Autor |
Wiadomość |
Aerdil
Dołączył: 3 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Dlatego najlepszy jest pslam mocy bo zwiększa wszystko, a w ramparcie jest tylko jeden stzelajacy - elf a jego i tak jak będą chciel to zabiją bo ma mało życia, jakiś archanioł albo smok. Albo czarem po prostu. Enty są dobre i ja też je lubie. Łuczników się broni jak się samemu ma mocniejszych łuczników, a jeśli chodzi o rampart to on sam często musi atakować.
___________ nie inaczej |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 2 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Zgodnie z życzeniem - unlocked
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Messar
Dołączył: 5 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Mroczne tunele Nighonu
|
Wysłany: 4 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Oto moja opinia:
1. Chowańce (jak mam włączoną muzykę to co chwilę rozlega się ten śmieszny głos gdy giną)
2. Zombie (szkoda gadać...)
3. Zjawy (mało hp i obrażeń)
4. Demony (bez komentarza)
5. Tu niewiem co wybrać (Wszystkie jednostki 5 poziomu są dobre)
6. Wiwerny!!!
7. Smoki Cienia (mają jedną dobrą umiejętność, ale to nie wystarczy, żeby uznać je za przeciętne)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Czmiel
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1.Imp
2.Zombie
3.Wight / Orc Chieftain
4.Horned Demon
5.Ent
6.Wyvern Monarch
7.Ghost Dragon
Tragedią byłoby tym grać. :lol:
Ent a nie Kapłan dlatego,że w takiej armi byłby tylko jeden strzelacz lub żaden.Więc Ent do obrony strzelców by się nie przydawał, a za nim by gdzieś doszedł to by reszta woja się rozleciała :)
___________ http://www.gladiatorzyaren.webd.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 8 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Robię małe podsumowanie:
Na razie oddano 10 głosów.
Oto ranking:
1.Chowańce - bezapelacyjne prowadzenie, 10 głosów, chowańce są przykładem stworzenia złego, koślawego, śmiesznego i żałosnego, ale przynajmniej w tej kategorii są bezkonkurencyjne :D.
2.Zombie - także wyraźne prowadzenie, 7 głosów, nasze kochane zombiaki są żywym(?) przykładem stworzenia które nie powinno żyć(???).
3.Upiory - 6 głosów, także są przykładem, że nie warto być po ciemnej stronie mocy.Ich zaletą szybkość, ale im szybciej gdzieś dolecą, tym szybciej gdzieś zostaną zabite.
4.Rogate demony - 6 głosów, czyżby dyskryminacja złych stworzonek? Czyli jak stworzonka są związane ze złem to juz be? Musi się tym zająć komisja ds. dyskryminacji demonów i nieumarłych :D . Co do samych zainteresowanych demonów - to nic nie wiadomo o ich żonach, więc skąd rogatość? Ach ta rogacizna - krowy, woły, demony...
5.Żywiołaki magmy - 4 głosy, tu walka jest niesamowicie zacięta, grupę pościgową utworzyły enty - 3 i kapłani - 2. Osobiście uważam że enty są pokrzywdzone obecnoscia w tak niechlubnym rankingu, przecież to ochroniarze, ściana nie do przejścia. Co do prowadzących panów w czerwieni, to mimo ognistego temperamentu sa dość powolni wręcz flegmatyczni :D.
6.Wiwerny królewskie - 8 głosów, zdecydowane prowadzenie, ich słabość i ogólna koślawość może być spowodowana reumatyzmem(o co nie trudno na bagnach), a one nie tylko się nie leczą, one nawet trują!
7.Smoki cienia - 10 głosów, bezapelacyjne prowadzenie, praktycznie brak konkurencji, nasze kościste smoczki są poprostu tak niesamowicie beznadziejne że powinno się je z powrotem zakopać w grobowcu. Są to niestety kolejni przedstawiciele dyskryminowanej ciemnej strony mocy.Ale cóż, jeśli nie nabiorą ciała(?) i nie poćwiczą sobie, to nadal będą pośmiewiskiem na smoczych imprezach :D .
To koniec mojego krótkiego :D podsumowania, właściwie nasza drużyna All Stars jest już jasna, zrobię tylko ankietę pozwalającą wyłonić zdecydowanego zwycięzcę z 5 poziomu.
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Witam,
jak na razie obserwuje RING :P Mierzą się przeciwko sobie 3 stwory. Zagłosowałem na kapłana-który raczej jest najgorszy. Gdyby zadawał większe obrażenia lub miał więcej HP to może by pobił żywiołaka magmy :] Zdaje mi się, że Ent by tu zwyciężył, ma wiele zaletmi się ich. A kapłan jakie ma zalety? NIE MAJĄ ! mają tylko wady !:
1. Skuteczność zmiejsza się do 50% przy walce wręcz :)
2. Słabe HP, Golem ma większe :P
3. Słaby atak
4. I coś tam jeszcze
Ent - zalety
1.Duże hp
2.Unieruchomienie
3.Jednostka taktyczna
Ent-wady
1.Wolny
2.Słabe obrażenia(większe od kapłana)
Z żywiołakiem magmy to nie chce się spierać, ale napewno jest lepszy od kapłana, lecz nie dorównuje Entowi :wink: Tak, więc kapłan powinien trafić do zamczyska koszmarów. Zauważcie ! Najwięcej jednostek jest takich przeklętych, złych. Ale wszystko przed nami i zobaczymy kto się dostanie :wink:
Pozdrowionka
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Kapłani nie mają zalet? A to że są jednostką strzelającą (4-tą pod względem siły w grze), to nie jest zaletą? Oczywiście, że jako typowa jednostka strzelająca, mają też mniejszą ilość hp od jednostek walczących wręcz i w ogóle w walce wręcz są słabe, ale przecież nikt nie będzie kapłanów puszczał na czoło ataków, raczej się je trzyma z tyłu i dobrze zastawia przed zakusami armii przeciwnika.
To 'i coś tam jeszcze', to pewnie ich kolor ci sie nie podoba, bo już nie mogłeś znaleźć kolejnej wady?
Ent jako jednostka taktyczna sprawuje się słabo z uwagi na powolność, zwykle zanim dopadnie przeciwnika, to już bitwa jest rozstrzygnięta.
A jego powolność to się pwowinna liczyć jako podwójna wada, bo do tego spowalnia znacząco poruszanie się armii (jak się zabiera enty do armii, to mamy zagwarantowane ślimakowate tempo poruszania się, a gdy trzeba przeciwnika gonić albo przed nim uciekać, to enty lepiej zostawić za sobą).
W czym to żywiołak magmy jest lepszy od kapłana? Atak/obrona prawie takie same, hp ma co prawda więcej, ale nadal skromnie jak na ten poziom, wolniejszy od kapłana, małe (mniejsze od kapłana) zadawane damage. Przegrywa w walce z wszystkimi innymi (w tym z kapłanem).
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Czmiel
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Witam,
A kapłan jakie ma zalety? NIE MAJĄ ! mają tylko wady !:
1. Skuteczność zmiejsza się do 50% przy walce wręcz :)
|
Kaplan walczy normalnie wręcz!
A jego zaletą jest to, że strzela :wink:
Ent w walce 1vs1 na polu jest napewno lepszy od Kapłana. Jednak jeśli to ma być cały zamek koszmarów to dużo bardziej pasuje tu Ent lub Żywiołak Magmy.Osobiście nie uwzględniałem żywiołaków bo gram w SoDa. Zadajcie sobie pytanie jaka jednostka byłaby bardziej skuteczna w całym zamku a nie w bitwie 1vs1. W zamku koszmarów byłbym w stanie nawet Golemy umieścić mimo,że jest to naprawdę silna jednostka. Jeśli jednak mamy samą siłę jednostki oceniać i to w walce 1vs1 to Kapłan napewno przegra z Entem nie wiem jak z Żywiołakiem Magmy.
___________ http://www.gladiatorzyaren.webd.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Shawn
Dołączył: 2 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
No więc najgorsze jednostki to:
1. Gremlin - podstawowa wersja, bo to słabe wolne i pokraczne, chowance chociaż wysysają manę.
2. Wilczy jeździec - siła w miare dobra, ataki dwa ale co z tego skoro obrona na tyle mała, że zostanie zabity przez jednostki strzelające zanim dobiegnie.
3.Zjawy - to to strasznie słabe, wszystko ma niskie
4.Demon - średniak, w dodatku rogacz
5.Magmowy żywiołak - słaby atak, obrona i Hp jak na jednostke tego poziomu
6. Wiwerna - to taka zakała, brud, kabat w swoim zamku - atak w miare ale wytrzymałość mała
7. No tutaj to hydra - w walce z kościstym smokiem przegra. W dodatku prędkość ślimacza...
No i to z tych które nie lubie.
Co do entów tą są one dobrą jednostą - mi często po ciężkich bitwach zostawało TYLKO 20 entów - więc jednostka w walce 1 na 1 nie ma sobie równych. :)
___________ When my slip mind
need
pain... I push
my fingers into my
eyes...
that slowly stop the ACHE...
SHAWN |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Elias (cytat): |
Kapłani nie mają zalet? A to że są jednostką strzelającą (4-tą pod względem siły w grze), to nie jest zaletą? |
Cieszę się, że znalazłeś ich zaletę(jedyną), ale ja bym tego zaletą nie nazwał :/ Zobacz co z tego, że to łucznik? On zadaje bardzo słabe obrażenia! I komu taki nieudany łucznik się przyda?
Cytat: |
Oczywiście, że jako typowa jednostka strzelająca, mają też mniejszą ilość hp od jednostek walczących wręcz i w ogóle w walce wręcz są słabe, |
Tak? A tytan? Ma słabe hp jak na jednostkę 7 poziomu? Mniej zadaje walce wręcz? Oj nie każda jednostka strzelająca jest słaba w walce wręcz. A beholder w walce wręcz jest tak samo zadaje obrażenia. Niestety, słabe hp, słabe obrażenia występują u słabszych łuczników :)
Cytat: |
ale przecież nikt nie będzie kapłanów puszczał na czoło ataków, raczej się je trzyma z tyłu i dobrze zastawia przed zakusami armii przeciwnika. |
Chehie...kapłani są tak słabi, że wystarczy w pierwszej turze zrobić nalot pegazem lub muchą i co wtedy? A co do ochrony kapłana, to nie zdążą w pierwszej turze obstawić kapłana. A co za niby mądry taktyk chronił całym wojskiem kapłana? Bez sensu ta takyka :wink:
Cytat: |
To 'i coś tam jeszcze', to pewnie ich kolor ci sie nie podoba, bo już nie mogłeś znaleźć kolejnej wady? |
I tu się mylisz. Chodziło mi, że nie jest jednostką taktyczną. Która zawsze gra sama :wink: Bo gdzie masz Combosa z tym kapłanem :lol: MOIM ZDANIEM KAPŁAN NIE MA ZALET ! łucznictwo-ale mi zaleta:P
Cytat: |
Ent jako jednostka taktyczna sprawuje się słabo z uwagi na powolność, zwykle zanim dopadnie przeciwnika, to już bitwa jest rozstrzygnięta. |
Cuś wątpie. Jeśli tak to bitwa się składa z 1 jednostki w każdym slocie. Jak ty w ogóle se to wyobrażasz co? Taktyką Enta jest to, że w pierwszej turze czeka. Pod koniec tury rzucasz przyśpieszenie i jedziesz na jakiegoś przeciwnika. Zaczyna się druga tura. Ent pod działaniem zaklęcia atakuje ponownie drugą jednostkę. I tak masz dwie jednostki zranione i unieruchomione. Życia ent mało stracił, bo zważywszy na jego duże hp i obronę. Już te 2 jednostki nie są nic w stanie zrobić :wink: chehie ...
Cytat: |
w czym to żywiołak magmy jest lepszy od kapłana |
Tu, przepraszam bardzo, ale nie znam możliwości i zalet żywiołaka magmy, gdyż nie dawno mam AB i zamkiem Conflux jeszcze nigdy nie grałem. Wiem jako jednostka 5 poziomu jest słaba(tak jak kapłan), Moim zdaniem one konkurują do zamku marzeń :wink:
Czmiel (cytat): |
Kaplan walczy normalnie wręcz! |
Tak? Naprawdę? Też umiem coś wymyślić z niczego :P Sprawa zamknięta, bo nie ma oczym tu dyskutować.
Cytat: |
Jeśli jednak mamy samą siłę jednostki oceniać i to w walce 1vs1 to Kapłan napewno przegra z Entem nie wiem jak z Żywiołakiem Magmy. |
W bitwie kapłan też przegra ! Ent ma zalety i jest przystosowany do każdej bitwy. Kapłan zadaje małe obrażenia i raczej nic nie wskura swoimi pociskami. A hp ? Jeszcze gorsze od obrażeń :lol: Prawda Ent mało zadaje obrażeń, ale jego siła obrażeń wystarczy na kapłana. Kapłan może walić i walić, ale dużo obrażeń nie zada. Kapłan sam jest jedną wadą :P
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Ja uważam, że miejsce entów jest bardziej w zamku marzeń niż koszmarów, ale niektórzy uważają inaczej. Wg.mnie walka o najgorsze miejsce :wink: wsród jednostek 5 poziomu powinna się rozegrać między Żywiołakami magmy a kapłanami. Uważam też, że porównywanie entów do magmowców jest bardzo krzywdzące dla drewniaków. Przecież enty mają tylko trochę gorszy atak i szybkość, a inne cechy mają lepsze ( w tym HP o 25), a co do kapłanów to enty mają o 35(!) większe HP. Powinni więc ze soba konkurować kapłani i magmowce.
PS.Kapłani walczą normalnie wręcz.
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Czmiel
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Czmiel (cytat): |
Kaplan walczy normalnie wręcz!
Tak? Naprawdę? Też umiem coś wymyślić z niczego :P Sprawa zamknięta, bo nie ma oczym tu dyskutować.
|
Kapłan ma 100% skuteczność w walce wręcz!!! Wymyślać to Ty wymyślasz jakieś ciekawe teorie.Tylko szkoda,że nieprawdziwe.
Może poprostu grasz w innego Herosa niż my. :lol: |
___________ http://www.gladiatorzyaren.webd.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 10 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Czmiel!! Mam cie dosyć :evil: Po co robisz 9 identycznych postów? Jeśli ci się wyświetlił błąd podczas wysyłania posta to on i tak doszedł i nie musisz próbowac jeszcze 8 razy!! Te twoje 8 postów skasuje, i żeby to był ostatni raz :P
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Elias (cytat): |
Kapłani nie mają zalet? A to że są jednostką strzelającą (4-tą pod względem siły w grze), to nie jest zaletą? |
Cieszę się, że znalazłeś ich zaletę(jedyną), ale ja bym tego zaletą nie nazwał :/ Zobacz co z tego, że to łucznik? On zadaje bardzo słabe obrażenia! I komu taki nieudany łucznik się przyda? |
No faktycznie, jeśli jednostkę, która atakując jednym strzałem załatwi ci około 1/5 (tak średnio) oddziału z tego poziomu bez strat własnych albo odpowiednio więcej z niższych poziomów (a dobrze broniona załatwi i wyższe poziomy) do niczego się nie nadaje według ciebie, to nie wiem, kiedy ostatnio grałeś w Herosów. Jeśli wolisz jednostki, które potrafią zadac więcej obrażen, ale same giną w niewile mniejszej ilości od kontrataku, to bez magii wskrzeszającej szybko ci się armia skończy.
Cytat: |
Cytat: |
Oczywiście, że jako typowa jednostka strzelająca, mają też mniejszą ilość hp od jednostek walczących wręcz i w ogóle w walce wręcz są słabe, |
Tak? A tytan? Ma słabe hp jak na jednostkę 7 poziomu? Mniej zadaje walce wręcz? Oj nie każda jednostka strzelająca jest słaba w walce wręcz. A beholder w walce wręcz jest tak samo zadaje obrażenia. Niestety, słabe hp, słabe obrażenia występują u słabszych łuczników :) |
Tytan jest wyjątkiem, z uwagi na fakt, ze większość jednostke 7-go poziomu dopadnie go zanim w ogóle zdoła wystrzelić, gdyby miał obniżoną ilość hp, to byłby pewnie najgorszą jednostką swojego poziomu.
Innym wyjatkiem jest storm elemental, ale ten ma zaniżony poziom po prostu. I gdybys dotad tego nie zauważył: kapłan w walce wręcz nie ma zmniejszonych obrażeń (mnich jeszcze ma, ale kaplan już nie), co stawia go pod tym względem wśród elity strzelców (6 jednostek z 15 strzelających nie ma problemu z walką wręcz).
Cytat: |
Cytat: |
ale przecież nikt nie będzie kapłanów puszczał na czoło ataków, raczej się je trzyma z tyłu i dobrze zastawia przed zakusami armii przeciwnika. |
Chehie...kapłani są tak słabi, że wystarczy w pierwszej turze zrobić nalot pegazem lub muchą i co wtedy? A co do ochrony kapłana, to nie zdążą w pierwszej turze obstawić kapłana. A co za niby mądry taktyk chronił całym wojskiem kapłana? Bez sensu ta takyka |
Pegazem, muchą? Jednostkami niskich poziomów, których jedyną zaleta jest szybkość (bo hp i damage mają niskie)? Przecież taki atak to zabije może 5-10% kapłanów (i to przy szczęściu atakującego), a zaraz potem te pegazy i muchy zostaną wybite przez inne jednostki. I po co całym wojskiem od razu, wystarczy zostawić do obrony kapłanów gryfy i halabardników (albo championów i crusaderów, jeśli bardziej nam zalezy na obronie, chocby gdy bronimy się w zamku).
Cytat: |
Cytat: |
To 'i coś tam jeszcze', to pewnie ich kolor ci sie nie podoba, bo już nie mogłeś znaleźć kolejnej wady? |
I tu się mylisz. Chodziło mi, że nie jest jednostką taktyczną. Która zawsze gra sama :wink: Bo gdzie masz Combosa z tym kapłanem :lol: MOIM ZDANIEM KAPŁAN NIE MA ZALET ! łucznictwo-ale mi zaleta:P |
Jednostka która zawsze gra sama? No to chyba co najwyżej azure dragony w dużej ilości mają jakieś szanse, chociaż jeśli przeciwnik ma artefakt negujący odporność na magię, to i one nie są taktyczne. Po co stosować jakieś combosy, skoro samo łucznictwo daje wystarczające zyski (atak, w którym nie narazamy się na kontratak przeciwnika).
Cytat: |
Cytat: |
Ent jako jednostka taktyczna sprawuje się słabo z uwagi na powolność, zwykle zanim dopadnie przeciwnika, to już bitwa jest rozstrzygnięta. |
Cuś wątpie. Jeśli tak to bitwa się składa z 1 jednostki w każdym slocie. Jak ty w ogóle se to wyobrażasz co? Taktyką Enta jest to, że w pierwszej turze czeka. Pod koniec tury rzucasz przyśpieszenie i jedziesz na jakiegoś przeciwnika. Zaczyna się druga tura. Ent pod działaniem zaklęcia atakuje ponownie drugą jednostkę. I tak masz dwie jednostki zranione i unieruchomione. Życia ent mało stracił, bo zważywszy na jego duże hp i obronę. Już te 2 jednostki nie są nic w stanie zrobić :wink: chehie ... |
Kiedy ostatnio grałeś? Primo: dlaczego przeciwnik miałby ci pozwolić rzucić przyspieszenie, a sam nie rzucił czegoś odpowiedniego wczesniej lub później (i to zakładając, że enty traktuje jako poważną siłę, bo jeśli wyniszczy ci poziom 7 i 6, to enty sobie możesz przyspieszać, już to nie pomoże. Zresztą ent nawet przyspieszony jest wolniejszy od prawie wszystkich jednostek 7-go i 6-go poziomu, a i z niższych poziomów jest trochę szybszych. Także zapewne w kolejnej turze, to przeciwnik mógłby zacząć od spowolnienia i wtedy twoje enty na kolejny atak musiuałaby sobie trochę poczekać (a i pewnie w zasięgu poza jednostką , którą przytrzymują nikogo mieć nie będą).
Secundo: nawet jeśli, to 2 zranione, ale niewiele (ent mało damage zadaje), unieruchomiona zaś tylko jedna (ent nie moze trzymac więcej, kolejny atak zwalnia poprzednią ofiarę z przytrzymania).
Cytat: |
Cytat: |
w czym to żywiołak magmy jest lepszy od kapłana |
Tu, przepraszam bardzo, ale nie znam możliwości i zalet żywiołaka magmy, gdyż nie dawno mam AB i zamkiem Conflux jeszcze nigdy nie grałem. Wiem jako jednostka 5 poziomu jest słaba(tak jak kapłan), Moim zdaniem one konkurują do zamku marzeń :wink: |
Zajrzyj do Jaskinii do działu H3. Zobacz statystyki jednostke, to moze przestaniesz wygłaszać herezje o wyzszości magmiaka na kapłanami.
Cytat: |
Czmiel (cytat): |
Kaplan walczy normalnie wręcz! |
Tak? Naprawdę? Też umiem coś wymyślić z niczego :P Sprawa zamknięta, bo nie ma oczym tu dyskutować. |
Dokładnie nie ma, bo Kapłan walczy normalnie wręcz.
I z niczego to nie jest wymyślone, po prostu tak jest w HoMM3.
Cytat: |
Cytat: |
Jeśli jednak mamy samą siłę jednostki oceniać i to w walce 1vs1 to Kapłan napewno przegra z Entem nie wiem jak z Żywiołakiem Magmy. |
W bitwie kapłan też przegra ! Ent ma zalety i jest przystosowany do każdej bitwy. Kapłan zadaje małe obrażenia i raczej nic nie wskura swoimi pociskami. A hp ? Jeszcze gorsze od obrażeń :lol: Prawda Ent mało zadaje obrażeń, ale jego siła obrażeń wystarczy na kapłana. Kapłan może walić i walić, ale dużo obrażeń nie zada. Kapłan sam jest jedną wadą :P |
1/6 oddziału entów zniszczona w kazdym strzale to mało? Zanim enty dojdą do kapłanów, to zostanie ich jakaś 1/3 (dostają 3 strzały z pełnymi obrażeniami i jeden z połową). Enty w pojedynku z kapłanami nie mają szans.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 10 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Kapłan rozbija w pył żywioły magmy jak i Enty :P . Więc to kapłan nie zasługuje na zamek koszmarów.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Shawn
Dołączył: 2 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Hej goście o co wy się kłócicie? Przecież wyraźnie w temacie macie: "Zamek koszmarów"więc po co się kłócicie który najlepszy jak wszyscy wiedzą kto jest najgorszy - magmowiec. I dyskusja, jeśli magmowiec jest najgorszy, nie ma sensu bo to nie ten temat :wink: Napiszcie nowego posta: "najlepsza jednostka 5-tego poziomu" i tam te dyskusje.
Pozdrawiam 8)
___________ When my slip mind
need
pain... I push
my fingers into my
eyes...
that slowly stop the ACHE...
SHAWN |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 12 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
z tego co mi wiadomo to magmowy ludek to jednostka zarowno 3 i 5 poziomu, tego buga nie poprawiono, zreszta caly conflux byl balansowany inaczej wiec nie jest zasadne porownywanie jednostek z tego miasta ze starymi miastami z roe.
dla przykladu jaki sens ma porownywanie zywiolaka powietrza z jednostkami 2 poziomu skoro zywiolak ten byl twozony jako 3 lev
tak sa mo jest z magma ten klocek byl z zalozenia jakos 3 lev a na sile zrobili z niego 5.
ogolnie conflux jest wylaczany na kazdej mapce turniejowej jak rowniez na randomkach i ogolnie ignorowany przez wiekszosc graczy ze wzgledu na slabe zbalansowanie, wiec nie wiem czy ankiety uwzgledniajace go maja glebszy sens
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 12 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Aha, czyli co Conflux nie istnieje??? I mamy go pominąć bo ma raz silne raz słabe jednostki??
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
to znaczy ze przez taka pomylke jak conflux to wiekszosc graczy gra na roe 1.4 zeby nie miec doczynienia z tym miastem, dla mnie conflux to jeden wielki zart.
a dyskusje na temat jednostek nie maja sensu jesli to miasto bylo twozone zupelnie inaczej niz wszystkie pozostale i jego jednostki z zalozenia sa inne wiec po co je porownywac??!
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Czmiel
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Conflux faktycznie jest "innym" zamkiem i dlatego porównywanie jednostek jest trochę dziwne. Lepiej by chyba było gdyby te jednostki pozostały neutralne. Conflux był zrobiony raczej dla komputera niż dla gracza.Sam głosuje na Enta. :wink:
___________ http://www.gladiatorzyaren.webd.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Chehie.... Już nie chce mi się odpisywać do Ciebie Elias, bo ta rozmowa, widzę by się nieskończyła. A, więc do zamku koszmarów wpada magmowiec :) Siny, porównujemy po to by wyłonić najgorszą jednostkę,, a wypadało na magmowca. Co z tego, że Conflux nie dorównuje innym ? Ważne, że jednostka jest z tego samego poziomu ;)
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Czmiel
Dołączył: 25 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Co z tego, że Conflux nie dorównuje innym ?
|
Moim zdaniem Conflux jest najsilniejszym zamkiem. 8)
___________ http://www.gladiatorzyaren.webd.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
potwierdzam zdanie confux jest zbyt silny
a magmowiec wcale nie jest do konca 5 levelem (jest rowniez 3 i ne mowie tego teoretycznie tylko jest bug w grze) komputer traktuje wszystkie ulepszone zywioly jako rowniez jednostki 3 lev
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Sewrey
Dołączył: 11 lutego 2001 Posty: 164
Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Moje typy:
1. chowańce
2. zombie
3. zjawy
4. demony
5. żwyiołaki magmy
6. wywerny
7. Smoki cienia
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1. chowańce
2. zombiaki
3. zjawy
4. rogate demony
5. żywiołaki magmy
6. wiwerny
7. smoki cienia
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|