Autor |
Wiadomość |
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 5 września 2004 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Tak, doświadczenie i umiejętności będą zdobywać absolutnie WSZYSTKIE jednostki, nawet jednostki 8 poziomu czy Błękitne Smoki. Jednakże w ich przypadku - wytrenowanie ich do maksymalnego poziomu na "normalnej" mapie używając dotychczasowych strategii graniczy z cudem. |
Jak ma sie włączony dodatkowo skrypt który daje jednostko 7 i wyżej poziomu tylko 50% zdobywanego doświadczenia, to tak, graniczy to z cudem. Ale jeśli nie ma się włączonego tego skryptu to wytrenowanie jednostki nawet 10 poziomu nie jest wcale takie trudne <_<.
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 10 września 2004 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
JEDNEJ jednostki - owszem :P. Lecz przy normalnej grze, w której co jakiś czas dokładasz nowe oddziały jest gorzej. Zauważ, że już przy dwóch jednostkach danego typu zdobyć doświadczenie jast DWA RAZY trudniej.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 10 września 2004 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Osobiście nie spotkałem się z trdnościami wytrenowania jednostek 7(i wyżej) poziomu. Fakt, jest trudniej ich trenować niż pozostałych, ale żeby to graniczyło z cudem to wątpie :?.
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 10 września 2004 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
jak się uprzeć to wszystko można.
powtórzę tylko raz jeszcze: przy NORMALNEJ grze, na NORMALNEJ mapie, czyli zwykłej, przeciętnej, takiej, gdzie żeby wygrać trzeba dokładać cały czas nowe armie i gdzie trenujesz jednostki nie tylko po to, by były wytrenowane, ale by mieć z nich duzy pożytek.... bo co z tego, że będziesz miał trzy wytrenowane archanioły, skoro główna siła armii będzie leżeć w 100 czempionach na 3 poziomie :).
Wszystko zależy też od ilości armii w pobliżu. Mi raz zdarzyło się na małej, losowej mapie, że po pokonaniu wszystkich potworów w okolicy i prawie wszystkich graczy komputerowych, moje smoki (było ich chyba z 5) nie osiągnęły żadnego poziomu.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Guinea
Dołączył: 20 maja 2000 Posty: 164
Skąd: że znowu!
|
Wysłany: 29 września 2004 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Jest taka fajna opcja... armie rosną o 4% każdego dnia. I do tego duża mapka. Można nazbierać kupę jednostek niższych leveli, komputer też może :) i można potem mu to pozabijać ;). Kupa doświadczenia jest z tego. Jeszcze jak się ma warlord's bannery i ustawiony bonus +50% zdobywanego doświadczenia to zdobycie maksymalnej ilości expa nawet przy dokładaniu jednostek nie jest zbyt trudne. Czasami tylko smoki spadały mi na 8-9 level jak dokładałem nowe, ale za chwilę wracały do stanu poprzedniego :).
___________ Achtung! Weasel!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 29 września 2004 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Qui (cytat): |
est taka fajna opcja... armie rosną o 4% każdego dnia. I do tego duża mapka. Można nazbierać kupę jednostek niższych leveli, komputer też może :) i można potem mu to pozabijać ;). |
A jak taka walke zwycięży bohater z Nekromancją na expercie to wtedy dopiero jest masakra ze szkieletami ;).
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 11 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
W systemie doświadczenia przydałaby się możliwość wybierania formy ulepszeń...np dla łuczników daleki zasięg albo walka wręcz...itp. No i warord banner coś samoistnie teraz zmienia premie co jakiś czas na health :(
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 12 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Promilus (cytat): |
W systemie doświadczenia przydałaby się możliwość wybierania formy ulepszeń...np dla łuczników daleki zasięg albo walka wręcz...itp. No i warord banner coś samoistnie teraz zmienia premie co jakiś czas na health :( |
A co to ma wspólnego z dośw. jednostek? Przecież każda jednostka strzelająca może atakować wręcz... wystarczy podczas jej tury kliknąć PPM na ikonie Obrony...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 12 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Chodziło mi o wybór między np. brakiem kary w walce wręcz (jak to mają tytany, kapłani i magowie...oraz w wogu orki) a np. strzałem bez kar za odległość...poza tym w walce przeciw bohaterowi z tego co pamiętam nie można zastosować tych funkcji o których wspominasz.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 16 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
A ja tak kapkę z innej paki :lol: . Wiem iż to nie jest temat "Wymyśl nowe opcje do WoGa" ale ma to związek z systemem przyznawania "Xpków" :lol: jednostkom. A mianowice: można wprowadzić zasięg dla strzelców liczony w tzw."Hexach". Z każdym poziomem jednostka strzelecka dostawałaby premię do zasięgu np. o +1. Oczywiście nie na zasadzie iż J.1 stopnia(np. Wielki Gremlin) strzelać może TYLKo na np.2-3 pola przed sobą. tak to byłby czysty absurd!!! Jak ktoś chce może kontynuować mój wątek. A naprawdę fajna rzecz.
Ps.Pomysł zaczerpnięty z gry Warlords Battlecry 2.[/ort]
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Niezły pomysł. Przydałoby się jakieś oznaczenie na polu walku (np. linia na granicy hexów albo inny kolor), które odgradzałoby celny strzał od niecelnego.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 16 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Dobre ale mam pytanie z tym zasięgiem to by byla 'złamana strzała' czy całkowita niemożliwośc strzelania??
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Złamana, bo tam, gdzie nie można w ogóle atakować, nie jest w żaden sposób oznaczone.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 16 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Może zamiast całkowitego ograniczenia zasięgu wprowadzić takie coś jak w HoMM IV. Czyli złamana strzała z napisanym jaka jest skuteczność 1/2 1/4 1/8.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Oczywiście że nie powinno być całkowitego ograniczenia strzelania. A jeżeli chodzi o zasięg celnego strzału, to zamiast połowy pola walki mogłaby to być szybkość strzelca.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 17 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Czy ja wiem-wtedy haste, albo specjalizacja bohatera i już conajmniej 1 pole więcej, nie wspomnę też że chyba kapłani i elfy są najszybszymi łucznikami (no już nie mówiąc o tytanach)...Ja bym dał tak: topory/oszczepy: 1.5x uszkodzeń przy 3 hex, 1x uszkodzeń 3-6hex, 1/2x uszkodzeń 6-9 hex, 1/4 uszkodzeń 9-15 hex, 1/8 uszkodzeń 15-21 hex (chyba tyle jest max po przekątnej)...kusze & łuki & inne 1x dla 1-9 hex, 3/4x dla 9-12 hex, 1/2x dla 12-21 hex...Tylko czy dałoby się takie coś zrobić?
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Ale chodziło mi o szybkość podstawową. Przecież Przyspieszenie i artefakty zwiększają szybkość, a nie celność. Co najwyżej karę za zasięg mogłaby likwidować Precyzja.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 19 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Z tym co rzekł Trang-oul( jeśli źle napisałem twą xywę, to przepraszam.) czyli kara za zasięg może być negowana przez zaklęcie precyzja, to się zgadzam.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------Podpis w budovie :lol: --------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 19 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
ah-to co w takiej sytuacji za premie miałby taki jeden mag bitewny z twierdzy? Bo gdyby precyzja NEGOWAŁA wszelkie kary np. za odległość, a nie dodawała punktów ataku jednostkom strzeleckim to jego specjalizacja byłaby g*** warta, gdyby zaś dodawała także punkty ataku to czar ten byłby za silny...i tak źle i tak niedobrze...lepiej więc zwiększać zasięg dzięki łucznictwu, jednocześnie zmniejszając jego skuteczność (bo +50% to dla mnie przesada, szczególnie u orrina, wystarczyłoby +3hexy "pełnej strzały" i +30%)
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Nie miałem na myśli całkowitego usunięcia kary. Chciałem, żeby czar zwiększał atak i zmniejszał karę za odległość powiedzmy do 3/4 pola walki. Kara za przeszkody mogłaby zostać (tak jak w H4 + premia do ataku). Precyzja to inaczej celność, ale nawet najlepszy strzelec nic nie zrobi z przeszkodą.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 20 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Moim zdaniem to byłby dobry pomysł z tym zasięgiem...wiadomo że ogromny i szybki tytan daleko pioruny posyła, cyklop w zasadzie też jest duży i daleko rzuci, ale taki kusznik to ile może? kilka pól na pełnej strzale :) Tylko czy da się tak zrobić żeby nie była doliczana premia szybkości z płaszczy, specjalizacji, taktyki itp...?
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 23 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
Dyskusja niczego sobie. Mi pasi przekształcenie łucznictwa na +z(zasięg) i zmniejszona przemia do obrażeń. Macie pomysły, to dzielcie się nimi. Mam nowy fajny pomysł. Co by było, gdyby HoMM był RTS ? Bo przecież jest turówką.
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 23 marca 2005 System Doświadczenia Jednostek
|
|
|
wow-nawet tak nie bluźnij :) Homm ma swój klimat włąśnie dlatego, że rozgrywka podobna jest do szachów-ważne jest odpowiednie ustawienie i kontrolowanie przebiegu bitwy (oparte na turach)...w RTS nie mogłoby być trybu hot seats :( I cała wielkość herosów zostałaby zniszczona.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|