Autor |
Wiadomość |
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Jak wiadomo w H4 ważną rzeczą jest oczywiśćie magia.
Od niej może bardzo dużo zależeć, a każda rodzaj magii jest całkiem inny.
Dlatego powstała ta ankieta żeby zobaczyć która strona magii jest najlepsza.
Pamiętajcie żeby brać pod uwage tylko magie, żadnych jednostek z jakiegoś zamku.
Dobrze by też było gdyby było uzasadnienie.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Uważam że najlepsza jest magia ładu.Takie czary jak iluzja i hipnoza są niesamowicie potężne.
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Moim ulubionym typem magii jest śmierć, jeszcze miesiac temu był to ład jednak poznałem prawdziwą siłe śmierci.
Podoba mi się to że jest tam pełno czarów osłabiających przeciwnika, na wyższych poziomach gdy rzuc się kilka grupowych...to koleś może sie pożegnać z życiem i przyłączyć się do armii nieumarłych.
Nawet gdy przeciwnik przykładowo rzuci na siebie 5 różnego rodzaju błogosławieństw to wystarczy że ja raz rzuce odwołanie i ma koniec tego dobrego.
Następna sprawa to nekromancje, na arcymistrzowskim gdy zaatakujesz jakiś odział to w drugiej turze uciekaj i z martwych zrób szkielety/duchy/wampiry z ofiar(pamiętaj rzucić trucizne).
Podchodzisz tym szkieletem/duchem/wampirem i atakujesz go, z tego co mu zgineło robisz następne szkielety/duchy/wampiry.
Nawet gdy to nie pomoże to ma on trucizne i latasz po mapie, on cie goni i ginie.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Każda jest dobra :P ma swoje wady i zalety. Ulubiona to Ład, ale najlepsze połączenie to Życie-Natura-Chaos(jak dla mnie)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Zagłosowałem na chaos ale nie ze wzglęcu że ma czary atakujące. Podobają mi się tam takie czary jak chmura zamętu, koci refleks, magiczne lustro, grupowe pierwsze uderzenie i grupowy pech. A najlepsze połączenie to magia chaosu i śmierci, dodatkowo bohater dostaje dobrą premie.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Według mnie najlepsze połączenie to śmierć(demonologia) i natura.
Powstaje demonolog któy już na pierwszych poziomach może robić 50chochlików co ture.
Gdy ma sie Nature i demonologie na arcy to można robić kilka diabłów co ture (kiedyś mogłem robić 18co ture).
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Magia w H4
|
|
|
Kumbat (cytat): |
Według mnie najlepsze połączenie to śmierć(demonologia) i natura.
Powstaje demonolog któy już na pierwszych poziomach może robić 50chochlików co ture.
Gdy ma sie Nature i demonologie na arcy to można robić kilka diabłów co ture (kiedyś mogłem robić 18co ture). |
Chciałbym zauważyć że połączenie tych dwóch magi tworzy trzecią. Natomiast sama natura i śmierć nie jest aż tak mocna. Demonologia jest osobną magią opierającą sie na tych dwóch. Gdyby tak wszystkie połączenia dawały nowe magie było by cudnie.....
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 9 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Magia Chaosu to jest to!!!
A dalczego?
Za to że posiada w miarę uniwersalne zaklęcia:
możemy zwiększyć efektywność ciosów w zwarciu (żądza krwi)
możemy znacząco zmniejszyć obronę przeciwnika (pech, grupowy pech)
możemy pozbawić wroga ruchu (zamęt, chura zamętu)
możemy także zmniejszyć koszt rzucania zakleć co ma znaczenie gdy nasza strategia opiera się na magii (zawirowanie many)
możemy przyspieszyć jednostki (przyspieszenie)
możemy sprawić że nasze jednostki zawsze będą zadawać straty jako pierwsze (pierwsze uderzenie, grupowe pierwsze uderzenie)
mamy także do dyspozycji kilka ciekawych zaklęć inwazyjnych (magiczny pocisk, słup ognia, ognista kula, błyskawica, łańcuch błyskawic, implozja)
wreszcie moje ulubione zaklecie tej sfery to koci refleks.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 12 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Magia chaosu jest najlepsza. Przeszkadza wrogom i zadaje obrażenia.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolos
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 13 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Uwielbiam magie chaosu bo jest taka dzika i w ogóle giciarska. Wypas jest to jak ma sie magie chaosu,walke i czar armageddon to wtedy przciwnik jes bezradny na armageddon chyba że on tez ma odpornośc na magie chasu :D
___________ memento mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emeszar
Dołączył: 15 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Widzę, że zwolennicy magii chaosu są w znacznej przewadze, ale ja postaram się pokazać iż magia śmierci wcale nie jest gorsza
Haarald (cytat): |
Magia Chaosu to jest to!!!
możemy zwiększyć efektywność ciosów w zwarciu (żądza krwi) |
W magii śmierci najbardziej lubie to, że nawet z Herkulesa jest w stanie zrobić bezbronne dziecko :) Uzyskujemy to dzięki ogromowi czarów osłabiających, które uzyskaną przez przeciwnika "efektywność ciosów" natychmiast niwelują (np.: klątwa; grupowe osłabienie)
Haarald (cytat): |
możemy znacząco zmniejszyć obronę przeciwnika (pech, grupowy pech)
|
W magii śmierci rolę tą spełnia promień osłabienia
Haarald (cytat): |
możemy pozbawić wroga ruchu (zamęt, chura zamętu)
możemy przyspieszyć jednostki (przyspieszenie) |
Co prawda nie możemy za pomocą śmierci całkowicie unieruchomić przeciwnika, ale dzięki zmęczeniu jesteśmy w stanie znacznie go spowolnić
Haarald (cytat): |
możemy także zmniejszyć koszt rzucania zakleć co ma znaczenie gdy nasza strategia opiera się na magii (zawirowanie many) |
Magia śmierci natomiast potrafi zwiększyć koszt rzucania czarów u przeciwnika a dodatkowo sprawić, iż część wykorzystanej magii przejdzie na naszego bohatera. Co się zaś tyczy zawirowania manny to obniża ona koszt rzuczania czarów również u drugiej strony przez co w jakiś sposób pomagamy wrogowi
Haarald (cytat): |
możemy sprawić że nasze jednostki zawsze będą zadawać straty jako pierwsze (pierwsze uderzenie, grupowe pierwsze uderzenie)
mamy także do dyspozycji kilka ciekawych zaklęć inwazyjnych (magiczny pocisk, słup ognia, ognista kula, błyskawica, łańcuch błyskawic, implozja). |
Należy obiektywnie stwierdzić, że w tych dwóch sferach chaos ma przewgę nad śmiercią, ale przewagę tą można w jakiś sposób zniwelować.
Po pierwsze możemy sprawić, iż utracone punkty życia będą powracać do naszych jednostek dzięki wampirycznemu dotknięciu
Po drugie jeśli nawet stracimy jakieś jednostki zawsze możmy je wskrzesić za pomocą odpowiednich czarów (np. zew śmierci) i dotyczy to zarówno naszych jak i wrogich oddziałów, które przejdą na naszą stronę
Po trzecie śmierć również posiada czary ofensywne. Zaraza czy trucizna nie mają tak dużego pola rażenia jak czary chaosu, ale ich zaletą jest ciągłość działania. Przykładowo dzięki zarazie możemy odbierać każdej wrogiej jednostce np. po 80pkt życia na turę
A po czwarte dzięki odwołaniu każde wspomagające zaklęcie wroga możemy odesłać w niepamięć
Haarald (cytat): |
wreszcie moje ulubione zaklecie tej sfery to koci refleks. |
A moje to ręka śmierci :twisted:
Mam nadzieję, że udało mi się przekonoć niektórych do magii śmierci. Oczywiście każdy gra tym co lubi i zgodnie ze swoją taktyką, a najlepszym weryfikatorem jest bezpośrednie starcie :)
Pozdrawiam wszystkich
___________ Ukochani przez Bogów umierają młodo!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Czy ja już nie mówiłem że każda magia jest dobra?? :wink: Każda ma wady i zalety, więc nie widzę sensu przekonywania się nawzajem co jest niby lepsze :wink: Po prostu każdy ma ulubioną taktykę pod dany rodzaj magii i tyle. Jedynie magia natury jest nieco inna. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Haav:
Po to jest ten temat by dyskutować o ulubionej magii. Aż się dziwię że nie Masz swojego typu...
-------------------------------------------
Emeszar:
U mnie magia śmierci jest na trzecim miejscu. Aby skutecznie zminimalizować przeciwnika musimy po kolei rzucać serię zaklęć: osłabienie, smutek, promień osłabienia, zmęcznie, klątwa, trucizna. Żadnych czarów wzmacniajacych zdolności naszych jednostek. Efekty są widoczne dopiero gdy możemy rzucać czary z niektórych wymienionych powyżej - czyli od trzeciego poziomu wzwyż.
Nie ma zaklęcia pozbawiającego przeciwnika ruchu... no może gdy się pokombinuje z animacją szkieletów lub duchów posyłajac ich dla odciągnięcia uwagi - tyle że wpierw trzeba zabić troszkę przeciwników. Przyznam że magowie z academy potrafią w większej grupie takich szkieletów "nawszkrzeszać" i tym samym przesądzić o niejednej walce tyle ze jak wspomniałem zanim bedą mogli cokolwiek wskrzesić muszą być jakieś ofiary z które będzie można "animować".
Wskrzeszenie duchów jest o tyle dobre, że ich dotknięcie postarza przeciwnika... a wskrzeszenie wampirów potrafi dłużej zająć przeciwnika. Zresztą wszysko zależy z jakim wrogiem mamy do czynienia.
W miarę dobre jest zaklecie "aura strachu" bo żywe jednostki nie będą w stanie odpowiedzieć kontratakiem (zdaje się oprócz berserków).
Według mnie "ręka śmierci" nie jest aż tak efektywnym zakleciem zdecydowanie lepsze jest "wampiryczne dotknięcie". Goście z NWC pomylili poziomy :wink: te zaklecia powinny zamienić się miejscami i to wampiryczne dotknięcie powinno być na poziomie piątym. Zresztą jest to nadwyraz przegięty czar skoro z takie same efekty uzyskujemy gdy rzucamy go na żywe stworzenia (jestem zdania, że w takim przypadku moc tego zaklecia powinna być o połowę mniejsza).
Z kolei kilka zaklęć jest użytecznych tylko w przypadku walki ze stworzeniami natury i życia - do tego część jednostek z Haven jest częsciowo odporna na zaklęcia śmierci (krzyżowcy, mnisi).
"Pijawka" też nie jest aż tak użytecznym czarem... działa na jednostki magiczne i zadaje niewielkie straty.
"Wyssanie zycia" niby dobre bo uzupełnia utracone punkty życia ale nie możemy mieć żywych jednostek w naszej armii bo im również się oberwie.
I jeszcze porównanie pech vs. promień osłabienia. Zaklecie chaosu jest efektywniejsze niż zaklecie śmierci... ale za to w połączeniu wymiatają.
---------------------------------------------------------------
Na koniec: NWC niezbyt się postarało jeśli chodzi o zaklęcia. Są mało oryginalne, część się powtarza zwłaszcza natura-chaos... aż prosi się o kilka nowych zaklęć (dwa dodatki i nawet nie pomyśleli by dołożyć po kilka zakleć dla każdej ze szkół, albo chociaż bardziej je zrównoważyć) ... może w equilibris (widziałem kilka nowych).
Poza tym źle rozwiązano efektywność rzucanych zakleć... moim zdaniem bohaterowie danej nacji powinni być w swojej magii specjalistami - czyli rzucać zaklęcia z większą efektywnością niż magowie z innych sfer. Poza tym właściwości niektórych zakleć nie powinny tak samo działać na wszystkie jednostki. Mam tu na myśli przeciwnieństwa typu smierć-życie, śmierć-natura, ogień-zimno...etc.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Ależ mam ulubiony typ(wspominałem), jest nim Magia Ładu :wink: .
Ale widzę że dyskusja zmierza w kierunku kłótni i przekonywania która jest lepsza, a tego się nie roztrzygnie obiektywnie :wink: .
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Bubeusz
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: a żebym to ja sobie przypomniał... :)
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Każda magia jest dobra i takie było założenie, chociaż magia Życia w porówaniu ze Śmiercią wysiada. Poza tym zależy kto co lubi i jak się każde zaklęcie wykorzysta. A jeśli chodzi tu o moje zdanie to brzmi ono: Magia Śmierci 1 miejsce, Ład drugie, potem Chaos prezdostatnia Natura i Życie na końcu:)
___________ Caveant consules ne quid detrimenti IJB capitat ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emeszar
Dołączył: 15 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Haarald (cytat): |
Aby skutecznie zminimalizować przeciwnika musimy po kolei rzucać serię zaklęć: osłabienie, smutek, promień osłabienia, zmęcznie, klątwa, trucizna . |
To samo dotyczy się magii chaosu. Grupowy pech otrzymujemy dopiero na 4 poziomie, a jeżeli takiego nie mamy to musimy osłabiać każdą jednostkę po kolei.
Haarald (cytat): |
Żadnych czarów wzmacniajacych zdolności naszych jednostek. |
To prawda, ale wzmocnienie jednostki nie musi opierać się wyłącznie na zwiększeniu współczynników ofensywnych. Po pierwsze dobierając armię śmierci możemy skoncentrować się na jednostkach nieumarłych, które mają zwiększone współczynniki obrony z dystansu (np. szkielet, czy kościany smok) Dodatkowym atutem tych jednostek jest odporność na czaru umysłu. Po drugie kościany smok i wampir mają zdolność unikania kontraataku, a dzięki aurze strachu możemy wzmocnić o tą umiejętność również pozostałe jednostki. Jak więc widać różnica między chaosem a śmiercią to wybór między obroną i atakiem, a w obu wariantach chodzi o to samo: uzyskanie przewagi nad wrogiem ( a w jaki sposób to już rzecz gustu)
Haarald (cytat): |
Według mnie "ręka śmierci" nie jest aż tak efektywnym zakleciem zdecydowanie lepsze jest "wampiryczne dotknięcie". Goście z NWC pomylili poziomy. |
Goście z NWC nie tylko to pomylili :D Ja np. zamieniłbym miejscami serię błyskawic z kocim refleksem
Haarald (cytat): |
"Wyssanie zycia" niby dobre bo uzupełnia utracone punkty życia ale nie możemy mieć żywych jednostek w naszej armii bo im również się oberwie.
|
Wyssanie życia działa jedynie na jednostki życia i natury więc nie możemy mieć przedstawicieli jedynie tych miast. Reszta żywych jednostek jest w pełni bezpieczna
Haarald (cytat): |
I jeszcze porównanie pech vs. promień osłabienia. Zaklecie chaosu jest efektywniejsze niż zaklecie śmierci... ale za to w połączeniu wymiatają. |
A jak wymiata połączenie smoczej siły i wampirycznego dotknięcia :!: To jest jazda :twisted:
Haarald (cytat): |
Poza tym właściwości niektórych zakleć nie powinny tak samo działać na wszystkie jednostki. Mam tu na myśli przeciwnieństwa typu smierć-życie, śmierć-natura, ogień-zimno...etc. |
Popieram całkowicie. Dodatkowo uważam, że nie powinno mieć miejsca łączenie w jednej armii przeciwnych jednostek. Np. mnisi walczą ramię w ramię z wampirami. Ale to już nie jest związane z magią i odbiega od poruszanego tu tematu więc nie bedę rowijał tej myśli
___________ Ukochani przez Bogów umierają młodo!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Dzięki za ciekawą wypowiedź... nie będę rozwijał dalej podsumuję to tylko ciekawym i trafnym stwierdzeniem przedmówcy:
Emeszar (cytat): |
Jak więc widać różnica między chaosem a śmiercią to wybór między obroną i atakiem, a w obu wariantach chodzi o to samo: uzyskanie przewagi nad wrogiem ( a w jaki sposób to już rzecz gustu) |
I to chyba na tyle jesli chodzi o to która z magii jest lepsza. Oczywiscie nadal gustuję w magii chaosu.
--------------------------------------------------------------------------------------
No to może ktoś z "przedstawicieli" Ładu, Natury lub Życia przedstawi swoje racje?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Cytat: |
Każda magia jest dobra i takie było założenie, chociaż magia Życia w porówaniu ze Śmiercią wysiada. Poza tym zależy kto co lubi i jak się każde zaklęcie wykorzysta. A jeśli chodzi tu o moje zdanie to brzmi ono: Magia Śmierci 1 miejsce, Ład drugie, potem Chaos prezdostatnia Natura i Życie na końcu |
A nie mówiłem, że zaraz znajdą się tacy którzy będą chcieli oceniać, coś czego się nie da obiektywnie sprawdzić. :wink:
Emeszar (cytat): |
Haarald (cytat): |
Aby skutecznie zminimalizować przeciwnika musimy po kolei rzucać serię zaklęć: osłabienie, smutek, promień osłabienia, zmęcznie, klątwa, trucizna . |
To samo dotyczy się magii chaosu. Grupowy pech otrzymujemy dopiero na 4 poziomie, a jeżeli takiego nie mamy to musimy osłabiać każdą jednostkę po kolei. |
No tak, tylko że magia śmierci ma więcej osłabień a chaosu bezpośrednich czarów ofensywnych. Więc teoretycznie grając chaosem najpierw rzucamy pecha na przeciwnika, a potem czary zadające obrażenia. A magia śmieci nadal musi osłabiać przeciwnika aż do konaktu jednostek, więc możliwe jest że grając Magiem z Chaosu pokonamy Nekromantę, jeżeli dostaniemy lepsze czary, A takich lepszych jest ciut więcej w Chaosie, zwłaszcza w początkowych fazach gry.
Cytat: |
To prawda, ale wzmocnienie jednostki nie musi opierać się wyłącznie na zwiększeniu współczynników ofensywnych. Po pierwsze dobierając armię śmierci możemy skoncentrować się na jednostkach nieumarłych, które mają zwiększone współczynniki obrony z dystansu (np. szkielet, czy kościany smok) Dodatkowym atutem tych jednostek jest odporność na czaru umysłu. Po drugie kościany smok i wampir mają zdolność unikania kontraataku, a dzięki aurze strachu możemy wzmocnić o tą umiejętność również pozostałe jednostki. Jak więc widać różnica między chaosem a śmiercią to wybór między obroną i atakiem, a w obu wariantach chodzi o to samo: uzyskanie przewagi nad wrogiem ( a w jaki sposób to już rzecz gustu) |
Tak po prawdzie to wzmocnienie daje magia życia, magia śmierci osłabia, cmagia chaosu niszczy, magia natury zwiększa ilczebnie wojsko, a magia porządku robi prawie wszystko(dlatego ją lubię :wink: )
Z tego co pamiętam on(smok) nie powstrzymwał kontrataku :wink:
Poza tym to w każdej magii chodzi, o to samo więc powodu wzajemnego przekonywania się co jest skuteczniejsze(lepsze). A wkoncu truposze nie mają morale, więc.....to inny temat :wink:
Cytat: |
Wyssanie życia działa jedynie na jednostki życia i natury więc nie możemy mieć przedstawicieli jedynie tych miast. Reszta żywych jednostek jest w pełni bezpieczna |
Więc jeśli tak jest, to jest bug w grze, bo jednostki z Akademii, Twierdzy, Azylu i kilka z Nekropolii też jest są żywe.
Wiem że się czepiam, ale diabeł tkwi w szczegółach :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Tak po prawdzie to wzmocnienie daje magia życia, magia śmierci osłabia, cmagia chaosu niszczy, magia natury zwiększa ilczebnie wojsko, a magia porządku robi prawie wszystko(dlatego ją lubię :wink: )
|
Magia śmierci - osłabia oraz zwiększa wojsko (o zabite jednostki),
magia chaosu nie tylko niszczy, ale również przeszkadza przeciwnikowi i wzmacnia,
magia natury - ma również kilka dobrych czarów wzmacniających i parę utrudniających działanie przeciwnikowi
magia porządku - nie robi wszystkiego, nie ma praktycznie czarów wzmacniających (tylko dla strzelców i broniące przed strzelacami), 2 czary niszczące to też mało (tyle, to i nawet magia życia posiada), ma za to spory zestaw czarów utrudniających zycie przeciwnikowi (tu jest najlepsza) i zwiekszających armię (w tym jest lepsza od magii śmierci, ale gorsza od natury)
Haav Gyr (cytat): |
Cytat: |
Wyssanie życia działa jedynie na jednostki życia i natury więc nie możemy mieć przedstawicieli jedynie tych miast. Reszta żywych jednostek jest w pełni bezpieczna |
Więc jeśli tak jest, to jest bug w grze, bo jednostki z Akademii, Twierdzy, Azylu i kilka z Nekropolii też jest są żywe.
|
Żaden bug, po prostu nadal przynajmniej częściowo zachowana została w magii H4 opozycja Śmierć <-> Życie (+ Natura),
tylko w tych szkołach zostały czary działające selektywnie tylko na jednostki z tych miast: Prayer, Holy word, Holy shout, Unholy song, Live drain, Necromancy ward
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emeszar
Dołączył: 15 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Z tego co pamiętam on(smok) nie powstrzymwał kontrataku :wink:
|
"Więc jeśli tak jest, to jest bug w grze, bo" mój smok posiada umiejętność strach i uniemożliwia kontraatak :wink:
I na tym stwierdzeniu zamknę moją wypowiedź na tym forum
Pozdrawiam wszystkich
___________ Ukochani przez Bogów umierają młodo!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Ale strach chyba nie działa przy każdym ataku :wink:
A jest osobna zdolość powstrzymania kontrataku :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Treeze
Dołączył: 23 lipca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
dokładnie ! zgadzam sie ! ład jest najlepszy! uzycie hipnozy lub iluzjii daje potezny rezultat
___________ Rpg ...... to co kocham |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aerdil
Dołączył: 3 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26 lipca 2004 Magia w H4
|
|
|
Moim zdaniem każda jest bardzo dobra i każdą można ciekawie wykorzystać, ale wybrałem ład.
___________ nie inaczej |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maryan
Dołączył: 24 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Żdżary/Łuków a teraz Stolyca
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Magia w H4
|
|
|
Ofensywna to Chaos - te wszystkie błyskawice, kule ognia, inferna...
A tak w ogóle to Śmierć. To chyba nie wymaga komentarza.
___________ "Piwo to moje paliwo"
"Choć nie jestem detektywem zawsze znajdę budkę z piwem"
z "Madrości Przystanku" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Davids
Dołączył: 8 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Erathiaa
|
Wysłany: 2 października 2004 Magia w H4
|
|
|
Ulubiona to z pewnością natura i śmierć, ich kombinacja jest zabójcza, jakby do tego jeszcze magię ładu albo chaosu dodać...
___________ GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem? |
|
Powrót do góry
|
|
|