Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-1 1:35:58
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Jest prawie najlepszy :wink:
Wracając do jednostek 8 poziomu, to już jestem blisko znalezienia odpowiedniego ustawienia w statystykach, by Święte feniksy i Krawe smoki były w stanie kogoś pokonać z reszty jednostek.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Czmiel



Dołączył: 25 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Gdynia

Wysłany: 9 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc to Arcydiabeł dla mnie jest słaby ale w walce 1vs1 jest naprwdę silny. Jest to także jednostka taktyczna którą można wiele zdziałać walcząc z jednostkami neutralnymi. No ale jak przychodzi do walki z żywym przeciwnikiem i pełnymi slotami to już wtedy na ogół są lepsze jednostki.Według mnie przydatność Arcydiabła spada za Smoki.
___________
http://www.gladiatorzyaren.webd.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 15 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Co do jednostek 8-mego poziomu to w pojedynku 100 na 100nie wiem czy Najwyższy Archanioł daradę Antichristowi. Jeśli Antychristy będzie mu kradł duszę co 2 ataki a Najwyższy ma dosyć małe szanse, a taka kradzież co 2 ataki jest dosyć prawdopodobna
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Raczej nie pokona Najwyższego Archanioła :wink: bo:
- jest szybszy
- ma więcej życia
- ma więcej obrony i ataku
- robi większe uszkodznia(co ważniejsze stałe w wysokości 75)
Dodatkowo powsztrzymuje kontratak jak Antychryst.
Więc Antychryst przegrwa nawet przy częstych atakach z odbieraniem duszy. Nawet Diamentowy smok z częstmi oślepieniami nie jest w stanie pokonać N.Archanioła. Ta jednostka zdecydowanie jeszcze bardziej potężna stała się w stosunku do reszty.
Poza tym na 8 poziomie zyskała Hydra i Złoty smok, stracił Behemot i czarny smok, Tytan zyskał przewagę nad czarny smokiem(Smok cienia) ale starcił wobec Złotego(diamentowego) smoka.
Mój skrypt zmieniał nieco w tej sferze:
Feniksy jako odporne na oślepienie dostały dwa uderzenia i dzięki temu były w stanie wygrać z Diamentowy smokiem, Krwawy smok przy obrobinie szczęścia potrafił wygrać z Władcą piorunów, a to dzięki temu, że blokował kontratak. Mógł on wygrać jeżeli w po pierwszym uderzeniu tytan dostaje negatywne morale, oraz jest postarzony, a następnie w dwóch następnych ruchach smok się się odrodzi a tytan znów zostanie postarzony. Na pięć walk nowy Krwawy smok wygrywał 2 :wink:
Poza tym nieco piekielna hydra została przyspieszona do 12, tak by w walce z behemotem wygrać jeżeli pierwsza uderzy, dostała również nieco więcej odbrony i uszkodzeń(mniejszy przedział). Upiorny behemot dostał neutralne morale, a Antychryst dostał trochę więcej życia i uszkodzeń. :wink: [/list]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 18 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

No!! Dawno mnie nie było więc zajrzałem zobaczyć o czym piszecie...

WoG... Jednosostki 8-go poziomu... :?

Jak rok temu to zainstalowałem i zobaczyłem nowe jednostki to mi się odechciało grać.
Kurka!! Jednostki 8-go poziomu, które różnią się od porzedników tylko kolorem. Czasem przesadzone z umiejętnościami. Jak TO instalowałem to spodziewałem się czegoś lepszego. :x
Widać twórcy WoG'a poszli na łatwiznę.

Dajcie spokój Temat brzmi [...]7-GO POZIOMU a nie 8-go. Proponowałbym załorzyć osobny temat. :o

Haav Gyr (cytat):
[...]Najwyżych Archaniłów(czy nie możnaby nazwać ich Serafinami?)


No nie za bardzo... :) :P
Po pierwsze Archanioły stoją wyrzej w hierarchii nish Serafiny
Po drógie Archanioły są jedynymi spośród Aniołów któzi mogą walczyć(z tego co pamiętam) :roll:

Skąd to wiem ??? :oops:

Cóż jak byłem małuy to mi babcia biblię(albo cosik podobnego)czytała... A że lubiłem ten roździał to sporo zapamiętałem :wink:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 18 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Dagonie, Serafiny to akurat NAJWYŻSZA klasa aniołów. Tylko one dostępują zaszczytu krążenia wokół Boga i śpiewu ku jego chwale. Tyle przynajmniej chodzi o biblię.

"Najwyższy Archanioł" to nieco głupia nazwa... Sugerowałbym, by twórcy WoGa poszperali gdzieś i zamienili "Supreme Archangel" na coś bardziej zgodnego z hierarchią aniołów. IMHO, już lepiej brzmi "Posłannik Niebios"...

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 18 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

No zonk mi się wkradł. :oops: Możliwe że masz rację. :)
Musiałem się machnąć. :?

Ale co dotego, że tylko Archani0ły mają prawo walki to jestem pewien. 8) Inne(np. Serafiny)nie mogą splamić swych dusz. :lol:

Ps. Wroćmy do jednostek 7-go poziomu... plz :D

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 18 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):
No!! Dawno mnie nie było więc zajrzałem zobaczyć o czym piszecie...

WoG... Jednosostki 8-go poziomu... :?

Jak rok temu to zainstalowałem i zobaczyłem nowe jednostki to mi się odechciało grać.
Kurka!! Jednostki 8-go poziomu, które różnią się od porzedników tylko kolorem. Czasem przesadzone z umiejętnościami. Jak TO instalowałem to spodziewałem się czegoś lepszego. :x
Widać twórcy WoG'a poszli na łatwiznę.

Dajcie spokój Temat brzmi [...]7-GO POZIOMU a nie 8-go. Proponowałbym załorzyć osobny temat. :o

Haav Gyr (cytat):
[...]Najwyżych Archaniłów(czy nie możnaby nazwać ich Serafinami?)


No nie za bardzo... :) :P
Po pierwsze Archanioły stoją wyrzej w hierarchii nish Serafiny
Po drógie Archanioły są jedynymi spośród Aniołów któzi mogą walczyć(z tego co pamiętam) :roll:

1. właśnie twórcy Woga dobrze się spisali, wkońncu trochę więcej akcji i życia w tych jednostkach. Mi jedynie brakuje większej ilości ustawień "flag" w edytorze, bo chętnie zobaczyłbym truciznę, klątwę czy strzelanie bez kar...itd
2. Już została chyba wyjaśniona odnośnie Serafinów :wink:
3. Ja jednak wolę by nazwać ich Serafinami, prościej i czytelniej.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 22 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Ja jednak bardziej preferuje jednostki 7-go poziomu.

8 poziom wydaje mi się dodany na siłę wogóle niepotrzebny.

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 23 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Najsilniejsza jednostką 7-go poziomu są archanioły (choc zaznaczyłem tytanów). Jak tak piszecie o tych arcydiabłach ze są na 2 miejscu to mam ochote sopie pograc inferno !! :D
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 23 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

według mnie - archanioł.
1 cz. smok vs. 1 archanioł - wygrywa smok
2 cz. smoki vs. 2 archanioły - wygrywaja archanioły.

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Jeżeli w walkę nie wmiesza się morale/luck albo parametry bohaterów, to w walce 1 smok kontra 1 archanioł, czarny smok nie ma prawa wygrać.
To akurat daje się nawet dokładnie policzyć.
Archanioł ma parametry: 30/30/50/250
czarny smok: 25/25/40-50/300
Jako, że archanioł ma o 5 więcej ataku niż smok obrony, to jego damage zwiększa się o 5*5%=25%, czyli zabiera kazdym ciosem smokowi 50*125%=62
Z kolei smok, jako że ma mniejszy od obrony archanioła atak o5, to jego damage jst zmniejszane o 5*2,5%, czyli do 87,5%, stąd każdym ciosem zadaje od 40*87,5%=35 do 50*87,5%=44. Nawet zakładajac, że smok będzie ciągle zadawał maksymalne damage, daje to:
poczatek:
A:250 S:300
zaczyna archanioł jako szybszy
A:250 S:300-62=238
kontratak smoka
A:250-44=206 S:238
atak smoka:
A:206-44=162 S:238
kontratak archanioła
A:162 S:238-62=176
2 tura
atak archanioła
A:162 S:176-62=114
kontratak smoka
A:162-44=118 S:114
atak smoka:
A:118-44=74 S:114
kontratak archanioła
A:74 S:114-62=52
3 tura
atak archanioła
A:74 S:52-62=-10 smok ginie i koniec walki

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

O dzięki Elias, że wkońcu ktoś dokładnie wyjaśnił mi zasadę przyznawania uszkodzeń w H3, (Choć mnie się osobiście nie podoba, bo mam wlasny :?: pomysł na system uszkodzeń). Wiem że to trochę nie ten temat, ale nie ma odpowiedniego tematu, nawet w Wyroczni :roll:
Tak tylko ogólnie:
1) Teraz każde uszkodzenie można łatwo wyliczyć, ponieważ nie ma losowości jak w H3.
2) W moim pomyśle minimalna wartość uszkodzeń, jest stała i podobnie jak wartość max, nie może zostać przekroczona.
3) Wartość uszkodzeń zależała teraz tylko i wyłącznie od ataku/obrony.
4) Myślę że mój pomysł bardzo uporządkowałby sprawę.
5) Teraz przy niskim ataku, można zadać większe rany(w porównaniu do H3) ponieważ, ich mimimalna wartośc jest ściśle określona.(To wprowadza dodatkowy element strategiczny, bo wiemy ile konkretnie zadamy uszkodzeń, więc możemy zaplanować lepszy i skuteczniejszy atak.

P.S.
6) Mam nowe jednoski chce ktoś??(Zielevitz??) :wink:
[/list]

ZIEL: Tak, jednostki bardzo ładne ale mają jeden mankament,trzeba pomniejszyć troche rozmiar rysynku (jest jednostka i biały obszar obok ramki, a z resztą to moge nawet sam poprawić :D :))

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 24 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

do PS - ja chcę! ja chcę! :D

kurczę, 1 archangel vs 1 black dragon - archangel wygrywa?
no to 2 A vs 2 BD - wygrywają A.
drugie nawet z ewentuaslnym szczęściem smoków, archanioły maja przecież zdolność wskrzeszania;-)!

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
O dzięki Elias, że wkońcu ktoś dokładnie wyjaśnił mi zasadę przyznawania uszkodzeń w H3

Dokładnie? To było tylko wykorzystanie niewielkiej części sposobu wyliczania obrażeń. Jeśli chcesz to mieć naprawdę dokładnie, to proszę bardzo (nie jest to żadna straszliwa tajemnica, a że akurat w Jaskinii tego nie ma, to już nie moja wina):

The specific formula, including all factors, is this:

* Base damage = damage rolled per creature's abilities. This includes the (attack skill + 1) multiplier for Ballistas. A random number is chosen within the creature's range of damage.
For example, the number 1 or 2 would be randomly selected if Hobgoblins were making an attack.
The damage is multiplied by the number of creatures in the attacking stack.

* Bonus damage = total extra damage, including:

* +base damage * 5% * (attack - defense) if attack is > defense, but no more than 3 x base damage.

* +base damage * archery skill (10% to 50%) bonus for shooters.

* +base damage * offense skill (10% to 30%) bonus for melee creatures.

* +base damage for good luck

* +base damage * 5% * distance for Champions and Cavaliers.

* +base damage for elemental attacking opposite elemental type

* +base damage / 2 for creatures which "hate" other creatures: Angels and Devils, Titans and Black Dragons, Efreet and Genies.

* +base damage for ballista's "double damage"

* +base damage for dread knight's "double damage"

* +base damage * 3% * hero's level / creature's level if creature has Bless and the hero has the Bless special ability.

* Fire Shield damage = (base damage + bonus damage) * fire shield percentage. Fire shield damage cannot exceed the target's hit points.

* Damage reduction = 100%

* * (100% - 2.5% * (defense - attack)) if defense > attack, but no less than 30%.

* * armorer reduction ( 100% - (0% to 15%) * (1 + 5% * hero's level if hero has Defense specialty))

* * 50% if attacker is shooting through a wall and is not a mage, archmage, enchanter, or sharpshooter, and the attacker does not have the Golden Bow.

* * 50% if attacker is shooting over 10 hexes, and the attacker is not a sharpshooter or arrow tower, and the attacker does not have the Golden Bow.

* * 50% if attacker is a shooter in melee, and is not a mage, archmage, titan, beholder, evil eye, medusa, medusa queen, enchanter, or ballista.

* * blindness penalty (depends on expertise of spell)

* * air shield reduction if attacker is shooting

* * shield reduction if attacker is in melee

* * 50% if defender is Stoned

* * 50% if attacker is a Psi elemental and defender is immune to mind spells

* * 50% if attacker is a Magic elemental and defender is a Magic elemental or Black Dragon

* Final damage = (base damage + bonus damage) * damage reduction, but no less than 1.

Thus, anything that gives a bonus to damage is additive, but anything that gives a penalty is multiplicative.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 24 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

a po polsku...?
___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 26 lipca 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

No więc tak, trochę namotane :wink: ale w grze się sparwdziło......
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 9 sierpnia 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Najlepsze są czarne smoki, szczególnie jak się ma implozję albo armagedon. Wymaiatają!
Na drugim miejscu stawiam archanioły, też są dobre, a do tego bardzo szybkie.
Trzecie są feniksy, nie mają może zbyt dobrych statystyk, ale jeśli ktoś stawia na zybkośc i na ilosć feniksy są najlepsze!

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 9 sierpnia 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Jasne :lol: skoro ty możesz mieć implozje i armageddon to mnie z archaniołem wystarczy prayer i kula osłabienia......
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 10 sierpnia 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Niby racja, ale ja zostaje przy swoim...
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 10 sierpnia 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

1. właśnie twórcy Woga dobrze się spisali, wkońncu trochę więcej akcji i życia w tych jednostkach. Mi jedynie brakuje większej ilości ustawień "flag" w edytorze, bo chętnie zobaczyłbym truciznę, klątwę czy strzelanie bez kar...itd.


Tak, w edytorze jednostek jest niewiele możliwości, ale za to analizując uzyskane tam kody możesz wpisać szukane przez ciebie własności. Otwórz ERM HELP i poszukaj opisu atrybutów jednostek. Bodajże MO Receiver (w każdym razie receiver na pewno na M :)) Chyba coś tam stało o truciznach itd...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 10 sierpnia 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Elias (cytat):
Haav Gyr (cytat):
O dzięki Elias, że wkońcu ktoś dokładnie wyjaśnił mi zasadę przyznawania uszkodzeń w H3

Dokładnie? To było tylko wykorzystanie niewielkiej części sposobu wyliczania obrażeń. Jeśli chcesz to mieć naprawdę dokładnie, to proszę bardzo (nie jest to żadna straszliwa tajemnica, a że akurat w Jaskinii tego nie ma, to już nie moja wina):.


Grzebiąc po sieci wygrzebałem taki oto emulator walk:

http://www.corbina.net/~sss/homm3.html

Czy ktoś używał tego programu i czy jest on miarodajny?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Havier



Dołączył: 20 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Ja tam osobiście wole archanioły !!! Nie dość że wskrzeszają to jeszcze maja duże statystyki !! Na moje Redzie wygra archanioł. Tylko nie dawaj mi wykładów na ten temat przez gg lub jak u ciebie bede kiedyś :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 15 września 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Archanioły? Dlatego że mają najwięcej obrażeń i atk. i obr. Dla mnie czarne smoki i arcydiabły, smoki mają dużo hp i są odporne na magię (to akurat nie zawsze się przydaje, jeśli np. chcemy rzucić przyspieszenie albo rękę krwi), a arcydiabły, bo blokują kontratak i mają dużo defensa.
Alr każdy ma swoje zdanie... 8)

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 16 września 2004     Najlepsza jednostka 7 poziomu Odpowiedz z cytatem

Arcydiabły są bardzo dobre w obronie zamku, ale w zwykłej walce nie są przesadnie dobre.
Ja twierdze że to się przedstawia tak:
1. Archanioł
2. Czarny smok
3. Behemot / Tytan
Pewnie nie wszyscy się z tym zgodzą ale takie jest moje zdanie :wink:

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.