Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 12:13:50
Autor Wiadomość
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 15 lipca 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

nie chodzi mi o milosc do stronghold tylko o bycie orkiem i o orkowy manner ktorym sie posluguje.
tunel jest wykozystywany czesciej przez przeciwnikow stronholdu to po 1, druga sprawa ze tunel pozwala na zmiany w stylu gry tylko trza wiedziec jak to wykozystac i nie na kazdej mapce sie da ale na pewno jest wiecej mapek na ktorych takie rzeczy sie robi

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Erdamon



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Wyżyna Bracada

Wysłany: 15 lipca 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Moje ulubione budynki specjalne to:
Wir magi
Uniwersytet
Całun ciemności
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 15 lipca 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Hmmm...
Co do tunelu w StrongHoldzie to jest on bardzo przydatny. Zwłaszcza wtedy kiedy przeciwnik ma mierzdzącą przewagę. Jeżeli zamek miełby paść to chociaż tyle że bochater z garstką(niekoniecznie) jednostek przetrwa.

Co do Ankiety zaglosowałem na Inferno... bardzo podobaja mi się Wrota wymiarow.

Atak przedstawia się mój ranking:

1/ Inferno - Wrota wymiarow
2/ Rampart -Skarbnica
3/ Conflux - Uniwesytet.

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 16 lipca 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Hmmm... Wrota wymiarów.Cholernie drogie i do tego calkowicie nieprzydatne jesli na planszy nie ma wielu zamkow Inferno. Lepsze zastosowanie ma chyba w WOG-u. Poza tym wole miec kolesia majacego magie ziemi na maksa ( bo sa jeszcze inne przydatne czary ziemi , chociazby implozja ) i Portal Ziemi. Wtedy teleportujesz sie pomiedzy wszystkimi miastami.
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 18 lipca 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem Nakropolia ponieważ jest sporym wzmocnieniem dla Nekromantów. Po pierwsze Nekromaton(tak to się pisze?) zwiększa umiejętność nekromancji(trzeba przyznać że dodatkowe 10% to sporo, zwłaszcza że umiejętność na poziomie expert daje zaledwie 30%),a szkieletornia pozwala na powiększanie swej armii o szkielety z jednostek które normalnie byśmy zwolnili ze względu na brak miejsca w armii. Dodatkowo Całun Ciemności to zawsze(niewielka) pomoc.
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 18 lipca 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się... :)

Nekromanton i Całun ciemności to przydatne budowle. Co prawda w momęcie kiedy przciwnik nasz zamek zbaczy to całun ciemności na nic jush się nie przyda. :(
Ale czasem całun może tesh zdradzić(np. wtedy gdy po uplywie turu przeciwnika obszar ktory odkryliśmy jest ukryty). :evil:
8)
Co do Nekromantonu to nie muszę chyba nic mowić. Bardzo przydatna budowla i warto ja mieć :wink:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Wybrałem wrota żywiołów. Szkoła magii jest super. Poza tym jak się gra na mapie losowej to przydaje się sprzedawca artefaktów, bo za pergaminy to można niezłą kasę zgarnąć. No i 5 poziom mage guild. :D
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Piąty poziom gildii magów w zasadzie to nie jest nic specjalnego , tylko trzy zamki z dziewięciu go nie posiadają. Sprzedawca artefaktów rzeczywiście jest całkiem niezły tak samo akademia magii ale jakoś nie czuję tego zamku i rzadko nim gram. Nie wiem jakoś wolę inne (bastion , nekropolię , a nawet słabe choć niewątpliwie klimatyczne inferno).
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Nie mówię, że lubię grać tym zamkiem, tylko że ma dobre budynki. Wole np. zamek, bastion czy nekropolie. Szkoła magii to według mnie najfajniejszy budynek, bo można jakiej się chce magii nauczyć. A magia powietrza i magia ziemi zawsze się chyba przyda (przyspieszenie,spowolnienie, wrota miejskie itp.)!
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

To fakt zawsze preferowałem właśnie te dwa rodzaje magii . Czasem kiedy grałem np. zamkiem ludzi zamieniałem tutaj magię powietrza na magię wody ( jest bardzo wiele czarów tej szkoły w zamku ) , lub w inferno na magię ognia ( z podobnych powodów).
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Wulfgar (cytat):
Moim zdaniem Nakropolia ponieważ jest sporym wzmocnieniem dla Nekromantów. Po pierwsze Nekromaton(tak to się pisze?) ...

W zasadzie to powinno się mówić "wzmacniacz nekromancji" :wink: , ale to inny temat........

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

wybrałem Lochy bo mają one:
- mana vortex (wir magii)
- Battle academy (akademia wojenna)
- Portal of summoning (portal przyzywania) (bardzo przydatne)

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Portal przyzwania? Albo go nie doceniam , albo nie potrafie używać ale jakoś nigdy nie wydawał mi się on zbyt przydatny . Czy można wybierać w nim z którego legowiska będziemy przyzywać stwory , bo jeśli nie to chyba nie jest on aż tak przydatny?
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

z tego co wiem to nie. co tydzien jest inna jednostka z oflagowanego siedliska. ale to i tak ułatwia sprawę
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

W sumie ... nadal jestem zdania że najlepszym budynkiem specjalnym ze wwszystkich jest skarbiec w bastionie . Naprawdę kiedy mamy ich kilka to nie musimy martwić się o fundusze na jednostki tudźież inne wydatki.
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Rindiglas (cytat):
Sprzedawca artefaktów rzeczywiście jest całkiem niezły


Taaa...niezły jest wtedy gdy ma się kupę kasy :wink: Szkoda, że w Bastionie nie ma sprzedawcy artów, bo gdyby tak było to mielibyśmy niezłe combo. Tzn. Dużo kasy + Więcej, niż dwa skarbce + sprzedawca artów = :twisted:

:P
:P

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Tja można by sobie latać z artefaktami jakimi się chce. Szkoda że autorzy gry nie stwierdzili że można walnąć takiego sprzedawcę artefaktów w bastionie zamiast powiedzmy średnio przydatnej fontanny szczęścia :)
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Nie chodzi tylko o kupowanie artów, ale także o sprzedaż nieużywanym tzn. zbędnym. Np. jak się gra na mapie losowej jest dużo pergaminów, można je sprzedawać i kręcić kokosy. Ja raz zarobiłem na samych pergaminach po jakichś 5 miesiącach (w heros) ok. 30 tys. Opłaca się. Albo jeśli jest brak surowcó... Moim zdaniem sprzedawca artefaktów powinien być także w bastionie i nekropolii, albo w zamku. I kosztować 8,7 tysięcy a nie 10!
___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 19 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Tja i żeby jeszcze artefakty sprzedawało się po cenie ich kupna :D . Wiadomo że byłoby to fajne ale bez przesady nie każdy zamek musi być tak wymasakrowany żeby nie było żadnej trudności w jego prowadzeniu. Zapewniam że gra takim zamkiem szybko by ci się znudziła . Trzeba korzystać z tego co się ma . Wiadomo że taki sprzedawca byłby fajny ale w wymienionych przez ciebie zamkach są już całkiem ciekawe budynki typu stajnie czy skarbiec no nie? :)
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 19 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

W sumie, w nekropolis bardziej przyda się np. nekromanton (tak się to pisz?), a w bastionie mógłbybyć zamiast np. fontanny szczęścia, ale nigdy skarbnicy (grać bastionem bez tego budynku?). Stajnie się przydają, tu jest niepotrzebny sprzed. art., bo za szybko można by było mieć archanioły (tzn. ok. 20-25 pergaminów i po sprawie).
a wracająckilka postów do góry, magia wody + Loynis = Super wymiatacz (psalm mocy na wszystkich! bardziej się opyla niż przyspieszenie!)
Albo magia ognia + berserk = berserk załatwia sprawę (chyba że przeciwnik ma jedną jednostkę). 8)

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Tak Berserk to jest naprawdę perfidny i hamski czar :D . Rzucasz sobie i po prostu czekasz armią nawet nie musząc się ruszać , co jakiś czas oddając strzał jednostką strzelającą . Jak się ma maga który ma dużo many to jest naprawde perfidna zabawa :D . Praktycznie czar ten może zająć ponad połowę armii :D .
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Lochy wygrywają za wir magi który razem z Deemerem (deszcz meteorytów) można dużo zrobić.
___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 3 września 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Kumbat (cytat):
Lochy wygrywają za wir magi który razem z Deemerem (deszcz meteorytów) można dużo zrobić.


Swięta prawda... Ajak do tego dojdzie armageddon i czarne smoki to jush miodzio :D

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 4 września 2004     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

hehe tylko wtedy jedyną twoją armią zostaną owe czarne smoki właśnie :) . Gorzej wtedy będzie jeśli się okaże że przeciwnik ma całkiem niezłą armię a przy okazji kulę przeciwstawienia, albo tą kulę która znosi odporność magiczną potworków :) .
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 stycznia 2005     Budynki specjalne Odpowiedz z cytatem

Wiktor (cytat):
Smiechem są miasteczka Tatali, niewiele tam przydatnych rzeczy... jedyne co to sanktuarium i kowal :)


Trochę szcunku dla innych miast. Cztery punkty obrony, podczas obrony zamku + jeden który dochodzi na stałe nie są śmiechem. Czasami te punkty są na wagę złota. Wszystko to czyni z Cytadeli dobry zamek do obrony. Nie będe się wypowiadał o ulubionych budykach specjalnych, mógłbym jedynie powiedzieć, które według mnie są najlepsze...., ale to już nie jest związane z tematem.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.