Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 17:44:22
Autor Wiadomość
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Z jednodniowym opóźnieniem, za które niniejszym przepraszam, startuje sonda:

:arrow: Jaki powinien być zasadniczy wpływ morale w walce?

Odpowiedzi:

:?: Dodatkowy ruch - po prostu.
:?: Dodatkowy atak w ten sam cel, co zasadniczy.
:?: Szybszy ruch (w pierwszej kolejności), ewentualnie szybsze uderzenie w przypadku niejednoczesnych ciosów.
:?: Plusy do parametrów zaczepnych danej jednostki w tym ruchu.
:?: Inne. Napisz, jakie!

Wszystkich odpowiadających na ankietę proszę gorąco o rzeczowe uzasadnianie swojego stanowiska. Komentarze i uzasadnienia są znacznie wartościowsze od liczbowego wyniku! Sonda potrwa trzy tygodnie. Przez czas trwania ankiety temat bedzie przyklejony. Bardzo proszę o posty z konkretnymi argumentami - im będą one wyższej próby, tym większa szansa na nasz wpływ na kształt Heroes V! Do wypowiadania się w tym wątku zachęcam także gości.

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Według mnie powinno być tak jak w Heroes III, czyli dodatkowy ruch. W Heroes IV było inne zastosowanie i to mi nie odpowiadało. Zgubiłem się w tym i tyle. Dodatkowy ruch bardziej mi odpowiada.

[---][UT: wyciety kawałek o szczęściu, o tym bedzie następna ankieta! PROSZĘ NIE PISAĆ O SZCZĘŚCIU!]

___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

opinię w tej sprawie zacznę od niedyskrecji (ech... fto ten bonmot pamięta...)

czymże jest morale? jak się objawia w rormalnej walce?

ochotą (takie oddziały rzadko uciekają)
wytrzymałością na trudy (można niedojadać, niedosypiać...)
zacietością (i w ataq i w obronie)

głosuję na INNE
bo kciałbym, aby morale dawało:
- wzrost wspołczynników w najbliższym starciu (bo rozumiem, że efekt byłby losowy...) i zależnie od sytuacji, albo mocniejszy atak albo obrona
- dodatkowy ruch (tak po prostu - ruch!) na odległość 1/2 rormalnego (ew. możliwość pozostania na mienscu - okopania się

uważam, że dodatkowy atak, to za duże ułatwienie (jak w H3)
a systemu z H4 :oops: nie rozumiem :oops:

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Dodatkowy ruch to moim zdaniem stanowczo za dużo, H3 było tu lekko przegiete. Z kolei w H4 wpływ morale by za mały. Dalatego jestem za opcja pośrednią - dodatkowy atak.
___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Eru



Dołączył: 28 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Ja proponuje zeby morale zwiekszały statsy - do wyboru: albo tylko Atak+obrona albo wszystkie.............. bo przeciez zołniezo wysokich moralach lepiej atakowali, łatwiej im szło bronienie, byli bardzie odporni na rany, szybciej sie poruszali itp.

oczywiście trza wszystko dobrze zbalansować

___________
Nie trać nigdy cierpliwości,
to jest ostatni klucz,
który otwiera drzwi
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Mi się najbardziej podobało tak jak w H3, czyli dodatkowy ruch.
Uważam że takie rozwiązanie było bardziej taktyczne bo można było kombinować co zrobić z dodatkową kolejką...

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

morale + : dodatkowy ruch (możliwość ataku) pod warunkiem że jednostka nie atakowała tylko się przemieszczała
morale - : może się przemieszczać ale nie może atakować lub traci ruch
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

W HoMM III przegięcie a w HoMM IV morale troche za słabe. Moim zdaniem gdy jednostka ma dodatnie morale to:
- Atakuje na początku tury (jak w HIV)
- Ma zwiększoną ruch\szybkość, obrone i atak. (Dajmy na to o jedną piątą, aby przesady nie było)
Jeżeli ma minusowe morale:
- Atakuje na końcu rundy (HIV)
- Ma zmniejszony ruch\szybkość, obrone i atak. Również o jedną piątą.

DOPISANE PO NAMYŚLE. A MYŚLAŁEM ŻE ZNAM TĄ GRE :?

W HoMM IV gdy miało się dobre morale to jednostka atakowala jak pod czarem błogosławieństwo, a gdy ujemne to jak pod czarem klątwa. Więc praktycznie miała maksymalne (nie możliwe bez dodatnich\ujemnych morale) parametry.

Więc zagłosowałem na inne, bo jest troche z HoMM IV i troche własnej koncepcji. I proszę nie głosujcie że dodatkowy atak za morale, już nie jedna szklanka poleciała gdy jedna premia za morale partaczyła mi całą wojne. A nie o to chodzi w strategi.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Skoro morale wieksze to i armiia bardziej bitna , szybciej i skutecznej atakujaca . Ja optuje za tym aby :
był wiekszy zasieg jednostek atakujacych (o 20-40 %)
wzrost parametrów obronnych(20%)
możliwosć kontraataku jesnostek z prawdobodobieństwem zależnym od różnicy w morale pomiedzy armiami..
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Dla tych co to myśleli, że tę grę znają:
W H3 wysokie morale daje (30% szans) dodatkowy ruch, niskie morale (30% szans) strate ruchu
W H4 wysokie morale daje (z prawdopodobienstwem dodatnie punkty morale jednostki/10):
a) pierwszenstwo ruchu
b) 25% bonusu do ataku
a niskie morale daje (z prawdopodobienstwem ujemne punkty morale jednostki/10):
a) opoznienie ruchu
b) 25% minusu do ataku
Jak dla mnie w obydwu przypadkach bylo to troche zbyt duzo, dodatkowo fakt losowosci morale (poza przypadkiem posiadania +10/-10 w H4) jakos
nie pasowal mi do morale.
Ja bym optowal za (zakladajac poziomy morale -10 do +10 jak w H4):
- wysokie morale
zwiekszenie ataku o morale*2%
zwiekszenie szybkosci o morale*5%
zwiekszenie zasiegu o morale*2%
- niskie morale
zmniejszenie ataku o morale*2%
zmniejszenie szybkosci o morale*3%
zmniejszenie zasiegu o morale*2%

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Najlepiej dodatkowy ruch, i tak będzie najprościej. Jedna premia za morale raczej nie partaczy całej wojny. Nie można tak powiedzieć, bo jakbyś brał umiejętności dające morale, to byś takiego przypadku nie miał. Ja takich nie biore raczej w trójce, artefaty zwykle starczają.
___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Powinno być jak w H3, wkońcu morale jest jednym z decydyjących czynników walki...H4 było pod tym względem dziwne.
Jeżeli morale to tylko pojedyńczo, które umożliwia dodatkowy ruch(atak).

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Douger



Dołączył: 13 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Łuków

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Mysle ,że wpływ morale powinien być dośc wysoki.Dobra morale to silniejszy atak, mocniejsza obrona ,szybszy ruch.Wysokość profitu powinnna zależeć od wysokości morale.Zdolnośc dowodzenie z kolei powinna nie tylko zwiększać wysokośc morale ale również zwiększać bonusy za jego wpływ. Np.morale w skali -10/+10:
- +1 5% do ataku , obrony i ruchu.
- +2 10% itd.
Morale ujemne tak samo tyle ,że ujemne modifikatory.
Bohater ze zdolnością dowodzenie dawałby dodatkowe kilka procent do modyfikatorów.

___________
Guns N' Roses 4ever!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Ja podzielam zdanie kilku przedmówców - jestem za morale podobnym do tego w HoMM-III, z małymi zmianami:

1. Powinna być to szansa na dodatkowy ruch w danej turze (to było dobre i czytelne rozwiązanie - jesli znało się wartości.
Podane parametry morale wydają mi się za wysokie powinno być nieco mniej.
2. Dodatkowy atak powinien być możliwy i tu warianty (bo nie wiem które byłyby najlepsze?)'
Wariant-1: Dodatkowy atak następuje od razu (tak jak było to w H3)
Wariant-2: Dodatkowy atak następuje w momencie kiedy skończy się tura (będzie tzw. tura dla dodatkowych ataków wynikajacych z morale)
Wariant-3: tzw. wariant pośredni - szansa na to że zaatakujemy bedzie wynosić te 30% na maksymalnym poziomie. Atak następuje po skończeniu się tury + ale istnieje także 30% szans, że jednostka będzie mogła zaatakować tak jak w H3 czyli od razu.

3. Dodatkowy atak na jednostkę. Kwestia ataku w zwarciu.
Wariant 1: Zadajemy dodatkowy cios tylko tej jednostce którą zaatakowaliśmy (nie ma mozliwości przemieszczenia)
Wariant 2: Zadajemy dodatkowy cios sąsiadującym jednostkom (tu również bez mozliwości przemieszczenia)
Wariant 3: Możemy się przemieścić i zaatakować dowolną jednostkę.

Gdyby zsumować Wariant-3 z punktu 2 i Wariant-3 z punktu 3 walka mogłaby wyglądać całkiem ciekawie. Przede wszystkim byłaby bardziej dynamiczna i nieprzewidywalna.
Ja należę do tych, którzy cenią sobie nieprzewidywalność, losowość w grze.

4. Szansa na dodatkowy atak wynikajacy z morale powinna być zawsze procentowa.

5. Dodałby także do morale pewne modyfikatory towarzyszące dodające bonusy do ataku w postaci niewielkiego bonusu (kilka procent do zadawanych ciosów). Szansa na powodzenie takiego ataku powinna wynieść tyle ile szansa na morale

Co do szybkości jednostek to dwie mozliwości:
Wariant-1: Wartosć jest stała jedynie niektóre artefakty, czary oraz specjalności (w stworzeniach) zwiększają ich wartość - przez co jednostka prędzej zaatakuje.
Wariant-2: Nowa umiejętność drugorzędna zwiększajaca szybkość o pewną wartość procentową (np.10-50%).
-------------------------------------------------------------------------------------

Natomiast całkowicie krytycznie odniosę się do morale z HoMM-IV. Uważam, że zostały zbyt uproszczone, a dokładniej pozbawione nieprzewidywalności. W końcu wszelkie bitwy nawet w świecie realnym cechował pewnien stopień przypadkowości.
System upraszało dodatjkowo zaklecie "zapał", które całkowicie zepsuło walki bo oto nagle wystarczyło rzucić "grupowy zapał" by wszystkie nasze jednostki atakowały jako pierwsze.
------------------------------------------------------------------------------------

Wreszcie liczba poziomów morale i zaklęcia:

Pytanie pięć czy dziesięć:

Jeśli dziesięć to powinno to zostać podzielone w taki sposób:
- pięć morale powinna dawać umiejętność Dowodzenie (maksymalnie 20%)
- pozostałe pięć jakieś artefakty podobne do tych z części 4 (kolejne
20%)

Zaklecie zwiększające morale: zapał i uniesienie

*Zapał powinie być zaklęcie poziomu 1 i dawać +1 do morale (i można je rzucać do oporu)
*Uniesienie:
- zaklecie poziomu 4
- zwiększać morale o 5 punktów (a nie o 10 bo to byłoby przegięcie)
- mozna je rzucić na daną jednostkę tylko raz (chyba ze zostanie rozproszone) rzucenie dwa razy na tę samą jednostkę nie odniosłoby skutku


Jesli pięć stopni morale to wszystko upraszcza się do HoMM-III i tutaj maksymalny modyfikator nie moze przekroczyć granicy 30% szans na dodatkowy atak w tej samej turze.
------------------------------------------
To tyle ja:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Mój głos ma odpowiedź inne.
Otóż tak: gdy jednostka ma większe morale, to cały czas jest minimalnie szybsza, ma większy atak, obronę i obrażenia. A gdy ma morale minusowe, to tak jak w III się dzieje.

___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Cytat:

wariant pośredni - szansa na to że zaatakujemy bedzie wynosić te 30% na maksymalnym poziomie. Atak następuje po skończeniu się tury + ale istnieje także 30% szans, że jednostka będzie mogła zaatakować tak jak w H3 czyli od razu.

Jestem za takim rozwiazaniem
Cytat:
Dodatkowy atak na jednostkę. Kwestia ataku w zwarciu.

Tu juz jest wiekszy problem . atak i zaraz potem drugi atak czy tez po zakończeniu tury to juz kolosalna różnica . Bo mozna wyobrazić sobie 2 Czarne Smoki z Armii o wiekszym moral atakującei np. 4 Archanioły (z parametrami z H4 )efekt byłby Znacznie większy nizli z różnicy statystk obydwu jednostek, w esktremalnej sytuacji $ archanióly padaja po pierwszym ataku Czarnych smoków.
Ponato co "naturalnymi" indywidualnymi cechami kontrataku wrogich oddziałów jak wtedy będą działały modyfikatory??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Valturman



Dołączył: 29 października 2002
Posty: 164
Skąd: Z dalekiego Cienia

Wysłany: 8 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Podpisuję się pod tym co powiedział jOjO.
___________
Nie wolno się bać. Strach zabija duszę. Strach to mała śmierć, a wielkie unicestwienie. Stawię mu czoło niechaj przejdzie po mnie i przeze mnie. A kiedy przejdzia obrócę oko swej jaźni na jego drogę. którędy przeszedł strach nie ma nic jestem tylko JA.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
hadżdżi Dawud az Gossarah



Dołączył: 29 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Skawina

Wysłany: 9 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Morale to większa chęć do boju.
Naqjlepiej oddaje to dodatkowy atak.

___________
Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Red



Dołączył: 7 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Lidzbark Welski

Wysłany: 9 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Jestem za innymi a mianowicie za zwiększeniem bądź zmieszeniem ataku\obrony o od 10 do 30 procent (w zależności od ilości posiadanego morale) oraz za zwiększeniem lub zmniejszeniem chodu też o jakieś 10 - 30 procent.

AARRGGGHHHHH!!!!!! Facet? Jesteś w I kl. podstawówki, czy jak? Jeszcze nie widziałem posta, z taką ilością błędów. Uczta się polskiego!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 9 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

A ja byłbym za moralami tak jak w H3, oraz żeby niektórzy kupili słowniki "Órtugrawidzne".

Święta prawda!

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KoliJack



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 9 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Wysokie morale - mozliwość dostania dodatkowego ruchu, niskie morale - możliwość utraty ruchu.

Wydaje mi się, że tylko w tym wypadku morale ma większy sens i opłaci się wtedy o nie dbać.

___________
K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 10 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Morale jest tym, co nieraz ratowało mi d......uszę przed dużymi stratami, tudzież ułatwiało zwycięstwo. Sam zwykle (zawsze) miałem tak ułożona armię + artefakty, że praktycznie nigdy nie miałem problemów z morale. A przeciwnik - i owszem. Wydaje mi się, że dodatkowy ruch, będzie najlepszym rozwiązaniem, jednakże...

Jak ktoś mądrze kiedyś napisał, kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Po beznadziejnym systemie z Heroes IV (wystarczyło rzucić jeden banalny czar, żeby zawsze ruszać się pierwszym, albo zabić trochę mocnych jednostek przeciwnikowi), mile widziany byłby jakiś mały przełom w morale. Może np. po "zaistnieniu" dodatniego morale, nasz pupil miałby 30% szans na zaatakowanie ze 150% obrażeń w tej turze? Albo miałby zwiększony zasięg?

Dobrze by było wprowadzić jakieś kombinacje, np. występują naraz 1 - 3 czynniki, które po pomieszaniu dają jakiś efekt, np. jednostka będzie szybsza, zaatakuje z maksymalnymi obrażeniami, zadając 50% większe obrażenia jednostkom ostatniego poziomu ("Zabójca"). Co Wy na to?

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 10 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

KoliJack (cytat):
Wysokie morale - mozliwość dostania dodatkowego ruchu, niskie morale - możliwość utraty ruchu.

Wydaje mi się, że tylko w tym wypadku morale ma większy sens i opłaci się wtedy o nie dbać.

Tu jak nigdy zgodzam się z tobą :wink: ...

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 10 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Niby to było by najlepsze, ale pomyślcie: żadnych modyfikacji w stosunku do Heroes III? Niby najlepsze, ale Heroes V powinno zostać zmodyfikowane, wzbogacone o jakieś nowe pomysły. Powiecie: przecież już są modyfikacje! Tak - ale małe, niby nic nie znaczące szczegóły dodają grze "smaczku" i niejednokrotnie podwyższają grywalność. Przynajmniej tak jest w moim przypadku.

Zagłosowałem na "Dodatkowy ruch", ale jestem za ulepszeniem i rozwinięciem tego wątku. Niech Heroes V będzie bardziej nieprzewidywalne i bardziej losowe. Pomyślcie - stoimy na przegranej pozycji, wróg zaczyna nas miażdżyć. Kiedy nagle przeprowadzamy jeden potężny atak na jakąś strategiczną jednostkę wroga, nasi zyskują dzięki temu premię do morale i ze zdwojoną siłą zrywają się do walki. Wg mnie, byłoby naprawdę super.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiwern



Dołączył: 13 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 11 czerwca 2004     Morale Odpowiedz z cytatem

Ja jak i inni rówieśnicy zagłosowałem na opcję dodatkowego ruchu.Możliwość taka ukazała się już w poprzednich częściach a i V herosach taki rodzaj morali by mi się bardzo spodobał.

Jeśli nie sprawi to Panu problemu, to prosiłbym o nieco dłuższe i konkretniejsze posty.

___________
Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.