Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów
|
|
|
Takiego tematu nie było.
W H4 mamy osobne szkoły magii, a co za tym idzie nie wszystkie czary są dostępne (i dobrze!!!). W tym temacie będziecie mogli wypowiadać się na temat najbardziej oczekiwanych, poszukiwanych, pożądanych lub najbardziej wykorzystywanych zakleć w czasie bitwy. Zasady są następujące:
- Na każdy poziom 1-5 podajemy po trzy zaklęcia, uszeregowane od najbardziej oczekiwanego.
- Nie komentujemy innych wypowiedzi (moderatorów zobowiazuję do wycinania nic nie wnoszących i nie na temat postów)
- Głosujemy na zaklecia poszczególnych poziomów przyznając odpowiednią liczbę punktów 1, 2 lub 3 (zależy od miejsca na którym dane zaklecie ustawicie)
- Piszcie według poniższego Wzorca (mile widziane uwagi, dlaczego?)
-------------------------------------------------
Wzór:
Poziom 1.:
Zaklecie A - (3 punkty) (opis dlaczego)
Zaklęcie B - (2 punkty) (opis dlaczego)
Zaklecie C - (1 punkt ) (opis dlaczego)
Poziom 2-5 na tych samych zasadach.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów
|
|
|
P1
Bind wound - szybkie leczenie herosów bywa konieczne na tym poziomie
Poison - w połączeniu z szybkościa często wystarcza do wygranej
Giant strength - solidne wzmocnienie siły
P2
Heal - ulepszone leczenie, dodatkowo usuwa niektóre paskudne czary
Wasp swarm - najlepiej, kiedy przeciwnik nic nie robi, zakres działania lepszy od Zamętu (działa też na żywiołaki)
Slow - spowolnienie i wytłuczenie strzałami/magią to dobra taktyka
P3
Regeneration - znakomite dla walczących bohaterów, stają się jeszcze trudniejsi do zabicia
Mass heal - przy wiekszej ilości bohaterów lub silnych jednostke bardzo przydatne leczonko
Mass cancelation - i w ten łatwy sposób przeciwnik stracił swoje eliksiry niesmiertleności i inne wspomagacze
P4
Vampiric touch - ssanie, sssanie wroga z życia
Mass slow - i niech się wrogowie wloką, a my ich wytłuczemy
Cloud of confusion - zagubione owieczki przeciwnika w większej ilości
P5
Hypnotise - najpotężniejsza broń maga na przeważające siły wrogów, po co z nimi walczyć, lepiej ich do siebie przyłączyć
Guardian angel - traktując tym jakiś oddział 4-poziomowy staje się prawie niezwyciężony, no i bohaterom też czasem mogą się eliksiry nieśmiertelności skończyć
Summon mantis - silna jednostka z ciekawą własnością powstrzymywania utrzyma nawet smoki z dala od naszego druida
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów
|
|
|
U mnie jest tak:
Poziom 1:
Precyzja (3 punkty) - niezwykle przydatne zaklęcie zwłaszacza w przypadku posiadania elfów, meduz oraz orków i centaurów (zwłaszcza te ostanie mają dobre osiągi dzięki precyzji)
Zasklepienie rany (2 punkty) - jest pożądane zarówno przy bohaterach jak i silniejszych jednostkach.
Błogosławieństwo (1 punkt) - zadajemy maksymalne straty. Lepiej mieć pewność co do wyskości obrażeń.
Poziom 2:
Ruchome piaski (3 punkty) - skutecznie blokują ruchy jednostek naziemnych zwłaszcza szybkich nomadów, tygrysów czy wilków. Szczególnie dobre podczas obrony zamku (brama)
Lot (2 punkty) - kłopot z przeszkodami typu drzewa, kamienie i własne jednostki mamy z głowy.
Pierwsze uderzenie (1 punkt) - pożądane bo znacznie zmniejsza straty.
Poziom 3:
Teleportacja (3 punkty) - co tu mówić... pozwala na przenoszenie nawet wrogów.
Zapomienie (2 punkty) - cyklopów, elfów czy innych strzelców mamy z głowy! (szczególnie niebezpiecznych cyklopów)
Przywołanie żywiołaka wody - przywołujemy "maga" który stawia zaporę z piasku, spowalnia i osłabia wroga.
Poziom 4: (Moim zdaniem najlepszy zestaw czarów)
Koci refleks (3 punkty) - co tu dużo mówić podwójny strzał czy atak to jest to!!!
Chmura zamętu (2 punkty) - skutecznie eliminuje wrogów z walki nawet tych którzy są w drugim rzędzie (zwłaszcza wszelkich strzelców, czarodziejskie smoki i dżinów)
Wampiryczne dotknięcie (1 punkt) - odnawianie się jednostek to jest to! [moim zdaniem trochę nie na ten poziom i nieco przegięte]
Poziom 5: (Formalność)
Smocza siła (3 punkty) - w połączeniu z kocim refleksem wprost wymiata!!!
Dezintegracja (2 punkty) - całkiem efektywna gdy dochodzi jeszcze wysoki poziom czarnoksięstwa.
Przywołanie czarodziejskiego smoka (1 punkt) - kolejny "mag" w drużynie.
Przydatność zaklęć uwzględniałem pod kątem poznawania ich przez bohaterów i ich użyteczności.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów
|
|
|
Poziom.1.
Precyzja-najbardziej przydatne zaklęcie pierwszego poziomu gdy posiadamy w swej armi jednostki strzelające.
Leczenie-też bardzo przydatne zaklęcie na początku i nie tylko gdy posiadamy bohatera walczącego.
Przesunięcie-nie pamietam czy tak to się nazywa ,ale odsuwa to wybrany oddział o kilka pól, jest przydatne podczas zdobywania zamku gdy przeciwnik ma wieże i nie chce z niej zejść
Poziom.2.
Rój os-na strzelające odziały.
Ruchome piaski-podczas walki z przeciwnikiem który nie posiada jednostek latających i strzelających, a my mamy te drugie.
Lot-brama jest zbyt mocna?to czemu jej nie przeskoczyć?
Poziom.3.
Zapomnienie-gdy rzucimy na jednostki stzrelające to są one już na straty.
Teleportacja-nie umisz dojść do jednostek strzelających bo za nim dojdziesz to cie zestrzelą jak kaczki?to przybliż je sobie...
Regeneracja-bohater z tym zaklęciem i duża obrona to sukces.
Poziom.4.
Masowe spowolnienie-na jednostki niestzrelające.
Wampiryczne dotknięcie-zgadnijcie czemu wampiry są tak chwalone(najlepiej przydatne gdy ma sie jednostke zadającą dużo obrażeń).
Koci refleks-wraz z wysokimi obrażeniami dużo daje.
Poziom.5.
Hipnozia-Rzucamy to na najsilniejszą jednostke wroge i robimy niezły zamęt w szeregach wroga.
Smocza siła-to jest to!
Dezintegracja-to jak płatny morderca...
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|