Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:30:50
Autor Wiadomość
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 5 września 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Tak, doświadczenie i umiejętności będą zdobywać absolutnie WSZYSTKIE jednostki, nawet jednostki 8 poziomu czy Błękitne Smoki. Jednakże w ich przypadku - wytrenowanie ich do maksymalnego poziomu na "normalnej" mapie używając dotychczasowych strategii graniczy z cudem.


Jak ma sie włączony dodatkowo skrypt który daje jednostko 7 i wyżej poziomu tylko 50% zdobywanego doświadczenia, to tak, graniczy to z cudem. Ale jeśli nie ma się włączonego tego skryptu to wytrenowanie jednostki nawet 10 poziomu nie jest wcale takie trudne <_<.

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 10 września 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

JEDNEJ jednostki - owszem :P. Lecz przy normalnej grze, w której co jakiś czas dokładasz nowe oddziały jest gorzej. Zauważ, że już przy dwóch jednostkach danego typu zdobyć doświadczenie jast DWA RAZY trudniej.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 10 września 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Osobiście nie spotkałem się z trdnościami wytrenowania jednostek 7(i wyżej) poziomu. Fakt, jest trudniej ich trenować niż pozostałych, ale żeby to graniczyło z cudem to wątpie :?.
___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 10 września 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

jak się uprzeć to wszystko można.

powtórzę tylko raz jeszcze: przy NORMALNEJ grze, na NORMALNEJ mapie, czyli zwykłej, przeciętnej, takiej, gdzie żeby wygrać trzeba dokładać cały czas nowe armie i gdzie trenujesz jednostki nie tylko po to, by były wytrenowane, ale by mieć z nich duzy pożytek.... bo co z tego, że będziesz miał trzy wytrenowane archanioły, skoro główna siła armii będzie leżeć w 100 czempionach na 3 poziomie :).

Wszystko zależy też od ilości armii w pobliżu. Mi raz zdarzyło się na małej, losowej mapie, że po pokonaniu wszystkich potworów w okolicy i prawie wszystkich graczy komputerowych, moje smoki (było ich chyba z 5) nie osiągnęły żadnego poziomu.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Guinea



Dołączył: 20 maja 2000
Posty: 164
Skąd: że znowu!

Wysłany: 29 września 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Jest taka fajna opcja... armie rosną o 4% każdego dnia. I do tego duża mapka. Można nazbierać kupę jednostek niższych leveli, komputer też może :) i można potem mu to pozabijać ;). Kupa doświadczenia jest z tego. Jeszcze jak się ma warlord's bannery i ustawiony bonus +50% zdobywanego doświadczenia to zdobycie maksymalnej ilości expa nawet przy dokładaniu jednostek nie jest zbyt trudne. Czasami tylko smoki spadały mi na 8-9 level jak dokładałem nowe, ale za chwilę wracały do stanu poprzedniego :).
___________
Achtung! Weasel!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 29 września 2004     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Qui (cytat):
est taka fajna opcja... armie rosną o 4% każdego dnia. I do tego duża mapka. Można nazbierać kupę jednostek niższych leveli, komputer też może :) i można potem mu to pozabijać ;).

A jak taka walke zwycięży bohater z Nekromancją na expercie to wtedy dopiero jest masakra ze szkieletami ;).

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 11 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

W systemie doświadczenia przydałaby się możliwość wybierania formy ulepszeń...np dla łuczników daleki zasięg albo walka wręcz...itp. No i warord banner coś samoistnie teraz zmienia premie co jakiś czas na health :(
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 12 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
W systemie doświadczenia przydałaby się możliwość wybierania formy ulepszeń...np dla łuczników daleki zasięg albo walka wręcz...itp. No i warord banner coś samoistnie teraz zmienia premie co jakiś czas na health :(

A co to ma wspólnego z dośw. jednostek? Przecież każda jednostka strzelająca może atakować wręcz... wystarczy podczas jej tury kliknąć PPM na ikonie Obrony...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 12 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Chodziło mi o wybór między np. brakiem kary w walce wręcz (jak to mają tytany, kapłani i magowie...oraz w wogu orki) a np. strzałem bez kar za odległość...poza tym w walce przeciw bohaterowi z tego co pamiętam nie można zastosować tych funkcji o których wspominasz.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 16 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

A ja tak kapkę z innej paki :lol: . Wiem iż to nie jest temat "Wymyśl nowe opcje do WoGa" ale ma to związek z systemem przyznawania "Xpków" :lol: jednostkom. A mianowice: można wprowadzić zasięg dla strzelców liczony w tzw."Hexach". Z każdym poziomem jednostka strzelecka dostawałaby premię do zasięgu np. o +1. Oczywiście nie na zasadzie iż J.1 stopnia(np. Wielki Gremlin) strzelać może TYLKo na np.2-3 pola przed sobą. tak to byłby czysty absurd!!! Jak ktoś chce może kontynuować mój wątek. A naprawdę fajna rzecz.

Ps.Pomysł zaczerpnięty z gry Warlords Battlecry 2.[/ort]

___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 16 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Niezły pomysł. Przydałoby się jakieś oznaczenie na polu walku (np. linia na granicy hexów albo inny kolor), które odgradzałoby celny strzał od niecelnego.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 16 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Dobre ale mam pytanie z tym zasięgiem to by byla 'złamana strzała' czy całkowita niemożliwośc strzelania??
___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 16 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Złamana, bo tam, gdzie nie można w ogóle atakować, nie jest w żaden sposób oznaczone.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 16 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Może zamiast całkowitego ograniczenia zasięgu wprowadzić takie coś jak w HoMM IV. Czyli złamana strzała z napisanym jaka jest skuteczność 1/2 1/4 1/8.
___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 17 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Oczywiście że nie powinno być całkowitego ograniczenia strzelania. A jeżeli chodzi o zasięg celnego strzału, to zamiast połowy pola walki mogłaby to być szybkość strzelca.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 17 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Czy ja wiem-wtedy haste, albo specjalizacja bohatera i już conajmniej 1 pole więcej, nie wspomnę też że chyba kapłani i elfy są najszybszymi łucznikami (no już nie mówiąc o tytanach)...Ja bym dał tak: topory/oszczepy: 1.5x uszkodzeń przy 3 hex, 1x uszkodzeń 3-6hex, 1/2x uszkodzeń 6-9 hex, 1/4 uszkodzeń 9-15 hex, 1/8 uszkodzeń 15-21 hex (chyba tyle jest max po przekątnej)...kusze & łuki & inne 1x dla 1-9 hex, 3/4x dla 9-12 hex, 1/2x dla 12-21 hex...Tylko czy dałoby się takie coś zrobić?
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 17 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Ale chodziło mi o szybkość podstawową. Przecież Przyspieszenie i artefakty zwiększają szybkość, a nie celność. Co najwyżej karę za zasięg mogłaby likwidować Precyzja.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 19 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Z tym co rzekł Trang-oul( jeśli źle napisałem twą xywę, to przepraszam.) czyli kara za zasięg może być negowana przez zaklęcie precyzja, to się zgadzam.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------Podpis w budovie :lol: --------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 19 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

ah-to co w takiej sytuacji za premie miałby taki jeden mag bitewny z twierdzy? Bo gdyby precyzja NEGOWAŁA wszelkie kary np. za odległość, a nie dodawała punktów ataku jednostkom strzeleckim to jego specjalizacja byłaby g*** warta, gdyby zaś dodawała także punkty ataku to czar ten byłby za silny...i tak źle i tak niedobrze...lepiej więc zwiększać zasięg dzięki łucznictwu, jednocześnie zmniejszając jego skuteczność (bo +50% to dla mnie przesada, szczególnie u orrina, wystarczyłoby +3hexy "pełnej strzały" i +30%)
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 19 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Nie miałem na myśli całkowitego usunięcia kary. Chciałem, żeby czar zwiększał atak i zmniejszał karę za odległość powiedzmy do 3/4 pola walki. Kara za przeszkody mogłaby zostać (tak jak w H4 + premia do ataku). Precyzja to inaczej celność, ale nawet najlepszy strzelec nic nie zrobi z przeszkodą.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 20 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem to byłby dobry pomysł z tym zasięgiem...wiadomo że ogromny i szybki tytan daleko pioruny posyła, cyklop w zasadzie też jest duży i daleko rzuci, ale taki kusznik to ile może? kilka pól na pełnej strzale :) Tylko czy da się tak zrobić żeby nie była doliczana premia szybkości z płaszczy, specjalizacji, taktyki itp...?
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thorj Tnijorc



Dołączył: 13 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Karczew

Wysłany: 23 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

Dyskusja niczego sobie. Mi pasi przekształcenie łucznictwa na +z(zasięg) i zmniejszona przemia do obrażeń. Macie pomysły, to dzielcie się nimi. Mam nowy fajny pomysł. Co by było, gdyby HoMM był RTS ? Bo przecież jest turówką.
___________
Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 23 marca 2005     System Doświadczenia Jednostek Odpowiedz z cytatem

wow-nawet tak nie bluźnij :) Homm ma swój klimat włąśnie dlatego, że rozgrywka podobna jest do szachów-ważne jest odpowiednie ustawienie i kontrolowanie przebiegu bitwy (oparte na turach)...w RTS nie mogłoby być trybu hot seats :( I cała wielkość herosów zostałaby zniszczona.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.