Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-26 0:23:29
Autor Wiadomość
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 26 stycznia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Ostatnio grając w Disciples: Sacred Lands pomyślałem sobie czy przypadkiem nie dało by sie załatwić bohaterów które mogą okradać wrogie jednostki. Taki bohater tak jak w D:SL nie mógłby posiadać żadnych jednostek, sam walczyłby z przeciwnikiem, oraz nie zdobywał by doswiadczenia. Jednak tutaj by jego usługi byłyby 100% pewne, jednak za to za odpowiednia opłatą. Taki złodziej by mógł okradać wrogich bohaterów z artefaktów, lub też podchodzić do zamków i je okradać z pieniędzy lub ew. sabotować przez co np. przyrost danej jednostki zmniejszy się o 50% albo o 100%. Takiego złodzieja moznaby wynajmować w specjalnym do tego przeznaczonym budynku (Gildia Złodzieji?) i byłby on droższy od zwykłego bohatera. Dodatkowo prócz "zwykłych możliwości" złodzieja to kazdy złodziej z innego zamku miałby inne mozliwości (np. Złodziej z Necropolis zabijałby określoną ilość jednostek przeciwnika).

Zapraszam do wesołej dyskusji ;)

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 26 stycznia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Zagłosowałem na tak ponieważ uważam, że wprowadzenie czegoś na kształt złodzieja lub szpiega urozmaici grę. Mam jeno kilka zastrzeżeń do owej profesji:

- ograniczone możliwości okradania jednostek (wszystko powyżej poziomu levelu trzeciego nie powinno być okradane) [zasada do gry]
- w żadnym wypadku nie powinno się okradać wrogich armii ani tym bardziej bohaterów

Bohater powinien dowodzić nieiwelkimi oddziałami i niższych poziomów (1-3). Tu takze ograniczenia ilościowe na poszczególnym poziomie herosa. Jednostki z umiejętnoscią ukrycie (takich powinno być wiecej) czynią oddział całkowicie niewidzialny.

- Bohater powinien być rozwijany w umiejętnościach drugorzednych i pierwszorzednych.
- Umiejętnosci drugorzedne o cztery umiejętnosci mniej niż zwykli herosi (powiedzmy sześć)
- Umiejętnosci pierwszorzedne zamiast Mocy i Wiedzy Ukrycie i Kontrwywiad (umiejetnosć charakterystyczna dla złodziei zamiast magicznych Mocy i Wiedzy)
- mistrz zasadzek (atakowanie mniejszych zgrupowań przeciwnika)

Złodziej powinien być trzecim rodzajem herosa werbowanym poza zamkiem w gildii lub karczmie, a więc nie powinien być bohaterem porzechodzącym do następnych misji.

Moze dałoby się wymyśleć jakieś specjalne umiejetnosci drugorzedne dla złodziei, np:
1. Zatrucie Przeciwnika:
Szansa na zatrucie wrogiego oddziału (szansa powodzenia 10-50%) lub w jakis inny sposób obmyślona. W każdym bądź razie zatrucie powodowałoby spadek niektórych modyfikatorów.
2. Mistrz Zasadzek:
W pierwszej turze straty zadawane przez jednostki złodzieja wzrastają o dodatkowe bonusy (20-100%)
3. "Wyszukiwanie surowców"
Ta umiejętność zwiększa szanse złodzieja na odnalezienie większej liczby surowców zarówno leżących na mapie przygody jak i podczas ograbiania skarbców. Umiejętność powinna mieć cechy od 5-25%.
4. Przekupstwo:
Złodziej z tą umiejętnoscią potrafi przed walką potrafi "przekupić" część jednostek do zaniechania walki, co zmniejsza liczbę oddziałow przeciwnika, a zwiększa szanse złodzieja na zwycięstwo. Na poszczególnych poziomach złodziej jest w stanie przekupić od 5-25% armii, bez względu na liczebność. Ograniczeniem jest koszt "operacji" wyrażajacy się w złocie.
Przekupstwo powinno działac tylko na polu bitwy (zamki odpadają).

Poza tym nasz złodziej mógłby korzystać z niektórych umiejetnosci zwykłaych bohaterów, np: zwiad (um. podstawowa), logistyka, znajdowanie drogi, żeglarstwo, łucznictwo, skutecznosc ataku.
Taki bohater miałby mniej miejsc na artefakty, a z niektórych nie mógłby korzystać wcale.

Oczywiscie złodziej/szpieg powinien ukazać się tylko jako jeden z kilku- kilkunastu "dodatków" do gry (elementów on/off). Wprowadzanie czegoś jako stałego elementu do HOMM może okazać się zabiegiem nietrafionym.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Złodziej:NIE!!!! Szpieg:tak. Wiem że w Heroesach jest sporo elementów RPG, ale pozostają one grą strategiczną! Wprowadzenie złodziei jest pójściem o trochę za daleko. Jeśli chodzi o formę szpiega to bandyci czy Złodzieie spełniali dobrze to zadanie.
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Wulfgar: A ciekawe kto tutaj wypycha bohaterów w środek walki :?: Przecież to RPG :lol:
--------------
Złodziej - TAK:
Znów się powtórzę ale co mi tam:
- Złodziejstwo(Stealing)
od 10 do 30% szans na zwędzenie uciekajęcemu herosowi z pola bitwy, jakigoś artefaktu: przedewszystkim z podręcznych artefaktów, nie zbroji czy broni.
- Zwiad(Scouting)
Większy zasięg wzroku bohatera, od wowjowników czy magów. Dodatkowo możliwość oznaczenia(flagą widoczną tylko dla nas) jakiś punktów na mapie przygody,od 2 do 5 takich punktów do roztawienia.
- Tropienie(Tracing)
Polega na tym iż złodziej potrafiłby widzieć "ślady" ruchu przeciwnika z poprzedniej tury(tur), to by się przydawało gdy ścigalibyśmy jakiegoś herosa który jest szybszy(ma dalszy zasięg ruchu)
a na terenie była mgła wojny.
- Maskowanie(Stelth)
Możliwość ukrycia się, ale nie jako stała zdolnośc tylko ręcznie uruchamiana przez gracza, wpływ na powodzenie ukrycia i ewentualnego nieodkrycia przez wroga zależałoby od przyczyn wymienionych przez mnie wyżej. Ukrywać nie można się było gdy złodziej przebywał w polu widzenia przeciwnika.
- Znajdowanie Drogi
Lepsze poruszanie się w terenie, po prostu.
Inne właściwości klasy złodziejów/szpiegów
- Obniżanie morale -1 własnej armii, niestety takie typy nie są lubiane.
- Szpiegostwo
Możliwość dowiedzenia się o sile armii(neutralnych i przeciwnika).
- Przekupstwo.
Możliwośc przekupienia przed bitwą ok5-10% najsłabszej armii przeciwnika, by uciekła.

Myślę jeszcze na Morderstwem i Zatruciem :?

Złodziej ma możliwość zabrania ze sobą "piechoty" - czyli jednostek 1 i 2 poziomu.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

zlodziejom-NIEEEEEE!!!!!!!!!!!!

to zupelnie nie pasuje do homm! owszem w mm sa zlodzieje i tam jest ich miejsce niech tam zostana a nie pchajom sie do porzadnej strategii! to zepsuloby klimat gry, ale jestem spokojny, bo raczej nikt z ubi nie pofatyguje sie poczytac forum, a to dobrze bo niekture pomysly...

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Lepszy złodziej niż "głodzenie zamków" :P
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Ja jestem absolutnie ZA złodziejami. (Co się godzi z moim przekonaniem, że każdy zamek powinien mieć 4 klasy - wojownika, maga, kapłana i złodzieja).

Mimo nazwy, złodzieje powinni spełniać bardziej szpiegowskie role(nie wykluczam kradzieży). Umiejętności, jakie mogłyby mieć nie podam, bo już takie podali moi przedmówcy, pokażę za to mój pomysł na klasy złodzieja do danego zamku, wzorując się na tych z HIII.

Zamek - Szpieg
Bastion - Bard
Forteca - Agent
Inferno - Morderca(bandyta)
Nekropolia - Skrytobójca
Lochy - Ninja
Twierdza - Łowca głów(nagród?)
Cytadela - Rabuś(łotr)
Wrota Żywiołów - nie mam pojęcia :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 1 października 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Parson Junior_melo (cytat):
Mimo nazwy, złodzieje powinni spełniać bardziej szpiegowskie role(nie wykluczam kradzieży). Umiejętności, jakie mogłyby mieć nie podam, bo już takie podali moi przedmówcy, pokażę za to mój pomysł na klasy złodzieja do danego zamku, wzorując się na tych z HIII.


Wiesz... Ze złodzieja taki szpieg jak z czołgu łódka. Złodziej KRADNIE. Szpieg SZPIEGUJE. To, że w RPG złodzieja posyłamy na zwiady nie oznacza, że jest szpiegiem. Nikt normalny nie posłałby złodzieja na przeszpiegi, bo nikt takiemu nie ufa... A nuż (widelec, a łyżka na to: Niemożliwe! :)) ukradnie jakieś łupy i będzie miał forsę od zleceniodawcy plus premia w postaci zabawek ukradzionych z jakiegoś miejsca. Wiem, że każdy wątpi również w moralność i uczciwość szpiegów - ale na pewno jest to rozsądniejsze od posyłania byle kieszonkowca z ulicy na przeszpiegi.

Cytat:
Zamek - Szpieg


XD XD XD

Cytat:
Bastion - Bard


Bard to taki wędrowny pieśniarz... Już widzę, jak wchodzi do zamku wroga i krzyczy "Hej, z przytupem, panocku!" ;)

Cytat:
Forteca - Agent


Brakuje tylko Hugo Weavinga w roli Agenta Smitha z Matriksa ;)

Cytat:
Inferno - Morderca(bandyta)


Co ma piernik do wiatraka? On ma być w końcu mordercą czy szpiegiem?

Cytat:
Nekropolia - Skrytobójca


Skrytobójcy to tacy goście, jak sama nazwa wskazuje, którzy eliminują "niewygodne" osoby... I raczej pasowaliby do innego miasta...

Cytat:
Lochy - Ninja


"Czing-czang-czong-majtki-ściong"? :P W Lochach mamy smoki, beholdery, harpie... I jeszcze jakiegoś palanta w przylegającym do ciała ubraniu, z shurikenami i ninja-to? Pasuje jak pięść do nosa.

Cytat:
Twierdza - Łowca głów(nagród?)


Chwila... Jak ma być SZPIEGIEM, to po co jeszcze ma głowy zbierać?

Cytat:
Cytadela - Rabuś(łotr)


Nieodparcie kojarzy mi się to z takimi panami, co siedzą w lesie i napadają na karawany...

Cytat:
Wrota Żywiołów - nie mam pojęcia ;)


Power Ranger? XD

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 października 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Za dużo sceptycyzmu :P funkcja złodzieja oznaczałaby typka z podciemnej gwiazdy, od mokrej roboty, który za pięniądze zrobi wszystko.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 4 października 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Ghost (cytat):

Bard to taki wędrowny pieśniarz... Już widzę, jak wchodzi do zamku wroga i krzyczy "Hej, z przytupem, panocku!" ;)

Ja znam przynajmniej jednego barda który, był też szpiegiem(lub im służył) a i złodziejskie metody nie były mu obce :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 5 października 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Według mnie nie są oni specjalnie potrzebni ale jednak było by to coś.
Jeżeli chodzi o jego specjalności to powinien tylko szpiegować i mieć jakąś małą szansę na okradnięcie wrogiego bohatera (lub swojego sojusznika jeżeli ktoś jest nielojalny :wink: ) ale szansa na udaną kradzież powinna być niewielka np. 20%

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 19 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Zlodziejom nie !!! przynajmniej nie takim jak w 4 !! to przemykanie niewidzialnym po mapie to troche przesada byla :shock: zwlaszcza ze w 4 herosi walczyli i taki zlodziej ktory jednoczesnie byl dobrym wojownikiem i mial immortality potions mogl niezle namieszac....

ale co do innych opini przychylam sie do opcji herosa szpiega wywiadowcy tylko ze tak w sumie to nie mam pomyslu jak cos takiego zrobic .. moze jakis heros z mniejszym oddzialem jednostek np tylko 1-3 poziom ale za to poruszajacy sie szybko po mapie ?? niewidoczny bylby tylko w fog of war ale gdy wchodzilby na teren ktory jest widoczny(odkryty) dla innego gracza wyskakiwalo by menu z informacja o tym i opcja cofniecia sie by pozostac niezauwazonym....

:?: :?: ale jakos nie jest pewien tego pomyslu :?

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 19 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
ale co do innych opini przychylam sie do opcji herosa szpiega wywiadowcy tylko ze tak w sumie to nie mam pomyslu jak cos takiego zrobic .. moze jakis heros z mniejszym oddzialem jednostek np tylko 1-3 poziom ale za to poruszajacy sie szybko po mapie ?? niewidoczny bylby tylko w fog of war ale gdy wchodzilby na teren ktory jest widoczny(odkryty) dla innego gracza wyskakiwalo by menu z informacja o tym i opcja cofniecia sie by pozostac niezauwazonym....


Tego posta mogę skrócić do trzech słów:
za dużo zachodu ;).

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 21 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Drupi (cytat):


Tego posta mogę skrócić do trzech słów:
za dużo zachodu ;).


moze i tak :wink: akurat to byl prowizoryczny pomysl bo watpliwa jest przydatnosc takiej nowej klasy ? chociaz .....

osobiscie w h4 zawsze w armii mialem zlodzieja jako 2giego herosa a to tylko po to by brac zdolnosc pathfinding i zwiekszac ruch armi po mapie... takie wykorzystanie heroosa o tej klasie jest smieszne bo zlodziej powinien krasc :!: ... a co ma niby wspolnego z pathfinding :P ..wiec albo zlodziej albo zwiadowca albo cos jeszcze innego...

poprostu nie chcialbym by zlodziej byl taki jak w h4 i tyle ....

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 24 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 24 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi.
___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 24 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Danio (cytat):
Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi.

kradziez uciekajacemu herosowi artefaktow to dosc ciekawy pomysl :)
podoba mi sie ale....
mam zastrzezenie ze taki zlodziej moglby ukrasc tylko artefakty z backpacka uciekiniera

malo logiczne (a nawet smieszne)byloby gdyby zlodziej zdejmowal z uciekajacego herosa zbroje lub kradl mu miecz z reki :lol: :lol: :lol: :lol:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 25 grudnia 2004     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
Danio (cytat):
Złodzieje to niezły pomysł ale raczej nie jako typowi kieszonkowcy tylko jako zwiadowcy. Taki złodziej miał by większe pole widzenia i umiejętność szpiegowania danych o ilości wrogich jednostek. I miel by do 20 % szansy na kradzież artefaktów uciekającemu wrogowi.

kradziez uciekajacemu herosowi artefaktow to dosc ciekawy pomysl :)
podoba mi sie ale....
mam zastrzezenie ze taki zlodziej moglby ukrasc tylko artefakty z backpacka uciekiniera

:

Tak zgadzam się z tobą absolutnie to by było kompletnie bez sensu.

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 2 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za złodziejami:P Gra byłaby ciekawsza gdyby niewiadomo skąd nasz skarbiec by się kurczył:) Ale trzeba by było wprowadzić coś przeciwko złodziejom... Czyli można trochę nad złodziejami popracować.
___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 4 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem, byl by to zbyt duzy przywilej dla danej rasy. A przeciez nie beda wszystkie rekrutowac kradziejow i potem gonic sie nimi po mapie ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 30 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zamek - Szpieg


XD XD XD

Cytat:
Bastion - Bard


Bard to taki wędrowny pieśniarz... Już widzę, jak wchodzi do zamku wroga i krzyczy "Hej, z przytupem, panocku!" ;)

Cytat:
Forteca - Agent


Brakuje tylko Hugo Weavinga w roli Agenta Smitha z Matriksa ;)

Cytat:
Inferno - Morderca(bandyta)


Co ma piernik do wiatraka? On ma być w końcu mordercą czy szpiegiem?

Cytat:
Nekropolia - Skrytobójca


Skrytobójcy to tacy goście, jak sama nazwa wskazuje, którzy eliminują "niewygodne" osoby... I raczej pasowaliby do innego miasta...

Cytat:
Lochy - Ninja


"Czing-czang-czong-majtki-ściong"? :P W Lochach mamy smoki, beholdery, harpie... I jeszcze jakiegoś palanta w przylegającym do ciała ubraniu, z shurikenami i ninja-to? Pasuje jak pięść do nosa.

Cytat:
Twierdza - Łowca głów(nagród?)


Chwila... Jak ma być SZPIEGIEM, to po co jeszcze ma głowy zbierać?

Cytat:
Cytadela - Rabuś(łotr)


Nieodparcie kojarzy mi się to z takimi panami, co siedzą w lesie i napadają na karawany...

Cytat:
Wrota Żywiołów - nie mam pojęcia ;)


Power Ranger? XD[/quote]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: - świetny komentarz!
..........................................
A tak na serio mi odpowiadała opcja znana z H4 - złodziej to bohater ze zdolnościami zwiadowczymi oraz ukrywania się na mapie.

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 30 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A tak na serio mi odpowiadała opcja znana z H4 - złodziej to bohater ze zdolnościami zwiadowczymi oraz ukrywania się na mapie.


Według mnie to była jedno z głupszych i nietrafionych rozwiązań w grze. Do tego jeszcze to doświadczenie z niezauważone przejście... Poza tym zaburzało balans ponieważ tylko człowiek mógł korzystać z tej opcji. Komputer jest na to za durny.

Dodam także że HoMM-IV jako gra sprawdza się tylko i wyłącznie kiedy przeciwnikiem lub przeciwnikami są inni ludzie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 30 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Haaraldzie :arrow: nie tak ostro, mi ta opcja odpowiadała no bo była dla mnie bardzo komfortowa :wink: wiele przez to zdobyłam nie tracąc wojsk, no patrz jakie to ekonomiczne heh..
"Komputer za dumny"- pierwsze słyszę.. a może to bardziej kwestia AI?

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 31 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Według mnie to była jedno z głupszych i nietrafionych rozwiązań w grze. Do tego jeszcze to doświadczenie z niezauważone przejście... Poza tym zaburzało balans ponieważ tylko człowiek mógł korzystać z tej opcji. Komputer jest na to za durny.

Zgadzam się w 100% ... Apropos opcja złodzieja z h4 psuła też chyba rozgrywki multi czasem :wink: . Mam na myśli sytuacje gdy jeden gracz ma przypakowanego złodzieja i się przed nami ukrywa ... Śmiało może nam kilka miast zabrać ....

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maal Verne



Dołączył: 17 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: zzz Bagna

Wysłany: 31 stycznia 2005     Złodzieje w HoMM V Odpowiedz z cytatem

No to może inaczej jak wy sobie wyobrażacie "działalność" złodzieja gdyby ten rodzaj bohatera pojawił się w H5? Ciekawa jestem waszych pomysłów i propozycji..

Wy patrzycie przez pryzmat emmm niech bedzie ten "balans"
A ja patrzę na to " czy jest to dla mnie użyteczne"- przez to pewnie są różne zdania..

___________
Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.