Autor |
Wiadomość |
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 2 września 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
To, tyle, najlepsze jednostki to Archanioł, Złoty Smok, Arcydiabeł i Tytan. To jest najlepsza czwórka.
|
Jakby co to nie było w kolejności, bo kolejność Archanioł, Arcydiabeł, Tytan, Złoty Smok...Tak mi się wydaje, bo bardziej wolę smoka niż Behemota, jak to mówił Haav Gyr "atak na zamek" :D
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 1 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Kurka!!!
Behci żeczywiście wygrywa ze złotym smokiem
Podwojny atak złotego nie daje wystarczającej przewagi ehh.
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 1 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1.chowaniec
2.reptilion
3.zjawy
4.demony
5.tutaj się zastanawiam między dżinem i żywiołakiem magmy
6.żywiołak magii (przecież to tylko łaskocze :))
7.hydra (nie ma dla niej zbyt wielu zastosowań)
Gdybym miał grać takim zamkiem yo bym sobie w łeb strzelił :shock:
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 2 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
No i Ci Drupi przerwę, zjawy, ani dżiny nie są najgorsze na swoim poziomie!! Dżiny często zaliczane są do najlepszych na swoim poziomie!!
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 2 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Davids (cytat): |
No i Ci Drupi przerwę, zjawy, nie są najgorsze na swoim poziomie!! |
No comments, w skrócie lol :P A tak serio, ile nad tym myślałeś?:P nie wiem czy w ogóle jest jakiś stwór na 3 poziomie gorszy od zjawy...Gryf - lepszy Elf - lepszy Golem - lepszy Oślizg - lepszy Uruk - chyba lepszy... Złe oko - chyba lepszy....Cerber- zdecydowanie lepszy
:P
Tylko nie jestem cało - pewny do tych "chyba lepszy" :P Ale i tak zjawa jest do kitu :/
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 2 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Gollum (cytat): |
Davids (cytat): |
No i Ci Drupi przerwę, zjawy, nie są najgorsze na swoim poziomie!! |
No comments, w skrócie lol :P A tak serio, ile nad tym myślałeś?:P nie wiem czy w ogóle jest jakiś stwór na 3 poziomie gorszy od zjawy...Gryf - lepszy Elf - lepszy Golem - lepszy Oślizg - lepszy Uruk - chyba lepszy... Złe oko - chyba lepszy....Cerber- zdecydowanie lepszy |
Nie mówimy o Uruku, jeno o Orku, bo Zjawa jest nieulepszonym upiorem.
Zjawa:
ATAK: 7
OBRONA: 7
P. TRAFIENIA: 18
RANY: 3 - 5
SZYBKOŚĆ: Wolny (5)
STRZAŁY: 0
KOSZT: 200
PRODUKCJA: 7
ZD. SPECJALNA: Regeneracja
Ork:
ATAK: 8
OBRONA: 4
P. TRAFIENIA: 15
RANY: 2 - 5
SZYBKOŚĆ: Extra Wolny (4)
STRZAŁY: 12
KOSZT: 150
PRODUKCJA: 7
ZD. SPECJALNA: ---
Tak więc jego jedyną przewagą jest strzelanie i atak większy o jeden punkt. Zjawa TEŻ nie jest rewelacją - zadaje 3-5 obrażeń, jest nieco szybsza od orka i ma obronę oraz atak równy siedmiu. Nie wiem, kto by wygrał - podejrzewam, że Zjawa, o ile zdążyłaby dolecieć do Orka...
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 2 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Co do zjaw to zawsze mnie denerwowało to że psują one swoją obecnością taki wspaniały (mój ulubiony zresztą) zamek, a dżiny może i są szybkie ale łatwo jest je zabić :wink:
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 2 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Dżiny może i szybko gina, ale czarują i są szybkie, a upiory są lepsze od uruków, bo wysysają manę, a co do zjaw to się nie wypowiadam ...
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 2 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Drupi (cytat): |
Co do zjaw to zawsze mnie denerwowało to że psują one swoją obecnością taki wspaniały (mój ulubiony zresztą) zamek, a dżiny może i są szybkie ale łatwo jest je zabić :wink: |
O cieniastych smokach zapomniałeś? ;)
Dżiny w dużych ilościach wymiatają, u nich trzeba stosować taktykę ilości - wtedy są idealne do zmiękczania przeciwników żeby nagi miały mniejsze problemy podczas eksterminacji. Nie mówiąc już o tym, że są szybkie, więc idealnie nadają się do zabaw hit&run z wolnymi potworami.
Poza tym... Można nimi rzucać czary na przyjacielskie jednostki, są co prawda losowe, ale jak chcemy rzucić np. tarczę, blessa, kamienną skórę itp. to nie trzeba marnować własnej many.
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 3 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
ja mam triche odmienne zdanie co do ginow, one sa miekkie ale robia b duze obrazenia jak na 5 lev, w ziwazku z tym nadaja sie do atakow jak ktos juz zgarnal retaliation a nie do pierwszego ataku no chyba ze jestesmy pewni ze ten atak uszkodzi w duzej mieze albo nawet zabije oddzial wroga. taktyka z rzucaniem czarow na inne oddzialy jest fajna ale niestety tower to taki zamek gdzie gra sie wszytkimi 7 jednostkami i trudno tam o wolne sloty (a rzucanie czaru calym oddzialem ginow to slabe rozwiazanie)
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Ghost (cytat): |
Poza tym... Można nimi rzucać czary na przyjacielskie jednostki, są co prawda losowe, ale jak chcemy rzucić np. tarczę, blessa, kamienną skórę itp. to nie trzeba marnować własnej many. |
Nie tylko te :wink: są jeszcze Kontratak, Modlitwa, Szaleństwo i Magiczne lustro(chyba raz miałem). Też moim zdaniem Dżin powinien być jeszcze szybszy, bo jego nie używa się do ataku bezpośredniego, tylko jako maga, który najpierw wzmacnia łuczników i piechotę a gdy ta już częściowo osłabi przeciwnika wtedy można dżinem wykaczać(zostawić na 2 atak).
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 3 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
No niech wam będzie ale co do jednego mnie nie przekonacie, a konkretnie do tego że kapłan jest słaby zastanawiam się dlaczego dostał on tyle głosów na to że jest najsłabszy ze swojego poziomu. Przecież to jest znakomita jednostka strzelecka. To samo jest z entem. To bardzo dobra jednostka obronna przy obronie zamku i dla łuczników :!::!:.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 4 października 2004 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Racja!! Enty są silne i odporne (troche za wolne), a kapłani strzelają i nie mają kary w walce wręcz!
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|
DruidKot
Dołączył: 16 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Iii, tam. Zjawa dobra jest na początku gry, jak ich mało. Bo się regenerują. W nic nie znaczących walkach 1 na 1 wygrałaby pewnie z kilkoma jednostkami. 100 na 100 już inna bajka, ale mniejsza z tym :P. Choć faktycznie, zbyt potężna to ona nie jest...
Kapłan - strzela, i to całkiem nie źle. Nie rozumiem, czego narzekacie :>.
Ent - Wolny, ale wytrzymały. Głównie do obrony.
A mój Zamek Koszmarów prezentowałby się pewnie tak:
Sylfida - 3hp :P.
Replition - dwadzieścia zadaje ze pięć obrażeń :PPP.(może ten z podstawowej wersji) - H.G. // Magog - gdyby nie strzelał tymi kulami, to może coś by z niego było...
Uruk - od orka nie różni się niczym szczególnym, podobny siłowo do zjawy, ale mniej przydatny.
Srebrny Pegaz - w pierwszej turze atakuje wroga stojącego naprzeciwko, i ginie w kontrataku :P.
Wszystkie piąte poziomy są na swój sposób silne. Ciężko coś wybrać... Niech ten żywioł magmy będzie...
Chimera - cóż, mało hp, słaby atak...
Zgadnijcie kto i dlaczego :D.
Szukałem czegoś innego niż żywioły, [z wyjątkiem sylfidy, która wybitnie mi w pamięć zapadła i żywioła magmy, z braku czegoś innego] bo pewnie wszystkie pozycje by mi zajęły...
Pozdrawiam,
DruidKot
___________ Rychłoż się zejdziem znów?
o ortografii || o łańcuszkach |
|
Powrót do góry
|
|
|
Fristron z Avlee
Dołączył: 27 października 2004 Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)
|
Wysłany: 2 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1. Sylfidy
2. Magogi (ich wolę zawsze nie ulepszać!)
3. Oślizg
4. Srebrne Pegazy (beznadziejne, IMHO)
5. Ptak Gromu (jakoś mi nie pasi)Udam, że tego nie widzę :twisted: :P - H.G.
6. Chimera (ehe... jasne... to ma być chimera :P )
7. Smok Cienia (no bo po prostu najsłabszy :) )
___________ Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 6 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Fristron z Avlee (cytat): |
1. Sylfidy |
Kiedy one wcale nie są takie złe. Są szybkie, nie można im kontratakować i jest ich duży przyrost (o cenie już nie wspomnę).
Fristron z Avlee (cytat): |
2. Magogi (ich wolę zawsze nie ulepszać!) |
Szara rzeczywistość :(.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
1. Chowańce- nawet ja bym to zabił gołymi rękami
2. Zombie- powolne, a żeby już nigdy do nas nie doszło rzucamy spowolnienie:)
3. Zjawa( nazywana przez mnie szmatą)
4.Rogate Demony(jak na 4 poziom słabe)
5.Żywiołaki Magmy(jak na 5 poziom dno)
6.Wiwerny(przykro mi to mówić, ale wśród mojego kochanego zameczku 6 poziom przedstawia się najgorzej ze wszystkich innych)
7.Smoki Cienia
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Yavor
Dołączył: 25 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ełk
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Wiecie jakby co zawsze można zrobić modyfikacje co niektórych jednostek! Ja akurat tworze patcha polonizacyjnego (jeee) i pewne poprawki w statsach potworków można nanieść! :D
___________ Jeśli mam dziś zły dzień, to znaczy, że zaraz inni też będą taki mieć. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Heimdall Ragnarok
Dołączył: 25 lipca 2003 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Wszystko można. Pytanie tylko: po co? Wszystkie zmiany zniszczą balans gry.
A poza tym: to nie WoG.
___________ Kiedy muzyka milknie, reszta jest milczeniem |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Yavor (cytat): |
Wiecie jakby co zawsze można zrobić modyfikacje co niektórych jednostek! Ja akurat tworze patcha polonizacyjnego (jeee) i pewne poprawki w statsach potworków można nanieść! :D |
No właśnie po co?? :?: po takich poprawkach może się okazać że rzeczywiście balans gry został naruszony, bo wzmocniliśmy nasze ulubione jednostki i pewne zamki uzyskają za dużą przewagę.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Heimdall Ragnarok
Dołączył: 25 lipca 2003 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Zejdę na chwilę z tematu i uraczę ciebie,Yavorze, pięknym przykładem:
Ul. Krasnolud z szybkością 8
Bardzo użyteczne dla AvLee, nie? A jakie niszczące dla ogólnej harmonii (o ile coś takiego jest możliwe) gry.
___________ Kiedy muzyka milknie, reszta jest milczeniem |
|
Powrót do góry
|
|
|
Melodia
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: Z planety Galaxia, a dokładnie z Adium-Tor, czyli Ostatniego Bastionu...
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
nie nawiązując tematu tego stolika, chciałabym prosić o spoglądnięcie na mój nowy(pierwszy stolik) z góry dziękuję. Znajduje się on w temacie: "oberża "pod rozbrykanym ogrem"" czy jakoś tak :). Bardzo proszę i byłabym wdzięczna jeżeli bylibyście tak łaskawi i zamieścili przy nim swoje opinie.
___________ J B I T B
A E S H E
S H E S
K E T =)
I M
N O
I T
A A |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Heimdall Ragnarok (cytat): |
Zejdę na chwilę z tematu i uraczę ciebie,Yavorze, pięknym przykładem:
Ul. Krasnolud z szybkością 8
Bardzo użyteczne dla AvLee, nie? A jakie niszczące dla ogólnej harmonii (o ile coś takiego jest możliwe) gry. |
Ale właśnie o to chodzi że wtedy już nie ma zabawy bo masz np. jednostki pierwszopoziomowe z 1000 hp i 100 ataku. Wtedy nikt już cię nawet nie zadraśnie i gra traci urok :(.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
nie wiem co tak się uczepiliście do rogatych demonów przecierz nie są wcale słabe !!! może nie za szybkie ale przecierz takie fatalne nie są
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zamek koszmarów - reaktywacja!
|
|
|
Emirat Baste (cytat): |
nie wiem co tak się uczepiliście do rogatych demonów przecierz nie są wcale słabe !!! może nie za szybkie ale przecierz takie fatalne nie są |
Demony fatalne :shock:? To przecież wymażone jednostki do obrony zamku (silne i wytrzymałe).
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|