Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Templar
Dołączył: 31 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
Nie zauważyłem tematu na te więc pisze. Z tego co widze w HoMM IV i w jej dodatku WoW (winds of war) brakuje 2 budowli do rekrutacji stworzeń
Między innymi do:
Potworów Morskich
i
Demosmoków
Lubie morskie potwory ale jednak nie moge w żaden sposób wyrekurować tych istot.
Co o tym sądzicie?
___________ "Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
Oba stworzenia są zbyt potężne aby mogły być rekrutowane ponieważ posiadanie tak mocnych obiektów tylko by dobiło i tak źle zbalansowaną HoMM-IV.
W kwestii demosmoków idzie ten problem rozwiązać drogą okreżną. Wystarczy w zamku dać zdarzenie terminowe w postaci "posiłków"... ale jeszcze lepiej aby uatrakyjnić grę można to schować w questach z wykorzystaniem chat misji.
Natomiast potwory morskie mogą poruszać się tylko po morzu więc chyba nie będzie możliwe ich werbowanie choć głowy za to nie dam?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Templar
Dołączył: 31 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami
|
Wysłany: 4 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
Nie wiem czy się myle ale może potwory morskie można mieć za pomocą dyplomacji i uroku. Mysisz się potwory morskie mogą poruszać się po ziemi pokazuje to nawet ruch na statku.
___________ "Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 5 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
Masz problem że nie możesz mieć demosmoków i potworów morskich?Nie zauważyłeś, że są troche za mocne...gra z czymś takim to jak 20 poziom na początku gry gdy inni mają pierwszy(czyli nudne i bezmyślne rozwalanie wszystkiego dookoła).
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
masz Wow i TGS ?? lub ktorys z tych ?
zainstaluj nieoficjalny dodatek do H4 i mozesz rekrutowac demosmoki
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Templar
Dołączył: 31 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: z Nekrobrami
|
Wysłany: 15 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
Możesz Podać Nazwę Tego Dodatku i powiedzieć jaką nazwę dali ''Jaskinia Demosmoków''?
___________ "Każdą wojnę da się wygrać w logiczny sposób." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 stycznia 2005 Brak budowli
|
|
|
wiec dodatek sie nazywa equilibris
mozesz go pobrac tu http://tawerna.web.thc.net.pl/h4_equilibris.html
hmm lokacja nie wiem jak sie nazywa ale wyglada jak oaza z 2 demoskami (kamiennymi)
za 1 demosmoka placisz 8000 zl i 4 siarki
mozesz go pobrac takrze w jaskini behemota w dziale heroes 4 /equilibris
(sorki ze bez znakow polskich ale klawiatura mi sie rypie) [/list]
|
|
Powrót do góry
|
|
|