Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:51:01
Autor Wiadomość
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 września 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):

To, tyle, najlepsze jednostki to Archanioł, Złoty Smok, Arcydiabeł i Tytan. To jest najlepsza czwórka.


Jakby co to nie było w kolejności, bo kolejność Archanioł, Arcydiabeł, Tytan, Złoty Smok...Tak mi się wydaje, bo bardziej wolę smoka niż Behemota, jak to mówił Haav Gyr "atak na zamek" :D

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 1 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Kurka!!!

Behci żeczywiście wygrywa ze złotym smokiem

Podwojny atak złotego nie daje wystarczającej przewagi ehh.

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 1 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1.chowaniec
2.reptilion
3.zjawy
4.demony
5.tutaj się zastanawiam między dżinem i żywiołakiem magmy
6.żywiołak magii (przecież to tylko łaskocze :))
7.hydra (nie ma dla niej zbyt wielu zastosowań)
Gdybym miał grać takim zamkiem yo bym sobie w łeb strzelił :shock:

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 2 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

No i Ci Drupi przerwę, zjawy, ani dżiny nie są najgorsze na swoim poziomie!! Dżiny często zaliczane są do najlepszych na swoim poziomie!!
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Davids (cytat):
No i Ci Drupi przerwę, zjawy, nie są najgorsze na swoim poziomie!!


No comments, w skrócie lol :P A tak serio, ile nad tym myślałeś?:P nie wiem czy w ogóle jest jakiś stwór na 3 poziomie gorszy od zjawy...Gryf - lepszy Elf - lepszy Golem - lepszy Oślizg - lepszy Uruk - chyba lepszy... Złe oko - chyba lepszy....Cerber- zdecydowanie lepszy

:P

Tylko nie jestem cało - pewny do tych "chyba lepszy" :P Ale i tak zjawa jest do kitu :/

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 2 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Gollum (cytat):
Davids (cytat):
No i Ci Drupi przerwę, zjawy, nie są najgorsze na swoim poziomie!!


No comments, w skrócie lol :P A tak serio, ile nad tym myślałeś?:P nie wiem czy w ogóle jest jakiś stwór na 3 poziomie gorszy od zjawy...Gryf - lepszy Elf - lepszy Golem - lepszy Oślizg - lepszy Uruk - chyba lepszy... Złe oko - chyba lepszy....Cerber- zdecydowanie lepszy


Nie mówimy o Uruku, jeno o Orku, bo Zjawa jest nieulepszonym upiorem.

Zjawa:

ATAK: 7
OBRONA: 7
P. TRAFIENIA: 18
RANY: 3 - 5
SZYBKOŚĆ: Wolny (5)
STRZAŁY: 0
KOSZT: 200
PRODUKCJA: 7
ZD. SPECJALNA: Regeneracja

Ork:

ATAK: 8
OBRONA: 4
P. TRAFIENIA: 15
RANY: 2 - 5
SZYBKOŚĆ: Extra Wolny (4)
STRZAŁY: 12
KOSZT: 150
PRODUKCJA: 7
ZD. SPECJALNA: ---

Tak więc jego jedyną przewagą jest strzelanie i atak większy o jeden punkt. Zjawa TEŻ nie jest rewelacją - zadaje 3-5 obrażeń, jest nieco szybsza od orka i ma obronę oraz atak równy siedmiu. Nie wiem, kto by wygrał - podejrzewam, że Zjawa, o ile zdążyłaby dolecieć do Orka...

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 2 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Co do zjaw to zawsze mnie denerwowało to że psują one swoją obecnością taki wspaniały (mój ulubiony zresztą) zamek, a dżiny może i są szybkie ale łatwo jest je zabić :wink:
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 2 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Dżiny może i szybko gina, ale czarują i są szybkie, a upiory są lepsze od uruków, bo wysysają manę, a co do zjaw to się nie wypowiadam ...
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 2 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Drupi (cytat):
Co do zjaw to zawsze mnie denerwowało to że psują one swoją obecnością taki wspaniały (mój ulubiony zresztą) zamek, a dżiny może i są szybkie ale łatwo jest je zabić :wink:


O cieniastych smokach zapomniałeś? ;)

Dżiny w dużych ilościach wymiatają, u nich trzeba stosować taktykę ilości - wtedy są idealne do zmiękczania przeciwników żeby nagi miały mniejsze problemy podczas eksterminacji. Nie mówiąc już o tym, że są szybkie, więc idealnie nadają się do zabaw hit&run z wolnymi potworami.

Poza tym... Można nimi rzucać czary na przyjacielskie jednostki, są co prawda losowe, ale jak chcemy rzucić np. tarczę, blessa, kamienną skórę itp. to nie trzeba marnować własnej many.

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 3 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

ja mam triche odmienne zdanie co do ginow, one sa miekkie ale robia b duze obrazenia jak na 5 lev, w ziwazku z tym nadaja sie do atakow jak ktos juz zgarnal retaliation a nie do pierwszego ataku no chyba ze jestesmy pewni ze ten atak uszkodzi w duzej mieze albo nawet zabije oddzial wroga. taktyka z rzucaniem czarow na inne oddzialy jest fajna ale niestety tower to taki zamek gdzie gra sie wszytkimi 7 jednostkami i trudno tam o wolne sloty (a rzucanie czaru calym oddzialem ginow to slabe rozwiazanie)
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Ghost (cytat):

Poza tym... Można nimi rzucać czary na przyjacielskie jednostki, są co prawda losowe, ale jak chcemy rzucić np. tarczę, blessa, kamienną skórę itp. to nie trzeba marnować własnej many.

Nie tylko te :wink: są jeszcze Kontratak, Modlitwa, Szaleństwo i Magiczne lustro(chyba raz miałem). Też moim zdaniem Dżin powinien być jeszcze szybszy, bo jego nie używa się do ataku bezpośredniego, tylko jako maga, który najpierw wzmacnia łuczników i piechotę a gdy ta już częściowo osłabi przeciwnika wtedy można dżinem wykaczać(zostawić na 2 atak).

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 3 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

No niech wam będzie ale co do jednego mnie nie przekonacie, a konkretnie do tego że kapłan jest słaby zastanawiam się dlaczego dostał on tyle głosów na to że jest najsłabszy ze swojego poziomu. Przecież to jest znakomita jednostka strzelecka. To samo jest z entem. To bardzo dobra jednostka obronna przy obronie zamku i dla łuczników :!::!:.
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 4 października 2004     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Racja!! Enty są silne i odporne (troche za wolne), a kapłani strzelają i nie mają kary w walce wręcz!
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 2 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Iii, tam. Zjawa dobra jest na początku gry, jak ich mało. Bo się regenerują. W nic nie znaczących walkach 1 na 1 wygrałaby pewnie z kilkoma jednostkami. 100 na 100 już inna bajka, ale mniejsza z tym :P. Choć faktycznie, zbyt potężna to ona nie jest...

Kapłan - strzela, i to całkiem nie źle. Nie rozumiem, czego narzekacie :>.

Ent - Wolny, ale wytrzymały. Głównie do obrony.

A mój Zamek Koszmarów prezentowałby się pewnie tak:

Sylfida - 3hp :P.
Replition - dwadzieścia zadaje ze pięć obrażeń :PPP.(może ten z podstawowej wersji) - H.G. // Magog - gdyby nie strzelał tymi kulami, to może coś by z niego było...
Uruk - od orka nie różni się niczym szczególnym, podobny siłowo do zjawy, ale mniej przydatny.
Srebrny Pegaz - w pierwszej turze atakuje wroga stojącego naprzeciwko, i ginie w kontrataku :P.
Wszystkie piąte poziomy są na swój sposób silne. Ciężko coś wybrać... Niech ten żywioł magmy będzie...
Chimera - cóż, mało hp, słaby atak...
Zgadnijcie kto i dlaczego :D.

Szukałem czegoś innego niż żywioły, [z wyjątkiem sylfidy, która wybitnie mi w pamięć zapadła i żywioła magmy, z braku czegoś innego] bo pewnie wszystkie pozycje by mi zajęły...

Pozdrawiam,
DruidKot

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 2 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1. Sylfidy
2. Magogi (ich wolę zawsze nie ulepszać!)
3. Oślizg
4. Srebrne Pegazy (beznadziejne, IMHO)
5. Ptak Gromu (jakoś mi nie pasi)Udam, że tego nie widzę :twisted: :P - H.G.
6. Chimera (ehe... jasne... to ma być chimera :P )
7. Smok Cienia (no bo po prostu najsłabszy :) )

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 6 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Fristron z Avlee (cytat):
1. Sylfidy


Kiedy one wcale nie są takie złe. Są szybkie, nie można im kontratakować i jest ich duży przyrost (o cenie już nie wspomnę).
Fristron z Avlee (cytat):
2. Magogi (ich wolę zawsze nie ulepszać!)


Szara rzeczywistość :(.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

1. Chowańce- nawet ja bym to zabił gołymi rękami
2. Zombie- powolne, a żeby już nigdy do nas nie doszło rzucamy spowolnienie:)
3. Zjawa( nazywana przez mnie szmatą)
4.Rogate Demony(jak na 4 poziom słabe)
5.Żywiołaki Magmy(jak na 5 poziom dno)
6.Wiwerny(przykro mi to mówić, ale wśród mojego kochanego zameczku 6 poziom przedstawia się najgorzej ze wszystkich innych)
7.Smoki Cienia
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Yavor



Dołączył: 25 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Ełk

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Wiecie jakby co zawsze można zrobić modyfikacje co niektórych jednostek! Ja akurat tworze patcha polonizacyjnego (jeee) i pewne poprawki w statsach potworków można nanieść! :D
___________
Jeśli mam dziś zły dzień, to znaczy, że zaraz inni też będą taki mieć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Heimdall Ragnarok



Dołączył: 25 lipca 2003
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Wszystko można. Pytanie tylko: po co? Wszystkie zmiany zniszczą balans gry.
A poza tym: to nie WoG.

___________
Kiedy muzyka milknie, reszta jest milczeniem
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Yavor (cytat):
Wiecie jakby co zawsze można zrobić modyfikacje co niektórych jednostek! Ja akurat tworze patcha polonizacyjnego (jeee) i pewne poprawki w statsach potworków można nanieść! :D

No właśnie po co?? :?: po takich poprawkach może się okazać że rzeczywiście balans gry został naruszony, bo wzmocniliśmy nasze ulubione jednostki i pewne zamki uzyskają za dużą przewagę.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Heimdall Ragnarok



Dołączył: 25 lipca 2003
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 30 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Zejdę na chwilę z tematu i uraczę ciebie,Yavorze, pięknym przykładem:
Ul. Krasnolud z szybkością 8
Bardzo użyteczne dla AvLee, nie? A jakie niszczące dla ogólnej harmonii (o ile coś takiego jest możliwe) gry.

___________
Kiedy muzyka milknie, reszta jest milczeniem
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Melodia



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: Z planety Galaxia, a dokładnie z Adium-Tor, czyli Ostatniego Bastionu...

Wysłany: 30 stycznia 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

nie nawiązując tematu tego stolika, chciałabym prosić o spoglądnięcie na mój nowy(pierwszy stolik) z góry dziękuję. Znajduje się on w temacie: "oberża "pod rozbrykanym ogrem"" czy jakoś tak :). Bardzo proszę i byłabym wdzięczna jeżeli bylibyście tak łaskawi i zamieścili przy nim swoje opinie.
___________
J B I T B
A E S H E
S H E S
K E T =)
I M
N O
I T
A A
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 2 lutego 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Heimdall Ragnarok (cytat):
Zejdę na chwilę z tematu i uraczę ciebie,Yavorze, pięknym przykładem:
Ul. Krasnolud z szybkością 8
Bardzo użyteczne dla AvLee, nie? A jakie niszczące dla ogólnej harmonii (o ile coś takiego jest możliwe) gry.


Ale właśnie o to chodzi że wtedy już nie ma zabawy bo masz np. jednostki pierwszopoziomowe z 1000 hp i 100 ataku. Wtedy nikt już cię nawet nie zadraśnie i gra traci urok :(.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

nie wiem co tak się uczepiliście do rogatych demonów przecierz nie są wcale słabe !!! może nie za szybkie ale przecierz takie fatalne nie są
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 2 lutego 2005     Zamek koszmarów - reaktywacja! Odpowiedz z cytatem

Emirat Baste (cytat):
nie wiem co tak się uczepiliście do rogatych demonów przecierz nie są wcale słabe !!! może nie za szybkie ale przecierz takie fatalne nie są


Demony fatalne :shock:? To przecież wymażone jednostki do obrony zamku (silne i wytrzymałe).

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.