Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:22:23
Autor Wiadomość
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Już był ten temat, ale znikł w niewiadomych okolicznościach(a był tylko kilka dni :evil: ).Proszę więc o podawanie najgorszych jednostek z każdego poziomu(waszym zdaniem).Prosze o podawanie tylko jednostek ulepszonych i z zamków.Stwórzcie zamek którym absolutnie nie chcielibyście grać :D .
___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

hmm... to nie takie łatwe. Każda jednostka ma swoje wady i zalety.
Ja osobiście nie lubięgrać Inferno (no nie wiem, co zaczynam nimi grać, to nie idzie mi :( ) oraz Cytadelą (bo to rasa raczej do obrony, ew. walki w otwartym polu, ale zdobyć tym zamek, jak przeciwnik nie wychodzi, to jest masakra, bo jak wiadomo tylko 3 jednostki mogą coś próbować zrobić za murami, ale to raczej z marnym skutkiem :( ).

Możnaby też rzec, że Conflux jest taki sobie, a jednostki -kolejno- 1,4,5,6,7 poziomu nie nadają się do gry, ale jak mamy w oddziale 2x więcej Fenixów niż wróg swojej 7 jednostki, do tego legiony pixesoof - mięsa armatniego - oraz żywiołaki wody i burzy - imo jedne z najlepszych jednostek 2 i 3 poziomu - to przeciwnik powinien się bać :twisted: .

Tak więc daleki jestem od wskazywania konkretnych złych jednostek.

Zdravim

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1. zalosna parodia diablow - familiar
2. powolniaste - zombie
3. bardzo nedzni strzelcy - Orc chieftain
4. slabiutcy piechurzy - horned demon
5. magma elemental - to juz w ogole tragedia
6. Wyvern monarch - umieja latac, to ich glowna zaleta, moze uciekna
7. ghost dragon - zakopac je z powrotem do grobowca, tam pasuja

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz muszę pisać.

1.Chowańce
2.zombi
3.upiory
4.srebrbe pegazy
5.magmowe żywiołaki
6.chimery
7.smoki cienia.

___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1.Chowańce
2.Krasnale
3.Muchy (oślizgi)
4.Demony
5.Enty
6.Wiwerny
7.Bone dragon

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Powtórka z rozrywki:

1.Chowaniec(słabiutki)
2.Reptilion(jeszcze słabszy :lol: )
3.Beholder(ten bardziej :lol: )
4.Bazyliszek(toż to żałosne :lol: )
5.Kapłan(słabszy od licza, wypada :lol: )
6.Wiwerna(afe!Słaba wytrzymałość :lol: )
7.Drakolicz(brak słów :lol: )

Zamek numer 1

1.Gnoll(śmieszne to to)
2.Krasnolud(zbyt wolny)
3.Uruk(obrona średnia, atak beznadziejny)
4.Meduza(toż to żałosne)
5.Arcylicz(lepszy od kapłana, ale także załosny)
6.Cyklop(dobry w niszczeniu murów, ale słaby jako łucznik)
7.Hydra(Gdyby nie to, że atakuje wszystkie jednostki w promieniu 1 mili to by była gorsza od Drakolicza :lol: )

Zamek numer 2

Jeśli miałbym wybierać, który lepszy to bym wybrał zamek nr 2. Ale oba zamki są żałosne :lol:

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 26 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):

2.Krasnale

Zmień, zanim Hetman to zobaczy :D
Cytat:
2.Reptilion(jeszcze słabszy )
3.Beholder(ten bardziej )
4.Bazyliszek(toż to żałosne )

Akurat całkiem przyzwoite jednostki wybrałeś :wink:
Cytat:

1.Gnoll(śmieszne to to)
2.Krasnolud(zbyt wolny)

I znów wybrałeś prawie najmocniejsze jednostki, Gnoll ustępuje tylko Halabardnikom, a Krasnolud mimo że wolny to bardzo wytrzymały.

Teraz napisze swój:
1. Chowańce(właściwie użytaeczne tylko jako mięso armatnie, dzięki temu wróg mniej skupia się na silniejszych jednostkach, ale zbyt słabe)
2. Zombii niby prawie tak wyrzymałe jak krasnolud, ale w rzeczywistości za wolny i przegrywa z innymi jednostkami 2 poziomu)
3. Upiór(wysysanie many jest denerwujące, ale to wszystko, strasznie słaby)
4. Demon(nijaki)
5. Kapłan(niby łucznik, ale brakuje mu prznyajmniej 8-10pkt życia, jak na 5 poziom)
6. Wiwrena(za słaba, szkoda że choć trucizna nie jest tak dobra jak w H4)
7. Smoczy Duch :lol: bez przesady........

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 27 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Powiadam wam: nie chciałbym grać żadnym z takich zamków :D być może w którymś patchu WoG będzie możliwość ustawiania jakie jednostki mają być w danym zamku ale wtedy biada temu tematowi :D
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KoliJack



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 27 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1.Chowaniec
2.Reptilion/Zombie
3.Upiór
4.Pegaz
5.Magma Element
6.Wiwern Monarch
7.Smok Cienia

Haav Gyr (cytat):
Cytat:
Cytat:
2.Reptilion(jeszcze słabszy )
3.Beholder(ten bardziej )
4.Bazyliszek(toż to żałosne )


Akurat całkiem przyzwoite jednostki wybrałeś


W którym miejscu Reptilion jest przywoity, zwłaszcza ten z RoE i AB, bo moim zdaniem jedyna jednostka strzelająca w Fortess powinna nieco więcej potrafić :(

___________
K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 27 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gdyby strzelala podwójnie byłaby chyba najlepsza, ale i tak jest lepsza niż Łucznik czy Magog.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gdyby babcia miała wąsy ...
Czy lizard warrior jest w czymś lepszy od marksmana i magoga ... trudno znaleźć taką kategorie, bo przegrywa z nimi w walce, żadnych specjalizacji jak magog, strzały pojedyncze, źle sobie radzi w walce wręcz, do tego powolny. Znalazłem - ma trochę więcej hp, więc jak trzeba będzie ubić strzelców czarami, to na lizardów trzeba zużyc wiecej many, czyli jak będzie ich parę tysięcy to przeciwnikowi może many zabraknąć.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Zapomniałeś o skuteczniejszym ataku :wink: oraz wyżej obronie niż reszta łuczników. Poza tym wygrywa nie tylko z Łucznikiem i Magogiem, ale również z Zombii i wilczym jeźdzcą, a minimalnie ustępuje krasnoudowi. Więc jest średniakiem. Gdyby strzelał dwa razy to Harpia i Krasnolud nie miałyby szans.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Zapomniałeś o skuteczniejszym ataku :wink: oraz wyżej obronie niż reszta łuczników. Poza tym wygrywa nie tylko z Łucznikiem i Magogiem, ale również z Zombii i wilczym jeźdzcą, a minimalnie ustępuje krasnoudowi. Więc jest średniakiem. Gdyby strzelał dwa razy to Harpia i Krasnolud nie miałyby szans.


W moich testach reptilion (no niech już będzie ta dziwna polska nazwa) przegrywa zarówno z łucznikiem, jak i z magogiem (jest wolniejszy od obydwu, więc oni zaczynają strzelać i jakoś w miarę spokojnie im się udaje z nim wygrać). Tak w zasadzie to radzi sobie jedynie z zombie (nie mam pod ręką wyników swoich testów, ale chyba tak to było), a reszta, nawet krasnolud jest od niego lepsza (tylko kwestia odpowiedniej taktyki).
Podwójny atak to poważne wzmocnienie, więc gdyby takowe dostał, to by musiał mieć zmniejszone inne statystyki albo przeniesiony na wyzszy poziom.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1. impy (bez komentarza)
2. zombie (j.w)
3. upiory (miekkie i nieprzydatne)
4. demony (rowniez za miekie i bez zadnych szczegolnych zdolnosci)
5. enty (za wone i slabe)
6. jednorozce (przecietne, nie lataja, nie strzelaja a jak na jednostke naziemna bitewna za slabe, cienki skil dodatkowy)
7. smoki cienia(ste) (bez komentarza)

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):

5. enty (za wone i slabe)


Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.

Haav Gyr: Reptilion jest przeciętny, bo jest niezbyt szybki, przeciętny atak, a zaletą jest wytrzymałość :) Więc go uważam za przeciętniaka

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):

Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.

Zgadzam się z Gollumem enty to dobra jednostka i często po ciężkich bitwach to one mi zostają.

___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Elias (cytat):

W moich testach reptilion (no niech już będzie ta dziwna polska nazwa) przegrywa zarówno z łucznikiem, jak i z magogiem (jest wolniejszy od obydwu, więc oni zaczynają strzelać i jakoś w miarę spokojnie im się udaje z nim wygrać). Tak w zasadzie to radzi sobie jedynie z zombie (nie mam pod ręką wyników swoich testów, ale chyba tak to było), a reszta, nawet krasnolud jest od niego lepsza (tylko kwestia odpowiedniej taktyki).
.

Krótko mówiąc powtórz testy :wink: Nic nie szkodzi że jest wolniejszy, przykładowo 50Łuczników vs. 50Jaszczurów, w pierwszej turze Jaszczurów ginie 3 i 4, a Łuczników aż 9. I ta przewaga powiększa się. Podobnie jest z Magogiem. Wilczy jeździec pada, Krasnoludow zostaje 5/6, Zombii pada. Harpii też tylko kilka zostaje......

A Enty są dobre ale tylko na jednostki niższych poziomów, oraz na wykończonego przeciwnika, podobnie jak krasnoludy :P

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Siny (cytat):

5. enty (za wone i slabe)


Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.



wytrzymalosc czyli co hp, enty hp maja zalosne tunderbirdy ktore sa szybsze robia wiecej obrazen i maja wieksze skile naja wiecej hp, ze o krowach nie wspomne co tez sa wolne.
atak bez przesady z takimi obrazeniami to atak nie ma znaczenia poza tym i tak jest slaby jak na 5 lev
zdolnosc unieruchomiania jest niezla ale potrzeba zeby to wykozystywac troche wspomagaczy np haste bo tak samo z siebie to ciezko cosik zadzialac entem.
a speed to podstawowa i ogromna wada
jedyna zaleta jest mozliwosc zwiekszenia przyrostu i cena niska jak na 5 lev

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

enty zostaja po bitwach, lol zanim one dotra w srodek walki to juz prawie wszystkie jednostki sie wyrzna i dlatego kolesie dochodza bez wiekszych uszkodzen i zostaja na koniec, heh porazkowa jednostka, nawet monk jest lepszy bo mozna go taktycznie wykozystac. ent mialby wiekszy sens jakby rampart mial wiecej lub silniejszych lucznikow.
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):

wytrzymalosc czyli co hp, enty hp maja zalosne


Zdrowia mają 65. Najlepsze zdrowie po krowie :wink: Jedyny co tu jest żałosne to Ty :wink: Bez obrazy, ale jak Ty mówisz, że hp mają żałosne to spoko, są na drugim miejsca względem najlepszej jednostki w życiu :)

Siny (cytat):
tunderbirdy ktore sa szybsze robia wiecej obrazen i maja wieksze skile naja wiecej hp, ze o krowach nie wspomne co tez sa wolne.


Tunderbird ma 60 zdrowia(mniej od enta :wink: ).Tak obrażeń robią, więcej. MAJĄ MNIEJ ZDROWIA! mają 11 obrony, enty 12 :wink:
Ent zajmuje 3 miejsce w jednostkach najlepszych 5 poziomu:
1.Krowa
2.Ptak
3.Ent
Hehe :)

siny (cytat):
atak bez przesady z takimi obrazeniami to atak nie ma znaczenia poza tym i tak jest slaby jak na 5 lev


hehe, j.w :wink:

Cytat:

zdolnosc unieruchomiania jest niezla ale potrzeba zeby to wykozystywac troche wspomagaczy np haste bo tak samo z siebie to ciezko cosik zadzialac entem.


Ent to jednostka obronna. Świetna przy obronie zamku. Bo podejdziesz ptaszkiem to Ent Cię unieruchomi i zostawi ptaka :)I odejdzie od niego :wink:

Cytat:
jedyna zaleta jest mozliwosc zwiekszenia przyrostu i cena niska jak na 5 lev


Hehe
Patrz:
1.Gorgona, cena 600 sztuk złota
2.Tunderbird, cena 700 sztuk złota
3.Ent, cena 425 sztuk złota

Więc Ent nie jest taki zły. Zalety:
1.Duże hp
2.zdolność unieruchamiania
3.Tani
Wady:
1.Wolny
2.Średnie obrażenia

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Zapomniałeś o jednej wadzie, bardzo niskim ataku :P (9)
czyli niewiele lepszym niż jednostki 2/3 poziomu.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
[
Krótko mówiąc powtórz testy :wink: Nic nie szkodzi że jest wolniejszy, przykładowo 50Łuczników vs. 50Jaszczurów, w pierwszej turze Jaszczurów ginie 3 i 4, a Łuczników aż 9. I ta przewaga powiększa się. Podobnie jest z Magogiem. Wilczy jeździec pada, Krasnoludow zostaje 5/6, Zombii pada. Harpii też tylko kilka zostaje......


Już wiem skąd ta róznica. Testujemy sobie różnych reptilionów.
Nie pamiętam dokładnie, w której to wersji statystyki paru jednostek się zmieniły (ja testuję na SoD 3.2 z cdprojektu, nagranej na AB 2.1 angielskiej, nagranej na bodajze RoE 1.4 angielkiej (ale jej juz tam nie ma, bo SoD przykrylo)). A sprawdziłem na drugiej instalacji, gdzie mam WOG 3.58 + AB 2.1 i tam statystyki są inne.
Zresztą mozna sobie porównać statystyki reptilliona w Jaskinii i na MMPortals.
W Jaskinii (i w Herosach, na których testowałem) jest
5/7/12/2-3, po upgradzie 6/8/12/2-3
a na mmportals (i w WOG-u) jest
5/6/14/2-3, po upgradzie 6/8/15/2-5
Róznica w hp i damage jest znacząca.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 29 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):
enty zostaja po bitwach, lol zanim one dotra w srodek walki


Nie znasz się w ogóle na taktyce :lol: Najlepszą strategią enta jest (podczas bronienia zamku), stać i bronić łuczników, ale lepsza taktyka to włączycić skip, następnie przyśpieszenie, paraliżujemy jednostkę przy tym zabierając jej hp, następnie kolejny ruch pod rząd, atak na kolejną. I co? Masz dwie jednostki unieruchomione, trochę spadło im hp. A entówi prawie nic. Mają aż tyle obrony i hp hehe :lol:

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 29 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Siny (cytat):
enty zostaja po bitwach, lol zanim one dotra w srodek walki


Nie znasz się w ogóle na taktyce :lol: Najlepszą strategią enta jest (podczas bronienia zamku), stać i bronić łuczników, ale lepsza taktyka to włączycić skip, następnie przyśpieszenie, paraliżujemy jednostkę przy tym zabierając jej hp, następnie kolejny ruch pod rząd, atak na kolejną. I co? Masz dwie jednostki unieruchomione, trochę spadło im hp. A entówi prawie nic. Mają aż tyle obrony i hp hehe :lol:


Jakos nie moge sobie tego wyobrazic jak 1 oddzialem entow unieruchamiasz 2 jednostki przeciwnika i to jeszcze przy tym nie tracac swoich hp a zabierajac je przeciwnikowi. bardzo interesujace zwazywszy ze ent nawet po haste jest mulowaty tj 9 speeda czyli tak przecietnie, zwazywszy na to ze przeciwnik tez cosik powinien zaczarowac. ogolnie mam wrazenie ze wasze taktyki to sie glownie opieraja na walce z kompem ktorego iq nawet nie chce komentowac. bo jeszcze nie widzialem zeby ktos rzucil czar po zwaitowania jak kolejka wrocila do jednostki co ma 4 speeda.

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 29 czerwca 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

W moim zamku na 100% nie chciałbym widzieć takich jednostek...

1/ Chowańce (Parodia...)
2/ Magog (Więcej szkód dla grającego nish przeciwnika)
3/ Uruki (Za wiele to one podczas ataku z dystansu nie robią)
4/ Żywiołaki energii (Najgorsze ze wszystkich jednostek 4-go poziomu)
5/ Żywiołaki Magmy (Za silne to one nie są)
6/ WiWerna/chimera (Zdolności specjalne je ratują)
7/ Ghost Dragon (Ktoś musi być najsłabszy)

Kierowałem się glownie przydatnością w walce. Nistety kilku z tych jednostek używam
wyłacznie jako mięso armatnie. A każda jednostka ma swoje wady i zalety
(jak ktoś mądrze powiedział), niestety ja w tych nie dostrzegam bardziej przydatnych
zalet jak mieso armatnie. Pozostałe nie za wiele robią szumu u przeciwnika..

Gollum (cytat):
Siny (cytat):

5. enty (za wone i slabe)


Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.


Zgadzam się, że Enty są bardzo dobre. A co do szybkości to jest ona wystarczająca
aby z powodzeniem bronić łuczników (nie "pędzić" przez całe pole walki żeby zdążyć na
ostatki przeciwnika). Każda jednostka ma swoje wady i zalety...

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.