Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Budynki specjalne
|
|
|
Rindiglas (cytat): |
hehe tylko wtedy jedyną twoją armią zostaną owe czarne smoki właśnie :) . Gorzej wtedy będzie jeśli się okaże że przeciwnik ma całkiem niezłą armię a przy okazji kulę przeciwstawienia, albo tą kulę która znosi odporność magiczną potworków :) . |
Jak ty bedziesz mial orb of vulnerability a ja czarne smoki to ja sobie moge rzucac armagedon i moim czarnym smokom sie nic nie stani a ty za to tracisz naturalna odpornosc jednostek i we wszystkie twoje jednostki armagedon wchodzi - wtedy cie moze tylko rezystancja uratowac albo protection from fire.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Budynki specjalne
|
|
|
....
Zdecydowanie dungon ...
1) sprzedawca artefaktów
2) wir many
3) portal of summoning (niezwykle przydatny gdy mądrze będziemy flagować dwellingi np gdy oflagujemy tylko 7 poziomowe :) )
2 miejsce rampartowi (za skarbiec i za dodatkowy przyrost na enty i krasnoludy )
3 miejsce dałbym necropolis (za undead transformer i za necromancy amplifier) (dopiero 3 miejsce bo te budynki są przydatne tylko dla necromancera)
4 miejcsce conflux za sprzedawce i za uniwersytet :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Budynki specjalne
|
|
|
Bez apelacyjnie Dungeon za :
1)Portal of Summoning(super budynek wykorzystany nie pochopnie)
2)Wir Magi(bardzo dobry budynek grając magiem nasza ilość magi staje się nie wyczerpalna)
3)Sprzedawca artefaktow(drogi ale w dalszym etapie gry bardzo przydatny).
Nastepnie Conflux:
1)Universytet(dla mnie jeden z lepszych budynków w grze mozliwość zakupu skilla)
2)Sprzedawca artefaktów.
Następnie Rampart:
1)Dwa budynki z dodatkowym przyrostem wojska
2)Skarbiec
-------- scalenie - Nami ---------
Cytat:
Jak ty bedziesz mial orb of vulnerability a ja czarne smoki to ja sobie moge rzucac armagedon i moim czarnym smokom sie nic nie stani a ty za to tracisz naturalna odpornosc jednostek i we wszystkie twoje jednostki armagedon wchodzi - wtedy cie moze tylko rezystancja uratowac albo protection from fire.
I tu sie mylisz.Obojętnie który z bohaterów bedzie posiadał ORB to i tak wszystkie jednostki biorące udział w walce tracą swoje naturalne odporności.Czy to bedą czarne czy żółte smoki.
Prosiłabym o używanie przycisku "edycja", albo otwieranie nowego okna jako "napisz post" i wtedy będziesz mógł cytować kogo chcesz... - Nami
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 3 lutego 2005 Budynki specjalne
|
|
|
A co powiesz Rytu Mullich na taki mały bug?
Zapraszam http://imperium.heroes.net.pl/viewtopic.php?t=2032powinieneś najpierw tu zajrzeć. Może coś ciekawego znajdziesz.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mortai
Dołączył: 7 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Bogate Miasto Hanzetyckie
|
Wysłany: 21 marca 2005 Budynki specjalne
|
|
|
Ja zaznaczyłem fortecę, w której można zbudować ścianę wiedzy (dobre, bo +1 wiedzy) i bibliotekę (więcej czarów) oraz sprzedawca artefaktów. Lubię mieć dużo czarów w książcę i gram tylko magami, więc zaznaczyłem te miasto. Poza tym, fajne jest we Wrotach Żywiołów akademia magii (czy jakoś tak). Można mieć wszystkie specjalizacje w czarach.
___________ HoMM sweet HoMM
Powiedzcie, kogo mam zlikwidować. Z chęcią pomogę... :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 26 marca 2005 Budynki specjalne
|
|
|
A mi się w Wrotach Żywiołów budynki podobają...
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Macready
Dołączył: 11 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 marca 2005 Budynki specjalne
|
|
|
Wychodzi na to , że Lochy mają najlepsze budynki specjalne.
|
|
Powrót do góry
|
|
|