Autor |
Wiadomość |
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Jak w temacie ...
wymieniamy max 3 jednostki z jednego poziomu
1 poziom
Orki ;D - jeśli masz około 100 orków na wieży to stanowią podstawe dla obrony zamku
Kusznik-w dużych ilościach groźny,świetny do obrony zamków
2 poziom
tygrys-szybki 1 atak,niezła wytrzymałość
Mag-W dużych ilościach to świetny zabójca !!
3poziom
Wampiry-chyba nie musze nic mówić :)
dżiny-powielanie,lodowy pocisk to ich główne atrybuty
Jadowite pomioty-nie zastąpione przy obronie zamków i wielkich bitwach ;)
4 poziom
Mroczni czempioni-świetna jednostka,regeneracja,szarża,groza
Kościane smoki-dość szybkie atakują strachem,i duże obrażenia
nie daje tu czarnych smoków bo one są jakby półke wyżej
i hydry są jeszcze niezłe i z Haste robią rzeźnie
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 19 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Poziom 1:
Łucznik 3 pkt (najlepszy strzelec poziomu 1)
Centaur 2 pkt (uniwersalny)
Bandyta 1 pkt (za dużą szybkość)
Poziom2:
Meduza 3 pkt (skamienienie)
Mag 2 pkt (uniwersalny... można nim trochę pokombinować)
Obserwator 1 pkt (za nieprzewidywalne efekty jego ataku)
Poziom3:
Wampir 3 pkt (najlepsza jednostka w grze)
Dżinn 2 pkt (druga najlepsza jednostka w grze, wszechstronna)
Gobliński rycerz 1 pkt (szybkie to, odporne na magię i trudne do zabicia)
Poziom4:
Tu nie bedę oceniał ponieważ jest to najgorzej zbalansowany poziom w grze. Przemieszano jednostki niższego poziomu z wyższym. Takie stworzenia jak Anioł, Diabeł, Kościany i czarny smok, Tytan, Baśniowy Smok, feniks, behemot i Hydra powinny być jednostkami poziomu piątego natomiast pozostałe jak np. ptak gromu czy czempion i mroczny czempion (którego u licha zabrakło w zamku!!!) nadają się na stworzenia niższego poziomu (gdyby dodać wiwierny, matikory, gorgony i inne podobne znalazłby się komplet na stwory poz. 4). Dziwię się że w Equilibrisie tego nie poprawiono.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Haarald (cytat): |
4 poziom
tu nie bedę oceniał ponieważ jest to najgorzej zbalansowany poziom w grze. Przemieszano jednostki niższego poziomu z wyższym. Takie stworzenia jak Anioł, Diabeł, Kościany i czarny smok, Tytan, Baśniowy Smok, feniks, behemot i Hydra powinny być jednostkami poziomu piątego natomiast pozostałe jak np. ptak gromu czy czempion i mroczny czempion (którego u licha zabrakło w zamku!!!) nadają się na stworzenia niższego poziomu (gdyby dodać wiwierny, matikory, gorgony i inne podobne znalazłby się komplet na stwory poz. 4). Dziwię się że w Equilibrisie tego nie poprawiono. |
niestety 4 poziom to WIELKA pomyłka w grze nie ma balansu jednostki (przyrost 2) kosztują po 4k złota i zasoby widać ze było to robione na szybcika !
może w patchu do equilibris coś się zmieni..
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Re Haarald ... Re Emirat Baste
Chyba się nie zmieni... coś mi się wydaje, że dodanie dodatkowego poziomu jednostek do zamków to dość trudna sprawa... to by wymagało posiadania właściwego kodu gry...
Aczkolwiek oczywiście popieram...
fajnie by też było gdyby zlikwidować wybór generatorów jednostek ... tzn moglibyśmy je wybudować wszystkie :lol: Już sobie wyobrażam ataki ładem z tytanami, smoczymi golemami, dżinami i nagami :) to by była armia :) ..
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Muerte
Dołączył: 10 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: z prawej strony nicości
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
I tak magia ładu jest najsilniejsza (wg mnie), zreszta caly zamek jest silny.
A ty jeszcze marzysz o wszystkich jednostkach, wowczas to juz byloby przegiecie :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Muerte (cytat): |
I tak magia ładu jest najsilniejsza (wg mnie), zreszta caly zamek jest silny.
A ty jeszcze marzysz o wszystkich jednostkach, wowczas to juz byloby przegiecie :P |
No chyba nie... przecież każdy zamek miałby wszystkie nie tylko ład ...
więc chyba jednak wszystko byłoby wyrównane :wink:
Równie dobrze mogłem napisać : diabły, kościane smoki, wampiry, venom spawny .. to dopiero byłaby armia :)
A co do magii to rzecz gustu ... moim zdaniem każda ma jakiś plus i każdą lubię .
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
no tak
tylko żeby utrzymać te armie trzeba by było większego przyrostu złota
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1.poziom-tak szczerze mówiąc to wszystko co strzela oraz szkielety.
2.poziom-elfy, magowie, balisty i meduzy.
3.poziom-wampiry, dżiny i koszmary.
4.poziom-gargantuany, czarodziejskie smoki, tytany.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Bartolomeos
Dołączył: 21 września 2004 Posty: 164
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 3 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
To może teraz ja:
1 - centaury, rusałki(w kupie siła), orki
2 - elfy(jak się ma ich dużo, to rzeź), biały tygrys, złoty glem
3 - wampir, cyklop(kilka cyklopów i niezła rzeź - atak polowy), ifrity(mają tarczę ogniową, co utrudnia walkę wręcz)
4 - niby niezrownoważony poziom, ale wyraźnie wybijają się czarne smoki, za nimi biegnie (a raczej leci) anioł
To są moje typy. Dziwi mnie jedno: dlaczego nikt nie wspomniał wcześniej o cyklopie?
___________ Wiem że nic nie wiem
Sokrates |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Bartolomeos (cytat): |
To może teraz ja:
1 - centaury, rusałki(w kupie siła), orki
2 - elfy(jak się ma ich dużo, to rzeź), biały tygrys, złoty glem
3 - wampir, cyklop(kilka cyklopów i niezła rzeź - atak polowy), ifrity(mają tarczę ogniową, co utrudnia walkę wręcz)
4 - niby niezrownoważony poziom, ale wyraźnie wybijają się czarne smoki, za nimi biegnie (a raczej leci) anioł
To są moje typy. Dziwi mnie jedno: dlaczego nikt nie wspomniał wcześniej o cyklopie? |
Naprawde myślisz ze anioł jest dobry ? może jego umiejetność jest dobra co mu dużo daje ale w walkach przegrywa z diabłem,behemotem,czarnym,hydrą,koscianym smoczkiem...... moze jak wczesniej powiedziałem nadrabia umiejętnością ale bez przesady żeby był odrazu po smoku ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 3 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Dobra to niech będzie tak :
1 - szkielet (w h4 mamy dwa poziomy 1 jednostek nie ma jak przerabiać impy i inne 1 poziomy na szkielety :) )
2 - water elemental (to chyba 2gi poziom jest ?? ) za czarowanie i za duży przyrost
3 - wampir (odradza się, silny) ; genie (dużo ich i świetnie czarują )
4 - Kościany smnok ( odporny,silny, większość stworzeń mu nie odda :) , odporny na hipnozę !! ) ; czarodziejski smok (oczywiście za to że czaruje)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
4 - Kościany smnok ( odporny,silny, większość stworzeń mu nie odda :) , odporny na hipnozę !! ) |
Jest odporny (jak każdy nieumarły) na zapomnienie i inne upierdliwe czary
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emeszar
Dołączył: 15 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 3 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
poziom 1
Bandyta - za szybkość
Łucznik - bardzo dobry strzelec
Rusałki - szybkie a do tego nie można kontraatakować
poziom 2
elfy - w dużej grupie mogą sporo zdziałać
harpie - za odwrót - osobiście zawsze mnie to denerwuje kiedy gram przeciw harpiom
duchy - szybki a do tego postarza przeciwnika
poziom 3
wampir - zdecydowanie na pierwszym miejscu
dżin - za czary
gryf - odporny a dodatkowo zawsze kontraatakuje
poziom 4
kościany smok - jeżeli wzmocnimy go wampirycznym dotknięciem to jest po prostu super
___________ Ukochani przez Bogów umierają młodo!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 4 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1. Kusznicy
2.Magowie,
3. Wampiry, Dżiny
4. Czarne i Baśniowe Smoki
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 5 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
No to może i ja wrzucę swoje 3 grosze:
1) poziom
- trochę niedoceniane Orki, jako słabi strzelcy rzadko są atakowane przez komputer, a późnie ich znaczna ilość może mieć decydujące znaczenie w dużej bitwie, są dość silne i odporne.
- krasnoludy, mimo zmiejszenia ich siły w stosunku do H3, to nadal są silni i podobnie jak orki mało atakowane, w dodatku odporne na magię.
- Berserkerzy za wkurzające i mocne ataki
2) poziom
- Meduza wymiata, przypomina gorgonę z H3 z tym że teraz jest to jednostka strzelająca.
- Magowie trochę słabi, ale za to magia jest miodzio 8)
- Elfy za dwa strzały i wyprzedzenia strzału przeciwnika.
3) poziom
- Dżiny i magia
- Venomy paskudne, ale skuteczni i wytrzymali łucznicy
- Koszmary - chyba z sentymentu, ale przecież są wytrzymałe i sieją terror :wink:
4) poziom
- Czarne smoki to raczej oczywiste 8)
- Tytan, trochę zdegradowany siłowo, ale nadal robi swoje, zwłasza z dżinem w spółce.
- Feniksy za odradzanie się.
--------
edit
Tak teraz zauważylem, że z tych moich propozycji powstałby całkiem fajny zamek:
1) poziom: Orki i Krasnoludy
2) poziom: Meduzy, Elfy
3) poziom: Koszmary, Dżiny
4) poziom: Tytani i Czarne smoki.
Teraz wyobraźcie sobie powielanie przez Dżiny Koszmarów, Meduz i Tytanów :D
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 9 lutego 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1 - Niziołki, jak się ma procę dawida to w dużęj ilości pogromcy 4 - poziomowców.
2 - Minotaury, za blokowanie ataku
3 - Ifrity, za ognistą tarczę i ogólnie skuteczność
4 - Mechaniczne smoki, odporne na klątwy i ogólnie dobre
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
MaGNaToN
Dołączył: 1 marca 2005 Posty: 164
Skąd: WASILKOWA
|
Wysłany: 4 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
P.S. Jeżeli nie poprawisz tego postu w ciągu kilku kolejnych dni to zostanie on usunięty.
___________ WYJĄ MIECZ Z POCHWY I........... WALNĄ W SKAŁĘ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiwern
Dołączył: 13 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1.Ork
2.Meduza
3.Jadowity pomiot
4.Kościany smok
___________ Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 6 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1. Centaur - Bardzo dobry w walce wręcz, a i strzelać może.
Szkielet - Jest ich cała masa, poza tym są uodporniona na strzały.
2. Meduza - Nieskończonośc strzałów!
Mag - Niezłe rzeczy za ich pomocą można wyczarować :)
3. Dżin - No comments!
Gryf - Inne nie umywają się do tego faceta!
4. Ptaki Gromu - Zdziwionym tłumaczę, że ich przyrost miażdrzy wszystko!
Ganganutan - Dwa strzały = masakra!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 13 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1 poziom:
3 pkt. Zombie - duzo hp średnio szybki ale w dużych grupach utrapieniem każdego.
2 pkt. Centaur - dosyć niezły
1 pkt. Giermek - człowieczek całkiem całkiem.
2 poziom:
3 pkt. Meduza - skamienienie robi swoje !!
2 pkt. Biały tygrys - oho ho :roll: super statsy
1 pkt. Balista - wbrew pozorom całkiem dobra
3 poziom:
3 pkt. Dżin - Iluzja i Ice Bolt
2 pkt. Ifryt - Ognista tarcza potrafi nakopać !
1 pkt. Cyklopy - za Area Attack
4 poziom:
3 pkt. Hydra - ze Smoczą siłą prawie niepokonana.
2 pkt. Kościany smok - wybija się
1 pkt. Behemot - tępy wzrok ale siła ogromna
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Sandro
Dołączył: 15 października 2002 Posty: 164
Skąd: kaLISZ
|
Wysłany: 13 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Nie wliczam jednostek z dodatków.
Poziom I.
1. Berseker - choć nie można nim kierować, posiada dużo punktów życia, a jego dwa ataki doprowadzają przeciwników do rozpaczy.
2. Chochlik - niepozorna jednostka, jednak na mapie przygody bardzo przydatna jako zwiadowca. Zdarzyło mi się dzięki chochlikom wygrać bitwę, która z góry zdawała się przegrana (a to dlatego, że wrogi mag i dżinny sukcesywnie pozbawiane były many).
3. Kusznik - w dużych ilościach może stanowić najgroźniejszy oddział w armii.
Poziom II.
1. Meduza - świetna jednostka dystansowa.
2. Pikinier - potrafi zadawać duże straty, sam odnosząc niewielkie.
3. Złot Golem - najtwradsza jednostka 2. poziomu, dobra do osłaniania dżinów, częściowo niewrazliwa na magię.
Poziom III.
1. Wampir - bezapelacyjnie najlepsza jednostka w grze, gdyż:
:arrow: nawet z najcięższych bitw może wyjść bez strat, dzięki umiejętności regeneracji
:arrow: potrafi fruwać
:arrow: nie ma po nim kontrataku
:arrow: jego siedlisko ma śmieszne małe wymagania do postawienia (siedlisko I. poziomu i karczma) także przy standardowym poziomie trudności i standardowej początkowej nekropolii można je mieć już w drugiej turze gry.
:arrow: nieumarłe, a więc odporne na czary umysłu, zwłaszcza hipnozę
:arrow: dostaje się je po bitwie, pod warunkiem posiadania arcymistrzowskiej nekromancji, i to naprawdę w dużych ilościach.
2. Dżinn - wszechstronna jednostka z dobrymi czarami, niestety, gdy skończy się jej mana - całkowicie bezużyteczna. Jednak ma spory przyrost i jest tania.
3. Cyklop - najlepszy miotacz w grze.
Poziom IV.
1. Diabeł - twardy, a umiejętność teleportacji otwiera ciekawe możliwości taktyczne (np. zabić wrogiego bohatera za murami i wrócić).
2. Czarny Smok - wiadomo, choć straszna drożyzna i mały przyrost.
3. Smoczy Szkielet (poprawnie Kościany Smok, ale ta nazwa jest kretyńska) - właściwie niewyróżniający się niczym nadzwyczajnym, niemniej mocna i solidna jednostka, do tego nieumarła i szkieletowa (połowa obrażeń z dystansu).
ps. Niech ktoś coś zrobi z postem MaGNaToNa. Czy nie ma tu moderatorów?
Hard:Jest ale tylko jeden :P
___________ I.Am. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 13 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Poziom pierwszy:
1.Kusznik-występuje w dużych ilościach, potrafi siać spustoszenie w szeregach wroga.
2.Centaur-jednostka silna, w miarę silna, dodatkowym atutem jest możliwość ataku z dystansu
3.Zombie-posiada największą ilość HP na swym poziomie
Poziom drugi:
1.Meduza-za jej umiejętności
2.Biały tygrys-bardzo dobre statystyki
3.Złoty golem-silny i odporny na magię
Poziom trzeci:
1.Wampiry-dzięki swej umiejętności odradzania
2.Dżiny-bardzo dobra księga zaklęć
3.Jadowite pomioty-Gdy bronią zamku śmierci wydają się być niepokonane
Poziom czwarty:
1.Ptak gromu-duży przyrost, przydatna umiejętność i atrakcyjna cena
2.Czempioni-są dobrymi zwiadowcami, szarża w połączeniu z pierwszym atakiem jest bardzo skuteczna
3.Czarne smoki- silne, szybkie, niezawodne.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolnid
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Przeczyce
|
Wysłany: 19 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Moje typy w kolejności od najlepszej do najgorszej:
1 poziom:
Zombie (wytrzymałość)
Berserker (podwójny atak)
Centaur (najlepszy strzelec pierwszego poziomu)
2 poziom:
Meduza (skamienienie)
Złoty golem (odp. na magię, wytrzymałość)
Troll (regeneracja)
3 poziom:
Wampir (jest po prostu najlepszy)
Dżin (magia)
Cyklop (atak obszarowy)
4 poziom:
Czarny smok (za wszystko)
Kościany smok (inni już przytoczyli wszystkie jego zalety)
Morski Potwór (połykanie)
___________ 4H to sposób na życie, a mianowice:
Heroes, Hip-Hop, Honor |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 19 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
Kolnid (cytat): |
Centaur (najlepszy strzelec pierwszego poziomu) |
z tym bym sie kłócił :lol:
Hard:Ja też mam wątpliwości :P
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 20 marca 2005 NAJLEPSZE jednostki poszczególnych poziomów
|
|
|
1. Berserker-w bezpośrednim starciu raczej ciężko pokonać...
2. Harpie/Meduzy -tutaj remis, bo meduzy świetnie zamieniają w kamień <co pozwala pozbawić życia mocne stwory/bohaterów> a harpie są dość wytrzymałe, no i ładnie wymiatają.
3. Dżiny, ewentualnie żywiołaki wody-->nie ma się co kłócić, ten czar wymiata, Jako łucznik to cyklop-postawić na wieżyczce i cieszyć się widząc skutki...fajnie usuwa obrońców bramy...
4. Kawalerzyści/Czarodziejskie smoki...tak naprawdę to tutaj ciężko mówić o jakimś balansie, bo część jednostek ma przyrost 4 <kawaleria itp>, część 3<thunderbirds>, część 2 <behemoty itp> a część 1 <czarne smoki>...mimo wszystko nie ma nic lepszego niż kawaleria i rycerz-generał...chociaż czarodziejskie smoki w dużej kupie potrafią niesamowicie czarować.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|