Autor |
Wiadomość |
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
A tak przy okazji, to czy można zmieniać nazwy jednostek samemu? |
Można. Nie jestem pewien ale można chyba na własne potrzeby (np. nazwy jednostek) wyedytować plik CrTr0.txt czy jakoś tak z łatki 3.58 PL?
A jeśli nie to ResEditem wypakuj ten plik i dołącz go w postaci Update'a do Wog'a.
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Wielkie dzięki.
Wystarczyło, że pozmieniałem CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT i ZCrTrait.txt.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Wielkie dzięki.
Wystarczyło, że pozmieniałem CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT i ZCrTrait.txt. |
Nie ma sprawy... fani WOG'a muszą się wzajemnie wspierać...
Trang Oul (cytat): |
Programiści NWC popełnili błąd. W mitologii greckiej ziejący ogniem byk nazywał się khalkotauroi. Tylko jak to przełożyć na polski? |
Tak. A Gorgona to jest coś podobnego do meduzy (także zmienia w kamień)... o ile pamiętam (a pamięć mam słabą) to jest ich królowa.
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 7 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Czy spolszczenie będzie obejmować kampanie i skrypty (zwłaszcza ten ze Sfinksem)? |
Kampanie będą. Zagadki Sfinksa nie będą tłumaczone, ale dodam sporą część nowych po polsku (m.in. te ze strony WoGa).
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 7 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
LarvaExotech (cytat): |
Trang Oul (cytat): |
A tak przy okazji, to czy można zmieniać nazwy jednostek samemu? |
Można. Nie jestem pewien ale można chyba na własne potrzeby (np. nazwy jednostek) wyedytować plik CrTr0.txt czy jakoś tak z łatki 3.58 PL?
A jeśli nie to ResEditem wypakuj ten plik i dołącz go w postaci Update'a do Wog'a. |
Możecie zmieniać wszystko co zapragniecie. Czemu miałby być to problem? Ja korzystałem z tłumaczenia CD Projekt i tego sie trzymam konsekwentnie. Wszystki zmodyfikowane pliki *.txt wystarczy skopiować do katlogu Data i gra sama je odczyta.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Jeżeli ktoś jest pewny zmian w plikach .txt, to najlepiej niech skopiuje te pozmieniane i wgra je do pliku WoG358fpl_beta.wog (spolszczenie) za pomocą WinRARa. Dzięki temu jak skasuje WoGa, to nie będzie musiał wszystkiego poprawiać jeszcze raz.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Niech cie ręka lucyferowska broni od usunięcia WOG'a z dysku!!!!
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Nie trzeba bedzie też poprawiać, jak dasz komuś swojego WoGa np. na płycie. Poza tym jak ktoś będzie grzebał w plikach (to ja :wink:) i coś popsuje, to skasowanie będzie konieczne.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 13 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Skoro o tym dużo się mówi to gdzie mogę ściągnąć 3.58 pl ? Bardzo plosiem o pomoc :lol:
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Można stąd.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 14 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Przykro mi, ale nie mam 3.58. Gdzie można zassać? proszę o szybką odpowiedź!
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 14 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
najpierw pytasz o łatkę pl na 3.58, a potem mówisz, że nie masz samego 3.58? :P
Oh well....... jakby się okazało, że jeszcze czegoś nie masz to wejdź tu.
Jeśli twoja obecna wersja WoGa to 3.57F, to pamiętaj nie tylko o patchu 3.58, ale także o 3.58F (a na końcu o wersji beta łatki 3.58F pl).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thorj Tnijorc
Dołączył: 13 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Karczew
|
Wysłany: 16 marca 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Przepraszam, ale ja znalazłem wcześniej upgrada 3.5.7f-3.58 i patcha 3.58f. Naprawdę przepraszam!(Znalazłem w necie).[/ort]
___________ Przybyłem, by czekać na WoG 3.59 pl! :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Acid, jak i inni próbowali mi wmówić, że crash WoGa w momencie ataku jednostki na swoim rasowym wrogu to wina łatki polonizacyjnej. Uniosłem się dumą że to nieprawda. Niestety - mieli rację !!! Tak, to wina łatki polonizacyjnej - a dokładniej pliku konfiguracyjnego Genrltxt.txt. Na szczęście namierzyłem problem i poprawiłem plik (mam nadzieję). Można go ścignąć stąd. Wystarczy tylko go umieścić w katalogu Heroes3/Data.
Uwaga 1. Ponieważ to plik txt a nie skrypt *.erm możliwe jest dokończenie uprzednio zrobionych sejwów.
Uwaga 2. Za pierwszym uruchomieniem WoGa i próbą wczytania sejwa otrzymałem wiele paskudnych i niemiłych błędów. Rozwiązaniem był restart systemu. Później szło wszystko OK. Jeśli u was będzie to samo, to nie wściekajcie się.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2 kwietnia 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Jeżeli po otwarciu strony nie będzie polskich znaków diakrytycznych, należy zmienić kodowanie na Europa Środkowa (Windows).
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Leyzer
Dołączył: 4 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Khalkotauroi to zlepek dwóch słów.
kn = ch:-)
Khalkos to chyba spiż, jeżeli nie spiż, to napewno jakiś metal.
Tauros to po prostu byk, czyli "khalkotauroi" oznacza spiżowegobyka w dosłownym tłumaczeniu.
Mam nadzieję, że się przysłużyłem. To mój pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie.
___________ Guns N' Roses Was Here!!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
O ile dobrze pamiętam, to te byki zostały wykute przez Hefajstosa.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 15 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
A co to ma do WoGa, jeśli się można spytać?
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
To, że nazwa "Gorgona" jest błędna i wypadałoby ją zmienić, co jest możliwe tylko w WoGu. Ale na co? Może po prostu na Byki i Potężne Byki?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Leyzer
Dołączył: 4 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Nie wydaje mi się ta poprawka jakoś wyjątkowo ważna, ponieważ zdążyliśmy się przyzwyczaić, chyba że ktoś jest perfekcjonistą.
Jeżeli już zmieniać nazwę, to nie najlepiej po prostu Spiżowy Byk i Ulepszony Spiżowy Byk? Po co kombinować na siłę, a panceż właśnie wygląda jak by był z metalu.
___________ Guns N' Roses Was Here!!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Może innym to nie przeszkadza, ale ja jestem uczulony na wszelakie błędy.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 17 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Może innym to nie przeszkadza, ale ja jestem uczulony na wszelakie błędy. |
W takim razie ty się tym zajmij. Nie wydaje mi się, by taka poprawka była konieczna, czy wręcz dobrze widziana przez większość graczy, a nie mogłaby być opcjonalna. Ten błąd jest znany graczom HoMM3 od czasów RoE i nie tylko przestał być traktowany jako coś, co psuje grę, ale wręcz jako pewien 'wyróżnik', easter egg, ciekawostka, która może conajwyżej zainteresować.
poza tym jedną z zasad WoGa jest to, by nie zmieniać trwale elementów z oryginalnych wersji H3, więc nie widzę powodów do dalszej dyskusji na ten temat.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 18 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
To, że nazwa "Gorgona" jest błędna i wypadałoby ją zmienić, co jest możliwe tylko w WoGu. Ale na co? Może po prostu na Byki i Potężne Byki? |
A czemuż to tylko w WoGu?
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Bo w WoGu od razu masz przygotowane pliki tekstowe zmieniające nazwy. Działają one jednak w zwykłym H3, a nawet w Heroes Chronicles.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 23 maja 2005 WoG 3.58 pl
|
|
|
Z każdej części h3 można wyciągnąć pliki tekstowe, pozmieniąć i je wpakować z powrotem. Nie widzę żadnego problemu.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|