Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 15 marca 2005 Ulubiona umiejętność
|
|
|
Szlachectwo+magia życia=ulepszone wskrzeszanie, szlachecwo+taktyka=+2morale, szlachectwo+walka=tez jakis fajny bonus (o ile się nie pomyliłem)-dodanie szlachectwa głównym bohaterom wcale nie utrudnia walki-większe armie są naprawdę warte poświęcenia kilku np. melee w zamian za kilka nobility.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 marca 2005 Ulubiona umiejętność
|
|
|
Elias (cytat): |
Szlachectwo? Prowadzisz zawsze swoje armie lordami? |
Samymi lordami armii nie prowadzę, stosuje zazwyczaj taki rozwój bohatera(zaznaczam, że zazwyczaj kieruję armią życia):
- wynajmuje kapłana
- w miarę możliwości w seminarium wykupuje szlachectwo
- w zakonie paladynów kupuję zbroje płytową i miecz oraz miksturę nieśmiertelności zaś, jeżeli posiadam odpowiednie fundusze to wykupuje wszystkie mikstury
- na większych mapach staram się za wszelką cenę zdobyć Akhn Życia
- jeżeli wróg nie posiada jednostek atakujących (fizycznie lub magicznie) obszarowo to chronię swojego bohatera w czworoboku
Jeżeli bohater wyszkoli się na poziom 15 a dodatkowo wykupimy kilka umiejętności w takich miejscach jak chociażby gidia weteranów to jest on już małą samowystarczalną kopalnią. Cóż wiem, że wojownik z niego marny, ale jeżeli ma się dużo pieniędzy, większe wojsko i dodatkowo przydatną umiejętność, jaką jest dyplomacja to każdy przeciwnik jest do pokonania. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby armie wsparł generał.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 15 marca 2005 Ulubiona umiejętność
|
|
|
zbroja zmniejsza szybkość o 2, a wystarczy mieć walke na średnim poziomie i przy odpowiednich czarach kapłan sam staje się wystarczająco odporny na ciosy-ewentualnie mixturki idą w ruch. Może też 5% kardynalskiego wskrzeszania to niedużo, ale z kilkoma artefaktami może naprawdę zaważyć na wygranej-i to w większym stopniu niż +5 ataku strzelca czy tam guild mastera...
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mavander
Dołączył: 2 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Svalbardem
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Ulubiona umiejętność
|
|
|
Jak dla mnie Magia Ładu, bo szczególnie podobają mi się czary umysłu.
___________ Pan Wymiaru Cieni, mistrz w Grze Cienia......
Krótko mówiąc fanatyk Yu-Gi-Oh! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ralton
Dołączył: 14 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: z upg. Baraków
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Ulubiona umiejętność
|
|
|
Dla mnie Combat (Walka). Dla magów to niezbędna rzecz, bo jeśli przyleci Czarny Smok, to co zrobi potężny Mag bez dobrego defensa? KAŻDY bohater powinien mieć Combat (według mnie)!!!
___________ In WOG we trust ... |
|
Powrót do góry
|
|
|