Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:14:32
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 19 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

ixcesal (cytat):
Raz jeszcze powtarzam, uważam, że wrzucenie sytemu rozgrywki z wersji II i III do nowej szaty graficznej mija się z celem. Każdy odczuwa inaczej chęć urozmaicenia rozrywki, akuratnie porównanie do Settlerc jest całkowicie nietrafione.
Nie wiem dlaczego spadek morale niedożywionej (niewybawionej) w przypadku armii w H5 miałoby być rzeczą niemożliwą.

Widać nie wiele zastanwiasz się na mechaniką gry, a szczególnie turowej :?: Porównanie z Settlersami jest prawidłowe, tam właśnie żywimy armie i robotników. Jest żeczą nie możliwą, ze wzglądu na turowość gry, po drugie Herosi to nie symulacja życia w stylu Simów.
Jak chcesz jednocześnie walczyć, eksplorować mapę, dorzywiać armie i zapewniać rozrywkę w jednej turze????????????
A jeśli to ma być automatyczne to po co to wprowadzać??Dla spowolnienia gry w wyniku dodatkowych operacji do wykonania??
Ten pomysł jest niewypałem i tyle :P

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Może zamiast żołdu dla jednostek, wprowadzić coś takiego dla bohaterów. Powiedzmy startowy bohater (gdyby taki był), nie musiałby być utrzymywany, ale wszyscy następni powinni dostawać tygodniowy czy miesięczny żołd za swoje usługi. Ograniczyło by to liczbę bohaterów wynajmowanych przez graczy i skłoniło do przemyślanego wyboru kolejnych herosów.
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Tak za przeproszeniem, to jak wy tę rozrywkę dla wojaków widzicie?? Bordel na kólkach?? :P Nie - to chyba nie ta gra :wink: A zresztą zapewnienie odpowiedniej rozrywki tytanom byłoby nader trudne... :wink:

A tak na poważnie - karczma w mieście od czego jest? Oprócz rekrutacji bohaterów służy też podnoszeniu morali i to było jej pierwotną funkcją od pierwszych Herosów. A czy wpadanie nad jakiś staw w celu podniesienia morali nie jest zapewnianiem wojsku rozrywki? Moim zdaniem tyle rozrywki wojakom wystarczy (i tak każdy wie, że główną rozrywką żołnierzy jest palenie, rabowanie i gwałcenie niekoniecznie w tej kolejności :wink: ).
Co do kwestii żołdu to mówię po raz wtóry - to zabije legiony, nie będzie się już wodzić za sobą tysięcy, bo tysiące są nie do wyżywienia, opłacenia... No i dojdzie do tego, że każdy będzie wolał nie kupować sobie jednostek niskich poziomów, tylko te poziomów wysokich. Bo liczba wojsk na mapie zostanie z góry ograniczona i kiedyś trzeba będzie dymisjonować mięso armatnie, by utrzymać elitę... A limit jednostek nieodparcie kojarzy mi się z RTS-ami :wink: .
Z drugiej strony gdyby tak ustawiać mapy, żeby były w stanie utrzymać teoretycznie nieograniczoną liczbę wojsk, to wtedy po co ta cała zabawa w żołd?
No i są paradoksy typu - po co żarcie/złoto golemowi/szkieletowi?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

:arrow: Darsz przecież limit bohaterów był od zawsze :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Isgrimnur (cytat):
:arrow: Darsz przecież limit bohaterów był od zawsze :wink:

Przecież temu nie zaprzeczałem. Sądzę jednak, że gracz powinien ponosić jakieś konsekwencje swoich decyzji.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
WorldDragon



Dołączył: 10 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: eeee tam, nieważne =]

Wysłany: 24 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Witam all!!!

Worlddragon wtrąci swoje zdanko :twisted:

No to tak(trzeba jakoś zacząć), najpierw na co zagłosowałem:
Kategorycznie, stanowczo, definitywnie, niezaprzeczalnie, bezapelacyjnie, bezwzględnie NIE
To zniszczy od środka całe nasze ukochane homm(i będzie źle dla takich fanów jak ja :( )Po co zmieniać coś co jest nieodłączną częścią Heroes :?: No właśnie, nie ma takiej potrzeby, a co do bohaterów to i tak trzeba im na początku dać 2,5 tys. złota i chyba to wystarczy :?: Tak samo jest z jednostkami(rekrutujemy je za złoto).I tak takie pieniądze mogą zaważyć(na początku np.gdy stracimy bohatera)na naszej wygranej(jeszcze wydawać na jakieś wynagrodzenie).Chyba że autorzy mogli by dodawać:
Rada Miasta zamiast dawać 1000 sztuk złota dawała by 2000.
Ratusz zamiast 2000 sztuk złota dawał by 3000.
Kapitol zamiast 4000 sztuk złota dawał by 5000.
A ja już sam nie wiem, to by chyba też uszkodziło gre :?: Jak myślicie :?:
_____________________________________________________________
Veni, vidi, vici-Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem

gg2066188

___________
</post>
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
hadżdżi Dawud az Gossarah



Dołączył: 29 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Skawina

Wysłany: 25 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Głosuję za wprowadzeniem _niewielkiej_ odpłatności w złocie.
___________
Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Qter



Dołączył: 1 listopada 2002
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 28 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Nie

Hirołsy powinny być przede wszystkim strategią "wojenną" i najważniesjza powinna być sama walka. Robienie z tego gry ekonomicznej jest kiepskim pomysłem wg mnie.

___________
"Możemy być tylko tym, czym jesteśmy, niczym więcej i niczym mniej."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Faramir



Dołączył: 24 października 2002
Posty: 164
Skąd: za chwilę Poznań

Wysłany: 29 lutego 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

Za nic w życiu. W Heroesach lubię, jak już kiedyś pisałem, to, że jak kupie sobie armię, to już nie muszę się nią przejmować i obawiać się, czy nagle mnie nie opuści. IMO pewnych rzeczy nie powinno się zmieniać.
___________
Często i gęsto!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 15 marca 2004     Koszty utrzymania armii Odpowiedz z cytatem

... i na tym możemy zakończyć.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.