Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 9:59:19
Autor Wiadomość
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 15 lipca 2004     Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów Odpowiedz z cytatem

Takiego tematu nie było.
W H4 mamy osobne szkoły magii, a co za tym idzie nie wszystkie czary są dostępne (i dobrze!!!). W tym temacie będziecie mogli wypowiadać się na temat najbardziej oczekiwanych, poszukiwanych, pożądanych lub najbardziej wykorzystywanych zakleć w czasie bitwy. Zasady są następujące:

- Na każdy poziom 1-5 podajemy po trzy zaklęcia, uszeregowane od najbardziej oczekiwanego.
- Nie komentujemy innych wypowiedzi (moderatorów zobowiazuję do wycinania nic nie wnoszących i nie na temat postów)
- Głosujemy na zaklecia poszczególnych poziomów przyznając odpowiednią liczbę punktów 1, 2 lub 3 (zależy od miejsca na którym dane zaklecie ustawicie)
- Piszcie według poniższego Wzorca (mile widziane uwagi, dlaczego?)

-------------------------------------------------
Wzór:
Poziom 1.:
Zaklecie A - (3 punkty) (opis dlaczego)
Zaklęcie B - (2 punkty) (opis dlaczego)
Zaklecie C - (1 punkt ) (opis dlaczego)

Poziom 2-5 na tych samych zasadach.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lipca 2004     Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów Odpowiedz z cytatem

P1
Bind wound - szybkie leczenie herosów bywa konieczne na tym poziomie
Poison - w połączeniu z szybkościa często wystarcza do wygranej
Giant strength - solidne wzmocnienie siły
P2
Heal - ulepszone leczenie, dodatkowo usuwa niektóre paskudne czary
Wasp swarm - najlepiej, kiedy przeciwnik nic nie robi, zakres działania lepszy od Zamętu (działa też na żywiołaki)
Slow - spowolnienie i wytłuczenie strzałami/magią to dobra taktyka
P3
Regeneration - znakomite dla walczących bohaterów, stają się jeszcze trudniejsi do zabicia
Mass heal - przy wiekszej ilości bohaterów lub silnych jednostke bardzo przydatne leczonko
Mass cancelation - i w ten łatwy sposób przeciwnik stracił swoje eliksiry niesmiertleności i inne wspomagacze
P4
Vampiric touch - ssanie, sssanie wroga z życia
Mass slow - i niech się wrogowie wloką, a my ich wytłuczemy
Cloud of confusion - zagubione owieczki przeciwnika w większej ilości
P5
Hypnotise - najpotężniejsza broń maga na przeważające siły wrogów, po co z nimi walczyć, lepiej ich do siebie przyłączyć
Guardian angel - traktując tym jakiś oddział 4-poziomowy staje się prawie niezwyciężony, no i bohaterom też czasem mogą się eliksiry nieśmiertelności skończyć
Summon mantis - silna jednostka z ciekawą własnością powstrzymywania utrzyma nawet smoki z dala od naszego druida

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 16 lipca 2004     Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów Odpowiedz z cytatem

U mnie jest tak:


Poziom 1:
Precyzja (3 punkty) - niezwykle przydatne zaklęcie zwłaszacza w przypadku posiadania elfów, meduz oraz orków i centaurów (zwłaszcza te ostanie mają dobre osiągi dzięki precyzji)

Zasklepienie rany (2 punkty) - jest pożądane zarówno przy bohaterach jak i silniejszych jednostkach.

Błogosławieństwo (1 punkt) - zadajemy maksymalne straty. Lepiej mieć pewność co do wyskości obrażeń.


Poziom 2:
Ruchome piaski (3 punkty) - skutecznie blokują ruchy jednostek naziemnych zwłaszcza szybkich nomadów, tygrysów czy wilków. Szczególnie dobre podczas obrony zamku (brama)

Lot (2 punkty) - kłopot z przeszkodami typu drzewa, kamienie i własne jednostki mamy z głowy.

Pierwsze uderzenie (1 punkt) - pożądane bo znacznie zmniejsza straty.


Poziom 3:
Teleportacja (3 punkty) - co tu mówić... pozwala na przenoszenie nawet wrogów.

Zapomienie (2 punkty) - cyklopów, elfów czy innych strzelców mamy z głowy! (szczególnie niebezpiecznych cyklopów)

Przywołanie żywiołaka wody - przywołujemy "maga" który stawia zaporę z piasku, spowalnia i osłabia wroga.


Poziom 4: (Moim zdaniem najlepszy zestaw czarów)

Koci refleks (3 punkty) - co tu dużo mówić podwójny strzał czy atak to jest to!!!

Chmura zamętu (2 punkty) - skutecznie eliminuje wrogów z walki nawet tych którzy są w drugim rzędzie (zwłaszcza wszelkich strzelców, czarodziejskie smoki i dżinów)

Wampiryczne dotknięcie (1 punkt) - odnawianie się jednostek to jest to! [moim zdaniem trochę nie na ten poziom i nieco przegięte]


Poziom 5: (Formalność)
Smocza siła (3 punkty) - w połączeniu z kocim refleksem wprost wymiata!!!
Dezintegracja (2 punkty) - całkiem efektywna gdy dochodzi jeszcze wysoki poziom czarnoksięstwa.
Przywołanie czarodziejskiego smoka (1 punkt) - kolejny "mag" w drużynie.

Przydatność zaklęć uwzględniałem pod kątem poznawania ich przez bohaterów i ich użyteczności.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Najbardziej pożądane zaklęcia poszczególnych poziomów Odpowiedz z cytatem

Poziom.1.
Precyzja-najbardziej przydatne zaklęcie pierwszego poziomu gdy posiadamy w swej armi jednostki strzelające.
Leczenie-też bardzo przydatne zaklęcie na początku i nie tylko gdy posiadamy bohatera walczącego.
Przesunięcie-nie pamietam czy tak to się nazywa ,ale odsuwa to wybrany oddział o kilka pól, jest przydatne podczas zdobywania zamku gdy przeciwnik ma wieże i nie chce z niej zejść

Poziom.2.
Rój os-na strzelające odziały.
Ruchome piaski-podczas walki z przeciwnikiem który nie posiada jednostek latających i strzelających, a my mamy te drugie.
Lot-brama jest zbyt mocna?to czemu jej nie przeskoczyć?

Poziom.3.
Zapomnienie-gdy rzucimy na jednostki stzrelające to są one już na straty.
Teleportacja-nie umisz dojść do jednostek strzelających bo za nim dojdziesz to cie zestrzelą jak kaczki?to przybliż je sobie...
Regeneracja-bohater z tym zaklęciem i duża obrona to sukces.

Poziom.4.
Masowe spowolnienie-na jednostki niestzrelające.
Wampiryczne dotknięcie-zgadnijcie czemu wampiry są tak chwalone(najlepiej przydatne gdy ma sie jednostke zadającą dużo obrażeń).
Koci refleks-wraz z wysokimi obrażeniami dużo daje.

Poziom.5.
Hipnozia-Rzucamy to na najsilniejszą jednostke wroge i robimy niezły zamęt w szeregach wroga.
Smocza siła-to jest to!
Dezintegracja-to jak płatny morderca...

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.