Autor |
Wiadomość |
WorldDragon
Dołączył: 10 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: eeee tam, nieważne =]
|
Wysłany: 9 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
To tak:
Przepraszam, ale przez przypadek skasowałem ten topic, który był TYLKO I WYŁĄCZNIE AUTORSTWA RANA, BYŁ JEGO POMYSŁEM. Myśle, że to zostanie mi wybaczone, a teraz wklejam posty trzech panów, które były zawarte w temacie :(jeszcze raz bardzo przepraszam)
Cytat: |
RAN:
Mysle, ze moj pomysł wart jest przemyslenia i dlatego chciałem go przedstawic ogółowi. Jak powszechnie wiadomo w Heroes IV autorzy mocno poszli w strone RPG. Gra pod wieloma względami przypomina ów własnie gatunek. Podobne mozliwosci daje edytor map. Gdyby zebrac kilka osob, mozna by zrobic ciekawa ,,gre RPG,, jako mapa/mapy/kampania/kampanie , gdzie głownie stawiało by sie na przygode, czyli questy, texty, mapy, swiat, a nie strategie. Elementy taktyczne wystepowałby raczej w bitwach i raczej tylko w nich. Kolorowy swat tworzyliby map creatorzy, byliby goscie od fabuły, textów, wyglądu swiata. Ja moglbym pracowac na fabułą i pisać w ładnym,(nie chwale sie hihi) poetyckim jezyku. Gorzej z wyborem bohatera (a mozna w tej grze zrobic cała druzyne), czyli jego rasy, profesji itp, choc zdarzaja sie RPG, w ktorych tegho wyboru nie ma. Poza tym nie bedzie to RPG, lecz cos do tego podobne;). Co wy na to?
GHOST:
NIE! NIE! NIEEEEEEEEE! Żadnego RPG w Heroes!! Nie mam nic do tego gatunku - ba, jestem jego fanem, ale dodanie go do HoMM to pomysł głupi jak but z lewej nogi! To ma być turówka, sam rozwój ma być - ale nie żadne RPG, gdzie kreujesz sobie bohatera, określasz mu kolor włosów na zadku i wciskasz mu max. punktów do siły... Jak elementy RPG takie jak zdolności itd. mają być, to niech będą, byle nie przegięli w drugą stronę... Bolączką HoMMIV były właśnie elementy RPG - zostały wykonane w stylu "Byle szybko, byle szybko, byle dostać kasę" (Na co NWC nie miało wpływu, vide Trip Hawkins). Po osiągnięciu 20 lvl. bohatera gra stawała się Diablo zrobionym przez dwie osoby...
Elementy RPG mogą być, ale nie zmieniajmy na chama gatunku...
MR.RABBIT:
Ghost chyba źle zrozumiałeś Rana... On chce tylko zrobić mapę bądź kampanie w rodzaju w RPG w Heroes of Might and Magic IV... Tylko tyle...
Myslę, że taka mapa mogła by być bardzo ciekawa, ale i chyba bardzo pracochłonna, o ile dobrze rozumiem Twoje zamiary.
Życzę powodzenia. |
___________ </post> |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 9 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
,,MR.RABBIT:
Ghost chyba źle zrozumiałeś Rana... On chce tylko zrobić mapę bądź kampanie w rodzaju w RPG w Heroes of Might and Magic IV... Tylko tyle... .,,
Tak, to prawda Ghoscie. Owszem, szanuje poglądy i zgadzam sie z nimi, ale chciałem tylko wykorzystac mozliwosci jakie daje Heroes IV by stworzyc mape/kampanie - ,,RPG,, - podkreslam ,,RPG,, a nie RPG.
,,MR.RABBIT:
Myslę, że taka mapa mogła by być bardzo ciekawa, ale i chyba bardzo pracochłonna, o ile dobrze rozumiem Twoje zamiary.
Życzę powodzenia,,
no cóz, pewnie tak, ale skoro kilka osob by pracowało.....
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Jenova
Dołączył: 16 listopada 2002 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Ran (cytat): |
no cóz, pewnie tak, ale skoro kilka osob by pracowało..... |
Pomysł, moim zdaniem, bardzo dobry. Jakbyś potrzebował pomocy to ja bardzo chętnie służę swoją wyobraźnią. Niestety nie udało mi się rozgryźć edytora map H4, ale czuję się na siłach aby pomóc w tworzeniu scenariusza.
___________ "Nie kieruje mną nienawiść,
nie kieruje mną strach,
nie kieruje mną pożądanie,
obowiazek ani żadne racje." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 10 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Jenova (cytat): |
Ran (cytat): |
no cóz, pewnie tak, ale skoro kilka osob by pracowało..... |
Niestety nie udało mi się rozgryźć edytora map H4 |
Cóz, jest on dosyć podobny do tego z h3, ale osobiscie nie rozumiem (poza tematem) po kiego dodano tam opcje wstawiania czytanych textow z gry? dla mnie to bez sensu i niepotrzebne
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Iscandel
Dołączył: 16 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)
|
Wysłany: 10 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Pomysł wydaje mi się ciekawy osobiście (moge się paru osobą narazić :-P) jeszcze nie stworzyłem żadnej mapy w H4, ale moge pomóc moją wyobraźnią co do scenariusza :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Jenova
Dołączył: 16 listopada 2002 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Ran (cytat): |
Cóz, jest on dosyć podobny do tego z h3, ale osobiscie nie rozumiem (poza tematem) po kiego dodano tam opcje wstawiania czytanych textow z gry? dla mnie to bez sensu i niepotrzebne |
Uwierz mi, gdyby ten edytor choć trochę przypominał tego z H3, to już dawno bym go rozgryzła. Mapki do H3 robię już kilka dobrych lat, a mimo to edytor H4 zdecydowanie mnie przewyższa... :cry:
___________ "Nie kieruje mną nienawiść,
nie kieruje mną strach,
nie kieruje mną pożądanie,
obowiazek ani żadne racje." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 10 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Jenova (cytat): |
Ran (cytat): |
Cóz, jest on dosyć podobny do tego z h3, ale osobiscie nie rozumiem (poza tematem) po kiego dodano tam opcje wstawiania czytanych textow z gry? dla mnie to bez sensu i niepotrzebne |
Uwierz mi, gdyby ten edytor choć trochę przypominał tego z H3, to już dawno bym go rozgryzła. Mapki do H3 robię już kilka dobrych lat, a mimo to edytor H4 zdecydowanie mnie przewyższa... :cry: |
ja to w ogole nie jestem map creatorem. Od zawsze widziałem, ze Bogowie stworzyli mnie do lasów......
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 12 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Jenova (cytat): |
Ran (cytat): |
Cóz, jest on dosyć podobny do tego z h3, ale osobiscie nie rozumiem (poza tematem) po kiego dodano tam opcje wstawiania czytanych textow z gry? dla mnie to bez sensu i niepotrzebne |
Uwierz mi, gdyby ten edytor choć trochę przypominał tego z H3, to już dawno bym go rozgryzła. Mapki do H3 robię już kilka dobrych lat, a mimo to edytor H4 zdecydowanie mnie przewyższa... :cry: |
Jenova, ja gdy zaczynałem tworzyć mapy (a było to dawno temu) korzystałem z pomocnika a gdy tam nie znalazłem odpowiedzi to zaglądałem do porad UT które opisują i wiele tłumaczą. A gdybyś dalej nie mogła sobie z czymś poradzić to możesz się zapytać
TUTAJ. Ja na taką mape się nie pisze z wielu powodów ale moge pomóc podczas tworzenia średnio zaawansowanych skryptów.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 13 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Hardack (cytat): |
Ja na taką mape się nie pisze z wielu powodów ale moge pomóc podczas tworzenia średnio zaawansowanych skryptów. |
O własnie, skrypty - one mogą wiele pomoc z tworzeniu niestandardowych rozwiązan. Czy daloby sie np. Stworzyc skrypt - zdarzenie, w krtorym dołącza sie nowy bohater, lub tez go nie ma (zalezy od gracza) ?
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 13 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Ran (cytat): |
Hardack (cytat): |
Ja na taką mape się nie pisze z wielu powodów ale moge pomóc podczas tworzenia średnio zaawansowanych skryptów. |
O własnie, skrypty - one mogą wiele pomoc z tworzeniu niestandardowych rozwiązan. Czy daloby sie np. Stworzyc skrypt - zdarzenie, w krtorym dołącza sie nowy bohater, lub tez go nie ma (zalezy od gracza) ? |
Dużo się da ale dużo sie też nie da :P . Dołączenie bohatera jest możliwe ale z pewnymi ograniczeniami. Mimo wszystko Karczma to chyba nie miejsce na rozmowy o skryptach. Więc jeżeli znajdziesz chętnych to moge pomóc.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 13 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Służę pomocą we wszelich skryptach. Uznaję sie za eksperta, bo trochę map już zrobiłem (które odeszły w nicość po reinstalce :D ). Mówiąc między nami, to jest on intuicyjny w użyciu. Sam już nie pamiętam jak się nauczyłem go obsługiwać.
Co do bohatera - jest to bardzo łatwe, ale trzeba podać dokładne parametry tzn. czy chcecie żeby ten bohater pojawił się nagle, czy raczej żeby przyłączył sie do nas kiedy do niego podejdziemy. Napiszcie o co dokładnie wam chodzi, a ja odpiszę jak to ma być.
Pozdrawiam.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 14 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Zakładając, ze chcemy robic mapki lub kampanie musimy zebrac kilka osob i dopiero wtedy zaplanowac calosc- fabule, przebieg, akcje, wyglad swiata, bohaterowie. Wiec rozumiec mam, ze zglaszasz swoją chęc. OK, kazda pomoc sie przyda.
Gdy odpowiadasz na poprzedniego posta, nie ma potrzeby jego cytowania :). Pozdrawiam - @lan
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Iscandel
Dołączył: 16 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)
|
Wysłany: 14 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Z tym się zgadzam Ran trzeba wszystko zaplanować i podzielić się na współpracujące ze sobą grupy, które bedą pracowały nad róznymi aspektami gry....... :wink:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 14 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
OK. Powtórzmy.
Ma się rozumieć, że chodzi tutaj o mapkę do Heroes IV, w którą zagralibyśmy via net i była by nastawiona na przygodę, nie zaś na strategię i rozbudowę armii. Tak? OK, więc teraz trzeba uzgodnić:
:idea: Jaka wersja Heroes IV?
Proponuję WoW. Z wiadomych powodów.
:idea: Jaka wielkość mapki?
Proponuję extra large.
:idea: Ilu graczy?
Chyba 6. Najwięcej jak się da.
:idea: Ilu początkowych bohaterów?
Chyba po jednym. Do uzgodnienia.
:idea: Kto napisze fabułę?
Juz zgłaszała się Jenova. Ale współparaca była by mile widziana.
:idea: Kto zostanie mapmakerem?
Najchętniej to ja bym się tym zajął. Mapkę musiałby zrobić jeden człowiek, ale inni mogli by przysyłać do niego texty, ażeby nie musiał męczyć się z przepisywaniem tego wszystkiego. Myślę, że od tego była by Jenova z ochotnikami. Naturalnie wszystko jeszcze do uzgodnienia :D .
**********
Jeśli gdzieś popełniłem błędy w rozumowaniu, to poprawcie. Liczę na szybki rozwój [dobrego] pomysłu Rana.
Pozdrawiam.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Coz, chyba nie do konca rozumiesz. Wiesz jak wygladają RPG? Wiesz (no mam nadzieje :wink: ). Wiec sproboj je przelozyc na h4. Zrobimy mapke, ktora nie tyle ,,byłabty nastawiona bardziej na przygode niz na strategie,, tylko zrobimy małego RPG z duzymi ograniczeniami. Wiadomo Heroes to gra strategiczna i edytor nie daje takich mozliwosci jak typowe RPG, ale jesli tak to chcesz nazywac to Ok :).
No, ale po kolei (moje propozycje ;) )
Jaka wersja Heroes IV?
Cóz, nie wielu z osady ma WoW, no chyba, ze nie myslimy o potomnych :) (ja mam :) ). Nad tym warto sie zastanowic. Czy uwzgledniamy TGS? (tez mam :) ).
Jaka wielkość mapki?
Raczej mapek, gdyz ja bym widział cos wiekszego. XL wskazane
Ilu graczy?
W RPG nie chodzi o rywalizacje, ale przygode i odkrywanie złozonej fabuły, no chyba, ze fabuła tak nas zaskoczy... :)
Ilu początkowych bohaterów?
No coz, bylby problem z wyobrem glownego bohatera na całą kampanie, ale wpadł mi pomysł postawienia na początku tawerny :). Nie wiem czy to ma sens, bo kazdy molgby sobie wykupic tychze bohaterow całą 7 czy 8. Chyba, ze wyrobiłby trudniejsze mapy jak na jedngo bohatera (analogia z Icewind Dale). Co do bohaterow dołaczających sie - muszą sie zgodzic ze sobą goscie od fabuły i mapy.
Kto zostanie mapmakerem?
Skoro sie wyrywasz :). Nie, zartuje. Ale moim zdaniem jedna osoba to mało. Te mapki bylby BARDZO pracochłonne, bo muiszą byc dokładne.
Ach i (w nawiasie :) ) moj pomysl na zrobienie miasta. Nie sadze, zeby dobrym pomyslem byloby postawienie zamku, lecz ulozenie calej mapki roznymi budowlami imitującymi miasto - garnizonami, wiezami, chałupami, gdzie mozna dostawac questy, a w nich doswiadczenie, lub wiecej - zalezy od fabuły.
A do niej samej to widze to tak: Jenova, wraz z pomocnikami (moze sie znajdą) tworzy fabułe, questy, mysli, ew. texty typu dzienniki, opisy questów itd. (jesli mozna takie rzeczy wsadzic - nie znam sie na edytorze h4). Ja pisze, to co wytworzyła w glowie Jenova, pięknym, poetyckim jezykiem (chyba nie macie nic przeciwko) - wszelkie eventy, rozmowy (w ktorych gracz nie mialby mozliwosci kilku odpowiedzi jak w prawdziwych RPG), spotkania, zwroty akcji ogolnie: Wszystkie texty, ktore mi przedlozy Jenova i spolka (reklamacje, co do nazwy Nie do mnie :) ja jestem jednoosobowy Ran sp. zoo :) )
Poza tym fabułą liniowa - z oczywistych wzgledów. Chyba nie ma w kampaniach ograniczenia map w h4, tak jak bylo w h3? Mozna zrobic kilka kampani/czesci.
Trzeba jednak pamietac, ze fabuła to szerokie pojecie i nie obejmuje ono tylko historii opowiedzianej w grze. To takze wątki poboczne, to takze gnom, ktoremu zmarł najelpszy przyjaciel, jednak jego szczątki sa pochowane kilka miesiecy drogi od jego domu, jednak aby wejsc na cmentatrz trzeba przyniesc kwiatka z okazji imieni zonie, syna grabaza, ktore zas rosną u stop gory strzezonej przez rozwczcieczone cyklopy, ktore przepuszczą tego, ktory przyniesie im kamien, ktory trzeba ukrasc od gnoma :). No, moze az tak zle nie jest, ale... Jenova, wiesz o co chodzi :wink:
Jeszcze kilka pomysłow :):
Przed misją ukazuje sie wstawka. Musi byc ktos, kto bedzie wybierał obrazki adekatne do misji, zas ja pisząc text tej wsawki mam pomysł na forme np. (zmyslam w tym momencie):
Epilog:
[/i] I złaczą się ziemie zachodu i wschodu, którychś nigdy nie widział [i]
Jesteś tylko zwykłym wyrzytkiem społęczenistwa....
Rodział 1 (to juz nastepna mapa):
cytat
text
No forma tego typu.
PS: Musimy wyznaczyc tez jakiegos... kierowinika/przewodniczącego. Nie wiązaloby sie to z zadna wladza, rzecz jasna. Po prostu nadzorowalby on calosc, przy okazji wykonujac swoją robote. Co o tym myslicie?
-----------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieje, ze zostane zrozumiany :). Kurde, to moj nadluzszy post w osadzie :)_
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Witka :)
Myślałem, że się nie przydam Wam tutaj, ale jak się okazuje możliwe, że się pomyliłem. Jeśli będzie mi dane, to ja mógłbym, zająć się wyszukiwaniem obrazków o których mówił Ran. Jeśli będzie taka opcja, to wiecie gdzie mnie znaleźć ;).
Pozdro
Kosnik King, 19 Skryba Imperium Kinugów
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Muiałem na mysli obrazki z edytora kampani w h4. Przed kazda misją w kampniach h4 jest obnrazek po lewej stronie. Np w kampni Natury jest to calująca sie para elfów. O to mi chodzilo. Ale jak chcesz mozesz je wybierac. Tylko starannie. Chcemy zrobic dobry ,,produkt,, :)
Nie pierwszy raz cza zwrócić uwagę: nie cytuj posta najdującego się bezpośrednio powyżej :P
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Spróbuję odpowiedzieć na tyle rzeczy, na ile będę mógł :D
Ran (cytat): |
Zrobimy mapkę, ktora nie tyle ,,byłabty nastawiona bardziej na przygode niz na strategie,, tylko zrobimy małego RPG z duzymi ograniczeniami. Wiadomo Heroes to gra strategiczna i edytor nie daje takich mozliwosci jak typowe RPG, ale jesli tak to chcesz nazywac to Ok |
Mylisz się - edytor Heroes IV jest bardzo rozbudowany i można za jego pomocą zrobić niemal każdą mapkę, jaką sobie wymarzymy. Kiedyś na chama próbowałem zrobić z Chaty Misji generator potworów, ale mogłem qpować tylko ograniczoną ilość i tylko w pierwsze dni tygodnia :D . A zrobienie mapki "czysto" RPG jest w sumie łatwe - nie dajemy potworów do armii, masa questów, opowiadań, ograniczenia terenowe i racjonalny rozwój bohatera. Wszystko do zrobienia.
Ran (cytat): |
Czy uwzgledniamy TGS? (tez mam :D ). |
Powinniśmy, bo bez TGS nie będzie kilq fajnych artefaktów ("łączonych”).
Ran (cytat): |
Raczej mapek, gdyz ja bym widział cos wiekszego. XL wskazane |
Cała kampania? Cóż, optuję raczej za jedną mapką wielkości XL, w którą zagrałoby 6 graczy np. z Jaskini po sieci.....
Ran (cytat): |
W RPG nie chodzi o rywalizacje |
Możemy zaimplementować 6 graczy, którzy mogliby odkrywać fabułę osobno, ale nie będąc sobie wilkiem. Banał - wystarczy ustawić ich na sojusz.
Ran (cytat): |
moim zdaniem jedna osoba to mało |
Powstaje problem: jeśli by była tylko jedną mapka (na razie) to na spółkę robić się jej nie da (chyba, że sposobem "ja zrobię kawałek, wyślę do ciebie, ty zrobisz kawałek, wyślesz do mnie etc." :D ). Jeśli by była to kampania, to wszystkie mapki miały by różna jakość i styl (bo każdy robi inaczej). Jakoś to trzeba będzie rozwiązać.....
Ran (cytat): |
jesli mozna takie rzeczy wsadzic - nie znam sie na edytorze h4 |
Można - i to bardzo łatwo.
Ran (cytat): |
Musi byc ktos, kto bedzie wybierał obrazki adekatne do misji |
Jest z tym tak mało roboty i jest tak mało ważne, że może to zrobić ten, kto złoży mapkę.
Ran (cytat): |
Kurde, to moj nadluzszy post w osadzie |
Nie jesteśmy w Osadzie :D
Ran (cytat): |
Muiałem na mysli obrazki z edytora kampani w h4. |
Qrcze, zapomniałem, czy w edytorze da się wykorzystywać własne obrazki..... Trza będzie się zapytać Utura. Jakby co, to miej się Rabbit, w pogotowiu :D
Pozdrawiam.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Iscandel
Dołączył: 16 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Czyli jak dobrze zrozumiałem dla mapy z 6 graczami trzeba będzie stworzyć 6 różnych historii :) to faktycznie może wyjść nam piękna misja do przejścia 6 razy ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
O Boże, Iscan :D
To może (ba - będzie) być historia w którą uwikłana może być szóstka bohaterów np: (sypnę banałem)
"Pradawne Zło uśpione przez wieki przez bractwo dżinnów budzi się do działania. Zaklęcia które spętały 'Złych' zniknęły w momencie śmierci magów, którzy je rzucili. Zabił ich Jedyny który chce przejąć kontrolę nad Potworami, by siać terror i spustoszenie w okolicznych krainach. Aby temu zapobiec, pięciu Wybrańców jednoczy się, by zapobiec nieprawości etc....... ciąg dalszy nastąpi........"
Jednym z bohaterów byłby ten Zły Pan który zawładnął Złem.
No co? :D Nie zawsze fabuła musi być odkrywcza i orginalna :lol:
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ran
Dołączył: 9 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Welnin
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Iscandel (cytat): |
Czyli jak dobrze zrozumiałem dla mapy z 6 graczami trzeba będzie stworzyć 6 różnych historii :) to faktycznie może wyjść nam piękna misja do przejścia 6 razy ;) |
Ja osobiscie zakladalem ( i wole) liniową fabule jednym graczem. Nie chce sie bawic w 6 polaczonych historii, no dobra, ustalamy wiec na poczatek zepol. Narazie mamy pewien sklad, dopiero pozniej zrobimy zebranie, gdzie m.in. moze wybierzemy tego zarządce :) i funkcje. To tak jak na razie:
Iscandel
Ran
Jenova (dodatkow do h4 brak)
Konqe, a tak poza tym podajmy swoje nr gg:
Ran - 5403154
Jenova - 5820984
Pora na reszte:), a co do zebrania to moze konferencja. Ja moglbym nas połaczyć.
___________ Welnin, nigdy Was nie zapomnę... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
OK - mój nr. to 1701825.
Jak przeczytasz i zapiszesz, to niech ktoś usunie ten, bezużyteczny post.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Iscandel
Dołączył: 16 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)
|
Wysłany: 15 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Mój numer gg:5449337
Dodatków do H4 nie posiadam
Do czwartku raczej bede zajęty po 2-3 spr w szkole, a później to prawie już jak wakacje...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 23 maja 2004 HoMM 4 - RPG
|
|
|
Taaa.... zebranie już się odbyło. Co prawda beze mnie, ale cóż.... muszę przeżyć :D . Niemniej jednak parę spraw zostało ustalonych.
Zostałem głównym mapmakerem i to do mnie będzie należało zrobić mapki do tej kampanii. Załóżmy, że będą one tworzone na podst. fabuły, a więc pozostaje mi czekać na pierwsze eventy. Proszę o text na początek kampanii, oraz opisy bohaterów, historie z życia wzięte, postanowienia bohaterów etc. Po prostu dużo literek. Prosiłbym także, by było to napisane w ładnym, poetyckim języku bez błędów stylistycznych i ortograficznych. Ale znając ekipę, nie muszę się o to martwić :D .
Przypominam, że pierwsza mapa będzie istniała tylko po to, by wybrać bohatera. To będzie także dobre miejsce na przedstawianie fabuły, motywów zdarzeń itd. Mogę już teraz zrobić tę pierwszą część, ale na razie bez żadnych textów. Będziecie mogli ją zobaczyć. Całkowitej gwarancji nie mogę dać, bo nie wiem jak zachowa się Edytor na moim kompie. Niemniej jednak mam już wstępny szkic w głowie.
Nadal tylko nie wiem dla jakiej wersji tworzymy tę kampanię. Czy to już zostało ustalone?
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|