Autor |
Wiadomość |
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Cóż, chyba rzeczywiście się trochę zagalopowałem z tymi złotymi smokami. :lol:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Thurvandel (cytat): |
Oj... ale przy teście 100 na 100 smok traci swoje podstawowe trzy atuty, bardzo przydatne w bitwie: zionięcie, latanie i odporność na magię 1-4, więc taki test nie oddaje chyba do końca skuteczności danej jednostki.
|
Dokładnie tak :wink: Zwłaszcza jednostki którym się nie oddaje (diabeł, Naga , hydra) wychodzą w takich testach na lepsze niż naprawde są ...
Tak naprawdę na jednostkę trzeba patrzeć pod kątem przydatności w całej armii ... Wybaczcie ale z wielu walk na hot seat wychodzi mi że diabły to prawdziwe cieniasy ... i mając wybór wziąłbym do armii złote smoki zamiast diabełków...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Dokładnie tak :wink: Zwłaszcza jednostki którym się nie oddaje (diabeł, Naga , hydra) wychodzą w takich testach na lepsze niż naprawde są ...
Tak naprawdę na jednostkę trzeba patrzeć pod kątem przydatności w całej armii ... Wybaczcie ale z wielu walk na hot seat wychodzi mi że diabły to prawdziwe cieniasy ... i mając wybór wziąłbym do armii złote smoki zamiast diabełków... |
Ech, siła jednostek, które powstrzymują kontratak leży w tym, że zaatakują kogo bądź i nie stracą przy tym nic. Co więcej mogą takie np smoki ;) osłabić na tyle, że atakujące później jednostki niższych poziomów dokończą delikwentów bez straty stanu. Archdevil to bardzo dobra jednostka do "zadań specjalnych", a co do ewentualnej wrażliwości na magię to od czego mamy antymagię tudzież różnorakie odporności?? Zresztą kolejnym plusem jest to, że Arcydiabła można dopakować magicznie, tudzież wskrzesić, a tej możliwości brak przy smoczkach. No i na koniec: poprawcie mnie jeśli się mylę, ale diabełek jest szybszy od Złotego smoka, a to duży plus :).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Neocount (cytat): |
Ech, siła jednostek, które powstrzymują kontratak leży w tym, że zaatakują kogo bądź i nie stracą przy tym nic. Co więcej mogą takie np smoki ;) osłabić na tyle, że atakujące później jednostki niższych poziomów dokończą delikwentów bez straty stanu. Archdevil to bardzo dobra jednostka do "zadań specjalnych", a co do ewentualnej wrażliwości na magię to od czego mamy antymagię tudzież różnorakie odporności?? Zresztą kolejnym plusem jest to, że Arcydiabła można dopakować magicznie, tudzież wskrzesić, a tej możliwości brak przy smoczkach. No i na koniec: poprawcie mnie jeśli się mylę, ale diabełek jest szybszy od Złotego smoka, a to duży plus :). |
Tak ale antymagia to jedna stracona tura w której można było puścić inny czar np Implosion..
Devil to może i jednostka której nikt nie oddaje ale jest cienki ... właśnie przez to , że nikt mu nie oddaje to umiera jeszcze szybciej bo staramy się go dość szybko usunąć; dodaj do tego niskie hp 200 i masz już wynik ... Szybkość można artem nadrobić lub terenem ... większość map jest pełna trawy a nie lawy :) ... to że smoków nie da się wskrzesić jest minusem ... ale takie jednostki (odporne na magię) przydają się ... poprostu trzeba na nie uważać żeby niepotrzebnie nietracić ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Neocount (cytat): |
Ech, siła jednostek, które powstrzymują kontratak leży w tym, że zaatakują kogo bądź i nie stracą przy tym nic. Co więcej mogą takie np smoki ;) osłabić na tyle, że atakujące później jednostki niższych poziomów dokończą delikwentów bez straty stanu. Archdevil to bardzo dobra jednostka do "zadań specjalnych", a co do ewentualnej wrażliwości na magię to od czego mamy antymagię tudzież różnorakie odporności?? Zresztą kolejnym plusem jest to, że Arcydiabła można dopakować magicznie, tudzież wskrzesić, a tej możliwości brak przy smoczkach. No i na koniec: poprawcie mnie jeśli się mylę, ale diabełek jest szybszy od Złotego smoka, a to duży plus :). |
Tak ale antymagia to jedna stracona tura w której można było puścić inny czar np Implosion..
Devil to może i jednostka której nikt nie oddaje ale jest cienki ... właśnie przez to , że nikt mu nie oddaje to umiera jeszcze szybciej bo staramy się go dość szybko usunąć; dodaj do tego niskie hp 200 i masz już wynik ... Szybkość można artem nadrobić lub terenem ... większość map jest pełna trawy a nie lawy :) ... to że smoków nie da się wskrzesić jest minusem ... ale takie jednostki (odporne na magię) przydają się ... poprostu trzeba na nie uważać żeby niepotrzebnie nietracić ... |
Wszystko to prawda, ale:
1. odrobienie szybkości artem, to z kolei starta artu ;);
2. jeżeli zaatakujesz smokami pierwszymi, to dajesz mi okazję na kontratak wszystkimi pobliskimi jednostkami;
3. weż pod uwagę, że implozja jest również straconym czarem w przypadku, gdy zacznę wskrzeszać te jednostki, które mi wykończyłes;
4. implozja i czary bojowe są ogólnie słabe, gdy walczymy przeciwko wojownikowi- jedną implozją musisz zrównoważyć moją rożnicę w ataku i obronie);
5. na implozję może zadziałać resist, na antymagię na pewno nie, poza tym każdy czar in plus dla mnie nie zostanie zrezystowany, natomiast in minus ma sporą szansę na to;
6. większośc terenu to jednak podziemia zwykle ;);
7. ponownie o artach, ja też takowe mogę mieć;
8. już o tym mówiłem, ale jednak arcydiabełka mogę wskrzesić, Ty smoka nie;
9. taki mało w sumie istotny argument, ale resisty smoka można usunąć za pomocą kuli, a diabła nie ( taki sobie joke ) ;);
10. może również mało istotne (chociaż to zależy), ale smok zajmuje 2 hexy, a diabeł 1;
11. zionięcie jakkolwiek ma swoje plusy, szali nie przeważa, bo jak już wcześniej pisałem ogranicza maksymalną ilość jednostek, którymi my możemy zaatakować;
12. antymagia, to może był zły przykład (sam jej raczej nie używam), głównie chodzi tu o czar w stylu prayera itp;
13. wreszcie pisałem tamtego posta odnośnie Twojego stwierdzenia, że wolałbyś Złotego Smoka niż Arcydiabła, a Złoty też jest wrażliwy na implozję;
14. nie mówę, że jednostki odporne na magię się nie przydają, ale raczej ta odporność w stylu feniksów jest lepsza, niż ta w stylu smoków (bo i geddona rzucisz i nawskrzeszasz sobie);
15. implozję też trzeba mieć, a taki piorun można np. zniwelować artem (wide różnicy w szybkościach i niwelowaniu jej artami ;) );
16. wreszcie może nieco od rzeczy, ale weź pod uwagę rozkład skili pierwszorzędnych u bohaterów z inferno (u magów głównie magic power) i ramparta (w sumie druid to takie nie wiadmo co ;) - więc i implozja nie da jakichś cudnych rezultatów), co do wojowników z obu tych zamków jest raczej podobnie.
17. porównaj sytuację, gdy rzucisz implozję na moje jednostki (jako mag, w końcu chcemy, żeby ta implozja była skuteczna), a ja ci spowolnię resztę armii (za wyjątkiem smoków). Ty potrzebujesz experta w wisdom i earth magic, żeby rzucać implozję, a mnie wystarczy expert w ziemi, żeby spowolnić wszystkie Twoje jednostki, przy czym Ciebie Implozja kosztuje 25 many, a mnie slow 5 (z tym, że dość prawdopodobne, że Ty już dość namiętnie korzystałeś z many i nie masz jej maksa, a dla mnie to raczej sprawa marginalna);
18. każda twoja jednostka będzie miała niski atak i obronę w stosunku do mojego wojska, więc nawet stratę (bolesną) w Arcydiabłach odbiję sobie na zniszczeniu Twoich jednostek;
19. nawet, jeżeli póziej nie dam rady wskrzesić tych diabłów (wojak, to wojak), to Ty również nie za bardzo (no w każdym razie nie smoków);
20. nie twierdzę, że smoki są złe :), tylko, że wśród jednsotek 7 poziomu raczej się nie liczą :);
21. Arcydiabły w sumie również nie rządzą ;);
22. weź pod uwagę, że mówimy o różnicach pomiędzy złotym, a diabełkiem (żeby nie było, że się uzewnętrzniałem na temat czarnego);
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Czemu zakładasz że gram magami ??? no i parę innych rzeczy też z góry zakładasz :?
Ustalmy więc :
1)prawie nigdy nie gram magami (przeważnie gram death knightem)
2) Jeżeli ja idę pierwszy i puszcze slowa i mam dodatkowo taktyki to wykończę cię dość szybko bo większość moich jednostek pójdzie pierwsza :)
3) Zauważ , że gdy ty pójdziesz pierwszy i puścisz na mnie slowa to niestety nie masz już takiej przewagi ... Zaraz pójdą moje smoki na które slow nie zadziałał .. wtedy ja puszczam np expert haste i sytuacja w walce zmienia się na twoją niekorzyść ...
4) Implozja była tylko przykładem czaru który można rzucić faktem jest że na antymagię tracisz jeden jakże ważny na początku walki czar ...
5)zionięcie się przydaje .. poprostu trzeba wiedzieć jak z niego korzystać ... czasem może nam zaszkodzić :(
6)Grywam na L i XL i tam w tak zwanej "głównej bitwie ludzkich graczy" mam już wszystkie skille....
7)Sprawa artów ... to dość delikatna sprawa bo raz można mieć a raz nie ...
8) Feniksy jednak są słabsze od smoków (nadrabiają liczebnością) .. w mojej armii napewno znalazło by się dla nich miejsce ... :)
9) jeżeli chcesz grać na armageddon to do armii z confluxa lepiej jak dołączysz smoki niż diabełki nie ?? :) w końcu smoki odporne na armageddon są...
10) Grając staram się dobrze zarządzać maną ... gwarantuję, żę miałbym jej dość dużo :)
11) wskrzeszanie cóż tu smok wymięka ... ale inne jednostki w mojej armii mogę wskrzeszać .. a przecież i tak nie dałbym rady wskrzesić wszystkich strat.... (no chyba że w bardzo dziecinny sposób dałbyś się podejść na sztuczkę z blindem :wink: )
13) czary bojowe nie są słabe ... taki meteor shower gdy okrążysz złotego smoka może sporo zadać...
14) Złoty jest wrażliwy na implozję ... cóż to jego słabość :( dlatego wolę czarne od złotych :)
Podsumowując smoki przydają się .... diabeł nie jest jednostką całkowicie złą :) wolę go od hydry i od ghoust dragons ...
Smoki są najlepsze zaraz po aniołku i behemotah ... Tytan jest dobry ale powolny + ja prawie nigdy nie mam archery więc dla mnie mało przydatny :(
Pozatym główny topic jest o najskuteczniejszych jednostkach z określonego zamku .. a my już odbiegamy od tematu nieco na 7 poziomy.
Więc dodam jeszcze , że wybierając zamek nigdy nie wybrałbym inferno
:wink: Mix wszystkich jednostek z tego zamku wypada słabiutko :( Szkoda bo klimat ma fajny :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Ja od samego początku pisałem, że gram wojakiem, a więc nie liczyłbym za bardzo na taktykę na Twoim miejscu.
Btw taka antymagia jest doskonałym czarem w sytuacji, gdy ktoś zblindował mi jednostkę.
Odnośnie gry na armageddon, to jest ona nudna, poza tym pisałem, że lepszy feniks od dragona, nie mieszajmy tu diabła.
Czary bojowe są słabe. Zwykle lepiej rzucić masowe spowolnienie/przyspieszenie/klątwę itp niż implozję, do tego, skoro nie grasz postacią z rozbuchanym powerem to tym bardziej nie opłaca się używać czarów bojowych (nie mówię, że nigdy, ale w sytuacji, gdy siły są mniej więcej wyrównane). Co do przdatności smoka, gdy ktoś rzuca masowe spowolnienie, to ok, tu masz rację.
Co do zarządzania maną, no to moje gratulacje. Faktem jest, że im bardziej postać stawia na magię, tym więcej many zużywa, a nie zawsze da się ją uzupełnić w studniach, jeziorkach, czy w zamku. Nawet na L zdarza się szybkie spotkanie 2 playerów, a w takiej sytuacji nadrabia wojak, bo nie musi zastanawiać, czy ma wystarczająco dużo many, czy nie.
Kolejnym, bardzo dobrym zastosownaiem Arcydiabła jest walka z jednostkami takim, jak Gorgony, czy Nightmary.
Ciągle powtarzam, że smoki nie są tragiczne (ale tylko dlatego, że są na 7 levelu - taki żarcki, nie denerwuj się ;) ), przydają się bardziej niż hydry (chociaż ze smoków, to właściwie liczy się tylko czarny [ mówimy o smokach 7 poziomu :) ]) no i ofcourse rozpykają większość przyjemniaczków z niższych poziomów :lol: . Ty z kolei twierdzisz, ze diabły są kiczowate:
Val Gaav (cytat): |
Wybaczcie ale z wielu walk na hot seat wychodzi mi że diabły to prawdziwe cieniasy |
Jakby nie było, ja wybaczam :lol:
Val Gaav (cytat): |
Czemu zakładasz że gram magami |
Tylko dlatego, że chcesz we mnie implozją rzuać, a zakładam, że to ma być opłacalne => że powinieneś grać magiem :)
Val Gaav (cytat): |
no i parę innych rzeczy też z góry zakładasz |
Ok, powiedz jakich jeszce, bo nie do końca wiem, o co Ci biega, właściwie, to Ty zakładasz, że ja nie umiem zionięcia używać :lol:
vide:
Val Gaav (cytat): |
zionięcie się przydaje .. poprostu trzeba wiedzieć jak z niego korzystać |
Dodam, że nie rozważam tu przydatności dowolnej jednostki 7 poziomu, a tylko to, czy lepsze są Arcydiabły, czy Złote Smoki, a Ty generalizujesz
Val Gaav (cytat): |
Smoki są najlepsze zaraz po aniołku i behemotah ... |
a ja już pisałem wcześninej, że:
Neocount (cytat): |
22. weź pod uwagę, że mówimy o różnicach pomiędzy złotym, a diabełkiem (żeby nie było, że się uzewnętrzniałem na temat czarnego); |
Val Gaav (cytat): |
Pozatym główny topic jest o najskuteczniejszych jednostkach z określonego zamku .. a my już odbiegamy od tematu nieco na 7 poziomy |
To prawda, jednak siła jednostek 5-7 levelu dość często (a przynajmniej w dużym stopniu) determinuje siłę zamku.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Moim zdaniem jednostki w H3 są doskonale wyważone. Każdy zamek jest mniej więcej równy.
np. inferno ma świetne jednostki walczące w zwarciu, tower natomiast najlepsze jednostki atakujące z dystansu
I to tylko od gracza i jego taktyki zależy czy dobrze wykorzysta zdolności jednostek.
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
a primo diabłów
to
mała ilość Hp no i co ? :> masz diabełki jedną z najszybszych jednostek w grze powstrzymują kontratak i prawie zawsze one mają pierwsze ruch ... i możesz nimi atakować najlepsze jednostki wroga które nie mogą kontratakować i diabły mają wysoki współczynnik ataku i obrony 27 i 25 chyba a bohcie 19 i 19
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Neocount (cytat): |
Ok, powiedz jakich jeszce, bo nie do końca wiem, o co Ci biega, właściwie, to Ty zakładasz, że ja nie umiem zionięcia używać :lol:
vide:
Val Gaav (cytat): |
zionięcie się przydaje .. poprostu trzeba wiedzieć jak z niego korzystać |
..............................................
To prawda, jednak siła jednostek 5-7 levelu dość często (a przynajmniej w dużym stopniu) determinuje siłę zamku. |
Np o tym że gram druidem :) ... i ogólnie rozrysowałeś odrazu całą rozgrywkę między nami która nie wiem skąd ci się wzięła :shock: ... mimo że ja wypowiedziałem się tylko na temat smoków... +dodałem to że puszczenie antymagi to stracona tura na inny czar :wink:
NAPISAŁEM ŻE TRZEBA wiedzieć jak korzystać z zionięcia... to zdanie nie oznacza, że uważam iż ty nie potrafisz z niego korzystać !!!!!
......................................
5-7 level ??? tu akurat jestem pewien że jeżeli pod tym kątem porównasz ramparta i inferno to jednostki z ramparta wyjdą na lepsze ...
Emirat Baste (cytat): |
przecierz masz diabełki jedną z najszybszych jednostek w grze powstrzymują kontratak i prawie zawsze one mają pierwsze ruch ... i możesz nimi atakować najlepsze jednostki wroga które nie mogą kontratakować i diabły mają wysoki współczynnik ataku i obrony 27 i 25 chyba a bohcie 19 i 19 |
Diabeł mniej zadaje damage od smoków hp 200 w porównaniu do 300hp black dragonów jest śmieszne ... nikt im nie oddaje i są szybki to jedyne ich plusy ... Behemot wręcz powala konkurencję swoją specjalną zdolnością to że ma atak 19 i defense 19 nie ma znaczenia bo i tak zada więcej niż diabeł :)
Popatrz na taką Naga Queen jej też nikt nie oddaje a statsy na swoim poziomie ma jedne z lepszych . Prawdę mówiąc gdybym miał wybór włączyć do armii diabły lub Naga Queens to właśnie te drugie bym wybrał
Neocount (cytat): |
Tylko dlatego, że chcesz we mnie implozją rzuać, a zakładam, że to ma być opłacalne => że powinieneś grać magiem :)
|
:evil: Pozatym znów zaznacze , że nie napisałem, że rzucam tą implozję w ciebie. Chodziło mi o to że ty nie marnując tury na antymagię możesz rzucić np implosion
Neocount (cytat): |
Dodam, że nie rozważam tu przydatności dowolnej jednostki 7 poziomu, a tylko to, czy lepsze są Arcydiabły, czy Złote Smoki, a Ty generalizujesz
Val Gaav (cytat): |
Smoki są najlepsze zaraz po aniołku i behemotah ... |
|
Rozbije więc to zdanie :1)archangels,2) behemots,3) black dragons,4) gold dragons ......
Może i generalizuje ale przynajmniej nie stwarzam ze zdania :
Cytat: |
Tak ale antymagia to jedna stracona tura w której można było puścić inny czar np Implosion.. |
... sytuacji w której to ja gram magiem i puszczam implosion na ciebie :lol:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Neocount (cytat): |
Ech, siła jednostek, które powstrzymują kontratak leży w tym, że zaatakują kogo bądź i nie stracą przy tym nic. Co więcej mogą takie np smoki ;) osłabić na tyle, że atakujące później jednostki niższych poziomów dokończą delikwentów bez straty stanu. Archdevil to bardzo dobra jednostka do "zadań specjalnych", a co do ewentualnej wrażliwości na magię to od czego mamy antymagię tudzież różnorakie odporności?? Zresztą kolejnym plusem jest to, że Arcydiabła można dopakować magicznie, tudzież wskrzesić, a tej możliwości brak przy smoczkach. No i na koniec: poprawcie mnie jeśli się mylę, ale diabełek jest szybszy od Złotego smoka, a to duży plus :). |
Tak ale antymagia to jedna stracona tura w której można było puścić inny czar np Implosion..
Devil to może i jednostka której nikt nie oddaje ale jest cienki ... właśnie przez to , że nikt mu nie oddaje to umiera jeszcze szybciej bo staramy się go dość szybko usunąć; dodaj do tego niskie hp 200 i masz już wynik ... Szybkość można artem nadrobić lub terenem ... większość map jest pełna trawy a nie lawy :) ... to że smoków nie da się wskrzesić jest minusem ... ale takie jednostki (odporne na magię) przydają się ... poprostu trzeba na nie uważać żeby niepotrzebnie nietracić ... |
No więc możno powiem tak, każda jednostka wymaga odpowieniej taktyki, mają ją jako swoją i przeciwnika. To że łatwiej jest się pozbyć diabłów, nie oznacza że są słabe, już od dawna powtarzam, że siła jednostek została tak dobrana by wszystkie zamki były w miarę równe. Taktyką przeciw diabłom i innym jednostkom, które mają blokadę kontraatku jest atak większą ilością własnych jednostek. Więc siłę diabła równoważą słabsze statystyki(ale i tak któraś z jednostek danego poziomu jest najlepsza, w tym wypadku są to Archanioły). Wracając do diabłów, to wyższe statystki uczyniłyby z nich zbyt potężne jednostki.
Co do tej lawy i trawy to nie rzoumiem dowcipu(wojsko przymula trochę :wink: )
A teraz co do tematu:
Uważam że całościowo to oto wyliczenia wynikające ze statystyk i umiejętności poszczególnych jednostek, dodam że symulator przeprowadził walki wszyscy kontra wszyscy, więc wyniki są całościowe.
1poziom ->Centaur->Piknier->Rusałka->Gremlin->Gnoll->Szkielet->Troglodyta->Goblin->Imp
----------------
2poziom ->Żywioł burzy->Jaszczur->Harpia->Kusznik->Gog->Krasnolud->Wilczy Jeździec->Gargulec->Zombii
----------------
3poziom ->Cerber->Żywioł lodu->Beholder->Elf->Golem->Gryf->Smocza mucha->Orc->Zjawa
----------------
4poziom ->Wampir->Mag->Bazyliszek->Ogr->Krzyżowiec->Meduza->Pegaz->Demon->Żywioł ognia
----------------
5poziom ->Gorgona->Minotaur->Ptak gromu->Lisz->Kapłan->Czart->Dżin->Ent->Żywioł Ziemi
----------------
6poziom ->Przeraza->Ryczerz Mroku->Czempion->Ifrit->Jednorożec->Żywioł Magii->Mantykora->Cyklop->Wiwrena
---------------
7poziom ->Archanioł->Arcy Diabeł->Tytan->Behemot->Czarny Smok->Złoty Smok->Hydra->Kościany Smok->Feniks
Wiem, że miejsca niektórych jednostek mogą dziwić, ale niestety takie wyliczenia są faktem(sprawdzone programem Heroes3 combat simulator).
Teraz wystaczy za pierwsze miejsce dać 9pkt aż do 1pkt za ostatnie miejsce i tak powstanie tabela całoścowa zamków:
Tower:46
Castle:44
Dungeon:37
Fortress:36
Inferno:35
Rampart:33
Necropolis:31
Conflux:31
Stronghold:28
Dziwne wyniki prawda? :wink:
Nie jest ona do końca miarodajna, ponieważ pojedynki szczególnie tych niższych(tych samych) poziomów jednostek, dają nieco inną kolejność, np: 2poziom -> Żywioł Burzy->Harpia->Krasnolud->Jaszczur.....itp, ale to wynika tylko z pojedynków między tymi samymi poziomami jednostek. Więc przyjmując ocenę ogólną Tabelka jest prawidłowa, jednak gdyby patrzeć tylko poziomami jednostek powstałaby nieco inna tabela.[/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
dodam że symulator przeprowadził walki wszyscy kontra wszyscy, więc wyniki są całościowe.
|
ehhhh . znów testy ... Rozumiem że wszyscy kontra wszyscy polega na wystawieniu armii przeciw armii ... ?? ... Tu pojawia się mały problem bo do niektórych walk wystawienie jednostek w zestawieniu z mocniejszymi może przekoloryzować wynik... Podobnie zakładam brak magii ???....
Proponuje do tematu wystawić raczej zamek kontra zamek :wink: bo ten temat miał brać pod uwagę wszystkie jednostki z danego zamku ....
Pozatym dziwi mnie też niska pozycja Entów :shock: ... Czy wystawiałeś je w zwiększonej liczbie ? np 80 entów vs 60 miniotaurów ?? Wiem że Ent wspaniały nie jest ale zawsze sądziłem , że nadrobi liczebnością
Co do trawy a lawy :wink: to był żarcik mający uzmysłowić ,że przewaga 1 speed to nie jest aż tak wiele
.....................
Podsumowując idea testów nie zawsze odda prwdziwą przydatność jednostki tu dobrym przykładem odwieczny konflikt Naga vs Dreed knight :wink: bo dread knight przez to że jest undeadem (odpornośc na niektre czary) może nadrobić niektóre braki które ma w statsach co do Nagi :wink:
Już widzę jak ten przykład kolejną burzę wywoła na forum :lol:
.................
Co do diabła to on jest rzeczywiście wyraźnie osłabiony :( ... więc spytam czemu taka Naga nie jest osłabiona ??? Moim zdaniem Diabeł za bardzo traci powinien mieć hp 250 ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Haav Gyr (cytat): |
dodam że symulator przeprowadził walki wszyscy kontra wszyscy, więc wyniki są całościowe.
|
ehhhh . znów testy ... Rozumiem że wszyscy kontra wszyscy polega na wystawieniu armii przeciw armii ... ?? ... Tu pojawia się mały problem bo do niektórych walk wystawienie jednostek w zestawieniu z mocniejszymi może przekoloryzować wynik... Podobnie zakładam brak magii ???.... |
No niestety temat jest o zamkach i jednostkach, a nie magii oraz taktykach. Tak test jest oparty na walkach każdy przeciwko każdemu, bo chyba to daje prawdziwy obraz przydatności jednostek, oczywiście są pewne cechy jednostek, których nie da się zmierzyć czy policzyć(odporność na magię, rzucanie czarów). Ale mimo wszystko to i tak dużo jak na nasze możliwości.
Cytat: |
Proponuje do tematu wystawić raczej zamek kontra zamek :wink: bo ten temat miał brać pod uwagę wszystkie jednostki z danego zamku .... |
Za szerokie wody, ponieważ to wchodzi pod taktyki graczy, np: Gorgona przeciwko umarłym, jest o wiele słabsza niż przeciwko innym jednostkom.
Cytat: |
Pozatym dziwi mnie też niska pozycja Entów :shock: ... Czy wystawiałeś je w zwiększonej liczbie ? np 80 entów vs 60 miniotaurów ?? Wiem, że Ent wspaniały nie jest ale zawsze sądziłem , że nadrobi liczebnością |
Entów, dżinów, krasnoludów i paru innych :wink:
Różne ilości jednostek? To byłoby nieprzeliczalne, zresztą nie dałoby to żadnych obiektywnych wyników. Teraz każdy może sobie uświadomić, czemu w zamkach pewne jednostki są generowane w większej ilości.(zwłaszcza te z niższych poziomów)
Cytat: |
Podsumowując idea testów nie zawsze odda prwdziwą przydatność jednostki tu dobrym przykładem odwieczny konflikt Naga vs Dreed knight :wink: bo dread knight przez to że jest undeadem (odpornośc na niektre czary) może nadrobić niektóre braki które ma w statsach co do Nagi :wink:
Już widzę jak ten przykład kolejną burzę wywoła na forum :lol: |
Ależ oczywiście, tylko ogólnoświatowy ranking zamków mógłby być bardziej obiektywny i prawdziwy, tylko że większość graczy kieruje się sentymentami w wyborze, więc ciężko mówić o obiektywnych ocenach(to widać nawet na naszym forum).
Naga vs. Dread Knight - wiesz Nagę można wskrzeszesić :wink:
.................
Cytat: |
Co do diabła to on jest rzeczywiście wyraźnie osłabiony :( ... więc spytam czemu taka Naga nie jest osłabiona ??? Moim zdaniem Diabeł za bardzo traci powinien mieć hp 250 ... |
Jeśli Arcydiabeł miałby 250 życia, byłby lepszy od Archanioła :wink: nawet 220 czyni go najlepszą jednostką. A najlepszy może być tylko jeden :P , a twórcy postanowili że będzie to Archanioł, Arcydiabeł jest specyficzną jednostką która wymaga nieco trudniejszej taktyki walki(bo szybko można go zabić).
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Sarevok
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: z nikad
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Mi najbardziej podoba się tower nie wiem dlaczego wydaje mi się że dość łatwo nim się gra choć by dlatego że posiada 3 strzelców, w tym zamku jest 1 dodatkowe zaklęciie na poziom to daje duże możliwości. Ma coprawda wady jak np. szybkość ale uważm że i tak jest dobry ma wkońcu najsilniejszego strzelca w grze: Tytana.
Na początku gry duża ilość strzelających gremlinów robi swoje.
Gargulce dobre są jako mieso armatnie.
Golemy też są dobre maja odpornaść na magie ofensywną i choć wolne to są dobre.
Magowie obniżają koszt zaklęć i strzelają nie najgorzej.
Dżiny nie są jakoś szczególnie obdarzone, nie licząc możliwości rzucania zaklęć dzięki której się przydają.
Nagi ( lub skorpeny ) powstrzymóją kontratak i mają 120 hp.
Tytani podobają mi się najbardziej ze wszystkich stworzeń 7 poziomu chyba dlatego że strzelają a walcząc wręcz zadają takie same obrażenia mają 300 hp i chociaż nie są najszybsze to w walce są bardo dobre.
Ktoś pisal że łucznictwo pojawia się nie za często ale czy jest ono potrzebne aż tak bardzo. W tym zamku zanku liczy się głównie magia i łucznictwo nie jest aż tak bardzo potrzene ( bez niego też idzie przeżyc).
Zastanawiam się po co robi się testy jednostek np. 100 aniołów na 100 diabłów po co to komu wkońcu wartość bojową jednostek ocenia sie nie przez walke 100 na 100 albo 1 na 1 tylko bitwy bez ustalanie parametrów i innych tym podobnych niepotrzebnych rzeczy. :?: :?: :?:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 31 stycznia 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Sarevok (cytat): |
Ktoś pisal że łucznictwo pojawia się nie za często ale czy jest ono potrzebne aż tak bardzo. W tym zamku zanku liczy się głównie magia i łucznictwo nie jest aż tak bardzo potrzene ( bez niego też idzie przeżyc).
|
No tak ... Ale sam chyba przyznasz że z łucznictwem Tower jest jeszcze lepszy :wink:.. Nie mówiąc już o takiej rzeczy jak "bow of sharpshoter"
Sarevok (cytat): |
Zastanawiam się po co robi się testy jednostek np. 100 aniołów na 100 diabłów po co to komu wkońcu wartość bojową jednostek ocenia sie nie przez walke 100 na 100 albo 1 na 1 tylko bitwy bez ustalanie parametrów i innych tym podobnych niepotrzebnych rzeczy. :?: :?: :?: |
Zgadzam się w 100% .. takie testy nie mają zbytnio sensu ...
Haav Gyr (cytat): |
Różne ilości jednostek? To byłoby nieprzeliczalne, zresztą nie dałoby to żadnych obiektywnych wyników. Teraz każdy może sobie uświadomić, czemu w zamkach pewne jednostki są generowane w większej ilości.(zwłaszcza te z niższych poziomów)
|
Zauważyć , że ent jest słabszy od reszty to ja mogę i bez testów... Ale nadrabia liczebnością i hp.. Wybacz ale to co piszesz nie ma dla mnie sensu !!! ... Rampart generuje więcej entów a ty nie bierzesz tego pod uwagę ... Dla mnie równie dobrze możesz do testu wystawić 10 naga queens vs 10 archdevils i powiedzieć :" Oooo Naga jest lepsza od arcydiabła !!! "
Haav Gyr (cytat): |
Cytat: |
Proponuje do tematu wystawić raczej zamek kontra zamek :wink: bo ten temat miał brać pod uwagę wszystkie jednostki z danego zamku .... |
Za szerokie wody, ponieważ to wchodzi pod taktyki graczy, np: Gorgona przeciwko umarłym, jest o wiele słabsza niż przeciwko innym jednostkom.
|
No jest i co z tego ??? Fortress ma i inne jednostki ... Pozatym można by wystawić wyniki każdego zamku z każdym innym zamkiem... To dałoby nam obraz "z którego zamku jednostki są najskuteczniejsze" czyli który zamek wygrałby najwięcej razy....
Pewnie , żę nie dałoby to obrazu wszystkiego ... Bo np necropolis nie miałby zwiększonej liczebności szkieletów.. lub też bo gorgona byłaby słabsza vs undead... ale pokazałoby rzetelniej kwestię "najlepszych jednostek z zamku" a o tym jest ten topic :wink:
Haav Gyr (cytat): |
Naga vs. Dread Knight - wiesz Nagę można wskrzeszesić :wink:
.................
|
Rozumiem że to jest żart ??? ... To ja dopisze Dread knighta można "animować" :wink: :lol:
Haav Gyr (cytat): |
Jeśli Arcydiabeł miałby 250 życia, byłby lepszy od Archanioła :wink: nawet 220 czyni go najlepszą jednostką. A najlepszy może być tylko jeden :P , a twórcy postanowili że będzie to Archanioł, Arcydiabeł jest specyficzną jednostką która wymaga nieco trudniejszej taktyki walki(bo szybko można go zabić). |
Ma obniżony i damage i hp ... jak dla mnie to obniża jego wartość ... 220 hp ani 250 nie zrobiłoby z niego najlepszej jednostki... Zauważ że anioł nadal miałby lepsze statystyki i to fenomenalne 50 damage :) ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 4 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Zgadzam się w 100% .. takie testy nie mają zbytnio sensu ... |
Masz prawo tak uważać ale...
Cytat: |
Zauważyć , że ent jest słabszy od reszty to ja mogę i bez testów... Ale nadrabia liczebnością i hp.. Wybacz ale to co piszesz nie ma dla mnie sensu !!! |
W takim razie 50% tematów tutaj nie ma sensu, bo są to głownie porównywania i to w znacznej mnierze oparte na testach, tabelach i grze.
Cytat: |
Rampart generuje więcej entów a ty nie bierzesz tego pod uwagę . |
A powiedz mi dlaczego mam to brać pod uwagę? Chyba to jest już od dawna jasne, że słabsze jednostki produkowane są w większych ilościach, by zachować balans siły pomiędzy zamkami. Skoro może według ciebie być 6 vs. 10 to może być też 10 vs. 10. A w strategiach stosunki ilościowe są podstawą gry.
Cytat: |
Dla mnie równie dobrze możesz do testu wystawić 10 naga queens vs 10 archdevils i powiedzieć :" Oooo Naga jest lepsza od arcydiabła !!! " |
Mogę, ale tak nie jest, bo drugim czynnikiem strategii jest stosunek jakościowy, a tutaj akurat Arcydiabeł jest lepszy jakościowo, a idąc twoim rozumowaniem można powiedzieć, że gremliny mogą być lepsze od archanioła, bo mogę postawić 300 gremlinów przeciwko 1 archaniołowi. Dlatego tylko stały stosunek ilościowy, w pojedynku da nam rzeczywisty obraz jakościowy jednostek.
Cytat: |
No jest i co z tego ??? Fortress ma i inne jednostki ... Pozatym można by wystawić wyniki każdego zamku z każdym innym zamkiem... To dałoby nam obraz "z którego zamku jednostki są najskuteczniejsze" czyli który zamek wygrałby najwięcej razy.... |
A co ja zrobiłem?? Mowilem wszyscy przeciwko wszystkim.
Cytat: |
Bo np necropolis nie miałby zwiększonej liczebności szkieletów.. lub też bo gorgona byłaby słabsza vs undead... ale pokazałoby rzetelniej kwestię "najlepszych jednostek z zamku" a o tym jest ten topic :wink:
|
Ilość szkieletów zależy od Nekromancji, czyli odpada, bo to inne zagadnienie.
Cytat: |
Rozumiem że to jest żart ??? ... To ja dopisze Dread knighta można "animować" :wink: :lol: |
Teraz widzisz sam, że magia jest "niepotrzebna" lub inaczej "niewskazana" w takich pojedynkach, bo wtedy nawet kościany smok wygra z archaniołem przy magii.
Cytat: |
Ma obniżony i damage i hp ... jak dla mnie to obniża jego wartość ... 220 hp ani 250 nie zrobiłoby z niego najlepszej jednostki... Zauważ że anioł nadal miałby lepsze statystyki i to fenomenalne 50 damage :) ... |
250 i 220 hp Arcydiabła zostało sprawdzone symulatorem, więc fenomenalne statystyki Archanioła przegrywają z blokadą kontrataku(50% mniej ataków przeciwnika).
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
A co ja zrobiłem?? Mowilem wszyscy przeciwko wszystkim.
|
Hmmm no myślałem że i tu cytuje :
Haav Gyr (cytat): |
Cytat: |
Proponuje do tematu wystawić raczej zamek kontra zamek :wink: bo ten temat miał brać pod uwagę wszystkie jednostki z danego zamku .... |
Za szerokie wody, ponieważ to wchodzi pod taktyki graczy, np: Gorgona przeciwko umarłym, jest o wiele słabsza niż przeciwko innym jednostkom.
. |
Więc wkońcu wszyscy czy 1 na 1 ???
Haav Gyr (cytat): |
Cytat: |
Rampart generuje więcej entów a ty nie bierzesz tego pod uwagę . |
A powiedz mi dlaczego mam to brać pod uwagę? Chyba to jest już od dawna jasne, że słabsze jednostki produkowane są w większych ilościach, by zachować balans siły pomiędzy zamkami. Skoro może według ciebie być 6 vs. 10 to może być też 10 vs. 10. A w strategiach stosunki ilościowe są podstawą gry.
[. |
:evil: No naprawdę nie rozumiesz ???? Przecież skoro entów przybywa w grze więcej to musisz to wziąść pod uwagę w teście !!! ... Feniksów też byś wystawiał 10 vs 10 aniołów ??? Powinieneś wystawić 20 feniksów na 10 aniołów bo tak wynika z przyrostu ....
A sam żeś przecież napisał że :
Haav Gyr (cytat): |
A w strategiach stosunki ilościowe są podstawą gry.
[. |
Właśnie !!! więc nie biorąc pod uwagę tego że Rampart ma dodatkowe przyrosty zakłamujesz wynik ...
A na skuteczności jednostek rampartu wpływ ma ten ich większy przyrost ..
Haav Gyr (cytat): |
250 i 220 hp Arcydiabła zostało sprawdzone symulatorem, więc fenomenalne statystyki Archanioła przegrywają z blokadą kontrataku(50% mniej ataków przeciwnika). |
taaak .. ale znów to jest pojedynek 1 na 1 ... W prawdziwej walce anioł zada więcej za 1 atakiem co się liczy .. devil mu odda ale i tak padnie bo pewnie zostanie zaatakowany przez inne jednostki z naszej armii...
Wystaw do walki 7 jednostek z castle vs 7 jednostek z inferno ... za każdym razem wygra castle
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Więc wkońcu wszyscy czy 1 na 1 ??? |
To zależy co rozumiesz pod tym pojęciem, mówiąc wszyscy kontra wszyscy, mowiłem każda jednostka przeciwko każdej(100 pojedynków), ale w pojedynku 1 na 1, bo innaczej walk nie da się przeprowadzać, ponieważ gdybyś miał kilka różnych jednostek nie możnaby wyciągnąć żadnych obiektywnych wyników, ponieważ takie walki zależą bardziej od umiejętności gracza niż od statystyk jednostek.
Cytat: |
:evil: No naprawdę nie rozumiesz ???? Przecież skoro entów przybywa w grze więcej to musisz to wziąść pod uwagę w teście !!! ... Feniksów też byś wystawiał 10 vs 10 aniołów ??? Powinieneś wystawić 20 feniksów na 10 aniołów bo tak wynika z przyrostu .... |
Obawiam się że nie zrozumiałeś pojęcia tych pojedynków, ponieważ:
1) już wspominałem o stosunkach ilościowych.
2) Przyjmując przyrosty jednostek w zamkach zawsze wygrywałby jednostki o zwiększonym przyroście, więc nie możnaby określić ich prawdziwej siły i przydatności. Tak więc ich siła polegałaby tylko i wyłącznie na zwiększonym przyroście, czyli cały ten temat jest niepotrzebny jak i kilka innych. A przecież chcemy wiedzieć o skuteczności samych jednostek, a nie produkcji w zamkach bo ta jest już dawno znana.
A sam żeś przecież napisał że :
Cytat: |
A na skuteczności jednostek rampartu wpływ ma ten ich większy przyrost .. |
Chyba całkowicie inaczej rozumiemy pojęcie skuteczności, bo wedle twojej opini temat powinien nazywać się: "Przyrosty jednostek i wpływ na walkę" lub coś w tym stylu.
Cytat: |
taaak .. ale znów to jest pojedynek 1 na 1 ... W prawdziwej walce anioł zada więcej za 1 atakiem co się liczy .. devil mu odda ale i tak padnie bo pewnie zostanie zaatakowany przez inne jednostki z naszej armii... |
Bardzo złe rozumawanie, ponieważ gracz z diabłem też może posiadać inne jednostki, a mądry gracz i tak skupi całą siłe na Archaniele, znając jego siłę. Teraz widzisz niekonsekwencję takiego myślenia??
Cytat: |
Wystaw do walki 7 jednostek z castle vs 7 jednostek z inferno ... za każdym razem wygra castle |
Owszem, ponieważ to wynika nawet z mojej tabelki, którą nieco negujesz :wink: , a całościowy wynik walki castle vs. inferno zależy wlaśnie od poszczególnych wyników walk między jednostkami. A to wszystko obrazuje tabela. Składowa poszczególnych walk składa się na wynik całościowy. Teraz można wyobrazić sobie taką walką na dwa sposoby:
- grając Castle, od początku atakujesz najmocniejsze jednostki Inferno czyli Cerbera, Arcydiabła i Ifryta, na nich skupiasz cały atak, wtedy wygrywasz.
- grając Castle, atakujesz różne jednostki - wtedy Arcydiabeł czy cerber mogą poczynić znacznie większe straty w twojej armii, gdy przeciwnik obierze taktykę akatu na twoje najsilniejsze jednostki(Archanioł, Czempion), może wygrać. Jednak taka sytuacja jest dość rzadka, bo każdy gracz myśli i wie że zostawienie jednostek takich jak Arcydiabeł czy Cerber może być przyczyną przegranej. Dlatego też symulator którym się posuguje jest w miarę dobrym narzędziem, ponieważ nie posiada on możliwości takich walk. Posuługuje się on tylko czystą statystyką która jak widać, niewiele odbiega od prawdziwych pojedynków. Pokazuje on jedynie skuteczność jednostek, bez używania magii, strategii walki, oraz umiejętności bohaterów dowodzących.
A teraz tylko od ciebie samego zależy, czy potrafisz wykorzystać owe statystyki w czasie walki. Bo gracz bez umiejętności przegra i najlepszym zamkiem z graczem doświadczonym z najsłabszym zamkiem.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Chyba całkowicie inaczej rozumiemy pojęcie skuteczności, bo wedle twojej opini temat powinien nazywać się: "Przyrosty jednostek i wpływ na walkę" lub coś w tym stylu.
. |
Jak dla mnie skuteczność jednostki = jej statystyki + jej przyrost ...
W temacie jest wyraźnie napisane
" Z którego zamku jednostki są najskuteczniejsze "
A czy chcesz czy nie to zwiększony przyrost W Ramparcie i inne różnice w
przyroście w tej grze mają OGROMNE ZNACZNIE na skutecznośc armii z poszczególnych zamków
Gdyby archangel miał przyrost 1 a reszta jednostek 7 poziomowych z h3 miała 2 to anioł niebyłby już najskuteczniejszym 7 poziomowcem ... i nikt by go już tak niezachwalał. Owszem miałby najlepsze statystyki (byłby teoretycznie najlepszy) ale napewno nie najskuteczniejszy bo byłoby go za mało .
Co do testów zamek vs zamek ... wystaw komp na komp (albo quick combat i będziesz miał efekty) .... głupol kontra głupol :lol: na cursed ground ... a zresztą może i sam to zrobię :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Haav Gyr (cytat): |
Chyba całkowicie inaczej rozumiemy pojęcie skuteczności, bo wedle twojej opini temat powinien nazywać się: "Przyrosty jednostek i wpływ na walkę" lub coś w tym stylu.
. |
Jak dla mnie skuteczność jednostki = jej statystyki + jej przyrost ... |
Ja tam skuteczność rozumię przez statystki i zdolności jednostek.
Cytat: |
W temacie jest wyraźnie napisane
" Z którego zamku jednostki są najskuteczniejsze " |
No właśnie gdzie tu mowa o przyrostach?
Idąc twoim rozumowaniem Gremliny na pierwszym poziomie są najlepsze, a przecież każdy kto grał w H3, wie że tak nie jest i ich duży przyrost nie ma wpływu na to, że mało skuteczne jednostki.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
No właśnie gdzie tu mowa o przyrostach?
Idąc twoim rozumowaniem Gremliny na pierwszym poziomie są najlepsze, a przecież każdy kto grał w H3, wie że tak nie jest i ich duży przyrost nie ma wpływu na to, że mało skuteczne jednostki. |
No i wkółko to samo muszę powtarzać ... :evil:
Haav pisałem że skuteczność= przyrost + statystyki ..... Gremliny mają tak kiepskie statystyki że zwiększony przyrost ich nie uratuje przed śmiercią .... ale gdyby miały przyrost 100 to powiedziałbyś że nie są skuteczne i dobre ???
Powtórze jeszcze raz trzeba patrzeć i na skille i na przyrost...
No ja poprostu nie rozumiem jak można niewidzieć znaczenia większego przyrostu w skuteczności jednostek
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
No i tu jest problem, bo To TYLKO twoja opinia, że skuteczność jednostek mierzymy po przez ich przyrost w zamku.
Co do Gremlinów, to nawte gdyby miałby przyrost 10000, to nadal twierdziłbym, że są skuteczniejsze jednostki na tym samym poziomie, bo 10000 Centaurów czy Halabardników jest skuteczniejszych.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Dla mnie ważniejsza jest wytrzymałość jednostki na polu walki a nie ich przyrost.
Bo co z tego, że Gremliny mają duży przyrost jak po uderzeniu Minotaura co ma 15 pada ze 30... Nic ich nie uratuje i tak naprawdę nie są przydatne bo zadają również małe obrażenia jednostkom z wyższego poziomu niż one...
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
No i tu jest problem, bo To TYLKO twoja opinia,. |
Okey to może zacytuje innych :
Sarevok (cytat): |
Na początku gry duża ilość strzelających gremlinów robi swoje.
|
Neocount (cytat): |
Crag (cytat): |
Nieznosze Confluxa, dla mnie to bezużyteczny zamek jest i ma słabe jednostki... |
No, co do tego, że słabe to się zodzę, ale :
primo- nadrabia ilością (zależnie od poziomu do 2x więcej niż w innych zamkach),
|
Nadal uważam że Feniks jest niesłusznie taki cienki w twoim teście ... Wszak przyrost ma 4 ... a ty analizujesz tą jednostkę jakby przyrost miała 2...
Ale widzę że dyskusje czas zakończyć bo i tak NIKT drugiego nie przekona do swojego zdania
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 lutego 2005 Z którego zamku, jednostki są najskuteczniejsze?
|
|
|
tylko że wystawisz 20 feniksów VS 10 czarnych smoków ???
no feniksy by wygrały ...... a przyrost mają taki żeby nadrabiać niedogodności zamku żywiołów który nie jest taki silny a feniksy to taki balans
|
|
Powrót do góry
|
|
|