Autor |
Wiadomość |
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 lutego 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
[UT: wydzielone z wątków o slotach w armii.]
Ja jestem przeciwko autoamtycznemu wskrzeszaniu bohaterow, niezaleznie od tego czy beda oni czynni czy bierni (to ze bohater jest bierny nie znaczy przeciez, ze nie bedzie mogl zginac, mozna by na przyklad dodac mozliwosc ubicia takiego bohatera czarami czy strzalami - zalozmy ze jest za polem walki, wiec walka wrecz nie wchodzi w gre). Nameczylismy sie i udalo sie nam mimo przegranej w bitwie ubic najsilniejszego bohatera wroga, a tu po bitwie wstaje on rzeski jak zrebak, jak gdyby nic sie nie stalo. Niech strata bohatera w bitwie bedzie bolesna. Jesli z tego powodu trzeba bedzie z armii wyrzucic czesc jednostek - no i dobrze, jak samuraje nie wybronili swojego dowodcy, to niech popelnia seppuku.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 lutego 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Do Haaralda :
Dziękuje za odpowiedzi i nie ukrywam większośc mnie przekonała. NO moze poza Wskrzeszaniem Bohatera po przegranej bitwie (choć jako antidotum na powyższy problem jest niezłe jak nie jedyne).Wkrzeszanie Bohatera według mnie ma też swoje minusy:
min. 1 Ułatwia grę
2 ogranicza waruki zwycięstwa w scenariuszu .
Ja bym się nawet zgodził na taki wariant ale ilosć przegranych bitew ograniczyłbym do trzech potem śmierć definitywna lub po każdej porazce bohatera(ów) zmniejszanym by miał poziom doswiadczenia a co za tym idzie zmnieszana by była stopniowo ilosc slotów a do ilosci wyjsciowej .
Ale ogólnie przedstawiona przez Ciebie analiza mnie osobiscie odpowiada. Robert
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 lutego 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Elias (cytat): |
...Ja jestem przeciwko autoamtycznemu wskrzeszaniu bohaterow, niezaleznie od tego czy beda oni czynni czy bierni... . Niech strata bohatera w bitwie bedzie bolesna. Jesli z tego powodu trzeba bedzie z armii wyrzucic czesc jednostek - no i dobrze, jak samuraje nie wybronili swojego dowodcy, to niech popelnia seppuku. |
O "święta" słowa...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 26 lutego 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Nie o realizm w grze tutaj chodzi... zresztą w HOMM znajdzie się kilka takich przypadków gdzie coś mija się z rzeczywistością, a tak w ogóle to jest to fantasy, w której wszystko moze sie zdarzyć.
Chcecie realizmu? Proszę: Bohater ginie ale w każdej armii są kapłani (poza polem bitwy) którzy mają tyle mocy, że mogą wskrzesić poległego dowódcę.
W tym przypadku nie nalezy opierac się na żadnym realizmie automatyczne wskrzeszanie to nic innego jak zasada w grze. Przy czynnym herosie nie da się tego inaczej zrobić, a inteligencja komputera nie bedzie w stanie sprostać takiemu ważnemu czynnikowi.
Śmierć bohatera bez możliwości automatycznego wskrzeszania doprowadzi do powtórki z H4 - komputer bedzie znów grał fatalnie. Trzeba mu zatem pomóc -> automatycznie wskrzeszajac bohaterów po każdej bitwie bo inaczej cała grywalność znowu weźmie w łeb.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 26 lutego 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Jeśli bohater będzie bierny to nawet nie ma sensu o wskrzeszaniu rozmawiać. Jeśli czynny to jestem przeciwko, ale tylko z jednego względu, jeśli tylko kilka pomysłów tutaj przedstawianych zyska aprobatę Ubi Softu (żołd, doświadczenie dla jednostek, zamki jednorasowe, kilku bohaterów w drużynie, ograniczenia w ilości slotów..itp) To herosi stracą wszystko ze swej orginalności, to będzie hybryda Disciples, Age of Wonders, Warlords i Herosów. Więc kolejny pomysł zaczerpnięty z innych gier zbliża nas do takiej hybrydy. :evil:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 10 czerwca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Ja też jestem przeciwko takiemu wskrzeszaniu bohaterów...w H4 podczas walki można bohatera wskrzesić trzy razy, po prostu idzie i kupuje się w mieście dwie mikstury nieśmiertelności-jedną wypija sie od razu i jeśli sie zginie to wcześniejsza mikstura nas ożywia i wypija się następna.
Więcej nie można wypic ale jeśli ma się archanioły w armi to cie wskrzeszą trzeci raz.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 10 czerwca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Dochodzę do wniosku, że wskrzeszanie bohaterów powinno iść w stronę automatycznego wskrzeszania w czasie bitwy - główną przyczyną jest fakt iż bohater komputerowy zwykle ginie w takiej potyczce.
Moim zdanie powinno to wyglądać mniej więcej tak:
1. Czynny bohater ginie - tym samym zostaje wyeliminowany z gry. W efekcie po bitwie nie dostanie doświadczenia bo niby za co?
2. Bohater korzysta nadal z tych mikstur co pozwoli mu się utrzymać na polu bitwy a tym samym uzyskać doświadczenie.
A propos zaraz wskrzeszanie puszczę jako propozycję do nowej ankiety.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 10 czerwca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Haaraldzie; ubiegłeś mnie :D.
Gdybyś tego nie napisał, to sam zrobiłbym z tego tematu ankietę. OK. Myślę, że dobrze by było zrobić osobny temat - ankietę, a kiedy to się stanie, zamknąć ten temat. I tak chyba zrobię.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
No, myślę, że choć trochę ożywię ten temat.
Wg mnie o wskrzeszaniu bohaterów może być mowa tylko, jeżeli będą oni aktywni. Jeżeli bierni, to nie powinno być o tym mowy.
Gdy bohater zginie powinien stracić ok. 10% swojego doświadczenia(czyli mógłby nawet stracić poziom - a co się z tym wiąże - umięjętności itp.) i jakąś część swojego ekwipunku(chyba, że polegnie razem z nim cała armia - wtedy wszystko przejmuje wróg)Co do wskrzeszania - niech to będzie proces kosztowny, długotrwały i zależny od poziomu poległego. Początkującego rycerza chyba łatwiej wskrzesić niż arcypotężnego maga?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
To zalezy od tego czy bohater bedzie w ogule aktywny. Jesli nie to wogule nie ma HP i tylko rzyca czary. Ginie jesli padnie cala jego armia jak w H3. Przeciez top bez sensu ze nie moze sie bic a sam obrywa, po przegraniu bitwy wrog dopada bohatera i zabija go. Najlepiej zeby nie bylo go potem w zadnej tawernie ani nigdzie jak umrze tro koniec. Chyba ze jest aktywny to bedzie go mozna wskrzesic tylko na polu bitwy. Jak przegra to zginie. Wskrzeszania byc nie powinno wg.mnie bo to zbyt upraszcza gre. Jak jest plansza gdzie warunkiem porazki jest utrata bohatera to jak go utracimy jesli bedzie sie automatycznie wszkrzeszal. Ewentualnie zabity bohater zostalby wskrzeszony u swojego wroga i walczyl. Milaby 10% armii ktora przegral. Ale toby zbyt ulatwilo gre, wiec niech nie bedzie wskrzeszania.
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Cytat: |
Przeciez top bez sensu ze nie moze sie bic a sam obrywa, po przegraniu bitwy wrog dopada bohatera i zabija go. Najlepiej zeby nie bylo go potem w zadnej tawernie ani nigdzie jak umrze tro koniec. |
Gdyby tak miało być to z czasem zabrakłoby herosów do werbowania w tawernach albo twórcy musieliby stworzyć ich cały legion co jest w gruncie rzeczy wręcz niemożliwe do zrobienia.
Poza tym to jest tylko gra, w której nie wszystkie zasady w niej zawarte muszą odpowiadać realizmowi. Zresztą po co?
Skoro bohater ginie to zostaje wskrzeszony a potem trafia do więzenia. Przeciwnik może go odbić jeśli zajmie zamek. I ta zasada na pewno jest lepsza niż kupowanie pokonanych herosów wroga tak jak to było w H3.
Opcję więzień powinno się poszerzyć:
1. Mozliwość transportowania więźniów.
Gdyby bohaterowie przeciwnika byli na tyle potężni, że odzyskanie ich przez wroga i ponowne wcielenie do armii mogłoby znacznie zagrozić naszym oddziałom - wówczas decydujemy do którego z miast ma trafić więzień.
2. Mozliwość przekupienia wrogiego bohatera. I tu uzależnienie od nacji. Bohater taki jak nacja gracza nie będzie zbyt wiele wymagał, bohaterowie zamków pokrewnych będą żądali nieco więcej. Natomiast z zamków przeciwnych nie będą chcieli służyc pod naszą flagą.
3. Zwerbowanie i wynajęcie na określony czas i za określoną kwotą wrogiego herosa będzie się wiązało z puszczeniem go potem wolno, gdzie trafi do tawerny i przeciwnik będzie miał pierwszeństwo przy jego wykupie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Dobra moze isc do wiezienia, ale jesli beda bierni bohaterowie to po odbiciu bedzie musial miec wlasna armie a armia zostala zabita by bohater mogl byc w wiezieniu. A po bitwie z neutralnymi jednostkami? przeciez one nie majom wiezien, wtedy bohater by zniknal ewentualnie byl w tawernie ale bohater wracajacy do tawerny straci cale swoje doswiadczenie i umiejetnosci. W H4 glupio zrobili ze jednostki moga chodcic bez bohatera albo z jego grobem. Wskrzeszania byc nie powinno, co najwyzej odbijanie z rak wroga.
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
W HoMM-IV jeśli bohater ginął gdzieś na mapie przygody w wyniku potyczki z neutralną armią wówczas pozostawał po nim "pomnik" - kółko z oznaczeniem stronnictwa. Nie pamiętam już czy można było go po tym wskrzeszać tym bardziej że do takich sytuacji nie dopuszczałem. Moze ktoś inny bedzie wiedział.
A co do kwestii heros bierny/czynny oraz wskrzeszanie to zdania są tutaj najbardziej podzielone. To jest najbardziej różniący i dzielący element gry.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Jesli to nasz bohater, to mozna taki nagrobek zabrac do armii i wskrzesic w miescie lub sanktuarium. Za to jesli to nagobek przeciwnika, to juz nic z nim nie mozna zrobic (a przydaloby sie chociaz czasem mozliwosc zabrania takiego worgiego bohatera do wiezienia w miescie, zeby przeciwnik nie mogl go odzyskac zbyt latwo).
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Ja tam nie mam sprecyzowanego zdania bo jestem zdecydowanym przeciwnikiem takiej czynności herosów jak w H4, nie mniej już pojawiały się propozycje by stworzyć walkę samych herosow(Wyzwanie na pojedynek) wtedy kwestia wskrzeszenia byłby dość oczywista.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Pojedynki bohaterow? To gracz sie meczy buduje miasto, kupuje jednostki a potem go w pojedynku 1-1 szlag trafia. Dajta spokoj!
Dla mnie bohater ma byc bierny i do odzyskania tylko w tawernie. Jak przegra z wrogiem a nie armia neutralna to tez. Wiezienia sa bez sensu, nic nie mozna z nimi zrobic, a jak klikniesz to sie gra wylacza, bezsens!
A skoro bohater jest bierny to musi miec armie, a wtedyn trza by bylo wszkrzeszac armie. A w jakiej ilosci? Bohater ma byc bierny i smiertelny! Takie jest moje zdanie. System z H3 byl najlepszy a H4 im nie wyszlo i teraz takie pomysly sie pojawiaja!
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Gavin Magnus (cytat): |
Pojedynki bohaterow? To gracz sie meczy buduje miasto, kupuje jednostki a potem go w pojedynku 1-1 szlag trafia. Dajta spokoj!! |
No widzisz, tak to jest jak wypowida się jak się nie zna tematu :wink: warto się zastanowić zanim się coś powie.(poszukaj sobie tego tematu)
-----------
Rozwinięcie opcji podczas walki, dotyczących bohaterów jak i całej armii:
1) Przed walką:
- Wyzwanie przywódcy wrogiej armii na pojedynek(mag-mag, wojownik-wojownik), przegrana obniża morale armii, poległego bohatera wskrzesza Kapłan będący w armii(opcja głownie dla Multiplayera)
2) W czasie walki:
- ucieczka, obniża morale armii, jest niebezpieczeństwo, że herosi stracą jakiś artefakt zostanie nam skradzony przez wrogiego złodzieja.
Ucieczkę można dokonać w dowolnym monencie bitwy, z tym, że ucieczka następuje stopinowo najpierw uciekają herosi a potem jednostki, najszybsze pierwsze a na końcu te najwolniejsze, więc istnieje ryzyko że w trakcie ucieczki wróg zada nam dodatkowe straty.
- wykupienie się, jeśli uznamy, że wróg jest za silny to można by się wykupić za sumę zbliżoną do wartości naszego wojska, ale wtedy odywa się bez starty morale i jednostek. Wróg przejmuje pieniądze, a armia wykupiona jest bezpieczna do następnej tury(ma czas na wycofanie się).
- poddanie się, krótko można się poddać(za darmo, chyba że wróg się nie zgodzi i zgladzi armię do końca, wtedy wszystko przepada, poddanie oznaczałoby automatyczne trafienie do wrogiego więzienia.(potem można odzyskać herosa, bądź też przekupić wrogiego i zrektutować.).
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Gavin Magnus;
Cytat: |
Dla mnie bohater ma byc bierny i do odzyskania tylko w tawernie. Jak przegra z wrogiem a nie armia neutralna to tez. Wiezienia sa bez sensu, nic nie mozna z nimi zrobic, a jak klikniesz to sie gra wylacza, bezsens!
|
Obydwa rozwiazania zarówno z H3 iH4 były niedopracowane . Choć jak dla mnie przy czynnym herosie było bardziej do przyjecia chociaż jak wszystkim wiadomo ,iż mikstury Niesmiertelnosci były rozwiązaniem awaryjnym przyjetym przez twórców czwórki ad hoc.
Ja mam następujacy pomysł dość drakoński ;
Bohater przegrywający ginie i pozostawia po sobie kopczyk i jedyną metoda jego wskrzeszenia byłaby mozliwość polegająca na rzuceniu czaru" wskrzeszanie Bohatera" nie mylic z wskrzeszaniem podczas bitwy
przez innego bohatera posiadajacego odpowiednio rozwiniete zdolnosci.
Wydaje mi się to chyba najprostrzym rozwiazaniem.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Cytat: |
Bohater przegrywający ginie i pozostawia po sobie kopczyk i jedyną metoda jego wskrzeszenia byłaby mozliwość polegająca na rzuceniu czaru" wskrzeszanie Bohatera" nie mylic z wskrzeszaniem podczas bitwy
przez innego bohatera posiadajacego odpowiednio rozwiniete zdolnosci. |
I tutaj mógłby się pojawić bohater o profesji Kapłana, który jako jedyny byłby zdolny do takiej "operacji".
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Haarald:
Cytat: |
tutaj mógłby się pojawić bohater o profesji Kapłana, który jako jedyny byłby zdolny do takiej "operacji". |
I tym razem jestem jak najbardziej ZA
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Tylko nie wiem czy Wskrzeszanie byłoby takie jak w H4 jako umiejętność drugorzędna(dotyczy także części jednostek).
Wskrzeszanie - żywi
Animacja - nieumarli
?? ...... ?? - żywioły.
A może tak wskrzeszanie/animacja..... samych bohaterów za pomocą specjalnych czarów kapłańskich?? Tuż po pojedynku, bądź też już na mapie przygody.
A może obie opcje, wskrzeszanie jednostek za pomocą umiejętności(jak w h4) oraz wskrzeszanie bohaterów za pomocą czaru kapłańskiego. :?:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Haav :
Ja bym rozdzielił te funkcje :
wskrzeszanie jednostek na polu bitwy byłby analogiczne jak w poprzenich częsciach
wskrzeszanie Bohaterów wymagaloby odpowiednich umiejętnosci Kapłańskich...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Haav:
Wskrzeszanie powinno dotyczyć zarówno bohaterów jak i armii. I muszą to być zdolności oddzielne.
Umiejętność drugorzędna "Resurection" najefektywniej powinna działać w profesji kapłana (dodatkowe bonusy za każdy poziom). Inne klasy miałyby natomiast nieco obniżone parametry tej umiejętności choć nie do takiego stopnia by jej poznanie się nie opłacało.
Wskrzeszanie bohaterów powinno być zdolnością jedynie kapłanów, którzy w zależności mogą to uczynić zarówno na polu bitwy jak i na mapie przygody. W zależności od poziomu kapłan może przywrócić także pewną część HP. Oczywiście takie wskrzeszanie pochłaniałoby pewne ilości many. Dlatego "inteligencja" byłaby tutaj jak najbardziej na miejscu.
Poruszyliście problem animacji. Zastanawiam się jak miałoby to wyglądać u Nekromantów. Z jednej strony Nekromancja (właściwie bardziej pod kapłana mi pasuje) z drugiej wskrzeszenie, albo animowanie martwego herosa. W takim razie ozywianie bohaterów "żywych" byłoby chyba niemożliwe?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Wiem, że to nie temat na to ale z wiązku z wskrzeszaniem jednostek, proponuję by podobnie jak w H4, podzielić specyficzne zdolności do zamków/stronnictw.
Haven - Wskrzeszanie
Preserve - Oczarowanie(charm)
Necropolis - Nekromancja
Asylum - Chaos(nowa zdolność, która przed każdą walką powodowałaby, że drobna część wojska przeciwnika uciekałaby z pola bitwy)
Zamki żywiołów - Przywoływanie.
Każda z tych zdolności miała na celu - oddowę/przywołanie/przestraszenie/oczarowanie armii, czyli zwiększenie jej liczebności.
================
Co do wskrzeszania herosów, to wiadomo że herosa wampira nie powinno się dać wskrzeszyć, a człowieka aminować jako(zombi czy lisz) bo wymagałoby to zbyt dużych zmian w mechanice gry. Również herosi żywiołaki, jeśli mieli by się pojawić, to musieliby mieć osobną zdolność, bo nie są "żywi" jak ludzie a tym bardziej "umarli" :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 stycznia 2005 Wskrzeszanie bohaterów
|
|
|
Jezeli chodzi o bohaterow to powrucil bym do h3 gdzie strata bohetara byla juz ze tak powiem na stale a w h4 bylo to troche za proste w poczatkowej fazie gry.A jezeli juz mialobyc to wskrzeszanie i bohater ma uczestniczyc w walce to pozostawiam to, mam nadzieje wilkiej wyobrazni osub twozacych (oby nie byl taki jak w h4). ;]
Tak odemnie:
Jezeli mi ten caly Ubisoft wruci bohaterow z h3 to w moich oczach beda o 1% bardziej tolerancyjni.
|
|
Powrót do góry
|
|
|