Autor |
Wiadomość |
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 23 czerwca 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Nazwa: Kradzież Many:
Pochodzenie: ? (zaklęcie dostępne tylko u nowej jednostki Kreegans - upadłej wiedźmy)
Sposób działania: Zaklęcie rzucone zabiera najbliższym jednostkom wroga 5 punktów many, uzupełniając własne - zużyte punkty many
Zaklęcie nic nie kosztuje jest raczej wrodzoną zdolnością tych jednostek.
Czas trwania 1 tura, tym samym zabiera ruch tej jednostki
Poziom: 2
---------------------------------------------
Nazwa: Ochrona przed kradzieżą many
Pochodzenie: ? (na pewno zamek dobry)
Sposób działania: Zaklęcie rzucone zabiera na własną jednostkę chroni ją przed kradzieżą many
Czas trwania 1 tura, zaklęcie można rozproszyć antymagią
Poziom: 2
Inne cechy: Być może jako czar w księdze zaklęć mnichów?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 2 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Nazwa: Wichura
Pochodzenie:Powietrze
Skutki: Przeciw zaklęcie na klątwy zwięzane z pogodą ,pyłami i oparami. Nie pozwala transportować się jednostce w wybranym kierunku. Nie działa na jednostki teleportujące się.
Czas trwania:moc bohatera
poziom:2
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Parsifal
Dołączył: 2 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Sysigia
|
Wysłany: 10 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Błyskawica śmierci
Szkoła: Szkoła marii subtraktywnej
Obrażenia:Szansa 25%, że zabije na miejscu cały oddział, jeśli nie to skuje 150 pkt + 3xmoc bohatera + 45 na każdy jeden poziom szkoły magii
Czas trwania: Natychmiastowy
Poziom: 5
:twisted: :twisted: :twisted:
___________ Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Boska Plaga
Pochodzenie: zaklęcie jest dostępne dopiero w momencie opanowania przez Herosa wszystkich Szkół Magji na najwyższym poziomie (pojawia się samoistnie w księdze zaklęć)
Sposób działania: sprowadza tydzień plagi (przyrost wszystkich istot w każdym zamku w okresie siedmiu dni od momentu rzucenia zaklęcia wynosi 0)
Koszt: bardzo wysoki - więc najlepiej stać koło studni :twisted:
trochę drastycznie - ale przy tak rozwiniętym Herosie wszystko jest możliwe 8)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 26 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
No to i ja coś dodam:
Nazwa: dezorientacja
Sposób działania: jednostka, na którą rzucono zaklęcie nie słucha poleceń gracza i może zrobić wszystko (łącznie z atakiem jednostek sojuszniczych i popełnieniem samobójstwa)
Pchodzenie: magia ziemi
Cas trwania: 1 tura na 3 punkty mocy bohatera
poziom: 5
Nazwa: trucizna
Sposób działania: jednostka, na którą rzucono zaklęcie co turę otrzymuje 25 obrażeń + 10 na każy punkt mocy bohatera
Pchodzenie: magia wody
Cas trwania: 4 tury
poziom: 3
Nazwa: dezintegracja
Sposób działania: zostajezdezintegrowana 1 jednostka na 4 punkty mocy bohatera. Danej jednostki nie można wskrzesić
Pchodzenie: magia ziemi
Nzwa: unik
Sposób działania: jednostka, na którą rzucono zaklęcie ma 30% szansy na odparcie ataku przeciwnika
Pochodzenie: magia powietrza
Czas trwania: 1 tura na punkt mocy bohatera
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 26 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
O ile pamięć mnie nie myli to Dezintegracja i Trucizna już są czarami, tutaj mamy podawać nowe pomysły. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 27 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Sorry za plagiat ale nie grałem zbyt wiele w HoMM 4 i na śmierć zapomniałem o tych zaklęciach :oops: .
Ale za to teraz spróbuję się zrehabilitować.
Nazwa: Wampiryzm
Sposób działania: jednostka, na którą rzucono to zaklęcie ma zdolność uzdrowienia się kosztem atakowanej jednostki
Pochodzenie: magia ziemi
Czas trwania: 1 tura na punkt mocy bohatera
Poziom: 4
Mam nadzieję że tym razem nie jest to stary czar :D .
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 27 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Cytat: |
O ile pamięć mnie nie myli to Dezintegracja i Trucizna już są czarami, tutaj mamy podawać nowe pomysły. |
Mała uwaga: Drupi pisał o dezorientacji nie o dezintegracji. Gdybyś przeczytał działanie zaklęcia od razu byś skojarzył. Z tego wynika że nie do końca czytamy wypowiedzi innych forumowiczów.
Ale wracając do tematu:
Nazwa: Pomniejsze zawirowanie magii
Źródło: chaos/ogień
Typ: Specjalny
Działanie: Zaklęcie rzucone na polu bitwy powoduje że magia (wroga/sojusznika) bedzie działała w sposób niekontrolowany:
-> zarówno gracz jak i przeciwnik, kiedy będzie rzucał czar będzie miał 75% szans, że dany czar osiągnie cel.
-> isnieje jednak 25% szansa na to że zaklęcie może "przypaść" innej jednostce (dotyczy to zarówno czarów wspomagających, utrudniających jak i ofensywnych)
Czas trwania: do końca bitwy lub gdy czar zostanie rozproszony odpowiednim zaklęciem odwołującym działania tego typu zaklęć
Poziom: 3
Inne cechy: zaklęcie wzmacniane umiejętnością drugorzedną (szkoła lub sfera ognia?). Każdy poziom tej umiejętności podnosi szanse o kolejne 5% na poziom (max 50%)
Nazwa: Większe zawirowanie magii
Źródło: chaos/ogień
Typ: Specjalny
Działanie: W odróżnieniu od Pomniejszego zawirowania magii, to zaklecie gdy jest rzucone na polu bitwy powoduje że magia przeciwnika będzie działała w sposób niekontrolowany:
-> przeciwnik, kiedy będzie rzucał czar będzie miał 75% szans, że dany czar osiągnie cel.
-> isnieje jednak 25% szansa na to że zaklęcie może paść na inną jednostkę (dotyczy to zarówno czarów wspomagających, utrudniających jak i ofensywnych), np:
- np. czar błyskawica rzucony na naszą jednostkę ma 25% szans na to że uderzy w jednostkę przeciwnika
- np. gdy wróg rzuci błogosławieństwo na swoją jednostkę, będzie istniała 25% szansa na to, że czar padnie na naszą jednostkę
- np. po rzuceniu przez wroga zaklecia spowolnienie na naszą jednostkę istnieje 25% prawdopodobieństwo że czar spowolni losową jednostkę rzucającego ten czar
Czas trwania: do końca bitwy lub gdy czar zostanie rozproszony odpowiednim zaklęciem odwołującym działania tego typu zaklęć
Poziom: 5
Inne cechy: Pochłania około 40 punktów many
Nazwa: Potężne odwołanie
Źródło: życie/światło
Typ: Specjalny
Działanie: Odwołuje wszelkie potężne zaklecia o długotrwałym działaniu (na które nie działa antymagia) takie jak, np: burza z piorunami, zamieć, pomniejsze i większe zawirowanie magii
Czas trwania: natychmiastowy
Poziom: 5
Inne cechy: Pochłania około 20 punktów many
Nazwa: Pochłanianie
Źródło: iluzje
Typ: specjalny
Działanie: rzucone na polu bitwy powoduje, że gracz który je wywołał będzie absorbował część many którą wykorzystał przeciwnik podczas rzucania czaru.
Na poziomie elementarnym bedzie to wartość 10%. Natomiast poznanie umiejętności drugorzednej (szkoły? lub żywiołu wody?) wzmocni je o kolejne 5% na poziom umiejętności (max. 35%)
magii
Czas trwania: natychmiastowy
Poziom: 4
Inne cechy: brak
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 27 września 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Jest dezorientacja i dezintegracja :P
Haar: Hmmm.....
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Fristron z Avlee
Dołączył: 27 października 2004 Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)
|
Wysłany: 30 października 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Nazwa: Rozerwanie (hm... wolałbym jakąś lepszą nazwę, ale nic mi nei przychodzi do głowy :? )
Pochodzenie: Ziemia
Typ: Zaklęcie ofensywne
Sposób Działania: zabiera sporą ilość energii życiowej, rzucone na przeciwnika
Czas Trwania: nie dotyczy
Poziom: 3
Nazwa: Umęczenie Duszy
Pochodzenie: Śmierć
Typ: Zaklęcie ofensywne wspomagające
Sposód działania: trafia w przeciwnika i odejmuje mu z każdą kolejką wytrzymałość oraz szybkość
Czas trwania: 2 tury (+ jedna tura za każde trzy punkty mocy bohatera/za każdy poziom wyspecjalizowania tej szkoły magii)
Poziom: 4
Mam nadzieję że są nowe :roll:
Sveikata
Fristron
___________ Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 31 października 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
NAZWA : Nieśmiertelność
DZIAŁANIE : zaczarowana jednsotka otrzymywałaby dodatkowe "życie" (niezależne od HP) - jego ilość zależałaby od poziomu SP bohatera. Kiedy grupa dostawałaby po facjacie to nie ubywałoby HP a to "dodatkowe życie". Jeśli walka się zakończy a 'punkty nieśmiertelności' nie spadną do zera (lub niżej) to... nikt z grupy nie ginie; jednak jeśli stanie się inaczej i ilość tych punktów zostanie wyczerpana to ginie tyle jendostek ile zginęłoby normalnie bez tego czaru, tzn. damage, który przejęły na siebie punkty nieśmiertelności zostaje zsumowany i "przechodzi" na HP, ufff...
przykad : zaczarowywujemy grupę (liczba jednostek : 100; ich HP : 10) - dostaje 500 p.n.; w walce otrzymuje 400 p. obrażeń, walka się kończy - nikt nie ginie. Druga możliwość : dostaje obrażenia w wysokości 550 damage'u; czar nieśniertelności pryska - ginie 55 jednostek...
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 12 listopada 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
[quote="Fristron z Avlee"]Nazwa: Rozerwanie (hm... wolałbym jakąś lepszą nazwę, ale nic mi nei przychodzi do głowy :? )
Pochodzenie: Ziemia
Typ: Zaklęcie ofensywne
Sposób Działania: zabiera sporą ilość energii życiowej, rzucone na przeciwnika
Czas Trwania: nie dotyczy
Poziom: 3
Identyczne jak implozja. Też ziemi, też rozrywa interesujace.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 listopada 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Naznaczenie
Typ: hmmm.... Zdwiadowczy??
Poziom: 2
Opis: Rzucone na wrogi odział w czasie walki, sprawia że po bitwie będziemy widzieć teren znajdujący w się wokól jednostki (herosa, w którego jest armi bądź zamku, w którmym przebywa), zasięg widzenia zależny od poziomu rzucającego. (czar się rzuca, gdy spodziweewamy się porażki, bo w przypadku zwycięstwa nic nam nie daje)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 16 listopada 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Eustachy (cytat): |
Naznaczenie
Typ: hmmm.... Zdwiadowczy??
Poziom: 2
Opis: Rzucone na wrogi odział w czasie walki, sprawia że po bitwie będziemy widzieć teren znajdujący w się wokól jednostki (herosa, w którego jest armi bądź zamku, w którmym przebywa), zasięg widzenia zależny od poziomu rzucającego. (czar się rzuca, gdy spodziweewamy się porażki, bo w przypadku zwycięstwa nic nam nie daje) |
wolalbym nazwe "pluskwa" i typ to najlepiej do ziemi pasuje.
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
[quote="Haarald"]
Cytat: |
O ile pamięć mnie nie myli to Dezintegracja i Trucizna już są czarami, tutaj mamy podawać nowe pomysły. |
Mała uwaga: Drupi pisał o dezorientacji nie o dezintegracji. Gdybyś przeczytał działanie zaklęcia od razu byś skojarzył. Z tego wynika że nie do końca czytamy wypowiedzi innych forumowiczów.
Drupi pisał tez o dezintegracjii chociaż w innym znaczeniu ale mimo wszystko uważam, że powinien zmienić nazę tych zaklęć.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
niestety moje pomysly nie sa w pelni nowe .... ale mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi bo by podac nowe czary musze opisac dwa stare (zmienione nieco) Prosze wybacz Haraldzie zlamanie zasad :( ale jak mam to czytelnie rozbic ?? te czary sa powiazane ze soba
1) view air -- jezeli bedzie alternatywny poziom nadpowierzchni(czyli swiat w chmurach) to ten czar ukazywalby (tak jak w h3 w takim menu) ten poziom .... jezeli nie to w tym menu odslanialby sie teren wokol wysokich gor
2) view earth --- odslania tereny podziemne (tez w tym menu podladu of coz)
3) view fire --- odslania ukazuje graczowi tereny pokryte lawa
3 view water --- odslania morza
4) view nature -- odslania wszystkie tereny pokryte zielona trawa :)
5) view death -- odslania dwa hexy wokol kazdego miejsca gdzie w grze miala miejsce bitwa w ktorej umarly jakies jednostki
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 grudnia 2004 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
view death odslanialby te tereny dla necromancera gdzie byly bitwy
a czar :
Animate battlefield - gdy necromancer znajdzie sie na terenie gdzie miala miejsce taka bitwa (te tereny sa specjalnie oznaczone dla necromancera) moze rzucic czar Animate battlefield i ozywic z tego terenu szkielety do swojej armii.. czar bylby przynajmniej 4 poziomu... Z uwagii na to ze jednostki wskrzeszane lezaly juz troche w ziemi istnialaby szansa ze sie nieprzylacza do Necromancera tylko ze resztkami zdrowego rozsadku zaatakuja go :)))
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Nazwa: Duchy wojny
Zródło: Nekromancja
Typ: Specjalny
Działanie: Wybrane (zaznaczone kursorem) jednostki przemieniają się w duchy.
Czas trwania: Dwie tury
Poziom: 4
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mavander
Dołączył: 2 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Svalbardem
|
Wysłany: 3 kwietnia 2005 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Śnieżna wichura
Gildia: Lód
Typ: Zaklęcie Ofensywne Wspomagające
Efekt: Zamraża wszystkie jednostki przeciwnika oprócz bohaterów i dowódców posiadających magiczną lub wrodzoną umiejętność "Ochrona przed Lodem"
Czas trwania: Do końca bitwy
Poziom: 6 (na 7 możliwych)
Dodatkowe informacje: Jednostka przynajmniej 2 razy zatakowana zostaje rozmrożona. Jednostka zniszczona podczas zamrożenia nie może zostać przywrócona do życia. Zaklęcie to neguje tylko zaklęcie 6 poziomu Gildii Ognia "Fala Ognia".
Fala Ognia
Gildia: Ogień
Typ: Zaklęcie Ofensywne
Efekt: Zadaje obrażenia wszystkim jednostkom na polu bitwy równe połowie punktów mocy razy poziom czarodzieja (Przykładowo: punkty mocy 36, poziom 10 = 36:2=18, 18x10=180). Jeśli jakaś jednostka jest pod wpływem zaklęcia "Śnieżna Wichura" zostaje uwolniona z pod działania tego czaru i nie otrzymuje obrażeń.
Czas trwania: Jedna tura
Poziom: 6
Dodatkowe informacje: To zaklęcie nie działa na jednostki ognia i na bohaterów lub dowódców posiadających magiczną umiejętność "Ochrona przed Ogniem".
___________ Pan Wymiaru Cieni, mistrz w Grze Cienia......
Krótko mówiąc fanatyk Yu-Gi-Oh! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 6 kwietnia 2005 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
zniszczenie absolutne
gildia : ogień
zaklęcie ofensywne
efekt: tworzy kopie wybranej jednostki o odwróconych kolorach(np zamiast czarnego biały) kopia idzię w kierunku jednostki z której została stworzona .Gdy się z nią zderzy obie jednostki (kopia i właściwa jednostka) znikają wytwarzając efekt implozji(chodzi mi o ten czar działający jak 5 polowy wybuch z h3)zadając przy tym obrażenia równe HP jednostki z kopiowanej. Jednostka zkopiowana ma tyle samo jednostek i HP w odziale jak jej źródło (czyli dostaje tyle samo obrażeń co jej "cel") jeśli w czasie drogi jej cel zostanie zniszczony wywołuje efekt zderzenia obu tyle że zadaje "tylko" 50 punktów obrażeń
czas trwania: nieokreślony
wymagania : aby rzucić ten czar musisz mieć artefeakt-"miecz wojownika ognia" oraz posiadać min 100 punktów many na jednostki 1 poziomowe oraz o 25 punktów many więcej na każdy poziom jednostki[/quote]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 kwietnia 2005 Propozycje nowych zakleć do HOMM-V
|
|
|
Nazwa: Lód
Szkoła magii: Mróz
Działanie: Na obszarze 5x5 pól pajawia się lód. Przy wejściu jednostki naziemnej na lód, jednostka poślizgnie się i wywróci się tracąc kolejkę.
Poziom: 3
Obszar zwiększa się o jedno pole na każdy punkt mocy bohatera.
|
|
Powrót do góry
|
|
|