Autor |
Wiadomość |
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Już był ten temat, ale znikł w niewiadomych okolicznościach(a był tylko kilka dni :evil: ).Proszę więc o podawanie najgorszych jednostek z każdego poziomu(waszym zdaniem).Prosze o podawanie tylko jednostek ulepszonych i z zamków.Stwórzcie zamek którym absolutnie nie chcielibyście grać :D .
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
hmm... to nie takie łatwe. Każda jednostka ma swoje wady i zalety.
Ja osobiście nie lubięgrać Inferno (no nie wiem, co zaczynam nimi grać, to nie idzie mi :( ) oraz Cytadelą (bo to rasa raczej do obrony, ew. walki w otwartym polu, ale zdobyć tym zamek, jak przeciwnik nie wychodzi, to jest masakra, bo jak wiadomo tylko 3 jednostki mogą coś próbować zrobić za murami, ale to raczej z marnym skutkiem :( ).
Możnaby też rzec, że Conflux jest taki sobie, a jednostki -kolejno- 1,4,5,6,7 poziomu nie nadają się do gry, ale jak mamy w oddziale 2x więcej Fenixów niż wróg swojej 7 jednostki, do tego legiony pixesoof - mięsa armatniego - oraz żywiołaki wody i burzy - imo jedne z najlepszych jednostek 2 i 3 poziomu - to przeciwnik powinien się bać :twisted: .
Tak więc daleki jestem od wskazywania konkretnych złych jednostek.
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1. zalosna parodia diablow - familiar
2. powolniaste - zombie
3. bardzo nedzni strzelcy - Orc chieftain
4. slabiutcy piechurzy - horned demon
5. magma elemental - to juz w ogole tragedia
6. Wyvern monarch - umieja latac, to ich glowna zaleta, moze uciekna
7. ghost dragon - zakopac je z powrotem do grobowca, tam pasuja
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aerdil
Dołączył: 3 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Jeszcze raz muszę pisać.
1.Chowańce
2.zombi
3.upiory
4.srebrbe pegazy
5.magmowe żywiołaki
6.chimery
7.smoki cienia.
___________ nie inaczej |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1.Chowańce
2.Krasnale
3.Muchy (oślizgi)
4.Demony
5.Enty
6.Wiwerny
7.Bone dragon
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Powtórka z rozrywki:
1.Chowaniec(słabiutki)
2.Reptilion(jeszcze słabszy :lol: )
3.Beholder(ten bardziej :lol: )
4.Bazyliszek(toż to żałosne :lol: )
5.Kapłan(słabszy od licza, wypada :lol: )
6.Wiwerna(afe!Słaba wytrzymałość :lol: )
7.Drakolicz(brak słów :lol: )
Zamek numer 1
1.Gnoll(śmieszne to to)
2.Krasnolud(zbyt wolny)
3.Uruk(obrona średnia, atak beznadziejny)
4.Meduza(toż to żałosne)
5.Arcylicz(lepszy od kapłana, ale także załosny)
6.Cyklop(dobry w niszczeniu murów, ale słaby jako łucznik)
7.Hydra(Gdyby nie to, że atakuje wszystkie jednostki w promieniu 1 mili to by była gorsza od Drakolicza :lol: )
Zamek numer 2
Jeśli miałbym wybierać, który lepszy to bym wybrał zamek nr 2. Ale oba zamki są żałosne :lol:
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 26 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
2.Krasnale
|
Zmień, zanim Hetman to zobaczy :D
Cytat: |
2.Reptilion(jeszcze słabszy )
3.Beholder(ten bardziej )
4.Bazyliszek(toż to żałosne )
|
Akurat całkiem przyzwoite jednostki wybrałeś :wink:
Cytat: |
1.Gnoll(śmieszne to to)
2.Krasnolud(zbyt wolny) |
I znów wybrałeś prawie najmocniejsze jednostki, Gnoll ustępuje tylko Halabardnikom, a Krasnolud mimo że wolny to bardzo wytrzymały.
Teraz napisze swój:
1. Chowańce(właściwie użytaeczne tylko jako mięso armatnie, dzięki temu wróg mniej skupia się na silniejszych jednostkach, ale zbyt słabe)
2. Zombii niby prawie tak wyrzymałe jak krasnolud, ale w rzeczywistości za wolny i przegrywa z innymi jednostkami 2 poziomu)
3. Upiór(wysysanie many jest denerwujące, ale to wszystko, strasznie słaby)
4. Demon(nijaki)
5. Kapłan(niby łucznik, ale brakuje mu prznyajmniej 8-10pkt życia, jak na 5 poziom)
6. Wiwrena(za słaba, szkoda że choć trucizna nie jest tak dobra jak w H4)
7. Smoczy Duch :lol: bez przesady........
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 27 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Powiadam wam: nie chciałbym grać żadnym z takich zamków :D być może w którymś patchu WoG będzie możliwość ustawiania jakie jednostki mają być w danym zamku ale wtedy biada temu tematowi :D
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
KoliJack
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 27 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1.Chowaniec
2.Reptilion/Zombie
3.Upiór
4.Pegaz
5.Magma Element
6.Wiwern Monarch
7.Smok Cienia
Haav Gyr (cytat): |
Cytat: |
Cytat:
2.Reptilion(jeszcze słabszy )
3.Beholder(ten bardziej )
4.Bazyliszek(toż to żałosne )
|
Akurat całkiem przyzwoite jednostki wybrałeś
|
W którym miejscu Reptilion jest przywoity, zwłaszcza ten z RoE i AB, bo moim zdaniem jedyna jednostka strzelająca w Fortess powinna nieco więcej potrafić :(
___________ K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 27 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gdyby strzelala podwójnie byłaby chyba najlepsza, ale i tak jest lepsza niż Łucznik czy Magog.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gdyby babcia miała wąsy ...
Czy lizard warrior jest w czymś lepszy od marksmana i magoga ... trudno znaleźć taką kategorie, bo przegrywa z nimi w walce, żadnych specjalizacji jak magog, strzały pojedyncze, źle sobie radzi w walce wręcz, do tego powolny. Znalazłem - ma trochę więcej hp, więc jak trzeba będzie ubić strzelców czarami, to na lizardów trzeba zużyc wiecej many, czyli jak będzie ich parę tysięcy to przeciwnikowi może many zabraknąć.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Zapomniałeś o skuteczniejszym ataku :wink: oraz wyżej obronie niż reszta łuczników. Poza tym wygrywa nie tylko z Łucznikiem i Magogiem, ale również z Zombii i wilczym jeźdzcą, a minimalnie ustępuje krasnoudowi. Więc jest średniakiem. Gdyby strzelał dwa razy to Harpia i Krasnolud nie miałyby szans.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Zapomniałeś o skuteczniejszym ataku :wink: oraz wyżej obronie niż reszta łuczników. Poza tym wygrywa nie tylko z Łucznikiem i Magogiem, ale również z Zombii i wilczym jeźdzcą, a minimalnie ustępuje krasnoudowi. Więc jest średniakiem. Gdyby strzelał dwa razy to Harpia i Krasnolud nie miałyby szans. |
W moich testach reptilion (no niech już będzie ta dziwna polska nazwa) przegrywa zarówno z łucznikiem, jak i z magogiem (jest wolniejszy od obydwu, więc oni zaczynają strzelać i jakoś w miarę spokojnie im się udaje z nim wygrać). Tak w zasadzie to radzi sobie jedynie z zombie (nie mam pod ręką wyników swoich testów, ale chyba tak to było), a reszta, nawet krasnolud jest od niego lepsza (tylko kwestia odpowiedniej taktyki).
Podwójny atak to poważne wzmocnienie, więc gdyby takowe dostał, to by musiał mieć zmniejszone inne statystyki albo przeniesiony na wyzszy poziom.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1. impy (bez komentarza)
2. zombie (j.w)
3. upiory (miekkie i nieprzydatne)
4. demony (rowniez za miekie i bez zadnych szczegolnych zdolnosci)
5. enty (za wone i slabe)
6. jednorozce (przecietne, nie lataja, nie strzelaja a jak na jednostke naziemna bitewna za slabe, cienki skil dodatkowy)
7. smoki cienia(ste) (bez komentarza)
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Siny (cytat): |
5. enty (za wone i slabe) |
Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.
Haav Gyr: Reptilion jest przeciętny, bo jest niezbyt szybki, przeciętny atak, a zaletą jest wytrzymałość :) Więc go uważam za przeciętniaka
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.
|
Zgadzam się z Gollumem enty to dobra jednostka i często po ciężkich bitwach to one mi zostają.
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Elias (cytat): |
W moich testach reptilion (no niech już będzie ta dziwna polska nazwa) przegrywa zarówno z łucznikiem, jak i z magogiem (jest wolniejszy od obydwu, więc oni zaczynają strzelać i jakoś w miarę spokojnie im się udaje z nim wygrać). Tak w zasadzie to radzi sobie jedynie z zombie (nie mam pod ręką wyników swoich testów, ale chyba tak to było), a reszta, nawet krasnolud jest od niego lepsza (tylko kwestia odpowiedniej taktyki).
. |
Krótko mówiąc powtórz testy :wink: Nic nie szkodzi że jest wolniejszy, przykładowo 50Łuczników vs. 50Jaszczurów, w pierwszej turze Jaszczurów ginie 3 i 4, a Łuczników aż 9. I ta przewaga powiększa się. Podobnie jest z Magogiem. Wilczy jeździec pada, Krasnoludow zostaje 5/6, Zombii pada. Harpii też tylko kilka zostaje......
A Enty są dobre ale tylko na jednostki niższych poziomów, oraz na wykończonego przeciwnika, podobnie jak krasnoludy :P
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Siny (cytat): |
5. enty (za wone i slabe) |
Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.
|
wytrzymalosc czyli co hp, enty hp maja zalosne tunderbirdy ktore sa szybsze robia wiecej obrazen i maja wieksze skile naja wiecej hp, ze o krowach nie wspomne co tez sa wolne.
atak bez przesady z takimi obrazeniami to atak nie ma znaczenia poza tym i tak jest slaby jak na 5 lev
zdolnosc unieruchomiania jest niezla ale potrzeba zeby to wykozystywac troche wspomagaczy np haste bo tak samo z siebie to ciezko cosik zadzialac entem.
a speed to podstawowa i ogromna wada
jedyna zaleta jest mozliwosc zwiekszenia przyrostu i cena niska jak na 5 lev
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
enty zostaja po bitwach, lol zanim one dotra w srodek walki to juz prawie wszystkie jednostki sie wyrzna i dlatego kolesie dochodza bez wiekszych uszkodzen i zostaja na koniec, heh porazkowa jednostka, nawet monk jest lepszy bo mozna go taktycznie wykozystac. ent mialby wiekszy sens jakby rampart mial wiecej lub silniejszych lucznikow.
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Siny (cytat): |
wytrzymalosc czyli co hp, enty hp maja zalosne |
Zdrowia mają 65. Najlepsze zdrowie po krowie :wink: Jedyny co tu jest żałosne to Ty :wink: Bez obrazy, ale jak Ty mówisz, że hp mają żałosne to spoko, są na drugim miejsca względem najlepszej jednostki w życiu :)
Siny (cytat): |
tunderbirdy ktore sa szybsze robia wiecej obrazen i maja wieksze skile naja wiecej hp, ze o krowach nie wspomne co tez sa wolne. |
Tunderbird ma 60 zdrowia(mniej od enta :wink: ).Tak obrażeń robią, więcej. MAJĄ MNIEJ ZDROWIA! mają 11 obrony, enty 12 :wink:
Ent zajmuje 3 miejsce w jednostkach najlepszych 5 poziomu:
1.Krowa
2.Ptak
3.Ent
Hehe :)
siny (cytat): |
atak bez przesady z takimi obrazeniami to atak nie ma znaczenia poza tym i tak jest slaby jak na 5 lev |
hehe, j.w :wink:
Cytat: |
zdolnosc unieruchomiania jest niezla ale potrzeba zeby to wykozystywac troche wspomagaczy np haste bo tak samo z siebie to ciezko cosik zadzialac entem. |
Ent to jednostka obronna. Świetna przy obronie zamku. Bo podejdziesz ptaszkiem to Ent Cię unieruchomi i zostawi ptaka :)I odejdzie od niego :wink:
Cytat: |
jedyna zaleta jest mozliwosc zwiekszenia przyrostu i cena niska jak na 5 lev |
Hehe
Patrz:
1.Gorgona, cena 600 sztuk złota
2.Tunderbird, cena 700 sztuk złota
3.Ent, cena 425 sztuk złota
Więc Ent nie jest taki zły. Zalety:
1.Duże hp
2.zdolność unieruchamiania
3.Tani
Wady:
1.Wolny
2.Średnie obrażenia
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Zapomniałeś o jednej wadzie, bardzo niskim ataku :P (9)
czyli niewiele lepszym niż jednostki 2/3 poziomu.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
[
Krótko mówiąc powtórz testy :wink: Nic nie szkodzi że jest wolniejszy, przykładowo 50Łuczników vs. 50Jaszczurów, w pierwszej turze Jaszczurów ginie 3 i 4, a Łuczników aż 9. I ta przewaga powiększa się. Podobnie jest z Magogiem. Wilczy jeździec pada, Krasnoludow zostaje 5/6, Zombii pada. Harpii też tylko kilka zostaje......
|
Już wiem skąd ta róznica. Testujemy sobie różnych reptilionów.
Nie pamiętam dokładnie, w której to wersji statystyki paru jednostek się zmieniły (ja testuję na SoD 3.2 z cdprojektu, nagranej na AB 2.1 angielskiej, nagranej na bodajze RoE 1.4 angielkiej (ale jej juz tam nie ma, bo SoD przykrylo)). A sprawdziłem na drugiej instalacji, gdzie mam WOG 3.58 + AB 2.1 i tam statystyki są inne.
Zresztą mozna sobie porównać statystyki reptilliona w Jaskinii i na MMPortals.
W Jaskinii (i w Herosach, na których testowałem) jest
5/7/12/2-3, po upgradzie 6/8/12/2-3
a na mmportals (i w WOG-u) jest
5/6/14/2-3, po upgradzie 6/8/15/2-5
Róznica w hp i damage jest znacząca.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Siny (cytat): |
enty zostaja po bitwach, lol zanim one dotra w srodek walki |
Nie znasz się w ogóle na taktyce :lol: Najlepszą strategią enta jest (podczas bronienia zamku), stać i bronić łuczników, ale lepsza taktyka to włączycić skip, następnie przyśpieszenie, paraliżujemy jednostkę przy tym zabierając jej hp, następnie kolejny ruch pod rząd, atak na kolejną. I co? Masz dwie jednostki unieruchomione, trochę spadło im hp. A entówi prawie nic. Mają aż tyle obrony i hp hehe :lol:
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Siny (cytat): |
enty zostaja po bitwach, lol zanim one dotra w srodek walki |
Nie znasz się w ogóle na taktyce :lol: Najlepszą strategią enta jest (podczas bronienia zamku), stać i bronić łuczników, ale lepsza taktyka to włączycić skip, następnie przyśpieszenie, paraliżujemy jednostkę przy tym zabierając jej hp, następnie kolejny ruch pod rząd, atak na kolejną. I co? Masz dwie jednostki unieruchomione, trochę spadło im hp. A entówi prawie nic. Mają aż tyle obrony i hp hehe :lol: |
Jakos nie moge sobie tego wyobrazic jak 1 oddzialem entow unieruchamiasz 2 jednostki przeciwnika i to jeszcze przy tym nie tracac swoich hp a zabierajac je przeciwnikowi. bardzo interesujace zwazywszy ze ent nawet po haste jest mulowaty tj 9 speeda czyli tak przecietnie, zwazywszy na to ze przeciwnik tez cosik powinien zaczarowac. ogolnie mam wrazenie ze wasze taktyki to sie glownie opieraja na walce z kompem ktorego iq nawet nie chce komentowac. bo jeszcze nie widzialem zeby ktos rzucil czar po zwaitowania jak kolejka wrocila do jednostki co ma 4 speeda.
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
W moim zamku na 100% nie chciałbym widzieć takich jednostek...
1/ Chowańce (Parodia...)
2/ Magog (Więcej szkód dla grającego nish przeciwnika)
3/ Uruki (Za wiele to one podczas ataku z dystansu nie robią)
4/ Żywiołaki energii (Najgorsze ze wszystkich jednostek 4-go poziomu)
5/ Żywiołaki Magmy (Za silne to one nie są)
6/ WiWerna/chimera (Zdolności specjalne je ratują)
7/ Ghost Dragon (Ktoś musi być najsłabszy)
Kierowałem się glownie przydatnością w walce. Nistety kilku z tych jednostek używam
wyłacznie jako mięso armatnie. A każda jednostka ma swoje wady i zalety
(jak ktoś mądrze powiedział), niestety ja w tych nie dostrzegam bardziej przydatnych
zalet jak mieso armatnie. Pozostałe nie za wiele robią szumu u przeciwnika..
Gollum (cytat): |
Siny (cytat): |
5. enty (za wone i slabe) |
Ty uważasz, że są słabe, to jest bardzo dobra jednostka. Głównymi zaletami Enta jest wytrzymałość(wielka), atak nawet niezły, zdolność unieruchamiania(świetna podczas pełnej bitwy) i jedyną wadą jest wolność. Moim zdaniem ta jednostka nadaje się do zamków marzeń.
|
Zgadzam się, że Enty są bardzo dobre. A co do szybkości to jest ona wystarczająca
aby z powodzeniem bronić łuczników (nie "pędzić" przez całe pole walki żeby zdążyć na
ostatki przeciwnika). Każda jednostka ma swoje wady i zalety...
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|