktowania się z mocodawcami.
JEDNAK ponad 1000 lat później - w MM7 podobny portal, jak te z niegdyś istniejącej sieci został wybudowany w naszym świecie (w tym samym czasie, w którym wybudowano Forge). Kwestią otwartą pozostaje czy za pomocą tego portalu pośrednio chociaż możnaby się dostać do Starożytnych.

2. Jaki transport? Transport czego? Całego miasta? Czy jednostek? Do H5 czy na Antagrich? Po krótce: Miasta Forge miały być budowane dzięki pozostałościom Starożytnej technologii na Antagrichu sprzed setek lat, ale potrzebne były jeszcze żywe stworzenia - stąd te cyborgi. A co do miasta typu Forge w H5, to nieważne, czy przegięcie czy nie (wg mnie nie), ale jest to nierealne. Teraz trzebaby nowe jednostki wymyśleć.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr.Pool...



Dołączył: 24 września 2000
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Moim skromnym zdaniem fajnie by było gdyby w jakimś dodatku taki zamek się pojawił.

Natomiast co do jednostek to już część nowych jednostek powinna pojawić się w oficjalnej wersji jako armie neutralne. Oczywiście powinna być opcja włącz/wyłącz z gry jednostki technofantasy !

___________
... i tylko tyle mam do powiedzenia ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Valturman



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Z dalekiego Cienia

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Głosuję na tak, ale w dodatku do gry.
Na tak, bo jak najbardziej jestem za światem techno-fantasy. Mogły to być istoty z przyszłości podobne do istniejących już w grze, bądź ze świata równoległego zupełnie nowe i do tąd niespotykane (może Dżabbersmok, Banderzwierz i Kapelusznik z susłem:).
Na w dodatku, aby ortodoksi także kupowali H5 i nie położyli (udupili) kolejnej produkcji z serii Heroes.

___________
Nie wolno się bać. Strach zabija duszę. Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie. Stawię mu czoło niechaj przejdzie po mnie i przeze mnie. A kiedy przejdzia obrócę oko swej jaźni na jego drogę. którędy przeszedł strach nie ma nic jestem tylko JA.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 5 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

jestem za
za dodatkiem

nie grałem w M&M, ale historie z tą stroną związane poznałem w formie "czytanej" ;)
i uznaję za naturalne i uzasadnione włączenie do HoMM także TF

słusznie jednak wielu już zauważyło, że w podstawce to mógłby być szok...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Takie Technofantasy nie pasuje za bardzo do serii, ale w jakimś dodatku - czemu nie ?
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 6 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Myśle że by to bardzo zepsuło fabułe gry ,ale jeżeli ma być w jakimś dodatku to czemu nie.
Tylko jeżeli magia ma być podobna do tej z H4 (każdy zamek ma swój wachlaż zalkęć ) to ja nie wiem jaką będą uczęszczać bohaterowie tego zamku :?:

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Eru



Dołączył: 28 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 6 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

......ale:
1. zamek musiałby być zbalansowai i DOBRZE WYGLĄDAĆ!
2. jednostki - maksimum(po balensie miasta bez magii) siły; bohaterowie 0(słownie: zero) magii
3.możliwoś podamna wcześniej: Sf on/off

___________
Nie trać nigdy cierpliwości,
to jest ostatni klucz,
który otwiera drzwi
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

To może zrezygnujmy z takiego zamku - nigdy takich nie było i dobrze się nam żyło :twisted: , więc oznacza to iż nie są nam one potrzebne.
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 6 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

mów wyłącznie za siebie :evil:

technologia jest jedynym powodem dla którego zaisniały światy z MM i HoMM. Ja nie chcę o tym tak po prostu 'zapomnieć'. Mi się dobrze NIE żyło....

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 stycznia 2004     Technofantasy? Odpowiedz z cytatem

Ja wole żeby Forge pojawiło się nie w stylu technoligi z xxiii wieku, tylko zaawansowane technicznie jak na czasy póżnego średniowiecza.
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.