Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Haar: Temat wydzielono z topicu: Za co punktować? Na liczbę graczy z tego co słyszałem wpływu mieć za bardzo nie będziemy ale podyskutować zawsze można...
Haarald powiedział:
Cytat: |
A tak w ogóle jestem ciekaw jaka będzie maksymalna liczba graczy w HoMM-V? |
Haav
Cytat: |
:
Jeszcze do tego można by włączyć ilość pokonanych graczy?? |
Niedawno przeglądałem jeden z wortali , chyba Celestical Haevens i na forum w dziale pytania do Ubi ktoś takie pytanie zadał odpowiedzi udzielił chyba moderator Angel :"odnosnie ilości graczy ta koncepcja jest nadal rozwazana głownie w kontekstcie gry multiplayer, gdyż singleplayer zostanie zachowana w dotychczasowej postaci"chyba nie pokręciłem.Wynika chyba iz ilośc będzie uzależniona od wielkości mapy(ogólnie rzecz biorąc), czyli maxksymalnie będzie równa ilości roznych żamków (uogólnienie).A co by mój post był choć trochę w temacie to rzeczywiście Haav Gyr'e, to także uważam ,iż ilośc graczy (przeciwników)winna być uwzgłedniona , gdyż logicznym jest iż przynajmniej teoretycznie wieksza ich ilość stanowi trudniejsze wyzwanie i wymaga więcej czasu na realizację scenariusza .pozdr
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
roobert (cytat): |
gdyż logicznym jest iż przynajmniej teoretycznie wieksza ich ilość stanowi trudniejsze wyzwanie i wymaga więcej czasu na realizację scenariusza .pozdr |
Wieksza ilosc przeciwnikow oznacza tez, ze kazdy z nich jest slabszy, niz w sytuacji, kiedy mamy do czynienia z mniejsza iloscia przeciwnikow, wowczas kazdy z nich majac do dyspozycji wiekszy obszar, wieksza ilosc zamkow stanowi trudniejszy orzech do zgryzienia. Oczywiscie to zalezy od tego jak jest skonstruowana mapa, czyli bardziej pasowaloby to jako element wplywajacy na poziom trudnosci ustawionego przez tworce mapy.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Elias napisał:
Cytat: |
Wieksza ilosc przeciwnikow oznacza tez, ze kazdy z nich jest slabszy, niz w sytuacji, kiedy mamy do czynienia z mniejsza iloscia przeciwnikow |
oczywiście iż zależy to głownie od wielkości mapy lecz te scenariusze ktore mają w pięciu i więcej przeciwników z założenia są trudniejsze . nie zgadzam się iż im ich więcej tym są słabsi . rzeczywiscie zazwyczaj 2 trzech przeciwnikow komputerowych szybko sie wyniszcza między sobą i stają się łatwiejszym kąskiem lecz 1 lub 2 pozostaje w izolacjii spokojnie się rozwijając i stanowią juz znacznie większy problem..
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
W sumie dobry pomysł na nowy temat: ilość graczy a wielkość mapy :?:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Enialis
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
W sumie dobry pomysł na nowy temat: ilość graczy a wielkość mapy :?: |
Eeee... O co chodzi :? ? Czy możesz mniej kumatym (mnie :P ) to wyjaśnić?
___________ «Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
To bardzo proste :wink: czy podoba się pomysł uzależnienia ilości graczy od rozmiaru mapy, czy też się nie podoba. Czy macie jakieś propozycje odnośnie proporcji między tymi wielkościami..... :?:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Enialis
Dołączył: 27 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Dzięki Haav Gyr. Jednak nie takie trudne :) . Tylko nie wiem po co. No bo jeśli ktoś chce zrobić małą mape z wieloma graczami to czemu nie :? ?
___________ «Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Enialis powiedział:
Cytat: |
Eeee... O co chodzi ? Czy możesz mniej kumatym (mnie ) to wyjaśnić? |
Otoż ,chodzi o to iż temat rozwinął się mimochodem , gdyż odbiegłem od tematuw powyżej wymienym topiku.(mówię to w swoim imieniu nie w Haav'a).
natoniast temat widzę natępujaco .Jeśli o grę singleplayer.Podstawowym załozeniem winna być duża różnorodność scenariuszy zarówno pod wględem ilości graczy jak i wielkości map.:
Mapy o wielkości S do M :
a.ogólnie przeznaczone do szybkich i ostrych rozgrywek
-2 do 3 graczy raczej dotychczasowy standard
-3 i więcej ostre rozgrywki przypominając trochę ring .Mapy wymagające szybkich decyzji winny być wysoko punktowane,
Mapy o wielkosci L do XXL przeznaczone do dłuższych rogrywek:
-3 do 4 graczy posiadających po dwa lub nawet trzy Zamki
-5do 8 graczy mających po jednym zamku przeznaczone dla tych do lubią
strategie
-2do 3 graczy na XXL z licznymi misjami i warunkami nięzbędnymi do zakończenia scenariusza .Przygotowywałby do kampanii szczególnie dla "początkujących"
i to byłby mój pierwszy rys pogładowy w tym temacie
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
A przeczytałeś zamierzenia Ubi Softu w pierwszy poście?? :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Dla mnie sprawa jest prosta i oczywista:
Liczba graczy nie powinna w żadnym wypadku zależeć od rozmiarów mapy - czyli powinna być stała!!!
Byłbym jednak za większą liczbą graczy na mapach nawet do 10.
Dlaczego więcej i dlaczego tyle samo na różnych wielkościach map?
Oczywiscie dla potrzeb misji i skryptów bo tak na dobrą sprawę czasem na wiekszych mapach brakowało plajerów, które miały robić za armie bez zamków.
W przypadku opcji mobilność strażników była to poniekąd jedyna mozliwość bo oto mozna było sprawić ze jakieś stworzenia wystarczyło puścić luzem na mapie jednocześnie podpinając pod sojuz z graczami komputerowymi. Dzięki temu mozna było wyeliminować potykanie się graczy komputerowych na neutralnych stworach.
Poprostu w HoMM-V obok plajerów z zamkami powinny po mapach szwędać się także te bez zamków. No i oczywiście na największych mapkach można zrobić większą liczbę graczy na dwóch poziomach.
Porównując kwestię wielkości map a liczbę graczy w HoMM-III i IV można dojść do stwierdzenia że doszło do kolejnego dziwnego paradoksu bo oto rozmiary map HoMM-IV zwiększyły się o 222% w stosunku do tych z częsci III, a liczba graczy spadła. Bezsens!
A co do map XXL to chyba nikt takich raczej robić nie będzie chyba że jest masochistą jakimś, bo nawet gdyby na dzień dobry wypuścili malarza obiektów to i tak zabrałoby to dużo czasu. No i fakt że mapy z H4 i tak są znacznie wieksze od tych z H3.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Haav Gyr rzekł:
Cytat: |
A przeczytałeś zamierzenia Ubi Softu w pierwszy poście?? |
przeczytałem i pewnie będą zbliżone do po[rzednich,choć po enigmatycznosci wypowiedzi MD ciężko coś ostatecznie wnioskować...
Haarald powiedział:[quote]
Liczba graczy nie powinna w żadnym wypadku zależeć od rozmiarów mapy - czyli powinna być stała!!!
Być może nie do końca zrozumiałem.To znaczy iż zawsze byloby 10 rożnych graczy bez wzgłedu na rozmiar mapy?Przy S -ce taka ilość była by oczywiście dopuszczalna , aczkolwiek obraz tej rozgrywki bylby trochę chaotyczny i 'zamazany". Ja bym raczej pozostawił dwoch lub trzech ale z dwoma lub trzema zamkami(rożnych nacji...
ponadto wprowadzilbym pewien specyficzny rodzaj mapy po ktorym mozna by było ocenić IQ kompa.Juz wyjasniam nazwałbym to mapą One on One rozmiar S zarówno gracz jak i komp meliby do dyspozycji tą samą Nacje i zbłizone warunki rozwoju.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Więc jak widzę na razie nikt nie chce się pokusić o propozycje :wink: , więc ja to zrobię:
rozmiar mapy: S - 4 graczy - 4 zamki
N - 6 graczy - 10 zamków
M - 8 graczy - 20 zamków
L - 10 graczy - 24 zamki
XL - 12 graczy - 28 zamków
XXL - 12 graczy - 32 zamki
to tylko sugestia :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
A po co znowu coś ograniczać?
Liczba zamków nie powinna być ograniczana, tak jak szereg innych obiektów. Pamiętam jak to było w HoMM-IV czasem na dużych mapach nie starczało np. obelisków czy czegoś innego.
Nie wiem z czego te ograniczenia wynikały ale podejrzewam, że z pewnych wymagań technicznych choć mogę się mylić.
XXL-ka? Taka mapa już istnieje w HoMM-IV!!!! Jest nią XL-ka, której liczba pól wynosi 46208 pól gdy ta sama XL w H-III ma 20736 pól. Rzut izometryczny zatarł różnice i na pierwszy rzut oka wydaje się, że te wielkości nie różnią się zbytnio od siebie.
No to teraz spójrzcie na XL-kę z HoMM-III: 144x144 pola
A tak wyglądałaby XL-ka z HoMM-IV gdyby taki rozmiar 46tys pól zrobić w takim samym rzucie jak w poprzednich częściach: około 216x216 pól oto macie waszą XXL-kę
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Odnośnie ograniczeń liczby graczy na każdym rodzaju mapy to popieram Haaralda nie powinno być ograniczeń i jakiś sztucznych podziałow poza moze wrazeniem estetycznym ,bo rzeczywiście nie chciałbym wychodzac z zamku odrazu wpadać na drugi. Dlatego sytuację x>6 na S ze względów estetycznych wykluczam. natomiast XL i XXl zostawilbym raczej na kampanie i to dopiero w decydującym scenariuszu... :idea:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Ze względów estetycznych może i nie ma większego sensu, ale mozna sobie bardzo łatwo wyobrazić sytuacje, kiedy mamy mała mape typu questowego, gdzie przeciwników mamy bez liku i musimy ich po kolei pokonywac. Nie widze powodu, zeby ograniczac ilosc graczy na mapach, niezaleznie od ich wielkosci. Dalbym za to wieksza maksymalna ilosc, 12, 16, 32 albo i bez ograniczen nawet. Jak ktos bedzie chcial zrobic bardzo udziwniona mape z ogromna iloscia przeciwnikow, to sie nie bedzie musial ograniczac.
A z odpowiedzi Ubisoftu nie mozna w zaden sposob wywnioskowac ograniczania ilosci graczy w zaleznosci od wielkosci mapy. Podejrzewam raczej wspolne ograniczenie maksymalnej ilosci graczy ludzkich na mapie (np. do 4).
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Dowolna liczba graczy jest niemożliwa z przyczyn nie tyle technicznych (choć pewnie po części również) ale przede wszystkim z przyczyn "chromatycznych". Optymalna gama kolorów jest ograniczona do widoczności barw, które dodatkowo muszą się wobec siebie nawzajem wyróżniać:
czerwony, niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, brązowy, turkusowy, fioletowy, różowy, biały, czarny i szary (zarezerwowany jako barwa neutralna).... 12 w miarę różniących się od siebie kolorów. Więcej wycisnąć się nie da.
Fajnie by było gdyby można programiści umozliwili nam kompnowanie flag graczy w oparciu o dostepne elementy (figury, układy pasków) i łączeniu tego odpowiednimi kolorami.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Sam zanegowales stiwerdzenie ze sie nie da. Wystarczy, ze wszystkie flagi beda sie skladaly z 2 roznokolorowych czesci (nawet dla uproszczenia wszystkie tak samo wygladajace) i juz bedzie tych mozliwosci: 12*12=144.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Nie mówiłem o dwukolorowych flagach na mapie przygody bo takie raczej nie miałyby racji bytu z powodu kolorów oflagowanych generatorów, które muszą być przecież czytelne. Dodanie dwukolorowych flag wprowadziłoby wielki chaos.
Tworzenie flag według własnych kombinacji zawsze opierałoby się na jakiejś barwie dominującej, która jednocześnie stanowiłaby kolor gracza, np: dwukolorowa szachownica turkusowo-żółta. W HoMM-III taka flaga reprezentowała kolor turkusowy.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
odnosnie jeszcze ilosci graczy to mozna poszeżyć mozliwości nie tyle co poprzez ich ilosć ale poprzez zwiekszenie LICZBY ROŻNYCH ZAMKÓW . np 2 - 3 graczy każdy po 3-4 rózne zamki . Podwyższyło by to trudnośc mapy poprzez zróżnicowanie potrzeb (surowcowych )roznych zamków i związaną z tym konieczność wyborów i poświęcen. Scenariusze te wymagałby by od gracza opracowania strategii i zmusiłby choc troche do wysiłku..
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Haarald (cytat): |
Nie mówiłem o dwukolorowych flagach na mapie przygody bo takie raczej nie miałyby racji bytu z powodu kolorów oflagowanych generatorów, które muszą być przecież czytelne. |
Wcale sie to nie kłoci, wystarczy by flagi nie byly mikroskopijne i juz nie ma problemu. Zreszta falgi 2 kolorowe mozna stosowac dopiero, kiedy ilosc graczy na mapie bedzie wieksza od ilosci dostepnych kolorow (pierwszych 8, 12 graczy ma flagi jednokolorowe, dopiero kolejni maja 2-kolorowe)
Haarald (cytat): |
Tworzenie flag według własnych kombinacji zawsze opierałoby się na jakiejś barwie dominującej, która jednocześnie stanowiłaby kolor gracza, np: dwukolorowa szachownica turkusowo-żółta. |
Skoro to takie oczywiste, to jaki jest kolor dominujacy naszej flagi imperialnej?
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 17 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
A możeby tak programik do importowania własnych flag/godeł???
Co więcej, przydałoby się aby w grze pojawiły się godła danych zamków, przygotowane przez Ubi Soft, mogliby na przykład wzorować się na materiałach z M&M 8 czy z samych herosów,
przykłady godeł:
Erathia - złoty gryf na biało-bękitnej szachownicy
Avlee - zdaje się jakieś drzewo, już dokładnie nie pamiętam
Palaedra - Gryf na fioletowym tle
itd......
Dla przykładu garcz miał godło Erathi(bo garł castle) a kolor flagi już normalny, czyli przypisany....
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 17 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Elias (cytat): |
Skoro to takie oczywiste, to jaki jest kolor dominujacy naszej flagi imperialnej? |
Hmm jakby to precyzyjnie objaśnić?
Poprostu o kolorze gracza powinna decydować otoczka czyli niewielki obszar (jakby ramka) wychodzący poza flagę. Tak więc gdyby była czerwona to nasza imperialna flaga byłaby graczem czerownym, a jak czarna to graczem czarnym.
A wracając do dwukolorowych graczy to z estetycznego punktu widzenia za ładnie by to nie wygladało, ponieważ:
- gdyby miało być dwukolorowe to te kolory musiałby być barwami kontrastujacymi nie tylko ze sobą ale również z otoczeniem na mapach
- kolory plajerów są z reguły jaskrawsze tak więc dwie jaskrawe barwy zlewałyby się w jedną tym bardziej że na mapach te chorągiweki nie są zbyt duże
- jak miałoby to wygladać na mini mapie, gdzie już teraz bywało, że niektóre barwy zlewały się z otoczeniem?
Haav Gyr:
Właśnie o takie zestawy przygotowane przez Ubi mi chodziło. Pomysł wykorzystania flag z poprzednich części też wydaje się dobry. Nie tworzylibyśmy własnych wzorów tylko korzystali z istniejących dobierajac odpowiednie barwy i wzory.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Haarald (cytat): |
Elias (cytat): |
Skoro to takie oczywiste, to jaki jest kolor dominujacy naszej flagi imperialnej? |
Hmm jakby to precyzyjnie objaśnić?
Poprostu o kolorze gracza powinna decydować otoczka czyli niewielki obszar (jakby ramka) wychodzący poza flagę. Tak więc gdyby była czerwona to nasza imperialna flaga byłaby graczem czerownym, a jak czarna to graczem czarnym. |
Tez mi precyzja. Odwracanie kota ogonem po prostu.
Napisz po prostu, ze nie wiesz, albo ze nasza flaga nie ma koloru dominujacego (co sprawia, ze twoje poprzednie wymagania na tenze kolor mijaja sie z celem), a nie wymyslaj tu jakichs dziwactw, co by bylo gdyby ... Nasza flaga zadnej otoczki nie posiada o ile wiem.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 18 maja 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Elias:
Wyczuwam irytację w Twojej wypowiedzi.
Szkoda, ze nie mogę tego przedstawić w sposób graficzny.... wtedy na pewno byłoby to bardziej zrozumiałe. A to co poprzednio napisałem na pewno nie jest wyciągnięte z przysłowiowego rękawa.
A plajerów rzeczywiscie mogłoby być wiecej anizeli jest kolorów, z tą różnicą że maksymalnie 10 byłoby graczami danego koloru, resztę (zapewne w nieograniczonej ilości) reprezentowałby kolor neutralny - szary. Wystarczyłoby tylko okreslić nazwę takiego gracza... choć miałby on na pewno pewne ograniczenia wynikajace z braku koloru przewidzianego dla graczy tradycyjnych.
Takich "neutralnych" graczy moznaby odpowiednio definiować, a dzięki temu dałoby się okreslić ich zachowanie w stosunku do poszczególnych graczy (np. atakowanie tylko gracza ludzkiego, atakowanie tylko plajera zielonego), modyfikować zachowanie (np: zmiana zachowania w stosunku do gracza ...), zmieniać stronnictwa, wiązać to z misjami, bądź uzależniać od dokonania jakiegoś wyboru (np. wybór takiej a ni innej drogi, zaatakowanie takiego a nie innego obiektu etc.)
Takie definiowanie graczy neutralnych na pewno zwiększyłoby nam możliwości przy tworzeniu map, pozwoliło na większe zintegrowanie z fabułą.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 25 lipca 2004 Liczba graczy na mapach HoMM
|
|
|
Ja mam jeszcze inny pomysł odnośnie flag i kolorów, chodzi o to by aby dany zamek(stronictwo) miało przypisany kolor flagi, a z 2 czy 3 kolorowych dużych flag brać wsponiany kolor dominujący, który znalazłby się na małych flagach obiektów(kopalń, generatorów).
Dla przykładu:
Przed rozpoczęciem gry, wymiaramy Castle(h3) jako nasze główne stronnictwo. Godłem tegoż zamku mógłby być złoty gry na niebieskim tle, więc automatycznie kolorem flag na mapie byłby niebieski.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|