Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:28:24
Autor Wiadomość
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Panowie, mnie męczy od dłuższego czasu jedno: kto wygra pojedynek

gorgona-ptak gromu-alp z tym że alpów jest o 30% więcej niż reszty

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Alp ma ta przewagę bo powstrzymuje kontratak i w takim pojedynku to chyba jego największa przewaga. Poza tym jest ich o 1/3 więcej. :D

Cosik mi się zdaje, że ptaki gromu przegrają po bardzo zawziętej walce... :? Przecież piorun nie trafia się zawsze. A Alpy mogą się regenerować... 8)

Co do gorgony to stawiam na nią. :x Jest przecież świetna na swoim pozimie więc z niższym nie powinna mieć kłopotow mimo, że jest ich o30% więcej. Oczywiście ptak gromu tesh jest slny jak na swój poziom ale cosik mi się zdaje, że jednak przegra... :lol:

Ale testy róbcie sobie sami. Mi się nie chce(poza tym byłbym stronniczy). Wierzę wam na słowo :)

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

No więc tak Alp wygrywa z Ptaszkiem i Krówką nawet jak jest ich tyle samo :wink: Ponieważ Oddech śmierci na umarlaki nie działa. A o grom z nieba jak wiadaomo trudno. To prędzej Ptaszek wygra z Alpem jeżeli miałby dwa pierwsze uderzenia z Gromem. Ale to tak rzadkie że.......
Wniosek prosty gdyby nie powsztrzymanie kontrataku to wampiry przegrywają(nie wysysanie, bo jednostki 5 poziomu robią większe uszkodzenia więc i tak wampir nie jest w stanie za pierwszym razem się odrodzić). Ale należy pamiętać że na Alpy jest inna technika czary, oraz atak kilku jednostek naraz(nawet słabszych) oraz łucznicy.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

No to prawie dobrze powiedziałem.

Pomyliłem się dla tego, że nie wziąłem pod uwagę tego że oddech śmierci nie działa na martwiaków..

No ale że alpy wygrywają nawet gdy jest ich tyle samo... (cosk mi się tak zdawało ale to tylko przypuszczenie było)
No!! No!!

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

To niech ktoś zrobi takiego testa:

1000 gorgon vs 1333 alpów
1000 ptaszków vs 1333 alpów

Jestem ciekawy co z tego wyjdzie

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Przypuszczam że im więcej jednostek tym szanse 5poziomowców wzrostą, bo proporcje uszkodzeń będą rosy na korzyść Gorgon i Ptaków.
Ale sprawdzę. :wink:
No więc wampir znów na ogół wygrywa, (pojedynek 500 na 500 i 500 na 666 :wink: )Ale przegrywa z ptakiem gromu jeśli uderzy on gromem w pierszym bądź drugim ataku. Dlatego też Uważam że Ptak gromu jest bardziej uniwersalną jednostką niż Gorgona.
A Alp wyssanie życia powinien mieć tylko przy swoim ataku, wtedy nie byłby silniejszy niż jednostki 5 poziomu, ale nadal najsilniejszy jako jednostka 4 poziomu.

Poprawka(duża) Ptaki wygrywają częściej, bo zapomniałem sprawdzić walki w drugą stronę, czyli ja Ptakiem a komputer wampirem.
Niemniej i tak wampir ma przewagę, Ptak musi uderzyć gromem za 1,2 lub 3 razem, inaczej przegra.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 1 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

To, że lepiej sobie poradzi z umarlakami nie znaczy, że jest lepszy od gorgony bo w bezpośrednim pojedynku przegra, a tutaj wiadomo wygrają alpy nawet nie ma co robić testów.
___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
No więc tak Alp wygrywa z Ptaszkiem i Krówką nawet jak jest ich tyle samo :wink: Ponieważ Oddech śmierci na umarlaki nie działa. A o grom z nieba jak wiadaomo trudno. To prędzej Ptaszek wygra z Alpem jeżeli miałby dwa pierwsze uderzenia z Gromem. Ale to tak rzadkie że.......
Wniosek prosty gdyby nie powsztrzymanie kontrataku to wampiry przegrywają(nie wysysanie, bo jednostki 5 poziomu robią większe uszkodzenia więc i tak wampir nie jest w stanie za pierwszym razem się odrodzić). Ale należy pamiętać że na Alpy jest inna technika czary, oraz atak kilku jednostek naraz(nawet słabszych) oraz łucznicy.


No wiec tak: Alp przegrywa (samo wysysanie i brak kontrataku to za mało, kiedy przeciwnicy są wyraźnie silniejsi) z Ptaszkiem (nawet bez użycia piorunów, bo ptaszek jest nie tylko silniejszy, a;e do tego szybszy i pierwszy atakuje), Krówką i Minotaurem (kiedy walczą te same ilości, bo jak jest wampirów więcej to wygrywa, ale jak są nierówne ilości to i familiary wygrają z archaniołami, jeśli jest ich odpowiednio więcej), z pozostałymi jednostkami poziomu 5-go wygrywa (w tym z liczem, czyli jakby mogły się te jednostki miejscami w Nekropolis zamienić). Więc byłby niezła, ale nie najlepszą jednostką 5-go poziomu.

Haav Gyr (cytat):
Poprawka(duża) Ptaki wygrywają częściej, bo zapomniałem sprawdzić walki w drugą stronę, czyli ja Ptakiem a komputer wampirem.


No i właśnie dlatego do testów warto używac trybu hot-seat i grac za obie jednostki, wtedy nie ma takich problemów. A prawdopodobieństwo wystąpienia pioruna to 20%, więc jest 36% na piorun w pierwszej lub drugiej turze (to kiedy wampiry mają przewagę liczebną).

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Aerdil (cytat):
To, że lepiej sobie poradzi z umarlakami nie znaczy, że jest lepszy od gorgony bo w bezpośrednim pojedynku przegra, a tutaj wiadomo wygrają alpy nawet nie ma co robić testów.

Ale z gorgoną też wygrywa, nawet częściej niż z wampirem :P
Cytat:
No wiec tak: Alp przegrywa (samo wysysanie i brak kontrataku to za mało, kiedy przeciwnicy są wyraźnie silniejsi) z Ptaszkiem (nawet bez użycia piorunów, bo ptaszek jest nie tylko silniejszy, a;e do tego szybszy i pierwszy atakuje), Krówką i Minotaurem (kiedy walczą te same ilości, bo jak jest wampirów więcej to wygrywa, ale jak są nierówne ilości to i familiary wygrają z archaniołami, jeśli jest ich odpowiednio więcej), z pozostałymi jednostkami poziomu 5-go wygrywa (w tym z liczem, czyli jakby mogły się te jednostki miejscami w Nekropolis zamienić). Więc byłby niezła, ale nie najlepszą jednostką 5-go poziomu.

Nie wiem jak to sprawdzałeś, ale wampir wygrywa. Bo czy to gra komp czy gracz Ptak i tak atakuje pierwszy. A jedyna szansa na pokonanie wampira to piorun. Sprawdze jeszcze minotaury. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Pisałem o pojedynkach takiej samej ilości alpów i przeciwników, wtedy wampiry nie wygrywają z 3 najlepszymi jednostkami 5-go poziomu.
Jeśli wampirów mamy o 1/3 więcej to faktycznie jedynie pioruny ptaszków mogą pokrzyzować wampirom wyssanie ich do cna.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 3 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Hmm.
To ja znowu zabawię się w gracza co bez hazardu żyć nie może (co prawda do końca hazard to nie jest :) ).

Pojedynek: Alp-Minotaur 8)
Jeżeli Alp'ów będzie o 33% więcej to wygrają z minotaurami. :lol:
Jeżeli tyle samo to cosik mi się zdaje, że Alpy tesh wygrają ale pewien nie jestem... :? :oops:

No kto przyjmóje zakłady :roll:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

To przegrywasz zakład :D Minotaury wygrają przy takiej samej liczbie jednostek, ponieważ zadają dardzo duże rany, nawet z Ptakami Gromu wygrają jeśli ten nie uderzy odpowiednio wcześniej gromem. :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 18 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Kurcze!! Zawsze wiedziałem że Minotaury wymiatają tylko wy mi w głowie namieszaliście... 8)

A nie napisałeś co jeżeli Alpów jest o 33% więcej. Może jednak nie tak do końca ten zakład przegrałem.
:shock:
Przeprowadzi ktoś test apropo Entów i Magmiaków z tym, że Magmiaków oczywiście 2x więcej. Ja byłbym stronniczy. :oops: Poza tym wy się lepiej na obiektywnych testach znacie. :wink:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 18 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

No coż zakład chyba dotyczył tego drugiego pojedynku, :P
Co do siły Minotaurów, to owszem często wygrywaj z Ptakami gromu, ale wystarczy piorun i ... wiadomo, ale tylko ptaki są w stanie wygrać z Gorgonami, poza tym są szybsze i latają, co może być decydującym czynnikiem podczas walk pełnymi armiami a wszczególności walki o zamek.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 22 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

No a Pojedynek Entow i 2x wiekszej iliści magmiakow...

Bardzo chciałbym się tego dowiedzieć....

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 28 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Hem, hem, nie chcę przerywać pasjonującej dysputy, ale chciałbym wrzucić swoje trzy grosze. Przyrost jednostek poszczególnych poziomów wygląda następująco (jeśli dobrze pamiętam :wink: ) (przyrosty podaję od poziomu czwartego, na niższych nie są stałe, i mnożę je wcześniej razy 2, czyli tak, jakbym miał wybudowany zamek):

Czwarty - 8 (Pegazy - 10)
Piąty - 6 (Enty - 8 )
Szósty - 4
Siódmy - 2 (Feniksy - 4)

Jak widać, wynika z tego wiele ciekawych rzeczy, choć oczywiście ilość wampirków jest prawidłowa (na przyszłość radzę jednak dawać ilości jednostek poziomu piątego podzielne przez 3, dokładniej można policzyć).
Siła wielu jednostek zależy od sytuacji na polu bitwy. Mam tu na myśli Smoki, hydry, cerbery, żywiołaki magii i wszystkie oddziały atakujące na dystans (zwłaszcza magogi i licze).
Innym ciekawym testem jest walka Złoty Smok vs. Czarny Smok. Tu również bardzo wiele zależy od sytuacji (ach, ta Implozja!). Sam zresztą często zostawiam sobie Zielone/Czerwone Smoki, aby móc je wskrzeszać.
Chciałbym zaproponować walki jednostek poziomu czwartego, zwłaszcza pegazów, bo znam kilka osób uważających je za najlepsze na swoim poziomie, podczas gdy mi wydają się dość słabe.

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 28 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Ale co mają przyrosty jednostek do testów?? :wink:
Przecież wiadomo że słabsze jednostki produkowane są w większych ilościach, bo są słabe w porównaniu od innych jednostek tego samego poziomu.
P.S. Pegazy są słabe, ale choć są szybkie i latają więc czasem przydają się. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr: Rabicanowi chodziło o to(jeżeli dobrze zrozumiałem jego posta), że nie można robić testów typu 100 Alpów vs. 100 Gorgon, bo inny jest przyrost i inny poziom jednostki, a więc powinno to być tak: 100(liczba jednostek do testowania) * 8(przyrost jednostki 4 poziomu) alpów vs. 100(liczba jednostek do testowania) * 6(przyrost 5 poziomu) gorgon :) Może trochę pomieszałem w głowie, ale wynik równa się: 800 alpów vs. 600 gorgon . Więc Rabicanowi o to, chyba właśnie chodziło :wink:

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Rabican (cytat):
Chciałbym zaproponować walki jednostek poziomu czwartego, zwłaszcza pegazów, bo znam kilka osób uważających je za najlepsze na swoim poziomie, podczas gdy mi wydają się dość słabe.


Pegazy - coś jak lekka kawaleria, bardzo szybka - dobra do blokowania strzelców albo zadawania pierwszego uderzenia, ale do dłuższej walki się nie nadaje, błyskawicznie giną.

Testy poziomu 4-tego:
1. Vampire lord - 8 wygranych, poza walką z energy elementalami zawsze kończy bez strat, bezkonkurencyjny na tym poziomie
Dalej lepsze jednostki
2. Archmagi - 6,5 wygranych, nie tylko strzela, ale również dobrze walczy wręcz
3. Crusader - 5,5 wygranych, słabo radzi sobie ze strzelcami, a z battle magiem wygrywa bardzo minimalnie
4. Battle magi - 5 wygranych, twarda sztuka, żeby tylko nie był taki wolny, w grze jego potencjał mocno przez to traci, ale do obrony zamków jest znakomity
5. Great basilisk - 4,5 wygranych, na bagnach moze byc naprawde grozny
No i pora na tych słabszych:
6. Medusa - 2,5 wygranych walk, duzo traci w walce wrecz, musi byc chroniona przez piechote , no i ilosc strzalow nienadzwyczajna
7. Horned demon i Silver Pegasus - po 2 wygrane, pegazy sa chociaz szybkie, demony nie maja zadnych specjalnych zdolnosci
9. Energy elemental - 0 wygranych, zamyka stawke, to nie jego poziom po prostu

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 29 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Z przyrostami chodziło mi o to, co niedawno napisał Gollum, jak również o zwrócenie uwagi na zróżnicowanie przyrostów na jednym poziomie. Takie na przykład Pegazy i Enty - gdyby ich przyrost tygodniowy nie był większy, niż u konkurencji, Rampart/Bastion miałby lekkie kłopoty.

Testy oddziałów czwartego poziomu wypadły tak, jak się spodziewałem - wampirki wcinają wszystkich. Pegazy nadają się TYLKO do blokowania strzelców, gdyż są bardzo mało odporne na ataki. Zastanawiam się, czy takie np. gryfy by je pokonały. Co do innych wojsk:

Archmagi - niewiele słabsi od Zealotów, a są z czwartego, a nie piątego poziomu.
Krzyżowcy - bardzo dobrzy, zwłaszcza gdy atakują oddział, który już kontratakował.
Ogre Magi (Battle Mage to bohater magiczny w Strongholdzie/Twierdzy) - jedna z lepszych jednostek, zwłaszcza z przyśpieszeniem. Niesamowicie odporna.
Bazyliszek - zadziwił mnie jego wysoki wynik. Ciekawe, ile razy udało mu
się zamienić przeciwnika w kamień?
Meduzy - dobre, gdy ma się wózek z amunicją i parę oddziałów do walki wręcz, które ochronią brzydule przed bliskim kontaktem z wrogiem.
Demony - kicz.
Energy elemental - faktycznie - nie ten poziom.

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 29 lipca 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Hehe, co do pegazów to zawsze używam go do wycięcia wrogich łuczników, a w następnej turze giną. Tak więc pegazy są przeciętniakami i czasem się przydadzą czasem nie :) I się nie dziwie, że Eliasowi taki wynik wyszedł :wink:

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Pegazy mają przyrost tygodniowy 10 (na czwartym poziomie taki przyrost mają oprócz nich tylko Energy Elementale, ale w Confluxie ciężko o 'regularne' przyrosty) oraz szybkość 12 (o 1 mniejszą niż u Ifritów, ale nadrabiają to dwoma polami, które zajmują), dzięki czemu są nawet przydatne. Szczególnie użyteczne są w walce z miastami posiadającymi tylko jedną jednostkę strzelającą (Rampart/Bastion, Inferno, Nekropolis, Fortress/Cytadela). Stosuję podobną taktykę jak Ty, Gollumie, i mi też giną zaraz po pierwszym ataku. Jednak nie rozmawiamy tu o najlepszych jednostkach danych poziomów, lecz o testach jednostek. W walce jeden na jednego wypadają bardzo słabo, co widać w testach Eliasa (a propos tych testów - nie wiem, czemu nie napisałem, że nie tylko wojska z Rampartu/Bastionu mają o 2 większy przyrost na poziomach czwartym i piątym. Podobna sytuacja występuje w Confluxie. Mam nadzieję, że Elias uwzględnił to w testach, choć i tak niewiele to zmienia w wyniku tego miasta, co jest dla mnie szczególnie przykre, gdyż Conflux jest moim ulubionym zamkiem).
___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Patrzcie:

Bastion:
1.Centaur - przyrost normalny
2.Krasnolud - przyrost dodatkowy
3.Leśny Elf - przyrost normalny
4.Pegaz - przyrost dodatkowy
5.Ent - przyrost dodatkowy
6.Jednorożec - przyrost normalny
7.Zielony smok - przyrost normalny

Widzicie ? Bastion ma najwięcej przyrostów, aż 3(Krasnoludy, Pegazy, Enty).

A teraz mam pytanie który zamek jest najsilniejszy? Castle może mieć konkurencje. Oczywiście pozwolę sobie na wyjaśnieje. Castle wygrywa w konkursie na najsilniejsze jednostki, ma ich najwięcej ! Jest nimi Pikinier i Archanioł, jednak może przegrać. Jest sporo walka pomiędzy Castle, a Rampart. Bo Rampart ma dużo jednostek(dodatkowe przyrosty), jednostki taktyczne, które np. Centaury o wiele lepiej się przydają, niż Pikinierzy (chodzi o szybkość). Itp itd.

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Tyle,ze te jednostki, które mają ten dodatkowy przyrost nie są jakoś szczególnie imponujące. Krasnoludy i enty - twarde i dośc odporne, ale w ataku słabe i bardzo wooooolne, do obrony się nadają, ale do ataku raczej niezbyt, zanim dojdą do przeciwnika, to już połowa bitwy skończona, do tego jeszcze spowalniają mocno poruszanie się armii na mapie
pegazy - co z tego,ze jest ich trochę wiecej, jak i tak padają jak muchy, niech będzie, ze zablokują na turę czy dwie jednego ze strzelców, ale Castle ma ich dwóch, a w międzyczasie gryfy (których Castle ma z kolei dużo) spacyfikują elfy. I bez wsparcia magii, to Rampartowi zostają smoki, centaury i jednorożce (pegazy padną tak szybko, że nie warto ich liczyć), bo zanim reszta się dowlecze, to już walka może być rozstrzygnięta.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rabican



Dołączył: 21 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Testy jednostek! Odpowiedz z cytatem

Ze WSZYSTKIMI innymi miastami udało mi się wygrać (w walce z komputerem na poziomie Impossible) tylko Castle/Zamkiem, Rampartem/Bastionem i Tower/Fortecą. Grałem z przyrostami z jednego miesiąca, herosami o statystykach 0, 0, 1, 1, bez czarów, z zerowym morale i szczęściem i z machinami wojennymi typowymi dla danego miasta.

Co do przyrostów, to wyglądają następująco (w mieście całkowicie rozbudowanym, bez Graala i Statuetki Legionów):

Castle/Zamek:
Poziom 1 - 28
Poziom 2 - 18
Poziom 3 - 17
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Rampart/Bastion:
Poziom 1 - 28
Poziom 2 - 20
Poziom 3 - 14
Poziom 4 - 10
Poziom 5 - 8
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Tower/Forteca:
Poziom 1 - 32
Poziom 2 - 22
Poziom 3 - 12
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Inferno:
Poziom 1 - 38
Poziom 2 - 16
Poziom 3 - 13
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Necropolis/Nekropolis:
Poziom 1 - 30
Poziom 2 - 16
Poziom 3 - 14
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Dungeon/Loch:
Poziom 1 - 35
Poziom 2 - 16
Poziom 3 - 14
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Stronghold/Twierdza:
Poziom 1 - 38
Poziom 2 - 18
Poziom 3 - 14
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Fortress/Cytadela:
Poziom 1 - 30
Poziom 2 - 16
Poziom 3 - 16
Poziom 4 - 8
Poziom 5 - 6
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 2

Conflux/Wrota Żywiołów:
Poziom 1 - 50
Poziom 2 - 12
Poziom 3 - 12
Poziom 4 - 10
Poziom 5 - 8
Poziom 6 - 4
Poziom 7 - 4

___________
Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.